Pelottaa, että katkeroidun miehille!
Olen vasta nuori nainen, mutta takana pelkkiä pettymyksiä ja huomaan, että alan katkeroitua.
En uskalla olla miehille sellainen kuin naisille ja läheisilleni, eli lempeä ja mukava, vaan suojaudun kovan kuoren taakse ja annan vaikutelman, ettei minua voi satuttaa.
Mitä jos musta tulee onneton ja katkera miesvihaaja? Saatan jo olla vähän sellainen.
En halua sellaiseksi!
Miten sitä voisi ehkäistä?
Onko ainoat vaihtoehdot joko pakottaa itsensä naiivisti uskomaan, että jossain on se sielultaan kaunis mies joka ei halua vain satuttaa tai yrittää saada miehet kokonaan pois mielestä, yhdentekeviksi?
Rakastuisinpa naiseen.
Kommentit (120)
Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.
Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, pitääkö tämän sielultaan kauniin miehen olla myös vähintään 185 cm pitkä, tumma, lihaksikas ja hyvätuloinen?
Pituudella ei ole merkitystä, vaikka ihanne onkin suunnilleen samanmittainen kuin itse olen (edellinen ihastus oli mua 2cm lyhyempi).
Kropalla on kyllä siinä mielessä merkitystä, etten viehäty bodareista tai lihavista, eli tykkään hoikista tai normaalivartaloisista.
Ulkonäkö ei ole se juttu, mutta toki miehen pitää ulkoisestikin viehättää, jotta ylipäätään huomaan hänet (eikö meillä kaikilla ole näin? Haluaako joku muka pariutua ihmisen kanssa, joka ei viehätä ulkoisesti yhtään?).
Tulotasolla ei ole merkitystä, aiemmat ihastukset ovat sattuneet olemaan minua pienituloisempia (tässä iässä tosin iso osa onkin jopa köyhiä, koska opiskelut ja nuoriaKIN piinaava työttömyys, eli olisi tyhmää feidata hyvä tyyppi tulojen vuoksi, kyllä mulla itselläni rahaa on omaan elämääni).
-ap
Miten löytää hyvä mies?
Mies muuttuu hyväksi, välittäväksi jne vasta pidemmän ajan kuluttua. Aluksi mies haluaa lähinnä pitää hauskaa yhdessä ja harrastaa seksiä, mutta vähitellen hän kiintyy naiseen enemmän ja enemmän ja hänessä syttyy juuri tätä tiettyä naista kohtaan "hoivavietti".
Tämä vaatii sitä, että kiintyminen naiseen on tullut vahvemmaksi kuin miehen oma ego ja tarveet. Tämä miehen kiintyminen taas vaatii naiselta hyvää psykologista otetta ja kauneutta, kovuutta että herkkyyttä.
Kaikilla miehillä näin ei käy. Alfamiehillä käy. Alfamies ei ole mikään joka naista paneva player, vaan edellä kuvattu mies, joka pystyy "ottamaan vain yhden naisen omakseen" ja torjumaan ympärillään pyörivät naiset.
Kieltämättä olisi kovin helppo kyynistyä itse kunkin. Vuoden aikana päättyi pitkä liitto miehen löydettyä uuden lennosta, liittomme oli oikea rakkausliitto, siihen saakka.
Tapailin miestä, johon ihastuin, ihana naapurinpoika. Oli kuitenkin vielä samaan aikaan exän kanssa.
Tapailin kahta muuta miestä, jäi vain harrastuskavereiksi, ei siis mitään läheisyyttä, onneksi.
Naapurinpoika otti yhteyttä myöhemmin uudelleen, vain testatakseen, olenko käytettävissä.
Lopultakin nuo kaksi miestä, joitten kanssa ei mitään intiimiä, olivat herrasmiehiä. Suhdetta ei jatkettu, eikä syvennetty, kun ei paloa välillämme ollut.
Nyt olen alkanut kulkea silmät puoliummessa ja en edes enää tervehdi miehiä, jotka hakeutuvat juttusille.
Miksi näissä keskusteluissa aina sanotaan, että naiset on katsoneet liikaa Sinkkuelämää tai unohtakaa Sinkkuelämää?? Eikö se sarja tullut joskus 90-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.
Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.
Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä keskusteluissa aina sanotaan, että naiset on katsoneet liikaa Sinkkuelämää tai unohtakaa Sinkkuelämää?? Eikö se sarja tullut joskus 90-luvulla?
Sehän tulee uusintana hela tiden. Pojan 24-vuotiaat kaverit sanovat, että tyttöystävistä kyllä huomaa kun sinkkuelämää on katsottu. Alkavat naiset oirehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.
Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.
Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.
Se on hyvä strategia. Tekis vaan mieli joskus täräyttää irl sinkkuuttani hämmästelevälle miehelle, että etkö sinä nyt ensisekunneilla nähnyt minun olevan fuckzonelle kuuluva nainen. Sitten muistan, että tuo hämmästelykin on taas joku uusi ällöttävä iskutekniikka, joten mitäpä väliä.
Ei ole vain mitään mitä etsisin miehistä tai odottaisin hyötyväni miehistä valehtelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä keskusteluissa aina sanotaan, että naiset on katsoneet liikaa Sinkkuelämää tai unohtakaa Sinkkuelämää?? Eikö se sarja tullut joskus 90-luvulla?
Sehän tulee uusintana hela tiden. Pojan 24-vuotiaat kaverit sanovat, että tyttöystävistä kyllä huomaa kun sinkkuelämää on katsottu. Alkavat naiset oirehtia.
En ole koskaan katsonut Sinkkuelämää tai kuluttanut naisille suunnattuja tähän tai romanttiseen kategoriaan kuuluvia viihdeohjelmia/kirjoja/elokuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.
Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.
Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.
Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.
Tuo on erittäin yleistä. Minä miehenä olen saanut oppia että suurin osa naisista vihaa miehiä, ihan riippumatta yhtään siitä mitä kyseinen mies on edes tehnyt, vai onko tehnyt mitään. Ei voi mitään, näin se vaan on.
Minä en vihaa miehiä. En vain luota enkä halua olla tekemisissä ellei ole pakko. Luottamus on petetty sen verran pahasti.
vie rahat ja omaisuus joltain rikkaalta,sitä ne miehet kerjää :D no ei, siis oon mäkin vähän miesvihaaja mutta kyllä mä varmaan joku päivä rakastun ja mun miesviha ehkä vähän hellittää.eniten mua on traumatisoinut se, että miehet ei vissii siedä mun luonnetta, mutta haluu vaan panna ja kommentoida ulkonäköä ja esineellistää.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että katkeroiduin jo (olen suht nuori) ja olen alkanut keskittämään rakkauden sijaan huomion muihin asioihin elämässäni.
Juuri näin. Mä päätin unohtaa miehet ihan kokonaan ja keskityn nyt treenaamiseen ja omaan hyvinvointiini. Itseasiassa fiilis on kaikin puolin parempi koskaan ja ainut mikä harmittaa on se, että olen uhrannut niinkin paljon aikaa ja energiaa miehille. Harvinaisen hukkaan heitettyä aikaa jota ei ikinä saa takaisin.
N39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.
Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.
Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.
Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.
Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.
Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.
N38
Ap vaikuttaa fiksulta nuorelta naiselta
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Miten löytää hyvä mies?
Mies muuttuu hyväksi, välittäväksi jne vasta pidemmän ajan kuluttua. Aluksi mies haluaa lähinnä pitää hauskaa yhdessä ja harrastaa seksiä, mutta vähitellen hän kiintyy naiseen enemmän ja enemmän ja hänessä syttyy juuri tätä tiettyä naista kohtaan "hoivavietti".
Tämä vaatii sitä, että kiintyminen naiseen on tullut vahvemmaksi kuin miehen oma ego ja tarveet. Tämä miehen kiintyminen taas vaatii naiselta hyvää psykologista otetta ja kauneutta, kovuutta että herkkyyttä.
Kaikilla miehillä näin ei käy. Alfamiehillä käy. Alfamies ei ole mikään joka naista paneva player, vaan edellä kuvattu mies, joka pystyy "ottamaan vain yhden naisen omakseen" ja torjumaan ympärillään pyörivät naiset.
Tämä on totta. Muutenkin sellainen aito alfa, kaikkia paneva hamesankari on virkistävän rehellinen poikkeus miesten joukossa. Se kun ei esitä mitään muuta mitä on ja jokainen nainen osaa kiertää tällaisen kaukaa, jos ei itsekin ole pelkkää seksiä vailla. Toista on nämä wannabe-alfat, jotka esittää kilttiä ja kunnollista miestä seksiä saadakseen ja pyörittävät samaan aikaan useampaakin naista. Näille ei ole mikään ongelma tapailla naista kuukausia ja häipyä sitten suhteen syventyessä ja seksin tultua mukaan. Törkeimmät ei edes reilusti häivy, vaan jatkavat vedätystä ja nainen huomaakin parisuhteen muuttuvan pelkäksi panosuhteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.
Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.
Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.
Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.
Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.
Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.
N38
Tavismiehetkin tekevät tuota, koska aikanaan nuoret naiset hyljeksivät ja naureskelivat heille. Moni joutui ottamaan vaimoksi kenet vaan sattui saamaan. Nyt kun vaaka kallistuu toiseen suuntaan niin tottakai sitä halutaan hyödyntää. Itsekin kärsin pomottelevan vaimon kanssa yli 10 vuotta, ja sitten kun löin nyrkin pöytään että homma ei jatku näin niin nainen häipyi lasten kanssa. Tällä hetkellä aion nauttia elämästä ja jos joku tapailemani nainen kysyy niin tottakai etsin vakavalla mielellä parisuhdetta...
Naiset tekevät itselleen karhunpalveluksen juoksemalla mulkkujen jännämiesten perässä.
Älä nyt ainakaan näiden katekerien vanhojenpiikojen ja itse paskan miehen valinneiden kurttuvittuämmien tarinoiden pohjalle maailmankuvaasi rakenna. Ihan oikeasti, onko maailma muutoinkaan niin vitun kamala paikka kuin tällä palstalla annetaan ymmärtää?
Käytä omaa päätäsi, älä ajattele maailmasta katkerien, elämän halunsa menettäneiden ämmien opastamana.