Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan vieraalta ilmaisen pihakaluston, mitä vien "vastalahjaksi"?

Vierailija
21.06.2016 |

Eli kaupan ilmoitustaululta bongasin, että joku antaa pihakalusteensa ilmaiseksi, jos joku hakee. Soitin numeroon ja ilmeni, että kalusto on lähes uusi ja umpipuuta. Eläkeläispariskunta oli muuttanut ok-talosta kerrostaloon ja kalusto jäi käyttämättä. Olemme tänään menossa sitä hakemaan. Kysyin, mitä se maksaa ja rouva sanoi, että "ilmoituksessahan luki, että hae pois", eli ei mitään.

Kalusto on siis satojen eurojen arvoinen. Mitä ihmettä veisin mennessäni? Itse kun olen lahjoittanut Roskalavaryhmien kautta, on ollut tosi kiva, kun joku on tuonut kahvipaketin tms. kalliimmasta tavarasta.

Tässä tapauksessa kahvipaketti tuntuu aika tökeröltä. Alkoholia en periaatteesta vie. Ajattelin ainakin ostaa naapurista luomumunia. Onko hyviä ehdotuksia aivan vieraalle eläkeläispariskunnalle?

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen pihoilta hakea? No tuskinpa vaan.

Vierailija
162/165 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ola kamalampaa kuin nuo kuormalavahirvitykset! Onko joku jopa olohuoneeseen laittanut? Ei voi olla täysissä kärjissä. Kirjoittaja kuulostaa siltä, kuin kyse olisi kaverin omasta keksinnöstä, vaikka noita on ollut vuosia netti pullollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkaa ja valkoapilan kukkaa!

Vierailija
164/165 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Knoppikysymys: minkä niminen nainen mainitaan laulussa? Eikä saa googlata!

Ja kiitti vaan, tää soi loppupäivän päässä.

Vierailija
165/165 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Knoppikysymys: minkä niminen nainen mainitaan laulussa? Eikä saa googlata!

Ja kiitti vaan, tää soi loppupäivän päässä.

Tiedetään, tiedetään! Tuula!

Ps. Ketju on aika erikoinen, avasin, koska olen otse vähän samankaltaisessa tilanteessa. Mun pitäisi vaan hakea lipputanko :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi