TINDER - horror story
Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.
Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.
Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.
Kommentit (513)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisten tyyppien kanssa käytte treffeillä? Itse olen 33-v ja treffailin sinkkuaikoinani 20-30 vuotiaita herroja.
Huonoja kokemuksia ei oikeastaan ole, sain hyvä kavereita tuon sovelluksen kautta. Hauskimmat treffit oli yhden 22-vuotiaan syötävän söpön jalkapalloilija kundin kanssa. Juotiin viiniä, humalluttiin, mentiin ex-tempore Tavastialle keikalle, päädyttiin meille harrastamaan seksiä ja jatkettiin tätä koko kesä, kunnes poika muutti ulkomaille pelaamaan jalkapalloa. Pyysi vielä jälkeenpäin käymään luonaan, mutta mulla oli jo uudet mieskuviot tässä vaiheessa.Huonoimmat treffit oli yhden itseni ikäisen junttikundin kanssa joka kuvien perusteella vaikutti ihan söpöltä. Halusi leffaan, laittoi mut maksamaan leffaliput. Sanoi että maksaa sit takaisin, kun käy automaatilla mutta päättikin käydä 5 min ennen leffan alkua mättämässä kaksi jättihampparia mäkkärissä naamaansa ja röyhtäili koko syömisen ajan ja valitti kuin kalliita noi kämäset hampparit on. Ei TODELLAKAAN nähty tuon jälkeen. Niin, lesoili järjestävänsä jotain festareita ja kutsui mut sinne, "Lippu tietty pitäis maksaa ja majoistus"- eli markkinoi vaan kusista "festariaan" jota järjesti kaverinsa kartanolla.
Summa summarum: Tinderissä 95% treffaamistani 20-25 vuotiaista nuorista miehistä on ollut kohtelijaita, hauskoja, leppoisia. Yli kolmekymppiset on syystäkin sinkkuja, koska käytöstavat hukassa.
Nyt seurustelen toista vuotta itseäni pari vuotta nuoremman miehen kanssa, emme tavanneet tinderissä.
Musta tuntuu että olen myös käynyt treffeillä tämän festarimiehen kanssa.................. :D ei nähty uudelleen..
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmät treffit oli vuosi sitten. Mentiin paikalliseen kuppilaan ja mies oli ottanut aika monta rohkaisevaa ennen treffejä. Koko illan puhui "meistä", ja "meillä" siis tarkoitti itseään ja ex-vaimoaan. Tunnin jälkeen mies oli jo niin kännissä että vain toljotti minua, ja kommentoi selostaen kaikkea mitä tein: "Nyt se hymyilee","nyt se miettii jotain", "nyt se kattoo kelloa". Koko tämän ajan istuin kiusaantuneena miestä vastapäätä ja mietin että miten nopeasti kehtaan häipyä.
Ai luoja, vihaan näitä tulkkaajia! :D Kaikenlainen ylitulkitseminen ahdistaa niin paljon. "Mitä mietit, selvästi mietit nyt jotain? Haluatko lähteä pois, onko sulla tylsää?" (Saati: "Saitsä?"...) Toinen, mikä ärsyttää, kun toisinaan kasvoilla nyt vaan on resting bitch face, niin tullaan kysymään että mikä surettaa tai miks oot noin vihanen.
Mun kaveri kertoi kun kerran oli mennyt tinder treffeille erään perus jätkän näköisen jannun kanssa. Vaikutti mukavalta ei mitään outoa juttu luisti yms. He kävivät syömässä ja sen jälkeen kun kivaa oli niin tää jäbä kysy et haluaako mun frendi lähtee sen kämpille vielä kattoo leffaa kun hän asui siinä korttelin päässä. No he menivät ja ensimmäinen mielikuva kaverillani oli että ompas siisti kämppä ja hyvä tyylitaju. Sitten olivat siinä leffaa katselleet leffaa ja ilmeisesti jonkun näköistä sutinaa oli alkanut tapahtumaan. Kaverini ajatteli että joo pari pusua voi vaihtaa muttei halua mennä pidemmälle heti alkuunsa. Mies oli sanonut että ootas hetki ja mennyt makkariin ja tullut takaisin sieltä ilman mitään varotuksen sanaa täysin alasti ison laatikon kanssa :D kaverini oli miettinyt että hetkkkkonen eikä ollut kuulemma saanut sanaa suustaan kun mies istahti viereen ja avasi laatikon ja alkoi kaivamaan sieltä erinäisiä suukapuloita ja ruoskia ja tappeja joka rööriin :D kaverini on hieman hillitympi petipuuhissa ja kokee varsinkin tuntemattoman ihmisen kanssa irtsailut sopimattomaksi, varsinkin kun ei ollut mitään puhetta mistään ruoskintaleikeistä yms :D kaverini oli suoraan sanottuna säikähtänyt niin paljon että oli lähtenyt menee sieltä niin nopeaa että unohti hanskat ja kaulahuivin sinne. Ei kuulemma enään nähneet
Tää ei ollut Tinderissä vaan eräällä netin seuranhakusivustolla. Kävin miehen kanssa treffeillä, käyttäytyi todella asiallisesti ja vaikutti mukavalta. Kun treffit loppuivat ja pääsin kotiin, mieheltä tuli viestiä, jossa kehui mun persettä. Olin vähän WTF. Parin päivän päästä mieheltä tuli monta viestiä, joissa pyysi mua lähettämään kuvia mun perseestä. Viesit alkoi menemään jo tyyliin "pliis, lähetä sun pepusta edes yksi kuva, se on niin hyvännäköinen". Joo, en lähettänyt.
Tuli mieleen tuosta peppukuvan vonkaajasta, että kävin joskus pari vuotta sitten treffeillä nelikymppisen miehen kanssa joka halusi koko treffien ajan ottaa minusta kuvan puhelimellaan. Kyseli vartin välein että saako pliis ottaa, kun olen niin kaunis. Ensin nauroin koko ajatukselle ja luulin että vitsaili, mutta kun jatkoi sitä koko illan niin ei enää naurattanut. Ei saanut mies kuvaa(ellei sitä salaa ottanut), eikä nähnyt enää livenäkään minua sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Yks mies pisti mulle kutsun tindertreffeille, ei oltu puhuttu mitään aikaisemmin _ei sanaakaan_ ja hän sanoi että lähetkö tunnin päästä kahville? Sanoin et sori nyt ei ehi et oon sopinu jo tekemistä illaks. Sit räjähti, se mies alkoi haukkumaan pystyyn mua että käytän miehiä vaan hyväkseni ja ymmärrän ottaa mutten ymmärrä antaa yms ja aikoi varoittaa minusta kaikille tinderissä oleville miehille :D
Hei mä sain kans raivot yheltä kun en heti olis kerenny kahville. Ehdittiin muutama lause vaihtaan ja sanoin että mulla on lapsi jonka saan kyllä hoitoon mummulle treffien ajaksi. No kello oli sillon 14 ja jotain niin sano sit että kähe kahville ja mä siihen, että no mummu pääsee 17.00 töistä että sitten illalla jos hoito onnistuu. No tähän hirveä avautuminen johon ilmotin vaan että hyvää loppuelämää. Parituntia meni ja tuli vielä joku vittuilu viesti. Ja siis ihan oli normaalin näköinen mies ja yli 30v.
Tuli mieleen vaan, että onkohan tollaset jotain tindertrolleja, jotka haluu vaan kiusata ihmisiä.
Nauratti kyllä lähinnä 😃
Vierailija kirjoitti:
Tää ei ollut Tinderissä vaan eräällä netin seuranhakusivustolla. Kävin miehen kanssa treffeillä, käyttäytyi todella asiallisesti ja vaikutti mukavalta. Kun treffit loppuivat ja pääsin kotiin, mieheltä tuli viestiä, jossa kehui mun persettä. Olin vähän WTF. Parin päivän päästä mieheltä tuli monta viestiä, joissa pyysi mua lähettämään kuvia mun perseestä. Viesit alkoi menemään jo tyyliin "pliis, lähetä sun pepusta edes yksi kuva, se on niin hyvännäköinen". Joo, en lähettänyt.
Minäkin sain Tinder-treffikumppanilta viestin, jossa kehui mun persettä. Otin sen kohteliaisuutena ja tapaillaan edelleen. Ei tosin ole vongannut minulta kuvaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain Tinder-treffikumppanilta viestin, jossa kehui mun persettä. Otin sen kohteliaisuutena ja tapaillaan edelleen. Ei tosin ole vongannut minulta kuvaa siitä.
se kuva olikin ratkaiseva tekijä :D
Joo, Tinderissä on myös näitä tyyppejä jotka suuttuvat siitä, kun heidän viestiinsä ei vastata heti ja alkavat pommittamaan, että "Miksi et vastaa???!!!" Minä avaan Tinderin muutaman kerran päivässä, koska ei ole aikaa/mielenkiintoa näpytellä sitä kokoajan. Jos joku aika jaksa muutama tuntia odottaa vastausta, niin taitaa olla aika epätoivoinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun treffithän ovat olleet ihan hyviäkin, kun näitä lukee :D Talvella tuli käytyä lähinnä pupeissa kaljalla ja ne oli välillä melko kiusallisia, jos ei vaan yhteistä juurikaan löytynyt. Nyt kesällä on helpompi keksiä kaikkea rennompaa.
Ja tosiaan deittailen nyt 30-35 vuotiaita miehiä.Suurin osahan niistä on näitä aurinkolasitkylpyhuoneessaselfiemiehiä ja sitten jos mätsää jonkun normaalin oknäköisen kanssa niin tietää että sillä on varmasti niin monta (sataa) mätsiä ettei jaksa ees vaivautua.
Eivätkö miehet osaa edelleenkään ottaa kuvia ja sitten itketään netissä miten "tavallinen mies ei saa mätchejä, naiset saatanasta ja valitsevat vaan komeimpia!!1"...
Tää kuulostaa kyllä todella oudolta. Itse olen 36 v mies, 0 aurinkolasiselfiekuvaa, 2 lehtikuvaajan ottamaa, 2 harrastelijan järjestelmäkameralla ja 2 juhla/tilannekuvaa kännyllä. Kuvia esiintymistilanteista ja edustusjutuista puku päällä, juhlista ja ulkomailta. Kolmessa viikossa 14 matchia.
Ehkä oon sit susiruma tai pitäsi ottaa jotain ylävartalo vessan peilistä aruinkolaseissa -selfieitä. Ehkä niillä vois kertoa olevansa jännittävä "toiminnan" mies?
No nyt kun otettiin foto antit kehiin keskusteluun niin voin jakaa oman caseni tähän genreen. Tinderissä puhuin yhen miehekkeen kanssa ja pari viikkoa kun oltiin juteltu niitä näitä, hän pyysi nroani niin voimme keskustella whatsapin kautta. Annoin numeron ja juteltiin normaaleja. Yksi kaunis sunnuntai-aamu heräsin aikaisin ja makoilin sängyssä ja katsoin että ai kappas tämä mies on yöllä laittanut kuvan! No kuvan puolikovasta ''pikkuveljestään''. Ei mitään saatesanoja, pelkkä miehuuden todiste. Katsoin että jaahas kello 04:12 tullut viesti. En vastannut mitään tuohon koska vähän too soon plus dickpics ei oikein herätä itsessäni minkäänlaisia ''innostuksen'' tunteita. No kello löi siinä noin 12 ja mies alkoi heräilemään, ja ping uusi viesti. Katsoin niin mitäs muutakaan kuin TOINEN kuva mutta tällä kertaa saatesanoilla ''Sori pelikunto oli yöllä vähän huono, tässä parempi kuva''. Mä oikeesti estin sen tyypin koska en halunnut enää mitää yöllisiä yllätyksiä ihmiseltä ketä en ollut ees ehtinyt näkemään - onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui kun olin 19v eikä varsinaiset "tinder" treffit olleet kyseessä mutta treffit kummiski. Olin nähnyt miestä pari kertaa ja kolmansilla miestä niinsanotusti lykästi (alkoholilla oli osuutta asiaan). Mies oli minua kolme vuotta edellä tässä maailmassa ja hän asui rivitalon päätyhuoneistossa. Kello oli noin neljä yöllä kun heräsin siihen että ovikello soi. Mies nousi ja heitti boxerit jalkaan ja paineli ovelle. Hetken päästä hän tuli takaisin huoneeseen ja liuan pahoitteluita jälkeen hän sai sanotuksi että hänen on/off exänsä on ovella eikä suostu lähtemään. No siinä alasti maatessa sängyllä päällimmäinen fiilis oli että: voi paska.
En halunnut törmätä tähän naiseen koska hän oli a)kännissä b) helvetin vihainen. Tämä on pahin combo ja loppuvastus mihin haluat törmätä siihen aikaa sunnuntai aamuyöstä.
Mies sanoi että hänen on pakko ottaa se on/off exä sisälle. Toisaalta joo ymmärrän jollain kierolla tavalla. Itsehän ajattelin livahtaa sieltä niin äänettömästi kuin mahdollista. Mies anto 30€ taksiin ja meikä lähti kirjaimellisesti ikkunan kautta ulos. Sain seuraavana päivänä huorittelu puhelun siltä naiselta. Emme nähneet enään. Sen pituinen se :D
Hei mulle on käynyt melkein samalla tavalla. Olin siis eksäni luota yötä ja alettiin nukkumaan. No aamuyöllä herään siihen että ulko-ovi pamahtaa (pääty rivari kämppä) nostan pääni ja huomaan eteisessä olevan valon, ja kämppä oli pimeänä kun alettiin nukkuun. No nyt alkoi sit kuulumaan avain ulko-ovessa ja herätin "teron" että mee ny vittu ovelle, että sun toinen eksä joka tuli siis mun jälkeen, on käyny jo sisällä mutta nyt tulossa uudestaan. No tero meni ovelle ja Mirkkuhan siä oli kännissä ja huutoporas jotain. Tero kysy mirkulta että miten hitossa oot saanu oven auki, niin Mirkkupa siihen, no teetin itelleni vara-avaimesta avaimen. En oikeen muista mitä sit kävi, mutta mirkku lähti ja tero jatko unia mun vieressä.
Se muija hei oli tullu asuntoon ja kytänny meitä kun nukutiin, sit menny täiskäseen oven kiinni että varmasti herätään ja avaimilla uudestaan sisään. Ja siis salaa tehdyllä avaimella. Huh huh
Kerroin siitä ei treffi-kokemuksesta, kun kävimme leffassa ihan vain kaverimielessä (ainakin minun puoleltani) ja joku alkoi vinkumaan minulle täällä. Ensinnäkin se tyyppi itse jankkasi yhtä minuun liittyvää asiaa koko ajan, ei ollut edes omilleen muuttanut vaikka ikää oli jo reippaasti. Tunnistaisi itsensä jos sattuisi lukemaan tämän... ;D Ja mitä helvetin väliä, vaikka pidän Tinder-deittailijoita hieman lapsellisina, mielestäni se on lapsellinen, pinnallisten ihmisten kokoontumispaikka. Tämähän taas ei kerro omasta ulkomuodostani mitään, nimenomaan en tarvitse egoboostia netissä kuvien kera, koska sitä boostia saan joka ikinen päivä kun astun ovesta ulos. Hyvin usein ihmiset kuvittelevat, että kuvaton tai somevastainen ihminen voi olla monien makuun. Ei oman naaman ja kropan tyrkyttäminen ole mikään normi. Minulla on rinnat, vaikka en näytä niitä. Minä osaan tanssia seksikkäästi, vaikka en sellaista tee. Minulla ei ole mitään lisäkkeitä itsessäni, vaikka en koe tarpeelliseksi kertoa sitä kysymättä. Jne. Poikkesin aiheesta, mutta vituttaa, kun kaikkien pitäisi olla tyrkyllä ollakseen jotain. Aina täytyy todistella. Joka ikinen kroppasi ja naamasi yksityiskohta täytyy todistaa. Kuva kehiin, sitten katsotaan oletko mitään ylipäätään. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui kun olin 19v eikä varsinaiset "tinder" treffit olleet kyseessä mutta treffit kummiski. Olin nähnyt miestä pari kertaa ja kolmansilla miestä niinsanotusti lykästi (alkoholilla oli osuutta asiaan). Mies oli minua kolme vuotta edellä tässä maailmassa ja hän asui rivitalon päätyhuoneistossa. Kello oli noin neljä yöllä kun heräsin siihen että ovikello soi. Mies nousi ja heitti boxerit jalkaan ja paineli ovelle. Hetken päästä hän tuli takaisin huoneeseen ja liuan pahoitteluita jälkeen hän sai sanotuksi että hänen on/off exänsä on ovella eikä suostu lähtemään. No siinä alasti maatessa sängyllä päällimmäinen fiilis oli että: voi paska.
En halunnut törmätä tähän naiseen koska hän oli a)kännissä b) helvetin vihainen. Tämä on pahin combo ja loppuvastus mihin haluat törmätä siihen aikaa sunnuntai aamuyöstä.
Mies sanoi että hänen on pakko ottaa se on/off exä sisälle. Toisaalta joo ymmärrän jollain kierolla tavalla. Itsehän ajattelin livahtaa sieltä niin äänettömästi kuin mahdollista. Mies anto 30€ taksiin ja meikä lähti kirjaimellisesti ikkunan kautta ulos. Sain seuraavana päivänä huorittelu puhelun siltä naiselta. Emme nähneet enään. Sen pituinen se :D
Hei mulle on käynyt melkein samalla tavalla. Olin siis eksäni luota yötä ja alettiin nukkumaan. No aamuyöllä herään siihen että ulko-ovi pamahtaa (pääty rivari kämppä) nostan pääni ja huomaan eteisessä olevan valon, ja kämppä oli pimeänä kun alettiin nukkuun. No nyt alkoi sit kuulumaan avain ulko-ovessa ja herätin "teron" että mee ny vittu ovelle, että sun toinen eksä joka tuli siis mun jälkeen, on käyny jo sisällä mutta nyt tulossa uudestaan. No tero meni ovelle ja Mirkkuhan siä oli kännissä ja huutoporas jotain. Tero kysy mirkulta että miten hitossa oot saanu oven auki, niin Mirkkupa siihen, no teetin itelleni vara-avaimesta avaimen. En oikeen muista mitä sit kävi, mutta mirkku lähti ja tero jatko unia mun vieressä.
Se muija hei oli tullu asuntoon ja kytänny meitä kun nukutiin, sit menny täiskäseen oven kiinni että varmasti herätään ja avaimilla uudestaan sisään. Ja siis salaa tehdyllä avaimella. Huh huh
Mirkku ja Tero :'D Varmaan joku kertoo oikeita nimiä täällä :D
Ohhoh. Siis hyvin usein ihmiset kuvittelevat, että se kuvaton ja somevastainen ihminen on joku kauhea mutantti. Ei tajuta, että sillä kuvattomuudella ei ole MITÄÄN tekemistä ihmisen itsensä kanssa. En minä livenäkään hae huomiota, miksi netissä naamani kanssa? Siinähän ei ole mitään eroa, molemmista minut tunnistaa minuksi.
Eli edelleen aiheen vierestä, mutta kunhan opetan teitä :DD
Vierailija kirjoitti:
Mä olin treffeillä miehen kans joka kutsu mua sen 2h sisällä Sannaksi valehtelematta 4-5 kertaa. Mun nimi on Janita.
Oiskohan ollu mut mies kyseessä? Helevetin huono nimimuisti ja edellinen pano oli Sanna. Nelikymppinen, suht hoikka, vaalea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisten tyyppien kanssa käytte treffeillä? Itse olen 33-v ja treffailin sinkkuaikoinani 20-30 vuotiaita herroja.
Huonoja kokemuksia ei oikeastaan ole, sain hyvä kavereita tuon sovelluksen kautta. Hauskimmat treffit oli yhden 22-vuotiaan syötävän söpön jalkapalloilija kundin kanssa. Juotiin viiniä, humalluttiin, mentiin ex-tempore Tavastialle keikalle, päädyttiin meille harrastamaan seksiä ja jatkettiin tätä koko kesä, kunnes poika muutti ulkomaille pelaamaan jalkapalloa. Pyysi vielä jälkeenpäin käymään luonaan, mutta mulla oli jo uudet mieskuviot tässä vaiheessa.Huonoimmat treffit oli yhden itseni ikäisen junttikundin kanssa joka kuvien perusteella vaikutti ihan söpöltä. Halusi leffaan, laittoi mut maksamaan leffaliput. Sanoi että maksaa sit takaisin, kun käy automaatilla mutta päättikin käydä 5 min ennen leffan alkua mättämässä kaksi jättihampparia mäkkärissä naamaansa ja röyhtäili koko syömisen ajan ja valitti kuin kalliita noi kämäset hampparit on. Ei TODELLAKAAN nähty tuon jälkeen. Niin, lesoili järjestävänsä jotain festareita ja kutsui mut sinne, "Lippu tietty pitäis maksaa ja majoistus"- eli markkinoi vaan kusista "festariaan" jota järjesti kaverinsa kartanolla.
Summa summarum: Tinderissä 95% treffaamistani 20-25 vuotiaista nuorista miehistä on ollut kohtelijaita, hauskoja, leppoisia. Yli kolmekymppiset on syystäkin sinkkuja, koska käytöstavat hukassa.
Nyt seurustelen toista vuotta itseäni pari vuotta nuoremman miehen kanssa, emme tavanneet tinderissä.
Musta tuntuu että olen myös käynyt treffeillä tämän festarimiehen kanssa.................. :D ei nähty uudelleen..
Ei helvetti täällä sama. Ootteko pk-seudulta? 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirkku ja Tero :'D Varmaan joku kertoo oikeita nimiä täällä :D
Ne ei ollut oikeat nimet vai mikä mättää? Johan se tero oli hipsuissa siellä. Ihmiset pysyvät paremmin kärryillä kun puhutaan nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Kerroin siitä ei treffi-kokemuksesta, kun kävimme leffassa ihan vain kaverimielessä (ainakin minun puoleltani) ja joku alkoi vinkumaan minulle täällä. Ensinnäkin se tyyppi itse jankkasi yhtä minuun liittyvää asiaa koko ajan, ei ollut edes omilleen muuttanut vaikka ikää oli jo reippaasti. Tunnistaisi itsensä jos sattuisi lukemaan tämän... ;D Ja mitä helvetin väliä, vaikka pidän Tinder-deittailijoita hieman lapsellisina, mielestäni se on lapsellinen, pinnallisten ihmisten kokoontumispaikka. Tämähän taas ei kerro omasta ulkomuodostani mitään, nimenomaan en tarvitse egoboostia netissä kuvien kera, koska sitä boostia saan joka ikinen päivä kun astun ovesta ulos. Hyvin usein ihmiset kuvittelevat, että kuvaton tai somevastainen ihminen voi olla monien makuun. Ei oman naaman ja kropan tyrkyttäminen ole mikään normi. Minulla on rinnat, vaikka en näytä niitä. Minä osaan tanssia seksikkäästi, vaikka en sellaista tee. Minulla ei ole mitään lisäkkeitä itsessäni, vaikka en koe tarpeelliseksi kertoa sitä kysymättä. Jne. Poikkesin aiheesta, mutta vituttaa, kun kaikkien pitäisi olla tyrkyllä ollakseen jotain. Aina täytyy todistella. Joka ikinen kroppasi ja naamasi yksityiskohta täytyy todistaa. Kuva kehiin, sitten katsotaan oletko mitään ylipäätään. Huoh!
Rauhotu hyvä ihminen, kukaan ei vaadi sua tyrkyttämään itseäsi! :D musta vaikutat itse hyvinkin pinnalliselta, vaikka pidät itseäsi ei-pinnallisena koska olet luomu?
Eivät nähtävästi :D juuri pahimpia ovat peilinkautta otetut vessakuvat, yleensä ilman paitaa ja juurikin ne hiton aurinkolasit joka kuvassa. Lähtee rastia kyllä jokaiselle vaikka kuinka komea olisi mutta kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.