Olen entinen kasvattaja-diileri enkä liiemmin arvosta käyttäjiä
Rahoitin ensimmäiset opiskeluvuodet kasvattamalla ja diilaamalla kannabista. Itse en käyttänyt kun sen verran että totesin aina sadonkorjuun jälkeen tavaran laadun. Tuotteet laitoin myyntiin netissä, enkä ole kertaakaan joutunut kasvokkain asiakkaan kanssa.
Täytyy sanoa että ganjan polttaminen jättää jälkensä. Ihan kun polttaminen vie kyvyn normaaliin ajatteluun.
En suosittele kannabiksen viihdekäyttöä kenellekään, enkä kannata aineen laillistamista. Sanoi aktivistit mitä tahansa niin harmiton päihde se ei ole.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Kannabismyönteinen propaganda on ihan oikeasti juttu
Se on tullut jäädäkseen. Varmasti tehokkain työkalu luomaan lisää käyttäjiä. Yhdysvalloissahan on nojattu sanavapauteen ja sen turvin muutamassa vuodessa myönteisellä propagandalla saatiin kannabis lailliseksi monissa osavaltioissa. Propaganda on myös toiminut hyvin Kanadassa jossa kannabis täyslaillistuu ensivuonna.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisesti se Jumala rankaisee käyttäjiä enemmänkin kuin palkitsee.
Ei ole vaikea yhtälö tajuta että kannabis on syntiä ja väärin ja sen käytöstä rangaistaan todella kuuluvasti.
Millä tavalla Jumala rankaisee?
"Valtaosalle kannabiksen käyttäjistä ei aiheudu todettavaa fyysistä tai psyykkistä haittaa edes pitkäaikaiskäytössä (Lancet 1995)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tullut jäädäkseen. Varmasti tehokkain työkalu luomaan lisää käyttäjiä. Yhdysvalloissahan on nojattu sanavapauteen ja sen turvin muutamassa vuodessa myönteisellä propagandalla saatiin kannabis lailliseksi monissa osavaltioissa. Propaganda on myös toiminut hyvin Kanadassa jossa kannabis täyslaillistuu ensivuonna.
http://yle.fi/uutiset/valistus_jopa_lisannyt_kiinnostusta_huumeita_koht…
On myös huomattu, että huumevalistus on itseasiassa lisännyt huumeiden kokeilua ja käyttöä. Moni myös aloittaa suoraan ns. kovilla huumeilla, koska kannabiksesta on vuosikymmenien ajan ylläpidetty tietoisesti aivan liian negatiivista julkisuuskuvaa siihen nähden, että se kuitenkin on erittäin vähähaittainen päihde.
Yhdellä tutulla tuli paha avioero. Mies päätti lopulta tappaa itsensä "huumeilla". Osti viisi grammaa hassista ja käytti kaiken kerralla juomaan sotkettuna. Sen jälkeen ei ole itseään yrittänyt tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikea yhtälö tajuta että kannabis on syntiä ja väärin ja sen käytöstä rangaistaan todella kuuluvasti.
"Valtaosalle kannabiksen käyttäjistä ei aiheudu todettavaa fyysistä tai psyykkistä haittaa edes pitkäaikaiskäytössä (Lancet 1995)"
Sakoin ja erittäin vakavilla vainoharhoilla.
Siinähän tutisette poliisin ja nuuhkivan valppaan naapurin pelossa. Lähipiiri kyllä tietää ongelmastanne ja auttaa ilmiantamalla teidät virkamieskoneistolle. Jumalan teot tapahtuvat ihmisten kautta.
Suurin osa kannabiksen käyttäjistä kärähtää ennen pitkään ja syrjäytyy Jumalan armosta.
Miten on. Valitsetko Jumalan vai huumeet (p3rkeleen)?
Tee parannus niin voit kertoa myöhemmin nuorille miten elit huumehelvetissä mutta pääsit eroon Jeesuksen avulla. Voit tuntea monien katseet ympärilläsi. He ihailevat sinua olet oikealla puolella.
Oikealla oikeus taivaspaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sakoin ja erittäin vakavilla vainoharhoilla.
Siinähän tutisette poliisin ja nuuhkivan valppaan naapurin pelossa. Lähipiiri kyllä tietää ongelmastanne ja auttaa ilmiantamalla teidät virkamieskoneistolle. Jumalan teot tapahtuvat ihmisten kautta.
Suurin osa kannabiksen käyttäjistä kärähtää ennen pitkään ja syrjäytyy Jumalan armosta.
Miten on. Valitsetko Jumalan vai huumeet (p3rkeleen)?
Tee parannus niin voit kertoa myöhemmin nuorille miten elit huumehelvetissä mutta pääsit eroon Jeesuksen avulla. Voit tuntea monien katseet ympärilläsi. He ihailevat sinua olet oikealla puolella.
Oikealla oikeus taivaspaikkaan.
Olet selvästi yhtä kiivas (kannabis)uskovainen kuin Irti Huumeista Oy:n perustajakin, joka juttelee peräti enkelien välityksellä Jumalan kanssa. Sääli, että se enkeli on saatana, jonka suuri harhautus on onnistunut. Ei kannata kaikenlaisten välikäsien kautta jutella.
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökiuot ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"
Vierailija kirjoitti:
Minulla kävi niin. Jäin kiinni ja syrjäydyin täysin. Nyt olen eläkkeellä Jumalan armosta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi olla yhteydessä myös mielenterveysalan ammattilaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomaa miten saatanan vallassa kannabiksen käyttäjät ovat. He ilkkuvat raittiille ajatukselle. Heille koko elämä on pelkkä vitsi. Vain Jumala voi auttaa kieltolain avulla näitä kannabiksen käyttäjiä parantumaan pahoista hengistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomaa miten saatanan vallassa kannabiksen käyttäjät ovat. He ilkkuvat raittiille ajatukselle. Heille koko elämä on pelkkä vitsi. Vain Jumala voi auttaa kieltolain avulla näitä kannabiksen käyttäjiä parantumaan pahoista hengistä.
Kannabiksen vastustaja kertoo siis vaikka tappavansa ja syövänsä jonkun ihmisen, jos vain "jumala" käskee. Kyllä tuollaista kaveria pitää vähän varmaan varoa, ihan terveen juttuja kun ei kuitenkaan päästele.
Muusta en tiedä mutta psykoosit ovat totta ja kannabiksen ihannoijatkin sen tietävät. Samoin se että pitempiaikainen käyttö saa ihmiset ihan zombeiksi ja typeriksi. Totta kyllä että eivät riehu ja heitä perhettä lumihankeen mutta ei se yksinkertaisuus ja hitauskaan kovin kivaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Muusta en tiedä mutta psykoosit ovat totta ja kannabiksen ihannoijatkin sen tietävät. Samoin se että pitempiaikainen käyttö saa ihmiset ihan zombeiksi ja typeriksi.
Kumma, että nuo jutut eivät koske kannabiksen lääkekäyttäjiä, jotka kuitenkin käyttävät kannabista joka päivä ja huomattavasti enemmän kuin kannabiksen päihdekäyttäjät. Juttusi ovat ihan pelkkää stereotyyppistä ja maneerista kannabiksen mustamaalaamista. Katso vähemmän 70's Showta.
Vierailija kirjoitti:
Muusta en tiedä mutta psykoosit ovat totta ja kannabiksen ihannoijatkin sen tietävät. Samoin se että pitempiaikainen käyttö saa ihmiset ihan zombeiksi ja typeriksi. Totta kyllä että eivät riehu ja heitä perhettä lumihankeen mutta ei se yksinkertaisuus ja hitauskaan kovin kivaa ole.
"Kannabispsykoosista" on täällä moneen kertaan kirjoitettu, mutta kukaan ei ole koskaan kyennyt kertomaan montako niitä vuosittain Suomessa on. Alkoholipsykoosejahan on siis useita tuhansia, mutta montako kannabispsykoosia on?
Vierailija kirjoitti:
Sanoi aktivistit mitä tahansa niin harmiton päihde se ei ole.
Kannabis ei ole täysin haitaton, mutta kuitenkin maailman vähähaittaisin.
Vierailija kirjoitti:
Samoin se että pitempiaikainen käyttö saa ihmiset ihan zombeiksi ja typeriksi.
https://kannabisuutiset.wordpress.com/2009/12/03/mika-huumeongelma-amer…
Tuo kannabiksen lääkekäyttäjä on todennäköisesti tällä hetkellä yksi eniten kannabista maailmassa käyttäneistä ihmisistä. Käy töissä, ajaa jopa itse autoa, kannabiksen runsasta käyttöä takana 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kannabiksen lääkekäyttäjä on todennäköisesti tällä hetkellä yksi eniten kannabista maailmassa käyttäneistä ihmisistä. Käy töissä, ajaa jopa itse autoa, kannabiksen runsasta käyttöä takana 30 vuotta.
LINKITETYSTÄ "KANNABISUUTISESTA":
Hän kertoo, ettei ole koskaan tullut pilveen kannabiksesta, ja että hänen sallitaan polttaa samalla kun hän käyttää raskaita koneita. Olla tulematta pilveen tarkoittaa myös sitä, ettei hänellä ole tapana harrastaa myöhäisillan reissuja pikaruokaloihin. ”Ei mässyjä, ei – ei mitään sellaista, mitä muut ihmiset saavat”, Rosenfeld väittää. ”Monet potilaat eivät tule pilveen.”
Eli ketjun kirjoittaja-käyttäjät eivät myöskään käytä pilveä pilveen tulemista varten vaan... ihan muuten vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LINKITETYSTÄ "KANNABISUUTISESTA":
Hän kertoo, ettei ole koskaan tullut pilveen kannabiksesta, ja että hänen sallitaan polttaa samalla kun hän käyttää raskaita koneita. Olla tulematta pilveen tarkoittaa myös sitä, ettei hänellä ole tapana harrastaa myöhäisillan reissuja pikaruokaloihin. ”Ei mässyjä, ei – ei mitään sellaista, mitä muut ihmiset saavat”, Rosenfeld väittää. ”Monet potilaat eivät tule pilveen.”
Eli ketjun kirjoittaja-käyttäjät eivät myöskään käytä pilveä pilveen tulemista varten vaan... ihan muuten vaan?
Periaatteessa mitä väliä sillä on. Sehän on heidän päätöksensä valita huume Jeesuksen sijaan. Usein huumeita käyttävät kärsivät myös perversioista. Että ota nyt narkomaaneista selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://yle.fi/uutiset/valistus_jopa_lisannyt_kiinnostusta_huumeita_koht…
On myös huomattu, että huumevalistus on itseasiassa lisännyt huumeiden kokeilua ja käyttöä. Moni myös aloittaa suoraan ns. kovilla huumeilla, koska kannabiksesta on vuosikymmenien ajan ylläpidetty tietoisesti aivan liian negatiivista julkisuuskuvaa siihen nähden, että se kuitenkin on erittäin vähähaittainen päihde.
Kaikki kenen kanssa olen jutellut siitä mistä saivat idean kokeilla sanovat että valistus herätti kiinostuksen. Laista jos poistetaan käyttörikos sillä annetaan käyttäjälle ihmisoikeudet päättää mitä itselleen tekee. Lisäksi säästetään oikeuskuluissa paljon. Syyttäjät valittavat jutturuuhkia mutta eivät jätä syyttämättä pieniä h-aine rikoksia vaikka laki antaa siihen mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis ei ollut ongelma ennen kieltolakia. Elämä on lyhyt ja siitä kannattaa nauttia. Jos jumalasi kieltää kaiken kivan niin vaihda parempaan. Spagettihirviö pelastaa eikä tuomitse.
https://www.thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/ehkaiseva-pa…
Kannabis vähähaittaisin päihde.