Voiko parisuhde työkyvyttömyyseläkeläisen kanssa toimia?
Siis niin että toinen on työelämässä ja toinen työkyvyttömyyseläkkeellä?
Kommentit (36)
No toivottavasti. Oon nimittäin siirtymässä s.lomalta työkyvyttömyyseläkkeelle.
Miksipä ei. Työkyvyttömyyseläkeläisiä on moneen lähtöön.
Riippuu siitä miksi on eläkkeellä.
Varmaan riippuu mistä eläke on ja minkä ikäinen on eläkeläinen. On siinä tietty kroonisen pienituloisuuden riski ilman toivoa paremmasta työpaikasta.
Ei tietenkään, toinen on yhteiskunnan tukipilari ja toinen loinen.
Meilläkin mies on mua 10v vanhempi, kun mies jää eläkkeelle, eroamme, koska mä en sellaista pummia aio katsella.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin mies on mua 10v vanhempi, kun mies jää eläkkeelle, eroamme, koska mä en sellaista pummia aio katsella.
Jää hyvät perinnöt saamatta! Damn.
Jos työssäkäyvä kunnioittaa työkyvyttömyyseläkeläistä, voi toimia.
Niin monia syitä voi olla tke:een, itse olen liikenneonnettomuudessa saamieni vammojen takia pois työelämästä.
Joo, ja mun parisuhde ei toimi. Mies ei kunnioita pätkääkään. Tämä on jo toinen tarina...ja ihan itse olen vastuussa elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Niin monia syitä voi olla tke:een, itse olen liikenneonnettomuudessa saamieni vammojen takia pois työelämästä.
Joo, ja mun parisuhde ei toimi. Mies ei kunnioita pätkääkään. Tämä on jo toinen tarina...ja ihan itse olen vastuussa elämästäni.
Ei kunnioita munkaan mies. Teettää kaikki kotityöt minulla. Itse lepää viikonloput/omissa harrastuksissaan jne
Olen aivan väsynyt tähän. Lasten hoito ym myös minun vastuulla.
Kukaan ole omasta syystään työkyvyttömänä! Yksin minäkin olen jäänyt eikä asiaa auta työkyvyttömyyteni. Mutta pärjään yksinkin, kun on pakko
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun jäät aikanaan itse eläkkeelle? Ei kai sinuakaan enää kukaan sitten huoli?
Somalille kelpaa kaikki eläkkeet. 😁
Mun mies on ollut tk-eläkkeellä kolmekymppisestä, kohta 20 vuotta. Perhevuodet olivat ihan älyttömän raskaita kun kaikki kaatui mun niskaani, mutta niinhän se usein kaatuu naiselle niissäkin perheissä, jossa molemmat ovat työelämässä. Miehen tilanne on kuutenkin parantunut hiljalleen. Lapsen lähdettyä maailmalle ja lainan loputtua pystyin puolittamaan työntekoni, jaksan paremmin minäkin, harrastetaan yhdessä ja elämä on taas mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja mun parisuhde ei toimi. Mies ei kunnioita pätkääkään. Tämä on jo toinen tarina...ja ihan itse olen vastuussa elämästäni.Ei kunnioita munkaan mies. Teettää kaikki kotityöt minulla. Itse lepää viikonloput/omissa harrastuksissaan jne
Olen aivan väsynyt tähän. Lasten hoito ym myös minun vastuulla.
10 vuotta vanha aloitus.
Joku idiootti nosti taas esiin ikivanhan aloituksen.
Jos toisellakin on ollut hyvät tulot, ja nauttii hyvää eläkettä, ja pariskunnalla on hyvä parisuhde
En ole tke-miehen kanssa koskaan
suhteillut. En voi sanoa juuta enkä jaata
ollessani aiheen _ei_kokemusasiantuntija.
Jossain edellisessä suhteessani mieheni oli
työttömänä erinäisiä jaksoja.
E
Vierailija kirjoitti:
Somalille kelpaa kaikki eläkkeet. 😁
Somalihullu bongattu! MENE HOITOON!
Ei tietenkään voi. Daa.