Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen entinen kasvattaja-diileri enkä liiemmin arvosta käyttäjiä

Vierailija
15.06.2016 |

Rahoitin ensimmäiset opiskeluvuodet kasvattamalla ja diilaamalla kannabista. Itse en käyttänyt kun sen verran että totesin aina sadonkorjuun jälkeen tavaran laadun. Tuotteet laitoin myyntiin netissä, enkä ole kertaakaan joutunut kasvokkain asiakkaan kanssa.
Täytyy sanoa että ganjan polttaminen jättää jälkensä. Ihan kun polttaminen vie kyvyn normaaliin ajatteluun.
En suosittele kannabiksen viihdekäyttöä kenellekään, enkä kannata aineen laillistamista. Sanoi aktivistit mitä tahansa niin harmiton päihde se ei ole.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut nämä huuhaavähähaittaisuudet ennenkin. Käyttäjät näemmä päivystävät näitä huumeet Suomeen ketjuja. Perustavat ehkä itse.

Vierailija
22/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on taas kerran niin porvoosta kuin voi olla. Höpö-juttuja. Mutta ei ole ensimmäinen kerta kun kannabiksesta maailmassa valehdellaan. Asiassa kannattaa aina muistaa, että kannabiksen lääkekäytössä hyvin vahvaa kannabista käytetään joka päivä, ja yleensä jopa useita grammoja. Eli paljon enemmän mitä kannabiksen päihdekäyttäjät kannabista käyttävät. Lääkekäytössä annostus on monisatakertainen satunnaiseen päihdekäyttöön verrattuna, eikä kannabis siltikään aiheuta sellaisia ongelmia, joita sen paljon vähäisemmän päihdekäytön kerrotaan aika yleisesti aiheuttavan. Suurimmalle osalle käyttäjistään kannabis ei aiheuta mitään todettavaa fyysistä tai psyykkistä haittaa edes pitkäaikaiskäytössä. Ei edes todella runsaassa lääkekäytössä. Jos kannabis aiheuttaisi oikeasti sellaisia ongelmia, joita sen perin helposti kerrotaan päihdekäytössä aiheuttava, olisi sen lääkekäyttö jokapäiväisinä ja päihdekäyttöön verrattuna todella runsaine annostuksineen täysin mahdotonta. Kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, ja myös maailman monipuolisin energia- ja lääkekasvi, jolla on käyttöä myös ravintona. Maailman monipuolisin kasvi.

Yhdysvaltalainen nettiystäväni käyttää lääkekannabista, ja hänelle on kerrottu lääkärissä psykoosiriskistä. Psykoosi on kuitenkin pieni haitta kroonisesti kipeälle, joka kannabiksen lisäksi joutuu käyttämään muutakin kivunlievitystä. Toisin on terveen hupikäyttäjän.

Ps. Oletko se sama, joka mieluummin luopuisi lapsistaan, kuin lopettaisi polttelun. Täällä oli kerran sellainen kannabisuskovainen. Kirjoitti samoin sanankääntein.

Jokaisen päihteen kohdalla lääkäri voi varoittaa psykoosiriskistä. Ihan jokaisen. Kannabis ei siis ole poikkeus siinä suhteessa, mutta psykoosiriski on kuitenkin todella vähäinen. Kofeiinikin aiheuttaa hoitoa vaativia psykooseja ihan joka vuosi, ja alkoholipsykoosejahan taas on vuosittain useita tuhansia. Siis Suomessa. Jännä myös ajatella, että Suomessa kahvia käytetään eniten maailmassa, ja meillä on myös todella paljon ihmisiä asukaslukumäärään suhteutettuna, joille on määrätty jonkinlainen psyykelääkitys. Olisiko jatkuva kofeiinipiristeen runsas käyttö (lisänä vielä monilla käyttäjillä erilaiset energiajuomat joilla kofeiinin vuorokausiannostus lopullisesti maksimoidaan) osasyyllinen aivokemioiden epätasapainoon, joita sitten psyykelääkkeillä hoidetaan?

Ei ole. Kyllä ne huuumeet aiheuttavat suurimmat haitat ja huonot elämänarvot.

Jos ei kuulu kirkkoon ja seurustelee ties millaisten ihmisten kanssa niin kyllähän siinä on aika huonot lähtökohdat elämälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kuulu kirkkoon ja seurustelee ties millaisten ihmisten kanssa niin kyllähän siinä on aika huonot lähtökohdat elämälle.

Ja jos joku käyttää päihteitä ja huumeita jaksakseen huonoja lähtökohtiaan, niin sinä varmaan haluat vielä rangaista heitä siitä?

Vierailija
24/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut nämä huuhaavähähaittaisuudet ennenkin. Käyttäjät näemmä päivystävät näitä huumeet Suomeen ketjuja. Perustavat ehkä itse.

Ei se ole kannabiksen käyttäjien vika, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, ja myös maailman monipuolisin energia- ja lääkekasvikin.

Vierailija
25/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama homma. Paitsi se satunnainen testaaminen ei jossain vaiheessa enää riittänyt, joten piti polttaa enemmän ja enemmän. Lensin koulusta ja  olin enemmän tekemisissä virkavallan kun läheisten kanssa(katkaisivat välit).  Ennen pitkää aloin käyttämään kaikkea mahdollista mitä vain jostain sain, huumevelkoja oli kymmeniä tuhansia. Myin itseäni kaduilla aina öisin, jotta saisin vähän lyhennettyyn velkoja jne.

Älkää koskeko kannabikseen, se on vaarallisimpia huumeita maailmassa. 

Yhdessäkin jointissa on psykkosin siemen ja sen jälkeen ei ole asiaa taivaspaikalle.

Syntisen tie on kivinen tie. Valitkaa Jeesus. Saatana yrittää houkutella ja väittää että kannabis on lääke.

Lääke se ei ole. Se on huume.

Älähän nyt taas valehtele, vaikka herrasi saatana saakin sinut taas niin tekemään. Kehtaat vielä Jeesuksenkin mainita. Jeesus pyrki aina totuuteen, vaikka se olisikin kipeä asia, sinä et edes pyri. Siitä tuntee saatanan jäljet. Oikeastihan kannabis on maailman monipuolisin lääkekasvi:

https://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4%C3%A4kekannabis

MS-tautiinhan kannabis on paras lääke. Se sekä suojelee, että uudistaa myeliiniä, joka MS-taudissa aivoissa tuhoutuu.

Vierailija
26/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama homma. Paitsi se satunnainen testaaminen ei jossain vaiheessa enää riittänyt, joten piti polttaa enemmän ja enemmän. Lensin koulusta ja  olin enemmän tekemisissä virkavallan kun läheisten kanssa(katkaisivat välit).  Ennen pitkää aloin käyttämään kaikkea mahdollista mitä vain jostain sain, huumevelkoja oli kymmeniä tuhansia. Myin itseäni kaduilla aina öisin, jotta saisin vähän lyhennettyyn velkoja jne.

Älkää koskeko kannabikseen, se on vaarallisimpia huumeita maailmassa. 

Yhdessäkin jointissa on psykkosin siemen ja sen jälkeen ei ole asiaa taivaspaikalle.

Syntisen tie on kivinen tie. Valitkaa Jeesus. Saatana yrittää houkutella ja väittää että kannabis on lääke.

Lääke se ei ole. Se on huume.

Porvoo on vahvasti mukana tässä keskustelussa.

Jeesus on läsnä tässä keskustelussa. Rukoilkaa Jumalalta apua kannabiskoukkuunne. Voitte parantua jos suljette silmät ja uskotte Vapahtajaan. Ettehän te helvettiin halua?

Vierailija
27/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos joku käyttää päihteitä ja huumeita jaksakseen huonoja lähtökohtiaan, niin sinä varmaan haluat vielä rangaista heitä siitä?

Jumala se rankaisee vääristä teoista. Ei laki tai minä. Jumala tekee sen sinulle jos teet väärin ja käytät kannabista niin kosto seuraa. Laki on laki ja sen on päättänyt Herra.

Vierailija
28/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala se rankaisee vääristä teoista. Ei laki tai minä. Jumala tekee sen sinulle jos teet väärin ja käytät kannabista niin kosto seuraa. Laki on laki ja sen on päättänyt Herra.

Ihan nykyisenkin lain mukaan kannabiksen käyttö ja omaan käyttöön kasvatus voidaan jättää syyttämättä ja tuomitsematta. Herra päätti lain, jota oikeuslaitos ei noudata. Soisi, että lakia myös alettaisiin noudattamaan oikeuslaitoksen taholta, niin ongelmat vähenisivät. Tämä äskettäinen oikeuspäätös oli sentään aika merkittävä Suomessa. Se siis, että rattijuopumustuomioon ei enää riitäkään se, jos on vaikkapa viikko sitten käyttänyt kannabista.

Vierailija
29/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raamatussa kerrotaan eräästä puusta / kasvista, joka oli keskellä paratiisia. Raamattu ei kuitenkaan mainitse sen puun nimeä.

Mutta päätelmiä voidaan aina tehdä.

Sen hedelmää ei saanut syödä, koska se aiheutti ennenpitkää kuoleman itse nauttijalle ja myös "nauttijan" jälkeläisille.

Tänäkin päivänä on olemassa tuollainen kasvi, joka kasvaa trooppisissa olosuhteissa erittäin hyvin, se kasvaa jopa 3 metriä korkeaksi, ja sen "hedelmän syöminen tai juominen (esim teen muodossa) lääketieteellisen tutkimuksenkin mukaan aiheuttaa mm. geeneihin ja kromosomeihin negatiivisia muutoksia, eli persoonallisuuden muutoksia ....toisenlaiseksi, mitä olisi luonnostaan tullut.

Tämän kasvin käyttö syötynä tai juotuna ..Tai pössyteltynä on kaikkialla maailmasaa on aiheuttanut valtavasti tuskaa, murhetta ja kuolemaa.

Esimerkkinä mainittakoon Osama Bin Ladenin kannabiksen käyttö...hänen puutarhastaan löydettiin kokonainen kannabiskasvattamo.

Joukkomurhat Aritzonassa, Begiassa ja jne. olivat kannabiksen käyttäjien tekemä.

Ja, niinkuin tiedämme, että sen "puun hedelmän nautiskelijat" tuntevat tulevansa...viisaammiksi, eli "tajunta laajenee", eli käyttäjät tuntevat tulevansa juuri sellaisiksi, kun "suuressa kirjassa" varoitetaan.

Tämä kasvi ...jota puuksikin voidaan sanoa (koska se kasvaa niin korkeaksi) on KANNABISKASVI, ja sen hedelmä, eli emi-kukinto..sisältää rasvaliukoisen aine-osan,...nimeltään THC (tetrahydrokannabinooli). Se on ihmisen psyykeeseen vaikutava ...ja rasvaliukoisuutensa ansiosta, myös vaikuttaa perintötekijöihin.

Tämä kasvi on vielä tänäkin päivänä kielletty puu kaikkialla maailmassa, mutta sen pienestä käytöstä joissakin maissa,(esim Hollanti, Sveitsi jne.) on niin sanotusti rangaistavaisuus poistettu, eli se on dekriminalisoitu.

VOIDAAN SIIS HYVÄLLÄ SYYLLÄ PÄÄTELLÄ, ETTÄ TUO PUU/KASVI VOI OLLA MYÖS KANNABIS PUU/KASVI"

Vierailija
30/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisesti se Jumala rankaisee käyttäjiä enemmänkin kuin palkitsee.

Ei ole vaikea yhtälö tajuta että kannabis on syntiä ja väärin ja sen käytöstä rangaistaan todella kuuluvasti.

Vierailija
31/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabismyönteinen propaganda on ihan oikeasti juttu

Vierailija
32/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä morfiinikin on erinomainen lääke kipuihin, mutta ei sitä silti noin muutoin vain kannata käyttää. Sama homma sen ganjan kanssa.

Vierailija
33/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallisesti se Jumala rankaisee käyttäjiä enemmänkin kuin palkitsee.

Ei ole vaikea yhtälö tajuta että kannabis on syntiä ja väärin ja sen käytöstä rangaistaan todella kuuluvasti.

Kannabiksen käyttäjistä ja kasvattajista jää varmaan prosentti kiinni useiden miljoonien eurojen taloudellisella panostuksella, mutta heitä kyllä sitten usein rangaistaan senkin ryhmän edestä, joka ei koskaan jää kiinni. Ajatushan on selkeästi se, että jos kannabis ei oikeasti syrjäytä, viranomaistoimien tulee se tehdä, että voidaan todeta kannabiksen syrjäyttävän.

Vierailija
34/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on läsnä tässä keskustelussa.

Olen lähinnä tässä kuitenkin vain sellainen "vierestäseuraaja".

Vierailija
35/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen puolitutuista huomannut, että ajan kuluessa kannabiksen käyttäjistä tulee jotenkin... tyhmiä? Todella hitaita ja yksinkertaisia. Ehkä se sitten itse eivät huomaa asiaa, varsinkaan jos liikkuvat muiden samanlaisten kanssa.

Miksi levität tuollaisia stereotyyppisiä valheita? Saatko jotain erityisiä kiksejä valehtelusta?

Vierailija
36/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä morfiinikin on erinomainen lääke kipuihin, mutta ei sitä silti noin muutoin vain kannata käyttää. Sama homma sen ganjan kanssa.

Vähän nyt mielestäni onnetonta vertaamista. Morfiini on kuitenkin ns. kova huume, kannabis taas ei. Morfiinin lääkekäyttäjät eivät myöskään käytä morfiinia monisatakertaisesti morfiinin päihdekäyttäjiin verrattuna, kuten kannabiksen lääkekäyttäjät tekevät. Kannabis lienee ainoa lääke/päihde maailmassa, jota päihdekäyttäjät käyttävät yleensä paljon vähemmän kuin sen lääkekäyttäjät.

Vierailija
37/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen puolitutuista huomannut, että ajan kuluessa kannabiksen käyttäjistä tulee jotenkin... tyhmiä? Todella hitaita ja yksinkertaisia. Ehkä se sitten itse eivät huomaa asiaa, varsinkaan jos liikkuvat muiden samanlaisten kanssa.

Miksi levität tuollaisia stereotyyppisiä valheita? Saatko jotain erityisiä kiksejä valehtelusta?

sinähän se valehtelija olet. Väität laitonta ainetta vaarattomaksi.

Vierailija
38/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppuu se ulina. Kannabista ei tulla laillistamaan koskaan Suomessa sillä sipuli.

Onko se Jumalauta noin vaikea tajuta? Hä?

Kovempia rangaistuksia vaan.

Vierailija
39/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinähän se valehtelija olet. Väität laitonta ainetta vaarattomaksi.

En ole missään väittänyt kannabista täysin vaarattomaksi. Kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, mutta ei täysin haitaton. Täysin haitatonta päihdettä ei ole olemassakaan.

Vierailija
40/108 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaaneille pataan kirjoitti:

Nyt loppuu se ulina. Kannabista ei tulla laillistamaan koskaan Suomessa sillä sipuli.

Onko se Jumalauta noin vaikea tajuta? Hä?

Kovempia rangaistuksia vaan.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/122288-arvio-%E2%80%9Dkannabiksen-kaytt…

Arvio: ”Kannabiksen käyttö laillista Suomessa 2020”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi