Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TINDER - horror story

Vierailija
15.06.2016 |

Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.

Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.

Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.

Kommentit (513)

Vierailija
81/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah siis en itse seurustelevana ihmisenä kyseistä sovellusta käytä mutta kaverini sanoi että hän oli Tinder treffeillä erään miehen kanssa ja he olivat käyneet satamassa jäätelöllä ja noh sanotaanko että ystävämme laktoosi-intoleranssi oli liittynyt tässä vaiheessa kolmanneksi pyöräksi mukaan. Kaverini sanoi että oli naama punasena pidätellyt kun vessaa ei näkynyt missään ja ei kehdannut miehelle tästä nyt mitään sanoa että sori mut nyt on pakko päästä tai posahtaa! Hetken siinä käveltyään kaverini oli kuulemma säikähtänyt ampiaista ja kiljaissut samaan aikaan sekä ylä että alapäällä :---D ei kuulemma nähneet enään.

Miksi ihmeessä se jäätelö piti syödä?!? Onko jotenkin noloa tunnustaa, että on laktoosi-intolerantikko, vai eikö kaverisi tiennyt vielä siinä vaiheessa asiasta?

No en usko että tuossa on ollut noloa tunnustaa että on laktoosi-intoleranssi vaan veikkaan et siinä oli nolompaa tunnustaa et paskat on just housussa :D

Vierailija
82/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua sovin just lauantaiks tindertreffit :"D mennään pelaa bilistä niin luulen että oon selvillä vesillä ja suoriudutaan ilman katastrofeja. Toivottavasti en just kironnut tulevia deitsejä. No pahin mitä voi tapahtua että söhäsen silmän puhki joko iteltä tai siltä mieheltä bilismailalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...

Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D

Mammalla on jäänyt käsittämättä Tinderin tarkoitus, eihän kukaan yökerhoonkaan mene elämänkumppania etsimään, vaikka seuraa haetaankin.

Mun elämäni toisien, ja myöskin viimeisten tinder-treffien lopputulos on et mennään ens vuonna naimisiin ❤️

Että kyllä sieltä voi se elämänkumppanikin löytyä :)

Heh, mätsästö teillä uudenvuoden päivänä 2014? :D

Elämäm kovan korkea koulun käynyt elämäm kunppani?

En ymmärrä kysymyksen tarkoitusta mutta ei, ei tavattu 1.1.14 ja ihan tavallisia opiskelleita ja työssäkäyviä ihmisiä ollaan. Ollaan kyllä mietitty jälkikäteen että tinderi oli varmasti kaikista epätodennäköisin paikka meidän tapaamiselle. Mutta niin vaan kävi. Kerranki oli tähdet kohdallaan.

Vierailija
84/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset tinder treffini olivat viime viikolla. Käytiin kahvilla ja jätskillä ja juteltiin. Oli mukavaa ja tultiin hyvin juttuun. Kuitenkin heti seuraavana päivänä aloin saamaan monia viestejä kuinka olen hänen päiviensä ilo, elämän valopilkku ja sellasta materiaalia mitä vois häävaloissa sanoa. Monia puhelinsoittoja jos en heti vastaa viestiin, Se vasta alkoikin ahdistaa, kuitenkin vielä täysin tuntematon tyyppi. Laitoin pelin poikki

Mulle on käynyt samalailla käytännössä. Tapasin miehen 3vkoa ennen vappua, nähtiin kahesti (vklpna yöllä pilkun jälkeen..) mutta juteltiin melkein päivittäin whatsappissa muutaman sanasen verran edes. Sitten viikko ennen vappua olimme yhdessä baarissa ja hän kysyi että ketäs meidän mökkiin on vappuna tulossa? Luettelin naispuoliset kaverini ketä siltä tunsin ja sanoin ".. Ja sitten jotain jätkiä ketä et tiedä etukäteen" voi helkkari mikä paskamyrsky siitä syttyi kun tämä mies huusi kurkkusuorana "AI MUITA MIEHIÄ?! NIINNIIN KIVA KIVA! LÄHET SITTEN MUITTEN MIESTEN MATKAAN" . Toi oli totaalinen turn off.

Te olette molemmat pelastuneet mustasukkaisilta hulluilta! Kuulosta niiiin tutulta tuo vainoharhaisuus ja syyllistäminen http://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairaim…

Vierailija
85/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon käynyt yksillä treffeillä. mies vaikutti fiksulta ja mukavalta. hän tuli kotikaupunkiinija kävimme syömässä. mies oli hirveän laiha suksipussi, heilautteli käsiään puhuessaan ja vaikutti täysin homolta. jostain syystä mentiin vielä mun kämpille ja katsottiin kiusaantuneena (minä siis) family guyta ja odotin vaan että se lähtee.

Vierailija
86/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran menin treffeille miehen kanssa joka ei puhunut koko kahden tunnin aikana _mistään_ muusta kuin perhokalastuksesta. Vaikka kuinka yritin ohjata keskustelua muualle niin palattiin takasin kireisiin siimoihin. Deittien päätteeksi kyseli vielä että haluanko joskus lähteä kalaan hänen kanssa :D

Haluan kommentoida tätä, koska minusta et ole nyt oikein ymmärtänyt oikein tämän kaverin tarkoitusta.

Tällä miehellä on ollut selvästi intohimo perhokalastukseen. Hänellä on selvästi ollut unelma perhokalastelusta ihanan naisen seurassa kauniina kesäyönä joella. Tiedätkö, se on oikeasti aika hyvä idea.

Miten nyt sanoisin tämän. Kaveri näyttää menneen samaan solmuun, kuin pillua vonkaavat miehet, paitsi että hänen tarkoituksensa ei selvästikään ole ollut saada seksiä, vaan jonkinlaisena unelmana hän elättelee ajatusta perhokalastelusta yhdessä ihanan naisen kanssa. Minusta tämä on tervejärkinen ja hyvin romanttinen mies.

Sympatiani tässä tarinassa on kokonaan miehen puolella. Ap teki pahan virheen, kun ei lähtenyt perhokalastelemaan. Menetit upean luontoelämyksen ja luultavasti erittäin hyvän miehen. Tämä perhomies ansaitsee ehdottomasti järkevämmän naisen.

M40 ( en harrasta perhokalastusta)

Vierailija
87/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bongasin Tinderistä komean, hieman punkahtavan rokkarin. Sovimme treffit puistoon ja ajattelin näyttää hänelle, että kyllä minullakin on asennetta ja ostin tuliaisiksi pussikaljaa - mielestäni hauska ele, mutta miehen ensi kommenti ei ollut "kiitos" vaan "onks noi kylmiä". Puistoon päästyämme hän tokaisi ensi metreillä, ettei voisi koskaan kuvitellakaan asuvansa jonkun naisen kanssa - en tiedä miten se minuun liittyi, olimmehan ekoilla Tinder-deiteillä.

Aloimme sitten puhua musiikista yms. ja kyselin kivoja ravintoloita, koska olin juuri muuttanut kaupunkiin. Mies vastasi ettei kerro, koska sittenhän minä tulisin heti sinne kytikselle! Nyt aloin olla jo aika kypsä, mutta jotenkin kuitenkin olimme vähällä pussata ennen kuin hän kysyi että "ONKO SUUHYGIENIA KUNNOSSA?". Tajusin vihdoin lopetta deitit siihen ja mies jäi sinne puistoon kyselemään jotain että "koska olet viimeksi SUTAISSUT".

En ole varmaan koskaan törmännyt noin moukkaan, komeus hämäsi. Tinderissä on vieläkin.

Oliko tää Tampereella ja sellainen nuorekkaan näköinen mutta todellisuudessa noin viiskybänen mies joka on fanaattinen jalkapallofani? Saatan tietää tapauksen... tän tyypin tietää aika moni tamperelainen ;)

Vierailija
88/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 tinder-treffit takana eikä yhdetkään niistä ole olleet huonot. Minkälaisia miehiä te oikein sieltä bongailette, ei voi kun ihmetellä...

Samaa vois ihmetellä myös täältä käsin jos olet 19 treffeillä käynyt ja kaikki olleet onnistuneita mutta silti mikään tarina saanut jatko-osaa :D

Hmm, en mielestäni sanonut  kommentissani etteivät mitkään noista 19 poikineet jatko-osaa? Idiootti.

Vierailija
89/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran tinder treffeillä jossa oli mukana myös miehen äiti.... Voitte kuvitella tenttauksen määrän. Mies ei onneksi pyytänyt äitiään mukaan vaan hän sattui kävelemään kahvilan ohi missä istuimme terassilla ja paukahti sitten istumaan samaan pöytään. Mies toki koitti sanoa hänelle että aika poistua mutta eiii ''jos minä yhden kupposen verran tässä odottelen teidän kanssa että isäsi tulee minut hakemaan''

Vierailija
90/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin mood killer oli kun istuskelimme tinder treffeillä puistossa ja oli ihan kivaa. Ei mitään superkivaa mut kivaa. Mies laitto mulle viestiä perään että pitäskö nähä uuelleen? Luin viestin ja olin juuri vastaamassa että juu nähdään vaan niin hän ehti laittaa toisen viestin perään siinä ennen kuin ehdin näpytellä jossa luki ''Sul oli aika pienet tissit mut muuten olit ookoo :) ''

ÖÖH MITÄ? No laitoin että juu jos kiireiltäni ehdin, olen edelleen kiireinen.

Vierailija
91/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

19 ilmaista illallista siis. Hienosti loisittu.

Argh tämä särähti korvaani. Tässä puhutaan treffeistä ei siitä että ''19 kertaa kävin syömässä miehen piikkiin''. Mistä oletat että joka kerta käyty syömässä?

Vierailija
92/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta perhokalastus miehestä tuli mieleen kun kävin itse kerran ulkona miehen kanssa joka piti autoista, mustista autoista, punaisista autoista, isoista autoista, pienistä autoista, automaattivaihteisista autoista, manuaalisista autoista ja lista voi jatkua loputtomiin. Itselläni ei ole edes ajokorttia koska en tarvitse sitä koska pyörä ja julkinen liikenne. Puhuimme siis käytännössä koko sen ajan autoista. Hän kysyi millaisen auton haluaisin, sanoin että no pääasia että siinä on ratti ja neljä rengasta ja kulkee eteenpäin. Hän suuttui tästä. Emme nähneet enään.

Vierailija
93/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua sovin just lauantaiks tindertreffit :"D mennään pelaa bilistä niin luulen että oon selvillä vesillä ja suoriudutaan ilman katastrofeja. Toivottavasti en just kironnut tulevia deitsejä. No pahin mitä voi tapahtua että söhäsen silmän puhki joko iteltä tai siltä mieheltä bilismailalla

Se on "köö".

Vierailija
94/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on tosi yleistä että mukavat treffit ja mukava treffikumppani mutta se tietty kemiä puuttuu. Itselle kun ei kelpaa pelkkä mukava :)

Vierailija
95/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on "köö".

?

Vierailija
96/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nähnyt miestä pari kertaa ja kolmansilla miestä niinsanotusti lykästi (alkoholilla oli osuutta asiaan).

Eipä paljon kiinnostaisi harrastaa seksiä naisen kanssa jonka asenne on että "miestä lykästää", eli ikäänkuin että nainen on palkinto miehelle ja vain mies voi nauttia seksistä joten joskus nainen voi miehen mieliksi suostua siihen

M29

Vierailija
97/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisten tyyppien kanssa käytte treffeillä? Itse olen 33-v ja treffailin sinkkuaikoinani 20-30 vuotiaita herroja.

Huonoja kokemuksia ei oikeastaan ole, sain hyvä kavereita tuon sovelluksen kautta. Hauskimmat treffit oli yhden 22-vuotiaan syötävän söpön jalkapalloilija kundin kanssa. Juotiin viiniä, humalluttiin, mentiin ex-tempore Tavastialle keikalle, päädyttiin meille harrastamaan seksiä ja jatkettiin tätä koko kesä, kunnes poika muutti ulkomaille pelaamaan jalkapalloa. Pyysi vielä jälkeenpäin käymään luonaan, mutta mulla oli jo uudet mieskuviot tässä vaiheessa.

Huonoimmat treffit oli yhden itseni ikäisen junttikundin kanssa joka kuvien perusteella vaikutti ihan söpöltä. Halusi leffaan, laittoi mut maksamaan leffaliput. Sanoi että maksaa sit takaisin, kun käy automaatilla mutta päättikin käydä 5 min ennen leffan alkua mättämässä kaksi jättihampparia mäkkärissä naamaansa ja röyhtäili koko syömisen ajan ja valitti kuin kalliita noi kämäset hampparit on. Ei TODELLAKAAN nähty tuon jälkeen. Niin, lesoili järjestävänsä jotain festareita ja kutsui mut sinne, "Lippu tietty pitäis maksaa ja majoistus"- eli markkinoi vaan kusista "festariaan" jota järjesti kaverinsa kartanolla.

Summa summarum: Tinderissä 95% treffaamistani 20-25 vuotiaista nuorista miehistä on ollut kohtelijaita, hauskoja, leppoisia. Yli kolmekymppiset on syystäkin sinkkuja, koska käytöstavat hukassa.

Nyt seurustelen toista vuotta itseäni pari vuotta nuoremman miehen kanssa, emme tavanneet tinderissä.

Vierailija
98/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun treffithän ovat olleet ihan hyviäkin, kun näitä lukee :D Talvella tuli käytyä lähinnä pupeissa kaljalla ja ne oli välillä melko kiusallisia, jos ei vaan yhteistä juurikaan löytynyt. Nyt kesällä on helpompi keksiä kaikkea rennompaa.

Ja tosiaan deittailen nyt 30-35 vuotiaita miehiä.Suurin osahan niistä on näitä aurinkolasitkylpyhuoneessaselfiemiehiä ja sitten jos mätsää jonkun normaalin oknäköisen kanssa niin tietää että sillä on varmasti niin monta (sataa) mätsiä ettei jaksa ees vaivautua.

Vierailija
99/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun treffithän ovat olleet ihan hyviäkin, kun näitä lukee :D Talvella tuli käytyä lähinnä pupeissa kaljalla ja ne oli välillä melko kiusallisia, jos ei vaan yhteistä juurikaan löytynyt. Nyt kesällä on helpompi keksiä kaikkea rennompaa.

Ja tosiaan deittailen nyt 30-35 vuotiaita miehiä.Suurin osahan niistä on näitä aurinkolasitkylpyhuoneessaselfiemiehiä ja sitten jos mätsää jonkun normaalin oknäköisen kanssa niin tietää että sillä on varmasti niin monta (sataa) mätsiä ettei jaksa ees vaivautua.

Eivätkö miehet osaa edelleenkään ottaa kuvia ja sitten itketään netissä miten "tavallinen mies ei saa mätchejä, naiset saatanasta ja valitsevat vaan komeimpia!!1"...

Vierailija
100/513 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nähnyt miestä pari kertaa ja kolmansilla miestä niinsanotusti lykästi (alkoholilla oli osuutta asiaan).

Eipä paljon kiinnostaisi harrastaa seksiä naisen kanssa jonka asenne on että "miestä lykästää", eli ikäänkuin että nainen on palkinto miehelle ja vain mies voi nauttia seksistä joten joskus nainen voi miehen mieliksi suostua siihen

M29

Tuo taisi olla enemmänkin ''läppä'' tarinassa, ei tarvitse tarttua jokaiseen sanaan vaan lue kokonaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän