Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saan vieraalta ilmaisen pihakaluston, mitä vien "vastalahjaksi"?

Vierailija
21.06.2016 |

Eli kaupan ilmoitustaululta bongasin, että joku antaa pihakalusteensa ilmaiseksi, jos joku hakee. Soitin numeroon ja ilmeni, että kalusto on lähes uusi ja umpipuuta. Eläkeläispariskunta oli muuttanut ok-talosta kerrostaloon ja kalusto jäi käyttämättä. Olemme tänään menossa sitä hakemaan. Kysyin, mitä se maksaa ja rouva sanoi, että "ilmoituksessahan luki, että hae pois", eli ei mitään.

Kalusto on siis satojen eurojen arvoinen. Mitä ihmettä veisin mennessäni? Itse kun olen lahjoittanut Roskalavaryhmien kautta, on ollut tosi kiva, kun joku on tuonut kahvipaketin tms. kalliimmasta tavarasta.

Tässä tapauksessa kahvipaketti tuntuu aika tökeröltä. Alkoholia en periaatteesta vie. Ajattelin ainakin ostaa naapurista luomumunia. Onko hyviä ehdotuksia aivan vieraalle eläkeläispariskunnalle?

Kommentit (165)

Vierailija
121/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä veisi mitään, jos on ilmasiksi luvattu. Miks veisin?

Vierailija
122/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin kalusto pihalla! Ei sellaisia olekaan. Kuka hullu uskoo ja vielä maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet perunat ja silli tai savukala. Aina on kiva jos hyödyntää kauden vihanneksia. Antaa fiksun vaikutuksen ainakin minä arvostan.

Vierailija
124/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä veisi mitään, jos on ilmasiksi luvattu. Miks veisin?

Yritetään esittää hyvää ihmistä kun ei voi myöntää ettei ole varaa ostaa rahalla.

Vierailija
125/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä materiaalia? Kultaa vai?

Vierailija
126/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet perunat ja silli tai savukala. Aina on kiva jos hyödyntää kauden vihanneksia. Antaa fiksun vaikutuksen ainakin minä arvostan.

Jos antaa tonnin kalusteet ilmaiseksi niin saa kyllä kaupasta sellaista savukalaa ja silliä ja perunoita mitä itse haluaa.

Jos minulle tuotaisiin niin heittäisin roskiin kuumassa autossa lämmenneet ruuat.

Vierailija
127/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä kannattaakin ostaa kaupasta punaisella lapulla ja pakata nätisti ilman sitä lappua kun menee roskiin kuitenkin.

Vierailija
128/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarit pois sivusto on hyvä keksintö, ilman sitä minulta olis kusetettu satoja euroja.

Vierailija
129/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät on tullut aina vaan röyhkeemmksi otetaan rahat eikä enää vastata puhelmeen. Varo ap näitä, ei rahaa ennen tavaraa. Ja voi sanoa että kaveri tulee hakemaan niin voikin tulla myyjälle hätä käteen!

Vierailija
130/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ei viddu, sama paranoidi linja jatkuu.  :D

Vierailija
131/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjät on tullut aina vaan röyhkeemmksi otetaan rahat eikä enää vastata puhelmeen. Varo ap näitä, ei rahaa ennen tavaraa. Ja voi sanoa että kaveri tulee hakemaan niin voikin tulla myyjälle hätä käteen!

Harva kaveri lähtee jotain massiivista kalustoa toisen puolesta hakemaan, että sikäli.

Vierailija
132/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan korukauppoaa nettikirpulla. Maksoin mutta tavaraa ei kuulunut. Aloin kysellä, väitti lähettäneensä. Sitten sanoi, että paketti oli palautunut, mutta joutui sairaalaan (nyyhkytarinoiden keskenmenosta ja minä hullu lohduttelin). Aina löytyi selitys kunnes en enää jaksanut. Nyt olen 260 e köyhempi. Ap:n sijassa en kyllä lähtisi ostamaan :( Kun ihmistä ei näe on liian helppo luottaa. Meidät on kasvatettu luottamaan sanaan !

Vierailija
133/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksipä kannattaakin ostaa kaupasta punaisella lapulla ja pakata nätisti ilman sitä lappua kun menee roskiin kuitenkin.

Eipä kannaisi kun et saisi niitä tonnin kalusteita mukaan kun et pystynyt ottamaan ilmaiseksi ilman mitään vastalahjaa.

Vierailija
134/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikea ketju. En tiedä oliko kommentit oikeita vai kieli poskessa tehty, mutta nauroin niin, että silmissä kirveli. Ilmaisesta puutarhakalusteesta on moneksi.  :)

Vierailija
135/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kannaisi kun et saisi niitä tonnin kalusteita mukaan kun et pystynyt ottamaan ilmaiseksi ilman mitään vastalahjaa.

Mikä ääliö jankuttaja?

Vierailija
136/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olikin paljon erityisempi ketju kuin otsikosta olisin kuvitellut.

Vierailija
137/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitten "kotinikkareiden" tekeleet voi olla hengenvaarallisia, nähty on. Saumat irvistelee ja ruuvit tippuu. Tarkista kotivakuutus ja se korvaako kirppiskamavahingot. Ja aluksi istut varovasti ja eteni valvot lapsia.

Vierailija
138/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään vakuutus ei omatekoisia korvaa. Kaupanpäälle saatat vielä saada lutikat, kotisirkan tai homeitiöt. En ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos kotiini tulisi homekoti vain siksi että sain halvalla sohvat. Mutta ihmisen ahneudellahan ei ole rajoja.

Vierailija
139/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään vakuutus ei omatekoisia korvaa. Kaupanpäälle saatat vielä saada lutikat, kotisirkan tai homeitiöt. En ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos kotiini tulisi homekoti vain siksi että sain halvalla sohvat. Mutta ihmisen ahneudellahan ei ole rajoja.

Kotisirkan? Mikähän se on ? :D :D

Vierailija
140/165 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, noissa facekirppissohvissa on ihan hirveitä virityksiä. Myydään uudenveroisina ja lopputulos on kissankusema ja lasten oksentama paskakasa. Ja hinta tähtitiedettä.