Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TINDER - horror story

Vierailija
15.06.2016 |

Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.

Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.

Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.

Kommentit (513)

Vierailija
21/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina kuvitellut, että muusikot ovat ihania ja romanttisia. Tuli match yhden kitaristin kanssa ja keskustelu sujui hyvin. Kun päästiin kahvilaan mies ei puhunut muusta kuin musiikin duureista ja molleista. Mulla ei oo niistä harmainta aavistusta. Kaikki, mistä mies puhui oli musiikista.

Vierailija
22/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...

Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D

Kaikki ei halua sitä "jatko-osaa". Itse käyn treffeillä, pidän hauskaa, mutta mitään vakavaa suhdetta en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaksi kertaa treffeillä Tinderissä tapaamani miehen kanssa, joka poltti ketjussa ja haisi hieltä. Oli kuitenkin ihan mukava tyyppi joten päätin tavata hänet vielä uudestaan. 

Toisilla treffeillä olimme luonani ja annoin hänelle vara-avaimeni kun hän lähti käymään tupakalla. No, ei siinä mitään, treffit päättyivät ja sen jälkeen emme nähneet kiireiden vuoksi hieman yli viikkoon, mutta fb:ssä juttelimme välillä.

Yhtenä iltana siivoillessani huomasin, että vara-avaintani ei näy missään. Laitoin miehelle viestin, että oliko hän laittanut avaimen jonnekin erikoisempaan paikkaan. Mies vastasi, että avain oli unohtunut (!!!) hänen taskuunsa ja voin tulla hakemaan sen häneltä baarista. No, halusin tietysti avaimeni äkkiä takaisin joten lähdin keskiviikkoiltana kymmeneltä bussilla keskustaan. Mies nuokkui baarissa pöytää vasten. Hän vaati, että istuisin hänen kanssaan hetken joten päätin tilata oluen, koska ajattelin että parempi yrittää olla hänelle mieliksi jotta varmasti saan avaimeni. Mies oli aivan päissään ja omien sanojensa mukaan myös pilvessä, enkä meinannut millään saada hänen puheestaan selvää. Lopulta monta kertaa pyydettyäni sain kuitenkin avaimeni takaisin. Hän yritti monkua minua luokseen, mutta kieltäydyin. Lopulta hän itse lähti baarista aivan yhtäkkiä jättäen juomansakin pöytään. 

Noin viikon päästä laittoi taas viestiä ja pyysi kanssaan baariin. Oli tiistai-ilta. En lähtenyt.

Vierailija
24/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies ja pyysin treffeille erästä viehättävän näköistä mimmiä Tinderissä. Käytiin leffassa ja kaikki meni putkeen ei siinä mitään. Kesken leffan tän mimmin luuri soi ja kelasin et okei unohtunu laittaa äänettömälle no big deal. Mut sit tää mimmi vastas siihen puhelimeen ja toitotti kovaan ääneen et hän on täs nyt tinder treffeil eikä ehi puhuu ja tunsin ne viiltävät katseet kun koko sali käänty kattomaan. Sen jälkeen mimmi kaivo vissypullon käsilaukustaan ja sanotaanko että hyvin oli hölskynyt kun se pullo kirjaimellisesti räjähti kastellen parin penkkirivin takaraivot ketä meidän edessä istu. Yleensä ei hävetä pienestä, sillon hävetti.

Vierailija
25/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kaveri sai lompakkoloisimis-oletuksilleen hienon näpäytyksen. Naurahdin.

Toi kuulosti enemmänkin että tämä mies oli lompakkoloisimis-kierroksella :D

Siltikin naurahdan. Lompakkoloisille oiva opetus. Täytyykin alkaa itse miettimään josko käyttäisin samaa taktiikkaa.

Vierailija
26/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo varsinaisesti tinder tapaaminen mut kauheet treffit kategoriaan täysin sopiva... Oltiin juhlimassa kaverin 30v syntymäpäivä paikallisessa juottolassa ja tutustuin siellä erääseen mieheen. Numeroita vaihdettiin ja siinä oli jo muutama viinilasi mennyt liikaa. Mies pyyteli seuraavana päivänä käymään kahville ja ajattelin että no toki kun kuitenkin ei pahemman näköinen herra ollut kyseessä. Mentiin kahvittelemaan ja tämä mies siteerasi aina tilanteen tullen eri Putous-hahmoja kovaan ääneen. Huumorintajunsa kullakin mutta kyllä minua siinä tilaus vaiheessa hävetti kun täräytti Piia Potkan äänellä ''Mitä laitetaan!?''

Kertoo myös sinusta ja sinun tasostasi, koska ilmeisesti Putous ja sen hahmot kuuluvat yleissivistykseesi.

Olisitte siis olleet oivallinen pari.

Vierailija
27/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin pari vuotta sitten tinderissä pari vuotta vanhemman turvallisuusalalla konsulttina työskentelevän tyypin. No, haettiin kahvit huoltsikalta ja sen jälkeen mentiin rannalle. Istuttiin ja juteltiin. Paluumatkalla hän alkoi sitten lääppimään käsistä ja ihmetteli kuinka pehmeät kädet mulla onkaan. Koko sen moottoritien ajelun aikana mun teki mieli hypätä kyydistä pois ja jopa ohikulkevasta sillalta. Ahdisti siis ihan sikana.

Lopulta päädyttiin mun kodista 4-5 km erään kaupan pihalle, kun valehtelin, että piti käydä vielä kaverilla ennen kotiin menoa. Ei nähty enää, mut facetettiin, kun herra its poisti mut.

Mikä tässä oli ahdistavaa?

Se, että tuntematon alkaa kosketella sua kesken kaiken, vaikka tuttavuutta olisi jatkunut ennen treffejä. Lisäksi mulle selvisi, kun mies kertoi myöhemmin facessa, että hän olisi halunnut ottaa heti istumalta siinä etupenkillä.

Vierailija
28/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo varsinaisesti tinder tapaaminen mut kauheet treffit kategoriaan täysin sopiva... Oltiin juhlimassa kaverin 30v syntymäpäivä paikallisessa juottolassa ja tutustuin siellä erääseen mieheen. Numeroita vaihdettiin ja siinä oli jo muutama viinilasi mennyt liikaa. Mies pyyteli seuraavana päivänä käymään kahville ja ajattelin että no toki kun kuitenkin ei pahemman näköinen herra ollut kyseessä. Mentiin kahvittelemaan ja tämä mies siteerasi aina tilanteen tullen eri Putous-hahmoja kovaan ääneen. Huumorintajunsa kullakin mutta kyllä minua siinä tilaus vaiheessa hävetti kun täräytti Piia Potkan äänellä ''Mitä laitetaan!?''

Kertoo myös sinusta ja sinun tasostasi, koska ilmeisesti Putous ja sen hahmot kuuluvat yleissivistykseesi.

Olisitte siis olleet oivallinen pari.

Anteeksi mutta millähän ihmeen perusteella? Sen perusteella että parin satunnaisen putous jakson perusteella pystyn yhdistämään sitaatin putoukseen niin olisimme oiva pari? Logiikkasi pettää kyllä.

Vierailija
29/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin Tinder-deitti oli aika kamala. Oli profiilissaan ja viesteissään oikein asiallisen oloinen tyyppi ja päätettiin sitten käydä yhdessä kävelyllä. Käveltiin hetki ja ostettiin sitten jäätelöt ja mentiin yhden puiston penkille istumaan. Mies alkoi heti tekemään vähän liian läheistä tuttavuutta; Yritti suudella ja alkoi hivellä reittäni. Työnsin käden pois ja seuraavaksi mies kysyi, että lähdenkö hänen kanssaan iltapäiväpanolle. Joo, en lähtenyt vaan läksin karkuun.

Minulla vähän samanlainen kokemus, paitsi että minä lähdin iltapäiväpanolle ja treffit olivat minusta erittäin onnistuneet. :D

Vierailija
30/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...

Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D

Mammalla on jäänyt käsittämättä Tinderin tarkoitus, eihän kukaan yökerhoonkaan mene elämänkumppania etsimään, vaikka seuraa haetaankin.

Vierailija
31/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden asian olen huomannut todeksi tinderissä. Kaikki ihmiset, jotka siellä tapaat, eivät pysy pitkään elämässäsi.

Vierailija
32/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammalla on jäänyt käsittämättä Tinderin tarkoitus, eihän kukaan yökerhoonkaan mene elämänkumppania etsimään, vaikka seuraa haetaankin.

No henkilökohtasesti pidän itse enemmän vakiintumisesta kun koko kylän poljettavana olemisesta :)

Vierailija
33/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ensimmäisellä (tinder) treffeillä ja mies kysyi illan päätteeksi, että haluanko polttaa pajaa hänen luonaan. En halunnut eikä koskaan puhuttu enää.

Höh. Mä oon pajauttanut ekoilla Tinder-treffeillä naisen kanssa ja harrastettiin sensiä pöllyissä. Oli mahtavaa.

Vierailija
34/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian olen huomannut todeksi tinderissä. Kaikki ihmiset, jotka siellä tapaat, eivät pysy pitkään elämässäsi.

Toivottavasti olet väärässä :) Kihauduin näet juuri parin vuoden takaisen matchini kanssa.

Vierailija
35/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit on löytänyt myös nykyiset kumppaninsa tinderistä mut tottahan se on että siellä on myös yhdenillan metsästäjiä!

Vierailija
36/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin Tinder-deitti oli aika kamala. Oli profiilissaan ja viesteissään oikein asiallisen oloinen tyyppi ja päätettiin sitten käydä yhdessä kävelyllä. Käveltiin hetki ja ostettiin sitten jäätelöt ja mentiin yhden puiston penkille istumaan. Mies alkoi heti tekemään vähän liian läheistä tuttavuutta; Yritti suudella ja alkoi hivellä reittäni. Työnsin käden pois ja seuraavaksi mies kysyi, että lähdenkö hänen kanssaan iltapäiväpanolle. Joo, en lähtenyt vaan läksin karkuun.

Minulla vähän samanlainen kokemus, paitsi että minä lähdin iltapäiväpanolle ja treffit olivat minusta erittäin onnistuneet. :D

Jos olisin etsinyt seksiseuraa niin tuo mies olisi ollut aika unelma, mutta viestejä kirjoittaessa minä nimenomaan sanoin, että etsin jotain ihan muuta. :)

Vierailija
37/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myöskin pysynyt ajassa mukana ja kävin tinderin kautta treffeillä. Mies oli 35v ja vaikutti mielenkiintoiselta ja urheilulliselta etc.

Sovimme treffit erääseen paikalliseen kahvilaan ja menin sinne odottelemaan. Yhenäkkiä pöytääni istahtaa mies ja tervehtii tuttavallisesti '' Sinä olet varmaan Katri''. No juu olen mutta kukas sinä olet? Pöytääni nimittäin istahti lähemmäs 50v setämies jonka torso ei liikuntaa ollut nähnyt kuin penkkiurheilun muodossa....

Kuulemma kuvat olivat ''muutaman vuoden vanhoja''...

Minkä oli ilmoittanut iäkseen profiilissaan?

35v......

Niin että sillä oli facebookissakin väärä ikä?

Vierailija
38/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myöskin pysynyt ajassa mukana ja kävin tinderin kautta treffeillä. Mies oli 35v ja vaikutti mielenkiintoiselta ja urheilulliselta etc.

Sovimme treffit erääseen paikalliseen kahvilaan ja menin sinne odottelemaan. Yhenäkkiä pöytääni istahtaa mies ja tervehtii tuttavallisesti '' Sinä olet varmaan Katri''. No juu olen mutta kukas sinä olet? Pöytääni nimittäin istahti lähemmäs 50v setämies jonka torso ei liikuntaa ollut nähnyt kuin penkkiurheilun muodossa....

Kuulemma kuvat olivat ''muutaman vuoden vanhoja''...

Minkä oli ilmoittanut iäkseen profiilissaan?

35v......

Niin että sillä oli facebookissakin väärä ikä?

Facebookkiin voi laittaa minkä syntymäpäivän/vuoden tahansa?

Vierailija
39/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun on pakko jakaa mun oma "töppäys" tinder treffeillä. Oltiin sovittu tapaaminen klo 18:00. Kello on jo puoli kuusi ja minä vielä tukka märkänä, no töppöstä toisen eteen ja nappasin pyykkitelineestä housut ja ensimmäisen nätin topin kaapista päälleni ja menoksi! Siinä sitten ehdin 10min myöhässä paikalle ja lähettiin kävelemään ravintolaan päin. Ravintolan oven edessä mies katsoo jalkojani oudoksuen ja lasken katseeni jalkoihini HUOMATAKSENI MUN ALUSHOUSUT JOTKA ROIKKU HOUSUN LAHKEESTA. Pahin että ne oli vielä mun menkkapikkarit, tosin puhtaat tullu just pyykistä mut silti. Menkkapikkarit.

Vierailija
40/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun, vaan kaverini.

Taustatiedoksi, kaverini tekee opintojensa ohella osa-aikaisesti tilintarkastuksen tyyppistä juttua, on siis ihan maisterin loppusuoralla. Tämä ei kuitenkaan lue profiilissa vaan tulee puheeksi jos joku kysyy hänen työ-/opiskelutilanteestaan.

Ihan kivan oloinen mies alkoi jutella Tinderissä, vaikutti aktiivisuutensa ja flirtin takia kiinnostavalta. Puuhasi kovasti treffejä, mutta kaverini halusi vähän taustatietoja ennen oikean elämän tapaamista ja etsi miehen face-tilin. Sieltä paljastui monivuotinen parisuhde. Kaverini kysyi mieheltä tietääkö tämän avopuoliso miehen olevan Tinderistä, jolloin seurasi kiinnijääneen kusipään raivo.

Kaverini sai kuulla olevansa ruma, tyhmä ja ärsyttävä huo ra joka luulee itsestään liikoja. Mies ei kuulemma koskaan ollut tosissaan vaan oli aikonut pyytää kaveriani tekemään hänen veroilmoituksensa puolestaan.

Ilmeisesti mies siis troolaa Tinderiä ja lirkuttelee naisille odottaen että joku heistä olisi veroasiantuntija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme