TINDER - horror story
Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.
Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.
Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.
Kommentit (513)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin mieheni tinderistä. Yhdessä oltu jo 33v. ❤️
Löysit miehesi tinderistä vuonna 1989? Melkoinen edelläkävijä. Hyvä suoritus 👍
Ei kun nythän mä vasta tajusin. Siis olette olleet yhdessä 33v ja nyt löysit miehesi tinderistä. Olette siis molemmat siellä. Aika paha.
Kysymys kuuluu, että veditkö vasempaan vai oikeaan? Entäs hän? Että tuliko vielä match?
Näitä lukiessa huomaa olevansa olleensa yhtä huonoilla treffeillä. Vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin mieheni tinderistä. Yhdessä oltu jo 33v. ❤️
Jep, ja naisella ikää aina vaan alle 30 vuotta.
Semmonen olo tuli tätä lukiessa, että onneksi en ikinä ole ollut Tinderissä. Ihan itseni takia ja muiden. Löytäisin varmaan itseni kuvailtuna täältä ketjusta.
Mun miesserkku kertoi minulle, että hänellä on eräs miespuolinen nelikymppinen kaveri, jolla on tällainen kokemus:
Hän oli viestitellyt Tinderissä toisella paikkakunnalla, 130km päässä asuvan naisen kanssa ja sopinut, että he tapaavat naisen paikkakunnalla ja menevät paikallisen hotellin tanssiravintolaan, kun siellä esiintyi eräs iskelmäartisti. Miehen mukana oli tulossa hänen ystäväpariskunta ja mies oli luvannut maksaa naisen sisäänpääsylipun tanssiravintolaan. Kun mies saapui paikalle, oli nainen ihan eri näköinen kuin kuvissa,siis huonomman näköinen ja mies sitten kieltäytyikin maksamasta treffikumppaninsa sisäänpääsylippua, jolloin miehen kaveri joutui maksamaan tämän naisen lipun. Sitten he eivät olleet koko illan aikana jutelleet toisilleen.
Mun mielestä tässä tapauksessa olisi ollut kohteliasta edes vähän jutella tälle treffikumppanille, kun nythän se treffikumppani tajusi, että miehen kiinnostus lopahti hänen ulkonäkönsä takia.
Ei nyt mitään hirveää horroria, mutta vähän noloja tilanteita.
Tutustuin erääseen uskovaiseen nelikymppiseen naiseen. No, itsekin olen uskovainen joten ajattelin että ihan kiva vain että on samanhenkistä seuraa.
Jo itse tapaaminen paljasti ettei tästä mitään tule. Nainen oli suoraan sanottuna hirveän näköinen. Huono iho, kaljuuntuva päälaki, vatsanpyörylä. Lisäksi nainen oli treffeille ottanut mukaansa esiliinaksi pari kaveria. Vaikka itselläni ei ole lainkaan tyylitajua, vaatteet olivat hänellä rumat, vanhat ja suoraan kirppikseltä hankitut. (kirppikseltä saa toki myös hyvää kamaa JOS osaa katsoa).
Sitten suoraan naimakauppoihin. Nainen sanoi että hänen miehensä tulisi hänen kanssaan evankelioimaan kadulle. Hän uskoi karismaattisiin ihmeisiin, jalkojen kasvamiseen samanmittaisiksi ja muihin ihmeparantumisiin arkipäiväisenä juttuna. Jokaisen kristityn myös ehdottomasti piti uskoa Nuoren Maan Kreationismiin, maailmankaikkeus on 5000 vuotta vanha ja sillä siisti.
Lisäksi hän oli työtön ja rahaton.
Pahaksi onneksi hän ihastui minuun aivan pahanpäiväisesti, ja minulla ei ole sydäntä sanoa tympeästi että get lost, mutta onnistuin sen lopulta sanomaan parin päivän kuluttua kun ensin oli massapostittanut facebookini täyteen Jeesus on Herra-viestejä.
Myös hänen esiliinanaan toimineet kaverit sanoivat nähneensä minusta näkyjä suoraan Herralta että tässä on sulle uusi mies. Kuulemma olivat seurakunnassakin jo rukoilleet julkisesti tämän puolesta.
Joo vähän erilaista kristillisyyttä kuin mihin olin tottunut. Tietysti vähän kaivertaa se, että kyllä mä nyt tajuan miltä tuntuu ihastua toiseen ilman vastakaikua, joten en nyt tahdo "haukkua" tapaamista miksikään horrorjutuksi.
Kävin lounas ensitreffeillä miehen kanssa ja minulla oli alkamassa kuukautiset, joten minulla oli jäätävä turvotus ja kovat alaselkäkivut särkylääkkeistä huolimatta. Siksi näytin varmaan aivan tuskaiselta eikä ruokakaan oikein maistunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt vain kolmen miehen kanssa tinder-treffeillä.
Eka: erittäin komea nuorempi mies. Viestitellessä fiksu. Tavattiin ja harrastettiin seksiä. Sen jälkeen lähes itkua vääntäen puhui lopputyön siitä kuinka toivoisi saavansa lapsensa äidin takaisin vaikka koko suku vihaa häntä. Kaikenlisäksi puheääni oli kuin pikkupojalla. Ehdotti uutta tapaamista, ei tullut.Toka: Ihan mukava mies, mutta ei näyttänyt yhtään kuviltaan. Kuvissa sellainen perusmies, vastassa lyhyt, lihava ja haiseva.
Kolmas: mukava mies. Itki ensimmäisen seksikerran jälkeen. Hyvin pieni vehje.
Mikä siinä sun p*llussa on kun saa miehet itkemään :D
Kuvissa miehellä ei ollut lippistä, Trffeille tuli lippis vinossa päässä ja sätkä suussa. Tuli mieleen joku amisteini vaikka oli jo kolmekymppinen. Lisäksi koetti suudella 5 min sen jälkeen kun oltiin tavattu ja vasta mietittiin,mihin mennään kahville.