Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TINDER - horror story

Vierailija
15.06.2016 |

Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.

Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.

Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.

Kommentit (513)

Vierailija
61/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerran kävi sillei et juttelin tinderissä, ei yhden vaan kahden eri jätkän kanssa samaan aikaan. Mikä nyt sinäänsä on täysin normaalia. Olin sopinut treffit molempien kanssa eri päiville tietty. Näin mies A:n, tosi kiva ja juttu luisti! Sitten joku vajaa viikko myöhemmin näin mies B:n, toooosi kuuma ja hauska! Mietin et ei hitto nyt molemmat haluaa nähdä uudelleen mutta en kehtaa nähdä molempia uudelleen koska hoe. No näin kumminkin. Sitten olin veljeni kanssa keskustassa kun vaihtoehto A käveli paikalle. Mietin et ei vitsi toiv se tajuaa et toi on mun veli. A vilkuttaa kaukaa ja vilkuttaessani takaisin vaihtoehto B pamahtaa paikalle ja MENEE A:N LUOKSE JA SAMALLA SEKUNNILLA TAJUAN ETTÄ HE OVAT KAVEREITA. En nähnyt enään kumpaakaan. Mitä tästä opimme, ahneella on paskanen loppu.

Vierailija
62/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmät treffit oli vuosi sitten. Mentiin paikalliseen kuppilaan ja mies oli ottanut aika monta rohkaisevaa ennen treffejä. Koko illan puhui "meistä", ja "meillä" siis tarkoitti itseään ja ex-vaimoaan. Tunnin jälkeen mies oli jo niin kännissä että vain toljotti minua, ja kommentoi selostaen kaikkea mitä tein: "Nyt se hymyilee","nyt se miettii jotain", "nyt se kattoo kelloa". Koko tämän ajan istuin kiusaantuneena miestä vastapäätä ja mietin että miten nopeasti kehtaan häipyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...

Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D

Mammalla on jäänyt käsittämättä Tinderin tarkoitus, eihän kukaan yökerhoonkaan mene elämänkumppania etsimään, vaikka seuraa haetaankin.

Mun elämäni toisien, ja myöskin viimeisten tinder-treffien lopputulos on et mennään ens vuonna naimisiin ❤️

Että kyllä sieltä voi se elämänkumppanikin löytyä :)

Vierailija
64/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin Tinder-matchini kanssa sänkyyn. Seksi oli kamalaa. Ensin mies halusi panna takaapäin, läiski mua perseelle ja huusi "give it to me baby, OOH, YEAH JUST LIKE THAT" (ihan suomalainen mies siis kyseessä), sekä läiski mua perseelle. Sitten asennonvaihto repliikillä "NONIIN NYT RATSAILLE BEIBI!"

Mies tuli, minä en ja oli täysi työ saada se lähtemään asunnostani.

Vierailija
65/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyin Tinder-matchini kanssa sänkyyn. Seksi oli kamalaa. Ensin mies halusi panna takaapäin, läiski mua perseelle ja huusi "give it to me baby, OOH, YEAH JUST LIKE THAT" (ihan suomalainen mies siis kyseessä), sekä läiski mua perseelle. Sitten asennonvaihto repliikillä "NONIIN NYT RATSAILLE BEIBI!"

😂😂😂 sori

Vierailija
66/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä jännitti ihan pirusti ja se punasteli. Ohohhohoooo hihihhihiii sulla on söpöt tisut. Tykkään sun pepusta kulti. Oot söpöläinen.

Joo...40v mies kuten minäkin nelikymppinen

Vierailija
67/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kannattaa kertoa kavereille aina kenen kanssa juttelee. Nimim. Kävimme samana päivänä kaverini kanssa saman miehen kanssa treffeillä.

Vierailija
68/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Siis kerran kävi sillei et juttelin tinderissä, ei yhden vaan kahden eri jätkän kanssa samaan aikaan. Mikä nyt sinäänsä on täysin normaalia. Olin sopinut treffit molempien kanssa eri päiville tietty. Näin mies A:n, tosi kiva ja juttu luisti! Sitten joku vajaa viikko myöhemmin näin mies B:n, toooosi kuuma ja hauska! Mietin et ei hitto nyt molemmat haluaa nähdä uudelleen mutta en kehtaa nähdä molempia uudelleen koska hoe. No näin kumminkin. Sitten olin veljeni kanssa keskustassa kun vaihtoehto A käveli paikalle. Mietin et ei vitsi toiv se tajuaa et toi on mun veli. A vilkuttaa kaukaa ja vilkuttaessani takaisin vaihtoehto B pamahtaa paikalle ja MENEE A:N LUOKSE JA SAMALLA SEKUNNILLA TAJUAN ETTÄ HE OVAT KAVEREITA. En nähnyt enään kumpaakaan. Mitä tästä opimme, ahneella on paskanen loppu.

Ei tuossa mitään pahaa ole, tehän vain näitte treffeillä. Mistäpä sinä olisit sen voinut tietää, että ovat kavereita.

Vierailija
69/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran yhen naisen.. Taino tytön kanssa tinder treffeillä, olen itse 27v mies ja tämä treffiseura 2v nuorempi. Ilta meni hyvin, käytiin raflassa syömässä ja yhillä sen jälkeen ja ei sen kummempaa. Sain kuulla seuraavana päivänä että yhteinen ystävämme (tyttö ei tiennyt ilmeisesti tätä) oli nähnyt tämän tytön snapchatissa mystoryssa kuvan joka oli otettu musta salaa kun istun pihvilautanen edessä ravintolassa ja kuvatekstinä oli ollut vaan liuta sydämmiä. Tämä yhteinen naispuolinen kaveri tuumasi että tämä vasta eronnut tyttö oli laittanut kuvan saadakseen toisen miehen mustasukkaiseksi. En ottanut enään yhteyttä.

Vierailija
70/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin treffeille miehen kanssa joka ei puhunut koko kahden tunnin aikana _mistään_ muusta kuin perhokalastuksesta. Vaikka kuinka yritin ohjata keskustelua muualle niin palattiin takasin kireisiin siimoihin. Deittien päätteeksi kyseli vielä että haluanko joskus lähteä kalaan hänen kanssa :D

Jasper Pääkkönen?! :D

Vierailija
71/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin treffeille miehen kanssa joka ei puhunut koko kahden tunnin aikana _mistään_ muusta kuin perhokalastuksesta. Vaikka kuinka yritin ohjata keskustelua muualle niin palattiin takasin kireisiin siimoihin. Deittien päätteeksi kyseli vielä että haluanko joskus lähteä kalaan hänen kanssa :D

Jasper Pääkkönen?! :D

XD siinä vaiheessa jos pääkkösen kanssa treffeille pääsis nii alkais perhokalastuskin kiinnostamaan

Vierailija
72/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...

Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D

Mammalla on jäänyt käsittämättä Tinderin tarkoitus, eihän kukaan yökerhoonkaan mene elämänkumppania etsimään, vaikka seuraa haetaankin.

Mun elämäni toisien, ja myöskin viimeisten tinder-treffien lopputulos on et mennään ens vuonna naimisiin ❤️

Että kyllä sieltä voi se elämänkumppanikin löytyä :)

Heh, mätsästö teillä uudenvuoden päivänä 2014? :D

Elämäm kovan korkea koulun käynyt elämäm kunppani?

Vierailija
73/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran treffeillä pari vuotta minua vanhemman miehen kanssa, mekin YLLÄTYYS suuntasimme ravintolaan syömään. Jälkiruuan aikana tämän miehen EXÄ pamahti paikalle ja tuli suoranaisesti vitt*ilemaan siihen pöydän viereen. Istuin hiljaa ja kuuntelin räpätystä. Mies olisi halunnut nähdä mutta käskin käsittelemään edelliset naiset ennen uuteen siirtymistä..

Vierailija
74/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko laittaa yhteystietoja. Kuulosta unelmieni mieheltä! Tuommonen on tosimies eikä mikään käpykaartin marjanpoimija.

Vierailija
75/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah siis en itse seurustelevana ihmisenä kyseistä sovellusta käytä mutta kaverini sanoi että hän oli Tinder treffeillä erään miehen kanssa ja he olivat käyneet satamassa jäätelöllä ja noh sanotaanko että ystävämme laktoosi-intoleranssi oli liittynyt tässä vaiheessa kolmanneksi pyöräksi mukaan. Kaverini sanoi että oli naama punasena pidätellyt kun vessaa ei näkynyt missään ja ei kehdannut miehelle tästä nyt mitään sanoa että sori mut nyt on pakko päästä tai posahtaa! Hetken siinä käveltyään kaverini oli kuulemma säikähtänyt ampiaista ja kiljaissut samaan aikaan sekä ylä että alapäällä :---D ei kuulemma nähneet enään.

Miksi ihmeessä se jäätelö piti syödä?!? Onko jotenkin noloa tunnustaa, että on laktoosi-intolerantikko, vai eikö kaverisi tiennyt vielä siinä vaiheessa asiasta?

Vierailija
76/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bongasin Tinderistä komean, hieman punkahtavan rokkarin. Sovimme treffit puistoon ja ajattelin näyttää hänelle, että kyllä minullakin on asennetta ja ostin tuliaisiksi pussikaljaa - mielestäni hauska ele, mutta miehen ensi kommenti ei ollut "kiitos" vaan "onks noi kylmiä". Puistoon päästyämme hän tokaisi ensi metreillä, ettei voisi koskaan kuvitellakaan asuvansa jonkun naisen kanssa - en tiedä miten se minuun liittyi, olimmehan ekoilla Tinder-deiteillä.

Aloimme sitten puhua musiikista yms. ja kyselin kivoja ravintoloita, koska olin juuri muuttanut kaupunkiin. Mies vastasi ettei kerro, koska sittenhän minä tulisin heti sinne kytikselle! Nyt aloin olla jo aika kypsä, mutta jotenkin kuitenkin olimme vähällä pussata ennen kuin hän kysyi että "ONKO SUUHYGIENIA KUNNOSSA?". Tajusin vihdoin lopetta deitit siihen ja mies jäi sinne puistoon kyselemään jotain että "koska olet viimeksi SUTAISSUT".

En ole varmaan koskaan törmännyt noin moukkaan, komeus hämäsi. Tinderissä on vieläkin.

Vierailija
77/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui kun olin 19v eikä varsinaiset "tinder" treffit olleet kyseessä mutta treffit kummiski. Olin nähnyt miestä pari kertaa ja kolmansilla miestä niinsanotusti lykästi (alkoholilla oli osuutta asiaan). Mies oli minua kolme vuotta edellä tässä maailmassa ja hän asui rivitalon päätyhuoneistossa. Kello oli noin neljä yöllä kun heräsin siihen että ovikello soi. Mies nousi ja heitti boxerit jalkaan ja paineli ovelle. Hetken päästä hän tuli takaisin huoneeseen ja liuan pahoitteluita jälkeen hän sai sanotuksi että hänen on/off exänsä on ovella eikä suostu lähtemään. No siinä alasti maatessa sängyllä päällimmäinen fiilis oli että: voi paska.

En halunnut törmätä tähän naiseen koska hän oli a)kännissä b) helvetin vihainen. Tämä on pahin combo ja loppuvastus mihin haluat törmätä siihen aikaa sunnuntai aamuyöstä.

Mies sanoi että hänen on pakko ottaa se on/off exä sisälle. Toisaalta joo ymmärrän jollain kierolla tavalla. Itsehän ajattelin livahtaa sieltä niin äänettömästi kuin mahdollista. Mies anto 30€ taksiin ja meikä lähti kirjaimellisesti ikkunan kautta ulos. Sain seuraavana päivänä huorittelu puhelun siltä naiselta. Emme nähneet enään. Sen pituinen se :D

Vierailija
78/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole Tinder-horror, vaan toiselta seuranhakupalstalta nolo juttu. Laitoin viestin miehelle, joka kuulosti unelmieni mieheltä, vaikka kuvaa ei ollut. Hän piti juuri samoista asioista kuin minä ja hänellä oli samanlaiset arvot. Kirjoitin pitkän kirjeen itsestäni, mutta sain hyvin lyhyen vastauksen: "Sorry systeri! Se olen minä. t. ****" :D

Vierailija
79/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole Tinder-horror, vaan toiselta seuranhakupalstalta nolo juttu. Laitoin viestin miehelle, joka kuulosti unelmieni mieheltä, vaikka kuvaa ei ollut. Hän piti juuri samoista asioista kuin minä ja hänellä oli samanlaiset arvot. Kirjoitin pitkän kirjeen itsestäni, mutta sain hyvin lyhyen vastauksen: "Sorry systeri! Se olen minä. t. ****" :D

Aaaakwaard :D

Vierailija
80/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No henkilökohtasesti pidän itse enemmän vakiintumisesta kun koko kylän poljettavana olemisesta :)

Tulepa pois sieltä keskiajalta, jooko? Tuollainen seksikielteisyys on noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän