Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet perheestä, jossa ruokajuomana aikuiset juo maitoa?

Vierailija
26.02.2006 |

Minusta herättää todellasivistymättömän ja moukkamisen kuvan. Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä, että aikuinen juo maitoa...





Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


Onko puoli litraa maitoa päivässä PALJON? Mä juon vähintään 1,5 litran purkin päivässä, usein enemmänkin.

Vierailija
62/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meillä juuaan maitua ruuan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katastrofi on todellakin lähellä mikäli jääkaapista löytyy enää yksi purkki maitoa =O Vasikka mikä vasikka, enpä sille mitään voi, että maito on mielestäni paras ruokajuoma - ja juon sitä joskus jopa ilman ruokaa! HUI! Jos taas sattumoisin (ei siis näin junttiperheellä ihan tavaksi asti ole tullut....) olen ravintolassa tai ulkomailla syömässä, niin silloin otan ruokajuomaksi yleensä vettä,joskus jopa viiniä.



Terveisin

Umpijuntti, maalainen, vastenmielinen perähikiäläinen... ja mitäs ne olikaan ne kaikki yleistykset jotka tähän maidonjuontiin liittyivätkään....?





P.S. Tuskin nyt kuitenkaan puolet suomalaisista on maitoallergikkoja - eiköhän laktoosi-intoleranssi ole vielä kuitenkin yleisempi, ainakin aikuisten keskuudessa....

Vierailija
64/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset




Sen tärkein rahoittaja on Valio-niminen yhtiö...



Kas kas...





Tupakkayhtiötkin on tehneet ja rahoittaneet paljon tutkimusta jonka mukaan tupaka ei ole erityisen vaarallista. Ei täysin sam asia (ei minusta maito myrkkyä ole) mutta sama kuvio.

Vierailija
65/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin joisin ihmisenmaitoa, vaikka ällöttäisi sekin. Ei kuulu enää aikuisille (siis ihmisille joilla rautahampaat).

Vierailija
66/78 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/78 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Meinasit kattoo et tuleeko 10 vuoden kuluttua samat mielipiteet...?

Vierailija
68/78 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon maitoa ruokajuomana jotta saan tarvittavat ravintoaineet koska en pysty syömään esim juustoja. Pitäisikö minun syödä ravintoaineita pillereinä ettei joku pidä minua junttina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/78 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Miksi? Nää vanhat ketjut on lähes lukemiskelvottomia, kun otsikot puuttuu. Tee mieluummin uusi provosoivasti otsikoitu ketju, jos haluat lukea kun ihmiset länkyttää samat jutut uudestaan.

Vierailija
70/78 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tykkään maidosta joten juon ruuan kanssa. Pelkältään, janojuomaksi se ei oikein sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/78 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on hyvää ku pysyy täysmaidossa.. Useempi litra päivässä ja onnellinen juntti..

Vierailija
72/78 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulleen tiedon mukaan, jos juotte vettä juotte 1/4 muovia siinä samalla ! :) eli taidan vaihtaa takaisin maitoon, siinä on vähemmän muovia mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/78 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vähän hämärää touhua. Meillä juodaan ruokajuomana pöytäviinaa, siitä se nimikin tulee, kun se on tarkoitettu ruokapöytään.

Vierailija
74/78 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/78 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan siitä kalsiumia ja D-vitamiinia. Myös Gefilus-piimä on TODELLA hyvä ruokajuoma. Hyvältä ruoan kera maistuu myös punaviini ja coca cola, mutta hampaideni ja luustoni tähden ei pelkkää colaa viitsi juoda. Toki vesikin on hyvää, onhan se " vanhin voitehista" .

Mitä se Porvoolaiselta aloittajalta on pois, jos Suomessa aikuiset juovat ruoan kera maitoa?

HANKI ELÄMÄ!

koska se on meijereiden propagandaa.

Vierailija
76/78 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ovat juntteja tai maalaisia, eivätkä välitä ympäristöasioista mitään.

Vierailija
77/78 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kuvottaa se haju. Kun aikuinen haisee vastasyntyneeltä vauvalta, ei se yhtään hellyyttävää, vaan todella etovaa. Ja ihan kuin se haju tulisi läpi ihosta, sillä haiseehan maidon kittaajilla henkikin, mutta he haisevat makean happamille silloinkin, kun ovat suu kiinni.

Vierailija
78/78 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ketä voi kiinnostaa olla sivistynyt. Minua ei ainakaan.

Oletko joku Hyacint?

Inhoan hienostelijoita. Ovat mielestään parempia kuin muut.

Minusta inhottavinta on just tollanen hienosteleva ylimielisyys.