Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet perheestä, jossa ruokajuomana aikuiset juo maitoa?

Vierailija
26.02.2006 |

Minusta herättää todellasivistymättömän ja moukkamisen kuvan. Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä, että aikuinen juo maitoa...





Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten minun oma kultani! =)



Vierailija
22/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin pahemmanlaatuisesta raskausdementiasta..

Ehkä maidonjuonti auttaisi? ;)



t. 56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Minä en ole koskaan juonut maitoa, ja minulla on tutkitusti erittäin vahvat luut. Maidossa kalsium ei ole mitenkään erityisen hyvin imeytyvässä muodossa, ja päivittäisen kalsiumintarpeen saa helposti tyydytettyä vaikkei maitoa joisikaan. Maito on lasten ja imeväisten juoma; siinä ei oikeasti ole mitään, mitä aikuinen ihminen välttämättä tarvitsisi.

Siis makuasioistahan on turha kiistellä, joku tykkää maidosta joku ei. Saako maidosta jotain välttämätönta tai ei, ihan sama, pidän siitä todella paljon. Varmaan kalsiumin saa paremmin juustosta (jota meillä myöskin menee runsaasti), mutta minulla se ratkaiseva tekijän on se että maito maistuu :)

Vierailija
24/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osteoporoosi eli luiden haurastuminen Suomessa on hyvin yleistä kun ikää tulee. Jos ei voi juoda maitoa, suositellaan muita kalkkilähteitä. Mielestäni junttiutta tietämättömyys.

Vierailija
25/78 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maito on suhteellisen huono kalsiumin lähde.

Vierailija:


Osteoporoosi eli luiden haurastuminen Suomessa on hyvin yleistä kun ikää tulee. Jos ei voi juoda maitoa, suositellaan muita kalkkilähteitä. Mielestäni junttiutta tietämättömyys.

On myös tutkimusviitteitä, ettei maidon kalsium toimisi vaikka joisi nuo nykysuositusten määrät.

Osteoporoosi todellakin on yleinen Suomessa kuten sanoit. Äärettömän harvinainen se on esim. Aasian maissa joissa ei käytetä mitään maitotuotteita (saait maitoa!).

Vierailija
26/78 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan tajua (kuten ei selvästi oni muukaan) ylipäänsä miten aikuinen voi juoda maitoa. Ja puhe on kai ollut mielikuvista joita maitoa juova aikuinen herättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/78 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikko hienoissa ravintoloissa on edes maitoa tarjolla???

Näille junttiloille (tyyliin lounas 6¿) ne on laitettu, koska ihmiset ovat niin sivistymättömiä, ettei tiedä tätä!!



Maito on raaka-aine josta valmistetaan ruokakokonaisuuksia.. vähän niin kun hiiva... tuskin yksin kukaan mutustaa hiivaa, mutta leivonnaisissa usein välttämätön

Vierailija
28/78 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eix se vähän niinku oo juotavax tarkotettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/78 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille junttiloille (tyyliin lounas 6¿) ne on laitettu, koska ihmiset ovat niin sivistymättömiä, ettei tiedä tätä!!

Vierailija
30/78 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuna miellytä minua ollenkaan, eikä varsinkaan ruuan kanssa.

Alkoholin tarkoitus ei todellakaan minulle ole humaltuminen. Itseasiassa alkoholilla on niin vähän merkitystä minulle, että useimmiten riittää ihan se holiton vaihtoehto (vaikka sitten se maito!), kun tarvetta humaltumiseen ei ole.

Vierailija:


Sinä varmaan juotkin olutta vain humaltumistarkoituksessa (ellet kuulu niihin josita makea siideri on parasta...)

Vierailija:


Minulle taas ei tulisi mieleenkään, että ruuan kanssa voisi juoda OLUTTA!! :O

Kaltaisillesi ei tule mieleen, että alkoholia voisi juoda koska pitää mausta ja juo vain lasin (olutta pullon) kerralla. Että humaltuminen on huonoa käytöstä - EI alkoholin TARKOITUS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/78 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


eix se vähän niinku oo juotavax tarkotettu?

Kirjoitustyylistäsi päätellen et ole vasikka vaan teini.

Vierailija
32/78 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Näille junttiloille (tyyliin lounas 6¿) ne on laitettu, koska ihmiset ovat niin sivistymättömiä, ettei tiedä tätä!!

mutta nämä kuuden euron ruuat ovat juntteja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/78 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille minä en voi mitään

Vierailija
34/78 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan se sivistymätöntä pitää maitoa ruokajuomana. Siis sivistyksen puutetta.



Enkä ole nyt se ravitsemusterapeutii vaan sivusta seuraaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/78 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin on kivaa hyödyntää maidonsietokykyä. Ominaisuushan johtuu geenimutaatiosta, joka on jäänyt geenipooliin mahdollisen hyödyllisyytensä vuoksi (maito tarvittaessa lisäravintoa myös aikuisille).



Maito on mielestäni myös hyvää kylmänä (uppoaa jopa lämpimänäkin).

Vierailija
36/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai syväsavon perhe, jossa maiskutetaan ruokaa ja ryystetään juomaa.



Ja ollaan pitkissä kalsareissa ruokapöydässä...



Vierailija
37/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pitäis juoda ? Kossua vai ?

Vierailija
38/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en voi tajuta miten joku aikuinen voi juoda maitoa...

Ei vaan mene jakeluun. Meidän perheessä ei koskaan ole aikuiset juoneet maitoa. Maitotuotteita toki käytetään (hyviä juustoja jne.)



Ei meillä kyllä viiniäkään juoda joka aterialla. Normaali ruokajuoma on vesi. Sitten mielihalujen ja tilanteen (ja ruuan) mukaan mehua, olutta, viiniä...

Vierailija
39/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassakin tuopillisen maitoa ruuan kanssa! :)

Vierailija
40/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kun puolet suomalaisista on maitoallergikoita..



Meillä juodaan maitoa ruokajuomana.. Ei sen parempaa juomaa