Mitä ajattelet perheestä, jossa ruokajuomana aikuiset juo maitoa?
Minusta herättää todellasivistymättömän ja moukkamisen kuvan. Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä, että aikuinen juo maitoa...
Kommentit (78)
Ja katastrofi on todellakin lähellä mikäli jääkaapista löytyy enää yksi purkki maitoa =O Vasikka mikä vasikka, enpä sille mitään voi, että maito on mielestäni paras ruokajuoma - ja juon sitä joskus jopa ilman ruokaa! HUI! Jos taas sattumoisin (ei siis näin junttiperheellä ihan tavaksi asti ole tullut....) olen ravintolassa tai ulkomailla syömässä, niin silloin otan ruokajuomaksi yleensä vettä,joskus jopa viiniä.
Terveisin
Umpijuntti, maalainen, vastenmielinen perähikiäläinen... ja mitäs ne olikaan ne kaikki yleistykset jotka tähän maidonjuontiin liittyivätkään....?
P.S. Tuskin nyt kuitenkaan puolet suomalaisista on maitoallergikkoja - eiköhän laktoosi-intoleranssi ole vielä kuitenkin yleisempi, ainakin aikuisten keskuudessa....
Sen tärkein rahoittaja on Valio-niminen yhtiö...
Kas kas...
Tupakkayhtiötkin on tehneet ja rahoittaneet paljon tutkimusta jonka mukaan tupaka ei ole erityisen vaarallista. Ei täysin sam asia (ei minusta maito myrkkyä ole) mutta sama kuvio.
Mielummin joisin ihmisenmaitoa, vaikka ällöttäisi sekin. Ei kuulu enää aikuisille (siis ihmisille joilla rautahampaat).
Vierailija kirjoitti:
Up
Meinasit kattoo et tuleeko 10 vuoden kuluttua samat mielipiteet...?
Juon maitoa ruokajuomana jotta saan tarvittavat ravintoaineet koska en pysty syömään esim juustoja. Pitäisikö minun syödä ravintoaineita pillereinä ettei joku pidä minua junttina?
Vierailija kirjoitti:
Up
Miksi? Nää vanhat ketjut on lähes lukemiskelvottomia, kun otsikot puuttuu. Tee mieluummin uusi provosoivasti otsikoitu ketju, jos haluat lukea kun ihmiset länkyttää samat jutut uudestaan.
Häh? Tykkään maidosta joten juon ruuan kanssa. Pelkältään, janojuomaksi se ei oikein sovi.
Maito on hyvää ku pysyy täysmaidossa.. Useempi litra päivässä ja onnellinen juntti..
Juuri tulleen tiedon mukaan, jos juotte vettä juotte 1/4 muovia siinä samalla ! :) eli taidan vaihtaa takaisin maitoon, siinä on vähemmän muovia mukana.
On kyllä vähän hämärää touhua. Meillä juodaan ruokajuomana pöytäviinaa, siitä se nimikin tulee, kun se on tarkoitettu ruokapöytään.
Vierailija kirjoitti:
Saahan siitä kalsiumia ja D-vitamiinia. Myös Gefilus-piimä on TODELLA hyvä ruokajuoma. Hyvältä ruoan kera maistuu myös punaviini ja coca cola, mutta hampaideni ja luustoni tähden ei pelkkää colaa viitsi juoda. Toki vesikin on hyvää, onhan se " vanhin voitehista" .
Mitä se Porvoolaiselta aloittajalta on pois, jos Suomessa aikuiset juovat ruoan kera maitoa?
HANKI ELÄMÄ!
koska se on meijereiden propagandaa.
Ajattelen, että ovat juntteja tai maalaisia, eivätkä välitä ympäristöasioista mitään.
Mua kuvottaa se haju. Kun aikuinen haisee vastasyntyneeltä vauvalta, ei se yhtään hellyyttävää, vaan todella etovaa. Ja ihan kuin se haju tulisi läpi ihosta, sillä haiseehan maidon kittaajilla henkikin, mutta he haisevat makean happamille silloinkin, kun ovat suu kiinni.
En ymmärrä ketä voi kiinnostaa olla sivistynyt. Minua ei ainakaan.
Oletko joku Hyacint?
Inhoan hienostelijoita. Ovat mielestään parempia kuin muut.
Minusta inhottavinta on just tollanen hienosteleva ylimielisyys.
Vierailija: