Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TINDER - horror story

Vierailija
15.06.2016 |

Noniin voidaanko pamauttaa pahimmat tinder treffi kokemukset jakoon? Varmaan aiheesta keskusteltu aikaisemmin mutta näitähän ei voi olla liikaa. Tai pahimmat treffikokemukset ylipäänsä.

Aloitan sillä että kerran eräs mies jonka bongasin yön pikkutunneilla la-su välisenä yönä tuli ''yökylään''. Hän sitten kännipäissään kusi vaatekomerooni.

Ei tuokaan niin paha kuin se että kaverini oli tinder treffeillä miehen kanssa joka pyysi ystävääni syömään ja viinille (tarjoutui maksamaan). Noh kun lasku pamahti pöytään niin miehen tilillä ei ollutkaan katetta ja kaverini pulitti kaiken. Eihän sinä mutta ravintelista kun poistuivat niin he törmäsivät miehen silloisen tyttöystävän kaveriin jonka mies esitteli omana serkkunaa.

Kommentit (513)

Vierailija
41/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian olen huomannut todeksi tinderissä. Kaikki ihmiset, jotka siellä tapaat, eivät pysy pitkään elämässäsi.

Toivottavasti olet väärässä :) Kihauduin näet juuri parin vuoden takaisen matchini kanssa.

No mä olen sitten todella onnellinen sun puolesta. Paljon onnea ja vauvoja tulevaisuudessa.

Vierailija
42/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen kaverini näki erästä likkaa tinderin kautta. He olivat lähteneet parille viinilasille joka olin tosin venähtänyt parin viinipulloksi. Se likka oli ollu niin kännissä et se oli haukkunu pystyyn kaikki ketä siinä vieressä oli ja sen jälkeen soittanut isänsä hakemaan itkien. Mun kaveri sano et se ei oikein tienny miten suhtautua asiaan kun selvinpäin tämä tyttö oli vaikuttanut ihan tervejärkiseltä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin treffeillä miehen kans joka kutsu mua sen 2h sisällä Sannaksi valehtelematta 4-5 kertaa. Mun nimi on Janita.

Vierailija
44/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun on pakko jakaa mun oma "töppäys" tinder treffeillä. Oltiin sovittu tapaaminen klo 18:00. Kello on jo puoli kuusi ja minä vielä tukka märkänä, no töppöstä toisen eteen ja nappasin pyykkitelineestä housut ja ensimmäisen nätin topin kaapista päälleni ja menoksi! Siinä sitten ehdin 10min myöhässä paikalle ja lähettiin kävelemään ravintolaan päin. Ravintolan oven edessä mies katsoo jalkojani oudoksuen ja lasken katseeni jalkoihini HUOMATAKSENI MUN ALUSHOUSUT JOTKA ROIKKU HOUSUN LAHKEESTA. Pahin että ne oli vielä mun menkkapikkarit, tosin puhtaat tullu just pyykistä mut silti. Menkkapikkarit.

APUA. :DD Voiko näin ees käydä? :D Näittekö uudestaan?

Vierailija
45/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ensimmäisellä (tinder) treffeillä ja mies kysyi illan päätteeksi, että haluanko polttaa pajaa hänen luonaan. En halunnut eikä koskaan puhuttu enää.

Höh. Mä oon pajauttanut ekoilla Tinder-treffeillä naisen kanssa ja harrastettiin sensiä pöllyissä. Oli mahtavaa.

Kanbabis-ihmiset harrastaa sensiä keskenään. Mitähän mun kirjoitustaidoille tapahtuis jos alkaisin sieniä syömään.

Vierailija
46/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi, että oli tapasi todella komean ja fiksun oloisen miehen tiderissä. Päättivät tavata ja kaikki meni niin mukavasti, että toisetkin treffit tuli jäkrättyä ja siinä samalla vähän paineltuakin. Seuraavana päivänä tuli facessa viestiä erittäin kiukkuiselta naiselta, joka syytti ystävääni aviomiehensä huumaamisesta ja raiskaamisesta. Kolmansia treffejä ei ole näillä näkymin tulossa.

Vierailija
47/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies pisti mulle kutsun tindertreffeille, ei oltu puhuttu mitään aikaisemmin _ei sanaakaan_ ja hän sanoi että lähetkö tunnin päästä kahville? Sanoin et sori nyt ei ehi et oon sopinu jo tekemistä illaks. Sit räjähti, se mies alkoi haukkumaan pystyyn mua että käytän miehiä vaan hyväkseni ja ymmärrän ottaa mutten ymmärrä antaa yms ja aikoi varoittaa minusta kaikille tinderissä oleville miehille :D

Vierailija
48/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun miljoonakaupungissa euroopassa. Eräs ilta päätin yllättäen lähteä matchini luo jonka kanssa olimme jo pidempään jutelleet tinderin ulkopuolella. Mies asui n 15 minuutin kävelymatkan päässä turvallisella alueella joten uskalsin taittaa matkan jalan vaikka kello oli jo lähemmäs yksi yöllä. Juuri kun olin miehen asuintalon edessä puhelin kädessä lähettämässä viestiä jotta hän tulisi avaamaan alaoven, käveli vastaan parikymppinen nuorimies joka nappasi puhelimen kädestäni ja lähti juoksemaan.

Kaikkien mutkien kautta päädyin lopulta sinä iltana tuon tindermatchin luokse ja sain elämäni parasta seksiä.

Vierailija
49/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mun on pakko jakaa mun oma "töppäys" tinder treffeillä. Oltiin sovittu tapaaminen klo 18:00. Kello on jo puoli kuusi ja minä vielä tukka märkänä, no töppöstä toisen eteen ja nappasin pyykkitelineestä housut ja ensimmäisen nätin topin kaapista päälleni ja menoksi! Siinä sitten ehdin 10min myöhässä paikalle ja lähettiin kävelemään ravintolaan päin. Ravintolan oven edessä mies katsoo jalkojani oudoksuen ja lasken katseeni jalkoihini HUOMATAKSENI MUN ALUSHOUSUT JOTKA ROIKKU HOUSUN LAHKEESTA. Pahin että ne oli vielä mun menkkapikkarit, tosin puhtaat tullu just pyykistä mut silti. Menkkapikkarit.

APUA. :DD Voiko näin ees käydä? :D Näittekö uudestaan?

Sanotaanko että hetki kun vedin mun kulahtaneet mummokalsarit lahkeesta tuntui ikuisuudelta. Ei oo varmaan koko elämäni aikana hävettänyt nuin paljoa :D mutta usko tai älä me näimme uudelleen! Mutta liekki ei roihahtanut kumminkaan, ehkä mies ei päässyt yli siitä näystä vaikka kuinka yritti :D

Vierailija
50/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaksi kertaa treffeillä Tinderissä tapaamani miehen kanssa, joka poltti ketjussa ja haisi hieltä. Oli kuitenkin ihan mukava tyyppi joten päätin tavata hänet vielä uudestaan. 

Toisilla treffeillä olimme luonani ja annoin hänelle vara-avaimeni kun hän lähti käymään tupakalla. No, ei siinä mitään, treffit päättyivät ja sen jälkeen emme nähneet kiireiden vuoksi hieman yli viikkoon, mutta fb:ssä juttelimme välillä.

Yhtenä iltana siivoillessani huomasin, että vara-avaintani ei näy missään. Laitoin miehelle viestin, että oliko hän laittanut avaimen jonnekin erikoisempaan paikkaan. Mies vastasi, että avain oli unohtunut (!!!) hänen taskuunsa ja voin tulla hakemaan sen häneltä baarista. No, halusin tietysti avaimeni äkkiä takaisin joten lähdin keskiviikkoiltana kymmeneltä bussilla keskustaan. Mies nuokkui baarissa pöytää vasten. Hän vaati, että istuisin hänen kanssaan hetken joten päätin tilata oluen, koska ajattelin että parempi yrittää olla hänelle mieliksi jotta varmasti saan avaimeni. Mies oli aivan päissään ja omien sanojensa mukaan myös pilvessä, enkä meinannut millään saada hänen puheestaan selvää. Lopulta monta kertaa pyydettyäni sain kuitenkin avaimeni takaisin. Hän yritti monkua minua luokseen, mutta kieltäydyin. Lopulta hän itse lähti baarista aivan yhtäkkiä jättäen juomansakin pöytään. 

Noin viikon päästä laittoi taas viestiä ja pyysi kanssaan baariin. Oli tiistai-ilta. En lähtenyt.

Onko helsinkiläinen ja nimi alkaa T:llä? Kuulostaa ihan mun kaverilta :D

Vierailija
51/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin treffit yhteen pubiin, kun aateltiin, että oluen parissa juttu luistaisi luontevasti.

Pääsin paikalle, niin vastassa oli sellainen räjähtänyt ja likainen ilmestys, ainakin 10v vanhempi kuin kuvassa.

Otin sitten kuitenkin oluen ja istuin pöytään. Mies oli niin humalassa ettei puheesta tullut mitään. Join olueni muutamalla hörpyllä ja totesin, että pitää lähteä.

Mies vaan nyökkäili, mutta kun pääsin ovelle, huusi sammaltaen "etnö sä nyt voi ees p*lluq antaa?"

Jostain syystä en antanut ja jostain syystä ei tavattu myöskään uudelleen vaikka mies ehdottikin, koska MEILLÄ OLI OLLUT NIIN MUKAVAA :-o

Vierailija
52/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kaksi kertaa treffeillä Tinderissä tapaamani miehen kanssa, joka poltti ketjussa ja haisi hieltä. Oli kuitenkin ihan mukava tyyppi joten päätin tavata hänet vielä uudestaan. 

Toisilla treffeillä olimme luonani ja annoin hänelle vara-avaimeni kun hän lähti käymään tupakalla. No, ei siinä mitään, treffit päättyivät ja sen jälkeen emme nähneet kiireiden vuoksi hieman yli viikkoon, mutta fb:ssä juttelimme välillä.

Yhtenä iltana siivoillessani huomasin, että vara-avaintani ei näy missään. Laitoin miehelle viestin, että oliko hän laittanut avaimen jonnekin erikoisempaan paikkaan. Mies vastasi, että avain oli unohtunut (!!!) hänen taskuunsa ja voin tulla hakemaan sen häneltä baarista. No, halusin tietysti avaimeni äkkiä takaisin joten lähdin keskiviikkoiltana kymmeneltä bussilla keskustaan. Mies nuokkui baarissa pöytää vasten. Hän vaati, että istuisin hänen kanssaan hetken joten päätin tilata oluen, koska ajattelin että parempi yrittää olla hänelle mieliksi jotta varmasti saan avaimeni. Mies oli aivan päissään ja omien sanojensa mukaan myös pilvessä, enkä meinannut millään saada hänen puheestaan selvää. Lopulta monta kertaa pyydettyäni sain kuitenkin avaimeni takaisin. Hän yritti monkua minua luokseen, mutta kieltäydyin. Lopulta hän itse lähti baarista aivan yhtäkkiä jättäen juomansakin pöytään. 

Noin viikon päästä laittoi taas viestiä ja pyysi kanssaan baariin. Oli tiistai-ilta. En lähtenyt.

niin minunkin! About 35 v? :D

Vierailija
53/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä voiko näitä treffeiksi laskea mutta ollaan nykysen miehen kanssa vitsailtu että nää oli ensi treffit. Nimittäin haartmanin sairaalassa. Sen jälkeen kun käytännössä ajoin pyörällä mun miehen yli..... Kyllä luitte oikein. No tapahtui kerran kauniina kesäpäivänä kun olin kovaa kyytiä fillaroimassa salilta kotia. Talon kulman takaa täräytti mieheni kävellen suoraan pyöräni eteen ja kolahti niin kemiat kun ruhotkin. Miehelleni ei onneks käynyt mitään mutta loukkasin jalkani sen verran pahasti lentäessäni kuin mäkikotka pyörän tangon yli. Mieheni oli menossa kaverinsa luokse ja juuri jättänyt auton parkkiin niin hän herrasmiehenä lähti viemään vielä minua sairaalaan ja tässä sitä ollaan :D

Vierailija
54/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran nettitreffeillä miehen kanssa joka sittemmin meni naimisiin siinä jossain Kuninkaalliset häät ohjelmassa. Tyypillä oli yllättäen sellainen epäselvä kuva treffipalstalla ja mittojaankin oli vääristellyt. No paikalle saapui sellanen itseänikin luikumpi äijä (oma bmi tais olla silloin 18) joka muistutti vähän Simpsonien Montya. En ollut vähääkään kiinnostunut tyypistä ja sen jututkin oli ihan kummallisia, mutta yritin vetää treffit kunnialla ja olla mukava. Treffien jälkeen herra laittoi viestiä, että koskas seuraavat treffit johon yritin vastata niin nätisti kuin mahdollista, että seuraavia treffejä ei tule. No siitäpä herra suivaantui ja haukkui mut ihan pystyyn, tais jopa huoritella.

Katsoin kyseisen hääjakson jossa tää mies esitettiin niiiiin herrasmiehenä ja tuleva vaimo hehkutti maasta taivaisiin. Morsiankin oli kyllä niin ällön oloinen, että ehkä vakka löysi kantensa. Onnea vaan heille! :D

Vierailija
55/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myöskin pysynyt ajassa mukana ja kävin tinderin kautta treffeillä. Mies oli 35v ja vaikutti mielenkiintoiselta ja urheilulliselta etc.

Sovimme treffit erääseen paikalliseen kahvilaan ja menin sinne odottelemaan. Yhenäkkiä pöytääni istahtaa mies ja tervehtii tuttavallisesti '' Sinä olet varmaan Katri''. No juu olen mutta kukas sinä olet? Pöytääni nimittäin istahti lähemmäs 50v setämies jonka torso ei liikuntaa ollut nähnyt kuin penkkiurheilun muodossa....

Kuulemma kuvat olivat ''muutaman vuoden vanhoja''...

Minkä oli ilmoittanut iäkseen profiilissaan?

35v......

Niin että sillä oli facebookissakin väärä ikä?

Facebookkiin voi laittaa minkä syntymäpäivän/vuoden tahansa?

Itse ainakin törmäsiin exääni Tinderissä ja hän oli laittanut iäkseen n. 10-vuotta vähemmän… Saalistaa itseään nuorempia naisia ilmeisesti ihan urakalla. Ja itseasiassa kun minä häneen aikoinaan treffipalstalla tutustuin, niin silloinkin hän valehteli ikänsä. Kertoi todellisen ikänsä kun hän ihastuikin minuun. Syy oli se, että sai nuorempaa seuraa. 

Hitto, että meinasin oksentaa kun monta vuotta vanhalla kuvalla siellä itseään huomattavasti nuorempana markkinoi. Kuva on vielä sellainen, josta on rajannut minut pois! Ällöttävä mies. 

Vierailija
56/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TREFFIT, lähinnä halusin antaa mahiksen kaveruudelle. Eikä tavattu kyllä Tinderissäkään, kun en moisia pinnallisia juttuja käytä. Anyway, tapasin miehen, aika ressukka kaikin puolin. Vihaan sanaa ressukka, mutta ei ole parempaakaan sanaa kuvaamaan😄 Menimme leffaan, ja tyypin lähestyessä tapaamispaikkaamme oli ensimmäinen ajatukseni: "Ei... kai... Voi vittu."

Miehen olemus ei ollut lähellekään sellainen kuin kuvittelin. Vaikka kaverimielessä olinkin, niin en yhtään viihtynyt hänen seurassaan, koska mielikuvani ei vastannut totuutta😄 Ihmiset katsoivat häntä omituisesti, olihan hän olemukseltaan lysyssä ja vähän kummallinen. Ja vähän liian kovaääninen...

Niiden "treffien" ajan näyttelijäntaitoni olivat todellakin kovassa testissä: piti kiinnittää huomiota kehonkieleen, ettei kukaan vain luule meidän olevan treffeillä. Mittailin sopivaa välimatkaa, yritin näyttää etäiseltä mutta silti läsnäolevalta. Samalla piti yrittää suhtautua outoon tyyppiin, kuin hänessä ei olisi mitään outoa. Jos minä en (muka) häpeä häntä, ehkä muutkaan eivät myötähäpeile😏 Valitettavasti se ei mennyt ihan niin. Loppuun vedin vielä kunnon läpät ja naurut tyypin kanssa, tiemme erosivat ja minä manasin menetettyä aikaani. Sen tapaamisen jälkeen olin kusipää ja katosin...

Vierailija
57/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset tinder treffini olivat viime viikolla. Käytiin kahvilla ja jätskillä ja juteltiin. Oli mukavaa ja tultiin hyvin juttuun. Kuitenkin heti seuraavana päivänä aloin saamaan monia viestejä kuinka olen hänen päiviensä ilo, elämän valopilkku ja sellasta materiaalia mitä vois häävaloissa sanoa. Monia puhelinsoittoja jos en heti vastaa viestiin, Se vasta alkoikin ahdistaa, kuitenkin vielä täysin tuntematon tyyppi. Laitoin pelin poikki

Vierailija
58/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiset tinder treffini olivat viime viikolla. Käytiin kahvilla ja jätskillä ja juteltiin. Oli mukavaa ja tultiin hyvin juttuun. Kuitenkin heti seuraavana päivänä aloin saamaan monia viestejä kuinka olen hänen päiviensä ilo, elämän valopilkku ja sellasta materiaalia mitä vois häävaloissa sanoa. Monia puhelinsoittoja jos en heti vastaa viestiin, Se vasta alkoikin ahdistaa, kuitenkin vielä täysin tuntematon tyyppi. Laitoin pelin poikki

Mulle on käynyt samalailla käytännössä. Tapasin miehen 3vkoa ennen vappua, nähtiin kahesti (vklpna yöllä pilkun jälkeen..) mutta juteltiin melkein päivittäin whatsappissa muutaman sanasen verran edes. Sitten viikko ennen vappua olimme yhdessä baarissa ja hän kysyi että ketäs meidän mökkiin on vappuna tulossa? Luettelin naispuoliset kaverini ketä siltä tunsin ja sanoin ".. Ja sitten jotain jätkiä ketä et tiedä etukäteen" voi helkkari mikä paskamyrsky siitä syttyi kun tämä mies huusi kurkkusuorana "AI MUITA MIEHIÄ?! NIINNIIN KIVA KIVA! LÄHET SITTEN MUITTEN MIESTEN MATKAAN" . Toi oli totaalinen turn off.

Vierailija
59/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI TREFFIT, lähinnä halusin antaa mahiksen kaveruudelle. Eikä tavattu kyllä Tinderissäkään, kun en moisia pinnallisia juttuja käytä.

Vaikutat aika kurjalta tyypiltä, tulet treffikeskusteluun kertomaan jostain mitkä ei ollut treffit ja tokassa lauseessa piikittelet muita keskustelijoita heidän tavastaan tavata ihmisiä.

Onnekas mies kun ei miellyttänyt.

Vierailija
60/513 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin minunkin! About 35 v? :D

Ei ole helsinkiläinen eikä nimi ala T:llä, ikä on melko lähellä 35:ttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi