Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, että katkeroidun miehille!

Vierailija
14.06.2016 |

Olen vasta nuori nainen, mutta takana pelkkiä pettymyksiä ja huomaan, että alan katkeroitua.
En uskalla olla miehille sellainen kuin naisille ja läheisilleni, eli lempeä ja mukava, vaan suojaudun kovan kuoren taakse ja annan vaikutelman, ettei minua voi satuttaa.

Mitä jos musta tulee onneton ja katkera miesvihaaja? Saatan jo olla vähän sellainen.
En halua sellaiseksi!
Miten sitä voisi ehkäistä?
Onko ainoat vaihtoehdot joko pakottaa itsensä naiivisti uskomaan, että jossain on se sielultaan kaunis mies joka ei halua vain satuttaa tai yrittää saada miehet kokonaan pois mielestä, yhdentekeviksi?
Rakastuisinpa naiseen.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.

Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.

Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.

Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.

Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.

Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.

N38

Tavismiehetkin tekevät tuota, koska aikanaan nuoret naiset hyljeksivät ja naureskelivat heille. Moni joutui ottamaan vaimoksi kenet vaan sattui saamaan. Nyt kun vaaka kallistuu toiseen suuntaan niin tottakai sitä halutaan hyödyntää. Itsekin kärsin pomottelevan vaimon kanssa yli 10 vuotta, ja sitten kun löin nyrkin pöytään että homma ei jatku näin niin nainen häipyi lasten kanssa. Tällä hetkellä aion nauttia elämästä ja jos joku tapailemani nainen kysyy niin tottakai etsin vakavalla mielellä parisuhdetta...

16-vuotiaana ensimmäisen kerran tavismies (tai no, silloin poika) aiheutti pettymyksen. Että ei päde selityksesi.

Olen jo vuosien saatossa tajunnut etten näemmä ole vain sellainen nainen, jota joku mies voisi arvostaa ja välittäisi. En vain tiedä miksi näin on aina ollut, mutta kilttinä lukiolaistyttönä oli sama tilanne mitä nyt aikuisena naisena.

Vierailija
42/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.

Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.

Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.

Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.

Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.

Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.

N38

Kohdallani on ollut itseäni 9v vanhempaa ja 4v nuorempaa tapailua ammattikoulupohjaisesta akateemisiin. Tapailut ovat alkaneet lupaavasti ja miehet ovat aluksi olleet minua kiinnostuneempia. Kun itse osoitan tunteeni ja kerron niistä( ei seksiäkään mukana) , tulee miehelle tarve haihtua. Myöhemmin paljastuu, että ovat olleet kiinni aiemmassa naisessa tai samalla on monta naista kokeilussa.  Tapaamiset loppuu joko seinään tai jäävät auki. Yksi ottaa yhteyksiä, kun tarvii jotain tukea tai ymmärtäjää, ei ota silloin, kun on tapailuja menossa.

Näitten kokemusten pohjalta en halua tutustua enää yhteenkään mieheen. Nostan tasoani pysymällä sinkkuna ja olemalla nainen, jota ei yksikään mies enää tavoita. Vaihdoin jo puhnron, somesta olen ulkoistanut kaikki ikävät miehet.

Olen haurastunut luottamalla vääriin miehiin ja uskomalla heitä. En anna enää yhdenkään miehen repiä sieluani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset naiset keskimäärin joutuvat noitten kusipäitten uhreiksi? Itsessäni tunnistan ehkä liian kiltin ja hyväuskoisen naisen, olen kasvanut siihen, että ihmiset ovat pohjimmiltaan hyviä. Kun useamman kerran luottaa ja pettyy, seuraa väistämättä katkeruus. Ei ainoastaan noihin miehiin, vaan myös omaan uskoon hyvyydestä.

Vierailija
44/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.

Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.

Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.

Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.

Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.

Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.

N38

Ei se ole miesten normikäytöstä.

Naiset kutsuvat melkein aina kohtaamansa jännä-/peli-/alfamiehet taviksiksi, ellei ole julkkis.

Ymärräthän että naiset ovat vain rahan/hyödyn perässä juoksevia pettäjä-valehtelijoita, jos tälle linjalle lähdetään? Ei se oikeasti ole totta, kuten ei mieskuvasikaan vastaa todellisuutta.

Vierailija
45/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät itselleen karhunpalveluksen juoksemalla mulkkujen jännämiesten perässä. 

Mistä ihmeestä sä oot saanut päähäsi naisten juoksevan mulkkujen jännämiesten perässä? Tuollaisten perässä ei tarvitse kenenkään juosta, niitä kun saa ihan juoksemattakin jos sellaista on vailla. Harvempi nainen on.

Vierailija
46/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset naiset keskimäärin joutuvat noitten kusipäitten uhreiksi? Itsessäni tunnistan ehkä liian kiltin ja hyväuskoisen naisen, olen kasvanut siihen, että ihmiset ovat pohjimmiltaan hyviä. Kun useamman kerran luottaa ja pettyy, seuraa väistämättä katkeruus. Ei ainoastaan noihin miehiin, vaan myös omaan uskoon hyvyydestä.

Olen suht tavis, hyvin empaattinen ja joidenkin silmissä varmasti naiivikin. Introvertti, vakautta arvostava persoona, jolla on nykyisin aika huono itsetunto. En luokittele miehiä kusipäiksi - ainakin minun "mieheni" ovat olleet hyviä, reiluja ja luotettavia miehiä, mutta eivät minulle. Tulee sellainen olo, että on ollut oma vika miksi on tullut kohdelluksi huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.

Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.

Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.

Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.

Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.

Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.

N38

Tavismiehetkin tekevät tuota, koska aikanaan nuoret naiset hyljeksivät ja naureskelivat heille. Moni joutui ottamaan vaimoksi kenet vaan sattui saamaan. Nyt kun vaaka kallistuu toiseen suuntaan niin tottakai sitä halutaan hyödyntää. Itsekin kärsin pomottelevan vaimon kanssa yli 10 vuotta, ja sitten kun löin nyrkin pöytään että homma ei jatku näin niin nainen häipyi lasten kanssa. Tällä hetkellä aion nauttia elämästä ja jos joku tapailemani nainen kysyy niin tottakai etsin vakavalla mielellä parisuhdetta...

Miksi teet noin ihmiselle, joka ei ole ex-vaimosi ja joka voisi olla todella hyvä tyyppi.

Vierailija
48/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät itselleen karhunpalveluksen juoksemalla mulkkujen jännämiesten perässä. 

Niin no, jännämiehen kuuluukin olla mulkku koska muutenhan se olisi vain tavis muiden joukossa. Tavismies taas ei ikinä ole muuta kuin mulkku kun toimii kuten jännämies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samassa tilanteessa ollaan! T.25 ja katkera

Sama juttu, päälle parikymppisenä tuon miesten kaksinaamaisuuden ja pelailun ymmärsin ja vapaaehtoisesti jättäydyin ulkopuolelle. Kun kerran kiltti ja kunnollinen nainen ei kelpaa miehille parisuhteeseen vaan ainoastaan pantavaksi niin ennemmin olen yksin.

N38

Tässä tämä ongelma tulee hyvin esille. Naisten ja miesten tarpeet eivät kohtaa.

Nainen haluaa parisuhteen. Mies haluaa pelkän naisen.

Vierailija
50/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh :D

Sama kun jonkun miehen ainoat kokemukset naisista olisi hu*rat ja sitten se sen perusteella pitäisi kaikkia naisia hu*rina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä usko vastakkaiseen sukupuoleen alkaa olla mennyttä viime aikasen julkisuuden takia.kaikki irstaita sikoja pohjimmiltaan.

Kyllä meitä kunnollisia miehiäkin on. Me vaan leikitään piilosta teidän kanssa:D

Vierailija
52/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Ei enää yksikään mies pääse lähelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset naiset keskimäärin joutuvat noitten kusipäitten uhreiksi? Itsessäni tunnistan ehkä liian kiltin ja hyväuskoisen naisen, olen kasvanut siihen, että ihmiset ovat pohjimmiltaan hyviä. Kun useamman kerran luottaa ja pettyy, seuraa väistämättä katkeruus. Ei ainoastaan noihin miehiin, vaan myös omaan uskoon hyvyydestä.

Olen suht tavis, hyvin empaattinen ja joidenkin silmissä varmasti naiivikin. Introvertti, vakautta arvostava persoona, jolla on nykyisin aika huono itsetunto. En luokittele miehiä kusipäiksi - ainakin minun "mieheni" ovat olleet hyviä, reiluja ja luotettavia miehiä, mutta eivät minulle. Tulee sellainen olo, että on ollut oma vika miksi on tullut kohdelluksi huonosti.

Vedättäjämiehet ovat kusipäitä. Käyttävät naisia hyväkseen. Miksi naisen pitäisi syyllistää itseään, jos on luottanut mieheen ja tullut petetyksi?

Vierailija
54/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset naiset keskimäärin joutuvat noitten kusipäitten uhreiksi? Itsessäni tunnistan ehkä liian kiltin ja hyväuskoisen naisen, olen kasvanut siihen, että ihmiset ovat pohjimmiltaan hyviä. Kun useamman kerran luottaa ja pettyy, seuraa väistämättä katkeruus. Ei ainoastaan noihin miehiin, vaan myös omaan uskoon hyvyydestä.

Olen suht tavis, hyvin empaattinen ja joidenkin silmissä varmasti naiivikin. Introvertti, vakautta arvostava persoona, jolla on nykyisin aika huono itsetunto. En luokittele miehiä kusipäiksi - ainakin minun "mieheni" ovat olleet hyviä, reiluja ja luotettavia miehiä, mutta eivät minulle. Tulee sellainen olo, että on ollut oma vika miksi on tullut kohdelluksi huonosti.

Vedättäjämiehet ovat kusipäitä. Käyttävät naisia hyväkseen. Miksi naisen pitäisi syyllistää itseään, jos on luottanut mieheen ja tullut petetyksi?

Varmaankin koska asiaan ei ole saanut muutosta yrityksestä huolimatta ja ne itseä huonosti kohdelleet miehet rakastuvat ja pariutuvat toisten naisten kanssa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät itselleen karhunpalveluksen juoksemalla mulkkujen jännämiesten perässä. 

Mistä ihmeestä sä oot saanut päähäsi naisten juoksevan mulkkujen jännämiesten perässä? Tuollaisten perässä ei tarvitse kenenkään juosta, niitä kun saa ihan juoksemattakin jos sellaista on vailla. Harvempi nainen on.

Öh, sellaisilla Axleilla on pari sataa naista. Useimmilla miehillä ei yhtään tai hyvä jos yksi. 

Eiköhän tämä nyt jotain kerro mulkkumiesten suosiosta. 

Vierailija
56/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset naiset keskimäärin joutuvat noitten kusipäitten uhreiksi? Itsessäni tunnistan ehkä liian kiltin ja hyväuskoisen naisen, olen kasvanut siihen, että ihmiset ovat pohjimmiltaan hyviä. Kun useamman kerran luottaa ja pettyy, seuraa väistämättä katkeruus. Ei ainoastaan noihin miehiin, vaan myös omaan uskoon hyvyydestä.

Olen suht tavis, hyvin empaattinen ja joidenkin silmissä varmasti naiivikin. Introvertti, vakautta arvostava persoona, jolla on nykyisin aika huono itsetunto. En luokittele miehiä kusipäiksi - ainakin minun "mieheni" ovat olleet hyviä, reiluja ja luotettavia miehiä, mutta eivät minulle. Tulee sellainen olo, että on ollut oma vika miksi on tullut kohdelluksi huonosti.

Vedättäjämiehet ovat kusipäitä. Käyttävät naisia hyväkseen. Miksi naisen pitäisi syyllistää itseään, jos on luottanut mieheen ja tullut petetyksi?

Naisetko eivät ihan oikeasti näe ketkä miehet ovat kusipäitä ennen kuin päästävät itsensä "haavoittuvaan tilaan"?

Vierailija
57/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.

Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.

Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.

Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.

Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.

Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.

N38

Ei se ole miesten normikäytöstä.

Naiset kutsuvat melkein aina kohtaamansa jännä-/peli-/alfamiehet taviksiksi, ellei ole julkkis.

Ymärräthän että naiset ovat vain rahan/hyödyn perässä juoksevia pettäjä-valehtelijoita, jos tälle linjalle lähdetään? Ei se oikeasti ole totta, kuten ei mieskuvasikaan vastaa todellisuutta.

Siis sun mielestä nainen on typerä idiootti, joka ei erota jännä/peli/alfamiestä taviksesta? Jokainen nainen erottaa ja osaa kiertää kaukaa nuo naistennaurattajat, ongelma onkin nämä ihan oikeasti tavismiehet jotka ei millään muotoa ole hamesankareita, oikeastaan ihan päinvastoin ja jotka valehtelevat silmät ja suun täyteen.

Fyi, ne vaimoaan pettävät ja toista naista pyörittävät miehet on nimenomaan näitä tavismiehiä, oikein perusperheenisiä joista kukaan ei uskoisi moista. Viimeisenä se oma vaimo.

Vierailija
58/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mua pelottaakin, että jos tapaisin hyvän, rakastavan, rakastettavan ja minulle sopivan miehen, enkä osaisikaan olla hyvä hänelle?

Laittaisin vanhat paskat eteenpäin ja satuttaisin miestä käyttäytymällä häntä kohtaan kuin kostaen vanhat pettymykset?

Tai mitä, jos niin onkin jo käynyt?


En mä enää edes uskalla/osaa olla vapaasti kenenkään kanssa, kun pelkään niin paljon.

-ap[/quote]

Jos sä rupeat pelkäämään tällaisia aisoita, sä saat pelätä koko loppuelämäsi kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä. Rohkeasti vain takaisin satulaan:)

Vierailija
59/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset naiset keskimäärin joutuvat noitten kusipäitten uhreiksi? Itsessäni tunnistan ehkä liian kiltin ja hyväuskoisen naisen, olen kasvanut siihen, että ihmiset ovat pohjimmiltaan hyviä. Kun useamman kerran luottaa ja pettyy, seuraa väistämättä katkeruus. Ei ainoastaan noihin miehiin, vaan myös omaan uskoon hyvyydestä.

Olen suht tavis, hyvin empaattinen ja joidenkin silmissä varmasti naiivikin. Introvertti, vakautta arvostava persoona, jolla on nykyisin aika huono itsetunto. En luokittele miehiä kusipäiksi - ainakin minun "mieheni" ovat olleet hyviä, reiluja ja luotettavia miehiä, mutta eivät minulle. Tulee sellainen olo, että on ollut oma vika miksi on tullut kohdelluksi huonosti.

Vedättäjämiehet ovat kusipäitä. Käyttävät naisia hyväkseen. Miksi naisen pitäisi syyllistää itseään, jos on luottanut mieheen ja tullut petetyksi?

Naisetko eivät ihan oikeasti näe ketkä miehet ovat kusipäitä ennen kuin päästävät itsensä "haavoittuvaan tilaan"?

Tahallasiko kysyt tyhmiä? Tavallisista miehistä juuri ei osaa kertoa onko mies millainen. Naistennaurattajat ovat ainakin rehellisiä eivätkä vedätä.

Vierailija
60/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on erittäin yleistä. Minä miehenä olen saanut oppia että suurin osa naisista vihaa miehiä, ihan riippumatta yhtään siitä mitä kyseinen mies on edes tehnyt, vai onko tehnyt mitään. Ei voi mitään, näin se vaan on.

Niin no, mistä voi tietää että kyseinen mies ei ole tehnyt mitään? Vaikkei itselle niin monelle muulle kuitenkin?

Jos on ollut vedätystä lähes joka miehen taholta, niin kyllä se usko tahtoo loppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi