Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen entinen kasvattaja-diileri enkä liiemmin arvosta käyttäjiä

Vierailija
15.06.2016 |

Rahoitin ensimmäiset opiskeluvuodet kasvattamalla ja diilaamalla kannabista. Itse en käyttänyt kun sen verran että totesin aina sadonkorjuun jälkeen tavaran laadun. Tuotteet laitoin myyntiin netissä, enkä ole kertaakaan joutunut kasvokkain asiakkaan kanssa.
Täytyy sanoa että ganjan polttaminen jättää jälkensä. Ihan kun polttaminen vie kyvyn normaaliin ajatteluun.
En suosittele kannabiksen viihdekäyttöä kenellekään, enkä kannata aineen laillistamista. Sanoi aktivistit mitä tahansa niin harmiton päihde se ei ole.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteet laitoin myyntiin netissä, enkä ole kertaakaan joutunut kasvokkain asiakkaan kanssa. Täytyy sanoa että ganjan polttaminen jättää jälkensä. Ihan kun polttaminen vie kyvyn normaaliin ajatteluun. En suosittele kannabiksen viihdekäyttöä kenellekään, enkä kannata aineen laillistamista. .

Et siis ole kertaakaan nähnyt kannabiksen käyttäjää, mutta osaat kuitenkin kertoa, kuinka kannabis vie kyvyn "normaaliin ajatteluun"? Paitsi siis tietysti runsaassa lääkekäytössä, jossa kannabis on osoittautunut erittäin vähähaittaiseksi.

Ei tuossa ole mitään uutta. Moni ei ole koskaan nähnyt kannabiksen käyttäjää mutta silti tietää ne tyhmiksi, veltoiksi hipeiksi. Parinkymmenen vuoden kokemukset ei ihan vastaa noita streotypioita. Tavallisia ihmisiä laidasta toiseen. Ainoat hipit olen nähnyt festareilla. 

Vierailija
102/108 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä morfiinikin on erinomainen lääke kipuihin, mutta ei sitä silti noin muutoin vain kannata käyttää. Sama homma sen ganjan kanssa.

Vähän nyt mielestäni onnetonta vertaamista. Morfiini on kuitenkin ns. kova huume, kannabis taas ei. Morfiinin lääkekäyttäjät eivät myöskään käytä morfiinia monisatakertaisesti morfiinin päihdekäyttäjiin verrattuna, kuten kannabiksen lääkekäyttäjät tekevät. Kannabis lienee ainoa lääke/päihde maailmassa, jota päihdekäyttäjät käyttävät yleensä paljon vähemmän kuin sen lääkekäyttäjät.

Toisen lääke on toisen myrkky. Kyllä ihminen saa itsensä nopeasti sairaaksi, jos alkaa käyttää sairaille suunniteltuja lääkeaineita.

Kannabis ei ole myrkyllinen. Perus särkylääkkeet on myrkyllisempiä, niihin ihan kuolee ihmisiä. Päihteenä tai lääkkeenä vaarattomin kaikista vaikuttavista aineista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ostaisi netistä. Olen vähän vanhanaikainen, että haluan nähdä tuotteen livenä ennen ostopäätöstä.

Itse poltan vain kukkaa, enkä koe olevani tyhmä. Keskittyminen on parantunut, unenlaatu parantunut (siksi varmaan keskittyminenkin) ja jaksan tehdä enemmän asioita.

Mutta ymmärrän aloittajan pointin, aika moni ihminen, joka käyttää kannabista, käyttää myös muita huumeita. Ja nehän sitä pääkoppaa sekoittaa. Otetaan rauhoittavia, kun halua nukkua ja vedetään piristäviä, että jaksetaan oll hereillä. Ja välissä poltellaan ihan mitä vain (hasis varmaan kaikista vaarallisin kannabiksen muoto täällä pohjoisessa, kun siihen sotketaan kaikkea myrkkyä mukaan paremman katteen saamiseksi) ja vedetään viinaa kylkeen. Joten ei mikään ihme, että netissä huumeita shoppailevat ovat vähän sekaisin.

Mulla on hyvä vakiomyyjä, ja hinnat on kohillaan. Tämä oli myös aika vaikea löytää, koska ei pidä itsestään mitään mölyä. Valikoi asiakkaansa tarkkaan, ettei homma mene puihin. Niinkuin se sekopäiden kanssa usein menee.

Vierailija
104/108 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteet laitoin myyntiin netissä, enkä ole kertaakaan joutunut kasvokkain asiakkaan kanssa. Täytyy sanoa että ganjan polttaminen jättää jälkensä. Ihan kun polttaminen vie kyvyn normaaliin ajatteluun. En suosittele kannabiksen viihdekäyttöä kenellekään, enkä kannata aineen laillistamista. .

Et siis ole kertaakaan nähnyt kannabiksen käyttäjää, mutta osaat kuitenkin kertoa, kuinka kannabis vie kyvyn "normaaliin ajatteluun"? Paitsi siis tietysti runsaassa lääkekäytössä, jossa kannabis on osoittautunut erittäin vähähaittaiseksi.

Ei tuossa ole mitään uutta. Moni ei ole koskaan nähnyt kannabiksen käyttäjää mutta silti tietää ne tyhmiksi, veltoiksi hipeiksi. Parinkymmenen vuoden kokemukset ei ihan vastaa noita streotypioita. Tavallisia ihmisiä laidasta toiseen. Ainoat hipit olen nähnyt festareilla. 

Jokainen kuitenkin näkee kannabiksen käyttäjiä ihan joka päivä, mutta ei asiaa kuitenkaan tajua. Varmaan pukkaa vainoharhaakin, kun ei yhtään tiedä kuka päivän aikana tapaamista ihmisistä on kannabiksen käyttäjä.

Vierailija
105/108 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muusta en tiedä mutta psykoosit ovat totta ja kannabiksen ihannoijatkin sen tietävät. Samoin se että pitempiaikainen käyttö saa ihmiset ihan zombeiksi ja typeriksi. Totta kyllä että eivät riehu ja heitä perhettä lumihankeen mutta ei se yksinkertaisuus ja hitauskaan kovin kivaa ole.

"Kannabispsykoosista" on täällä moneen kertaan kirjoitettu, mutta kukaan ei ole koskaan kyennyt kertomaan montako niitä vuosittain Suomessa on. Alkoholipsykoosejahan on siis useita tuhansia, mutta montako kannabispsykoosia on?

Luulisi kannabiksen vastustajien osaavan vastata, kun koko ajan kuitenkin jostain "kannabispsykoosista" kirjoittelevatkin.

Vierailija
106/108 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muusta en tiedä mutta psykoosit ovat totta ja kannabiksen ihannoijatkin sen tietävät. Samoin se että pitempiaikainen käyttö saa ihmiset ihan zombeiksi ja typeriksi. Totta kyllä että eivät riehu ja heitä perhettä lumihankeen mutta ei se yksinkertaisuus ja hitauskaan kovin kivaa ole.

"Kannabispsykoosista" on täällä moneen kertaan kirjoitettu, mutta kukaan ei ole koskaan kyennyt kertomaan montako niitä vuosittain Suomessa on. Alkoholipsykoosejahan on siis useita tuhansia, mutta montako kannabispsykoosia on?

Luulisi kannabiksen vastustajien osaavan vastata, kun koko ajan kuitenkin jostain "kannabispsykoosista" kirjoittelevatkin.

Ne kannabispsykoosit ovat oikeasti todella harvinaisia. Kertoo lähinnä vastustajien epätoivosta keksiä niitä haittoja kannabikselle. Mä olen pitkän linjan satunnaispolttelija enkä ole ikinä nähnyt tai kavereilta kuullut kenenkään saaneen kannabispsykoosia. Nämä vastustajat ovat ihmeellisesti nähneet puheidensa mukaan niitä paljon. Missähän piireissä nämä vastustajat oikein pyörii?

Vierailija
107/108 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on läsnä tässä keskustelussa.

Olen lähinnä tässä kuitenkin vain sellainen "vierestäseuraaja".

Miltäs, poika, se maailman nykytilanne näyttää?

Vierailija
108/108 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni teki samaa ja kielsi minua ikinä koskemasta kannabikseen. Veljeni kavereista kyllä huomaa että ihan harmitonta pössyttely ei voi olla. Kaikki ovat jotenkin hitaan oloisia ja passiivisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi