Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitat asiallisen ja harkitun, ja hyvin argumentoidun mielipiteen ketjuun....

Vierailija
23.06.2026 |

"Etsimääsi sivua ei löytynyt

Etsimääsi sivua ei löytynyt, joten tarkista osoitekenttä. Sisältö voi olla myös poistettu. Pääset tästä Vauva.fi:n etusivulle ja tästä suoraan Aihe Vapaa keskustelualueelle."

Jaaha, palataas paskaspämmin pariin sitten. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kannata mihinkään viesteihin käyttää kymmentä sekuntia enempää aikaa ja vaivaa :D 

Vierailija
2/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Hesarikin moderoi, iltapäivälehdet myös. Sen takia esim. Ukrainan sodasta tulee vino kuva, koska mitkään Ukrainan toimintaa kriittisesti käsittelevät kirjoitukset eivät pääse läpi.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien laatu onkin laskenut. Juuri ja juiri viitsi kirjoittaa "ota lääkkeet" tai "jätä se sika".

Vierailija
4/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä mielestäni päivittäin varsin kipakkaa mielipiteenvaihtoa, mutta uskon senkin että kommentteja poistetaan ja poistatetaan - olen ihan valinnut etten seuraa tätä asiaa aktiivisesti. Toisinsanoen en anna tuon vaikuttaa omaan kirjoitteluuni. MIksi antaisin? Ihan yhtä vähän kuin paskatrollienkaan.

Liian arvokas asia kyseessä (avoin julkinen ajatustenvaihto myös yhteiskunnallisista aiheista) jotta siitä ihan ojentamalla luopuisin jos vähänkään tälle löytyy mahdollisuuksia.

Vierailija
5/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhaahan tänne kirjoitella. Harva lukee ja vielä harvempi mitään siitä hyötyy. Plus tuo viestien moderointi, kielletyt sanat yms

Vierailija
6/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole turhaa. Paljon turhempaa on olla onneton, vihainen ja hiljaa.

Ja jos yksikin ihminen tajuaa jonkin jutun mitä koetan viestiä niin se riittää. Tai edes miettii: olisko tuossa perää?

Juuri siksi että tuo ihmisiä pyritään hallitsemaan ajattelun kapeuttamisen, leimaanisen, latteuttamisen ja yhtenäistämisen kautta on niin katala projekti. Siinä ei voi olla muu kuin pahansuopa motiivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta itse rimaa ja vaihda alustaa johon kirjoittelet.

Vierailija
8/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kannata mihinkään viesteihin käyttää kymmentä sekuntia enempää aikaa ja vaivaa :D 

Kannattaa ainakin kopioida oma tekstinsä, jos käyttää siihen vähänkään enemmän aikaa, niin sen voi postata uudestaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun ei kyllä kannata kirjoittaa, koska kaikki moderointia käsittelevät ketjut poistetaan armotta. 

Vierailija
10/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-rokotuksia käsittelevässä ketjussa kaikki hyvin argumentoidut vastaväitteet oli poistettu ja sekopäiset salaliittoteoriaviestit jätetty :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaminen ja ajatteleminen mahtaa olla kovin työlästä sulle, ap.

Vierailija
12/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot istuu pöytäkoneella ja hitaasti näpyttelee kilometrin pituisia paskanovelleja kommentiksi 😂😄 Ihan oikein että keskustelu on sillä välin poistunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyödäänkö vetoa että tätä keskustelua ei muutaman minuutin päästä enää ole?

Vierailija
14/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

> asiallinen

> harkittu 

> hyvin argumentointu

> naiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta itse rimaa ja vaihda alustaa johon kirjoittelet.

Nimellä kirjoitettaessa loukkaannutaan herkästi.

Toinen syy: en pidä ajatuksesta pimeistä loukoista joissa ei saa ajatella mitään järkevää tai valtavirtasyöttöä haastavaa. Täällä enin osa aloituksista pyrkii kuitenkin tuohon. Varmaan ihan sattumalta?

Vierailija
16/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosta itse rimaa ja vaihda alustaa johon kirjoittelet.

Nimellä kirjoitettaessa loukkaannutaan herkästi.

Toinen syy: en pidä ajatuksesta pimeistä loukoista joissa ei saa ajatella mitään järkevää tai valtavirtasyöttöä haastavaa. Täällä enin osa aloituksista pyrkii kuitenkin tuohon. Varmaan ihan sattumalta?

Pyrkii siis alentamaan kävijän joksikin tantaksi joka murehtii jatkuvasti vanhenemistaan, ahdistelevaksi sedäksi tai jotain muuta yhtä vajaaälyistä roskaa.

Vierailija
17/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin poistettiin kolme opintotukea käsittelevää ketjua, joihin kirjoittelin jonkun puoli tuntia. Aika nopeasti tajusin kopioida viestit ylös, niin pystyy palauttamaan ne kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi