Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, että katkeroidun miehille!

Vierailija
14.06.2016 |

Olen vasta nuori nainen, mutta takana pelkkiä pettymyksiä ja huomaan, että alan katkeroitua.
En uskalla olla miehille sellainen kuin naisille ja läheisilleni, eli lempeä ja mukava, vaan suojaudun kovan kuoren taakse ja annan vaikutelman, ettei minua voi satuttaa.

Mitä jos musta tulee onneton ja katkera miesvihaaja? Saatan jo olla vähän sellainen.
En halua sellaiseksi!
Miten sitä voisi ehkäistä?
Onko ainoat vaihtoehdot joko pakottaa itsensä naiivisti uskomaan, että jossain on se sielultaan kaunis mies joka ei halua vain satuttaa tai yrittää saada miehet kokonaan pois mielestä, yhdentekeviksi?
Rakastuisinpa naiseen.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turhaa katkeroitua. Elämä on stressitöntä, kun tekee valinnan olla yksin. Se on helppoa, jos miehet eivät lähesty vaan on itse tehnyt aloitteita tavallisille miehille. Mutta ei kannata mennä tyrkylle, jos ketään ei koskaan kiinnosta ilman omaa siirtoa, sen opin. Olen elänyt jo vuosia jopa tyytyväisenä tähän tilanteeseen.

Tehnyt aloitteita tavallisille miehielle? Nainen? 

:D

Enpä ole moista ikinä todistanut. Baareissa tavalliset miehet kyttää jämiä ja jos naiset aloitteita tekevätkin, kohteena on aina baarin komein, rikkain tms. mies. Se ei ole tavallinen mies. 

Vierailija
82/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yhtään ihmettele, että naisten huonoja kokemuksia TAVISmiehistä kun jo tässäkin ketjussa vastaanotto on tällainen. Pelkkää epäuskoista suhtautumista, ei oteta todesta kun naiset kertovat millaisia ne pettymyksen tuottaneet miehet ovat olleet. Kiitti, mulle riitti.

Naiset eivät vaan tunnu käsittävän, ettei heidän kokemuksensa ole tavismiehistä. 

Eivät HALUA käsittää, sillä silloinhan he itse olisivat valinneet väärin, eli tavallaan olisivat itse syypäitä kokemuksiinsa. Se olisi sietämätön tilanne. Vian on oltava ei vaan miehen, vaan miesten, se on ainoa tapa pysyä puhtaana ja fiksuna pulmusena. Siksi pelimiehet, jännämiehet ja limanuljaskat ovat aina "tavismiehiä", siksi "kaikki" miehet valehtelee päästäkseen petihommiin, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tekis alotteita kun ei miehiä kiinnosta vaikka olen nuori ja viehättävä?JOS tinderissä laitan viestiä ei vastata tai jos sanon hyvännäköseks niin vastataan vaan että kiva tietää.mikään ei johda mihinkään miesten kanssa niin mitä järkeä yrittää. Sen myönnän että seksiä saa toki mutta lähestymisiä miehet ei noteeraa.ehkä oon liian nirso tai jotain.

Vierailija
84/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tulee määrittelemään sen teidän mukaanne "oikean" tavismiehen.

Suomessa se on: 178 cm pitkä, ei näytä Bullilta vartalosta eikä Bieberiltä naamasta, tienaa 2500-3500 € / kk, ostaa vaatteensa max hm:stä, ajaa velkaisella tai vanhalla autolla. 

Vierailija
85/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ne kaikki monta sataa miestä sitten olivat?tuskin kaikki jotain sekopervofriikkejä vaan juurikin näitä ns tavallisia miehiä mikä tässä ahdistaakin eli kaikki ovat pohjimmiltaan irstaita sikoja jotka tekevät tilaisuuden tullen tälläistä sairasta.

Vierailija
86/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.

Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.

Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.

Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.

Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.

Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.

N38

Ei se ole miesten normikäytöstä.

Naiset kutsuvat melkein aina kohtaamansa jännä-/peli-/alfamiehet taviksiksi, ellei ole julkkis.

Ymärräthän että naiset ovat vain rahan/hyödyn perässä juoksevia pettäjä-valehtelijoita, jos tälle linjalle lähdetään? Ei se oikeasti ole totta, kuten ei mieskuvasikaan vastaa todellisuutta.

Siis sun mielestä nainen on typerä idiootti, joka ei erota jännä/peli/alfamiestä taviksesta? Jokainen nainen erottaa ja osaa kiertää kaukaa nuo naistennaurattajat, ongelma onkin nämä ihan oikeasti tavismiehet jotka ei millään muotoa ole hamesankareita, oikeastaan ihan päinvastoin ja jotka valehtelevat silmät ja suun täyteen.

Fyi, ne vaimoaan pettävät ja toista naista pyörittävät miehet on nimenomaan näitä tavismiehiä, oikein perusperheenisiä joista kukaan ei uskoisi moista. Viimeisenä se oma vaimo.

miehillä yleisin seksikumppanien määrä on 2-4. Joku 50+ seksikumppania ja 5 naista samaan aikaan pyörittävä ei ole mikään tavismies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon. Elämä on paljon mukavampaa ilman miehiä. Olen saanut lapset teineiksi , on hyvä työpaikka, ystäviä, terveyttä, kroppa kunnossa ja ihan nättikin vielä. Eron jälkeen muutama tapailu aivan ajanhukkaa. Miehet etsivät täydellistä naista, vedättävät aikansa ja jatkavat omiaan. En enää turmele elämääni miesten takia, yksin hyvä.

Vierailija
88/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään pysty miehiin luottaa.liian monta kertaa sen mukavaksi luullun miehen todellinen luonne onkin ollut jotain ihan muuta. Ja just suurin osa on irstaita petturi pervoja,ihan nynnyistä johtajiin samaa kastia ovat kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa joukkoon. Elämä on paljon mukavampaa ilman miehiä. Olen saanut lapset teineiksi , on hyvä työpaikka, ystäviä, terveyttä, kroppa kunnossa ja ihan nättikin vielä. Eron jälkeen muutama tapailu aivan ajanhukkaa. Miehet etsivät täydellistä naista, vedättävät aikansa ja jatkavat omiaan. En enää turmele elämääni miesten takia, yksin hyvä.

katkeroiduitko kun mies lähti kersoja pakoon?

Vierailija
90/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä olisi kovin helppo kyynistyä itse kunkin. Vuoden aikana päättyi pitkä liitto miehen löydettyä uuden lennosta, liittomme oli oikea rakkausliitto, siihen saakka.

Tapailin miestä, johon ihastuin, ihana naapurinpoika. Oli kuitenkin vielä samaan aikaan exän kanssa.

Tapailin kahta muuta miestä, jäi vain harrastuskavereiksi, ei siis mitään läheisyyttä, onneksi.

Naapurinpoika otti yhteyttä myöhemmin uudelleen, vain testatakseen, olenko käytettävissä.

Lopultakin nuo kaksi miestä, joitten kanssa ei mitään intiimiä, olivat herrasmiehiä. Suhdetta ei jatkettu, eikä syvennetty, kun ei paloa välillämme ollut.

Nyt olen alkanut kulkea silmät puoliummessa ja en edes enää tervehdi miehiä, jotka hakeutuvat juttusille.

Nussit siis itse varattuja miehiä , mutta miehet ovat mielestäsi pahoja? Herrasmies ei kelpaa, pitää olla siis jännäkusipää?

Mies oli eronnut ja kertoi olevansa vapaa. Myöhemmin asia olikin muuttunut. Ja sehän ei tietenkääm miehen syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On turhaa katkeroitua. Elämä on stressitöntä, kun tekee valinnan olla yksin. Se on helppoa, jos miehet eivät lähesty vaan on itse tehnyt aloitteita tavallisille miehille. Mutta ei kannata mennä tyrkylle, jos ketään ei koskaan kiinnosta ilman omaa siirtoa, sen opin. Olen elänyt jo vuosia jopa tyytyväisenä tähän tilanteeseen.

Tehnyt aloitteita tavallisille miehielle? Nainen? 

:D

Enpä ole moista ikinä todistanut. Baareissa tavalliset miehet kyttää jämiä ja jos naiset aloitteita tekevätkin, kohteena on aina baarin komein, rikkain tms. mies. Se ei ole tavallinen mies. 

Sepä kiinnostavaa. Itse olet siis vain kytännyt menoa ulkopuolelta eikä sinulla ole todellisia kokemuksia kuten keskusteluun kirjoittaineilla naisilla.

Vierailija
92/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa baarin rikkaimman miehen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee taas se okcupidin 80% miehistä on naisten mielestä keskimääräistä rumempia. Naiset luulevat tapailevansa taviksia, vaikka oikeasti samat 20% miehistä pyörittää koko showta.

Vierailija
94/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät itselleen karhunpalveluksen juoksemalla mulkkujen jännämiesten perässä. 

Mistä ihmeestä sä oot saanut päähäsi naisten juoksevan mulkkujen jännämiesten perässä? Tuollaisten perässä ei tarvitse kenenkään juosta, niitä kun saa ihan juoksemattakin jos sellaista on vailla. Harvempi nainen on.

Öh, sellaisilla Axleilla on pari sataa naista. Useimmilla miehillä ei yhtään tai hyvä jos yksi. 

Eiköhän tämä nyt jotain kerro mulkkumiesten suosiosta. 

Näillä axleilla on se muutama sata naista ja katkerilla peräkamarinpojilla ei yhtään tai hyvä jos se yksi. Näiden kahden välissä on sitten se enemmistö miehistä eli juurikin nämä tavismiehet. Ja tämä on se ryhmä joka nyt on alkanut spedeilemään oikein urakalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät itselleen karhunpalveluksen juoksemalla mulkkujen jännämiesten perässä. 

Mistä ihmeestä sä oot saanut päähäsi naisten juoksevan mulkkujen jännämiesten perässä? Tuollaisten perässä ei tarvitse kenenkään juosta, niitä kun saa ihan juoksemattakin jos sellaista on vailla. Harvempi nainen on.

Öh, sellaisilla Axleilla on pari sataa naista. Useimmilla miehillä ei yhtään tai hyvä jos yksi. 

Eiköhän tämä nyt jotain kerro mulkkumiesten suosiosta. 

Näillä axleilla on se muutama sata naista ja katkerilla peräkamarinpojilla ei yhtään tai hyvä jos se yksi. Näiden kahden välissä on sitten se enemmistö miehistä eli juurikin nämä tavismiehet. Ja tämä on se ryhmä joka nyt on alkanut spedeilemään oikein urakalla.

miehillä se käyrä ei vaan ole lineaarinen vaan eksponentiaalinen. Eli niitä ympäärinsä nussivia miehiä on vähän, mutta ne nussii sitten toistenkin edestä.

Vierailija
96/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy aina noin, eli mies häviää yhtäkkiä.

En tiedä mistä johtuu, koska jokainen niistä miehistä on seurustellut jonkun kanssa mua ennen ja mun jälkeen, eli mitään sitoutumiskammoisia eivät ole.

Lisäksi heidän eksänsä ja nyksänsä ovat olleet "tavallisempia" kuin minä.

Mikään tasojuttukaan ei siis tätä selitä.

Ehkä mä oon vaan jotenkin tosi perseestä, vaikka pidetty ihminen olenkin.

Vierailija
97/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tulee määrittelemään sen teidän mukaanne "oikean" tavismiehen.

Ja koskaan tämä tavismies ei ole oikea tavis vaan määrittelijästä riippuen joko se naistennaurattaja hamesankari tai sitten se katkera vanhapoika. Jostain kumman syystä näiden tiettyjen mielestä se, joka on näiden kahden miestyypin välissä ja joita määrällisesti on kaikista eniten, ei ole tavismies.

Vierailija
98/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tunnistaa baarin rikkaimman miehen?

Kyllä teinipiireissä ja nuorissa aikuisissa tytöt tietää ne pojat, joiden porukoilla on massia.

Vierailija
99/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On turhaa katkeroitua. Elämä on stressitöntä, kun tekee valinnan olla yksin. Se on helppoa, jos miehet eivät lähesty vaan on itse tehnyt aloitteita tavallisille miehille. Mutta ei kannata mennä tyrkylle, jos ketään ei koskaan kiinnosta ilman omaa siirtoa, sen opin. Olen elänyt jo vuosia jopa tyytyväisenä tähän tilanteeseen.

Tehnyt aloitteita tavallisille miehielle? Nainen? 

:D

Enpä ole moista ikinä todistanut. Baareissa tavalliset miehet kyttää jämiä ja jos naiset aloitteita tekevätkin, kohteena on aina baarin komein, rikkain tms. mies. Se ei ole tavallinen mies. 

Niin? Minä olen tavisnainen ja tehnyt aloitteita miehille. En koskaan baareissa (en juurikaan käy niissä) vaan eri kuvioissa. Vaikea sitä on todistaa kun useimmiten kyse on siitä, että ehdottaa viestillä/kasvotusten kahden kesken miehelle treffejä.

Vierailija
100/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan joillain miehillä on vääristynyt käsitys siitä, mikä on tavismies.

Tuntuvat kuvittelevan tavismiesten olevan niitä, joilla ei ole seuraelämää ja joiden on vaikea saada naista, ja sitten kaikkien muunlaisten miesten olevan jotain ei-taviksia ja "alfoja".

Asiahan ei ole noin, vaan edelleenkin suurinosa miehistä on taviksia ja suurimmalla osalla taviksista on normaali seuraelämä.

Jos mietin esim. omaa kaveripiiriä, niin kaikilla miehillä on ollut yläasteelta saakka tyttöystäviä ja on edelleen, heitä jopa lähestytään säännöllisesti yöelämässä.

Kyseessä on 20-30v keskituloiset miehet, tavallisen näköisiä eli ei rumia eikä erityisen komeita, mutta ei mitään selkeitä "virheitä" ulkonäössäkään ole.

Vartalot tavallisia nuoren miehen luontaisesti atleettisia hoikkia, eli ei lihavia eikä lihaksikkaita.

Seuraavat muotia ja/tai omaavat oman, harkitun tyylin ja panostavat kohtalaisesti ulkonäköönsä, eli olemus on huoliteltu, tukka laitettu ja asukokonaisuus mätsää.

Mukavia, tavallisia ja nöyriä, mutta ihan hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä, joilla ei ole ollut ongelmia naisten kanssa.

Myös omat veljeni (3kpl) ovat tavismiehiä, joilla on ollut aina murrosiän alusta saakka tyttöjä ja myöhemmin naisia riittämiin.

He ovat myös tavallisen näköisiä ja freesejä, huolehtivat ulkonäöstään ja ovat elämänmyönteisiä sekä mukavia persoonia.

KENENKÄÄN noiden kaverimiesten tai veljien suusta en voisi kuvitellakaan tällaista "beta- ja alfamiehet yhyy"-ulinaa kuin täällä näkee.

Ei heillä ole mitään tarvetta mietiskellä tuollaisia, elävät vaan tavallista elämäänsä tavallisena miehenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän