Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko parisuhde työkyvyttömyyseläkeläisen kanssa toimia?

Vierailija
15.06.2016 |

Siis niin että toinen on työelämässä ja toinen työkyvyttömyyseläkkeellä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos molemmat pitää omat rahansa ja elää niiden mukaan. Ja työkyvyttömyyseläkkeellä on ainakin varmat tulot. 

Vierailija
22/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Tk-eläkkeellä voi olla vaikka selästään - kuten mieheni. Hänen eläkkeensä on paljon suurempi kuin minun palkkani. Ihme keskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi. Jos on ihmisessä sana työtön ihan sama onko se halavaantut, sairas, kissa tai koira ihan sama millä tavalla tai minkä takia. Jos se on työtön niin sehän on alinta pohjasakkaa maapallolla. T. Vauva.fi forumi

Vierailija
24/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somalille kelpaa kaikki eläkkeet. 😁

Somalihullu bongattu! MENE HOITOON!

Ei 👋.

Vierailija
25/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii oikein hyvin. Minä olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja vaimoni työelämässä. Teen pääosin kaikki kotityöt niin voidaan vaimoni kanssa harrastaa yhdessä enemmän. Eläkkeeni riittää menoihin ja ylimääräistäkin jää reissailuun kotimaassa ja ulkomailla. Masennuksen takia jäin eläkkeelle, mutta masennukseni väistyi kuin jäin karmeasta työpaikasta pois. Tulihan työelämässä kuitenkin oltua yli 30 vuotta. 

26/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tarvetta miehelle joten voin olla omassa rauhassa työkyvyttömyyseläkkeellä 

Vierailija
27/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku idiootti nosti taas esiin ikivanhan aloituksen.

Maailmako on parantunut sillä aikaa ettei nykyään ole enää tk eläkeläisiä??

Vierailija
28/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeläiset on usein laiskoja juoppoja.. Itse en mitään vätystä parisuhteeseen haluaisi, mutta kukin tasonsa mukaan. 

Vierailija
29/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkyvyttömyyseläkkeläiset on usein laiskoja juoppoja.. Itse en mitään vätystä parisuhteeseen haluaisi, mutta kukin tasonsa mukaan. 

Kukas sinut on huolinut? Kun omaat hienot käytöstavat.

Vierailija
30/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä toimii oikein hyvin. Minä olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja vaimoni työelämässä. Teen pääosin kaikki kotityöt niin voidaan vaimoni kanssa harrastaa yhdessä enemmän. Eläkkeeni riittää menoihin ja ylimääräistäkin jää reissailuun kotimaassa ja ulkomailla. Masennuksen takia jäin eläkkeelle, mutta masennukseni väistyi kuin jäin karmeasta työpaikasta pois. Tulihan työelämässä kuitenkin oltua yli 30 vuotta. 

Malliesimerkki laiskasta pskakasasta, joka loisii muiden rahoilla. Työkyvyttömyyseläkkeestä voi leikata reilulla kädellä ja mistään "masennuksesta" sitä ei pidä myöntää alkuunkaan.

Vierailija
31/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jos molemmat pitää omat rahansa ja elää niiden mukaan. Ja työkyvyttömyyseläkkeellä on ainakin varmat tulot. 

Toivottavasti ei enää pitkään. Nämä on oiva kohde leikkauksille. Ilmaa näissä on paljon. 

Vierailija
32/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas sinut on huolinut? Kun omaat hienot käytöstavat.

Oikea ihminen, joka on myös työelämässä. Epäihmidiä kohtaan ei tarvi olla mitään tapoja.

Vierailija
33/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tarkoittaa sitä, että hän on pöpieläkkeellä ja haaveilee työssä käyvästä kumppanista. Tosiasiassa kukaan ei ala kimppaan hullun kanssa.

Vierailija
34/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Jos oikeat syyt takana, niin ehkä.. mutta nää varttihullut on oma lajinsa.

Vierailija
35/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mies näytä kärsivän.

Olin ensin 2v sairauslomalla, sitten 2v tk-eläkkeellä ja nyt 3v työeläkkeellä ja elämä on ihan ennallaan, parisuhde ei ole muuttunut mitenkään. Nykyään tosin olen ulkomailla useita kuukausia vuodesta.

Vierailija
36/36 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei enää pitkään. Nämä on oiva kohde leikkauksille. Ilmaa näissä on paljon. 

Tv Susanna Koski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä