Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri haluaa vain "tasoaan parempia miehiä"

Vierailija
15.06.2016 |

Ollaan siis molemmat 19-vuotiaita ja tämä mun kaverini oli ala-asteella todella suosittu ja nätti tyttö. Myös yläasteella hän oli melko suosittu. Hänellä oli tuolloin varsinkin taipumusta katsoa muita ihmisiä alaspäin ja arvostella muita ja tämän hän on myös itse myöntänytkin. Nýkyään hän on n. 5-10kg ylipainoinen, hänen hiuksensa ovat lämmöllä pilatut ja hamppuuntuneet, hänen kulmakarvansa kasvavat todella rehottavasti, hänen pukeutumistyylinsä on "mukava" eli toisinsanoen lähtee kotivaatteissa aina ulos ja kerran kun mentiin ulos syömään niin tällä kaverilla oli huopatossut jalassa, villapipo päässä, paksut villaiset sukkahousut, puuvillainen rento hame ja paksu villapaita. Kasvoistaan hän on akneinen, eikä meikkaa juurikaan tai jos meikkaa niin meikki on vaahtosienellä huonosti levitetty luomiväri ja ripsari + lokinpaskat. Minua ei nämä seikat kuitenkaan haittaa ollenkaan ja olen sitä mietä että ihmisen tulee saada pukeutua miten haluaa.

"Ongelma" tässä on että tämän kaverini miesmaku on treenattu, hyvätuloinen, hyvännäköinen, suosittu, pitkä ja tyylikäs. Joka kerta kuin joku perus mies lähestyy tätä naista niin tämä kaverini hylkää miehen parin viikon päästä, koska "ei ollut tarpeeksi hyvännäköinen, eik mun tyypiä niin kyllästyin". Tällä hetkellä hänellä on kiikarissa koulumme todella komea, kehoansa rakentava mies joka tunnetaan myöskovana fuckboyna ja naisten pyörittäjänä. Tämäkään toisaalta ei vielä häiritse koska kaikkea saa haluta omasta mielestäni. Kaverini kuitenkin itkee ja voivottelee minulle sitä kn hän ei saa miestä ja mikä on kun miehet ei huomaa ja kiinnostu hänestä. Mitä teen, sanonko asiasta? Olen hirveä kaveri tiedän.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikon piti mennä kaveri haluaa vain "tasoaan parempia" miehiä.

ap

Vierailija
2/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään tasoja. Ihan hyvin hänellä käy.

t. yh-äititäti 40 v. ei miestä mutta miljonääriä kaipaan.

P.S. Ei seksihakujuttuja, vain tositarkoituksella!!! En halua et Nico-Petterin elämä menee sekasin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan tuo on. Aikuisten kielellä sanottuna sen ei tarvitse kun antaa kuivana kakkoseen ja heti sen jälkeen imee ja nielee niin voi ehkä olla vähän valinnanvaraa miesten suhteen. Muussa tapauksessa realiteetit tulee jossain vaiheessa vastaan.

Vierailija
4/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onx tää copioitu jostai niinku demist?

Vierailija
5/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten ongelma on aloittajan?

Vierailija
6/6 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 19-vuotiaan miesmaku voi olla "hyvätuloinen"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi