Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, että katkeroidun miehille!

Vierailija
14.06.2016 |

Olen vasta nuori nainen, mutta takana pelkkiä pettymyksiä ja huomaan, että alan katkeroitua.
En uskalla olla miehille sellainen kuin naisille ja läheisilleni, eli lempeä ja mukava, vaan suojaudun kovan kuoren taakse ja annan vaikutelman, ettei minua voi satuttaa.

Mitä jos musta tulee onneton ja katkera miesvihaaja? Saatan jo olla vähän sellainen.
En halua sellaiseksi!
Miten sitä voisi ehkäistä?
Onko ainoat vaihtoehdot joko pakottaa itsensä naiivisti uskomaan, että jossain on se sielultaan kaunis mies joka ei halua vain satuttaa tai yrittää saada miehet kokonaan pois mielestä, yhdentekeviksi?
Rakastuisinpa naiseen.

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä olisi kovin helppo kyynistyä itse kunkin. Vuoden aikana päättyi pitkä liitto miehen löydettyä uuden lennosta, liittomme oli oikea rakkausliitto, siihen saakka.

Tapailin miestä, johon ihastuin, ihana naapurinpoika. Oli kuitenkin vielä samaan aikaan exän kanssa.

Tapailin kahta muuta miestä, jäi vain harrastuskavereiksi, ei siis mitään läheisyyttä, onneksi.

Naapurinpoika otti yhteyttä myöhemmin uudelleen, vain testatakseen, olenko käytettävissä.

Lopultakin nuo kaksi miestä, joitten kanssa ei mitään intiimiä, olivat herrasmiehiä. Suhdetta ei jatkettu, eikä syvennetty, kun ei paloa välillämme ollut.

Nyt olen alkanut kulkea silmät puoliummessa ja en edes enää tervehdi miehiä, jotka hakeutuvat juttusille.

Nussit siis itse varattuja miehiä , mutta miehet ovat mielestäsi pahoja? Herrasmies ei kelpaa, pitää olla siis jännäkusipää?

Vierailija
62/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekevät itselleen karhunpalveluksen juoksemalla mulkkujen jännämiesten perässä. 

Mistä ihmeestä sä oot saanut päähäsi naisten juoksevan mulkkujen jännämiesten perässä? Tuollaisten perässä ei tarvitse kenenkään juosta, niitä kun saa ihan juoksemattakin jos sellaista on vailla. Harvempi nainen on.

Öh, sellaisilla Axleilla on pari sataa naista. Useimmilla miehillä ei yhtään tai hyvä jos yksi. 

Eiköhän tämä nyt jotain kerro mulkkumiesten suosiosta. 

No, axlilla oli muutama sata naista, mutta enemmistö naisista on senkin punkan kiertänyt kaukaa. Eikä kukaan ole sinne vahingossa eksynyt. Tietynlaiset naiset tykkää, eikä kukaan ole tullut vastentahtoaan vain pannuksi vaan homman nimi on ollut alusta asti kummallekin selvää. Silloin kumpikin saa just sen mitä on hakenutkin, eikä kummallekaan jää paska maku suuhun. Näkeehän sen esim. Maisastakin, se paskat nakkaa jälkeenpäin, koska juttu oli pelkkää seksiä ja that's it.

Ei silloin mies ole mikään mulkku (jos jätetään nyt se kuvailu eli rikos pois) vaan ihan rehti oma itsensä. Tuollaisen miehen kanssa kun tietää harvinaisen selvästi jo etukäteen mitä on tarjolla, eikä tarjolla ole sikaa säkissä niin kuin näiden k*sipäiden tavismiesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.

Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.

Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.

Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.

Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.

Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.

N38

Ei se ole miesten normikäytöstä.

Naiset kutsuvat melkein aina kohtaamansa jännä-/peli-/alfamiehet taviksiksi, ellei ole julkkis.

Ymärräthän että naiset ovat vain rahan/hyödyn perässä juoksevia pettäjä-valehtelijoita, jos tälle linjalle lähdetään? Ei se oikeasti ole totta, kuten ei mieskuvasikaan vastaa todellisuutta.

Siis sun mielestä nainen on typerä idiootti, joka ei erota jännä/peli/alfamiestä taviksesta? Jokainen nainen erottaa ja osaa kiertää kaukaa nuo naistennaurattajat, ongelma onkin nämä ihan oikeasti tavismiehet jotka ei millään muotoa ole hamesankareita, oikeastaan ihan päinvastoin ja jotka valehtelevat silmät ja suun täyteen.

Fyi, ne vaimoaan pettävät ja toista naista pyörittävät miehet on nimenomaan näitä tavismiehiä, oikein perusperheenisiä joista kukaan ei uskoisi moista. Viimeisenä se oma vaimo.

Eivät vitussa ole. 

Ne ovat aloilleen asettuneita entisiä pelimiehiä. Samoin kuin ne toinen jalka haudassa naisia jaakaavat eläkeläispapat. Entisiä playereita, joilla homma on verissä. Ei luonne ihmisestä perheen tai eläköitymisen myötä lähde. 

Vierailija
64/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samassa tilanteessa ollaan! T.25 ja katkera

Sama juttu, päälle parikymppisenä tuon miesten kaksinaamaisuuden ja pelailun ymmärsin ja vapaaehtoisesti jättäydyin ulkopuolelle. Kun kerran kiltti ja kunnollinen nainen ei kelpaa miehille parisuhteeseen vaan ainoastaan pantavaksi niin ennemmin olen yksin.

N38

Tässä tämä ongelma tulee hyvin esille. Naisten ja miesten tarpeet eivät kohtaa.

Nainen haluaa parisuhteen. Mies haluaa pelkän naisen.

Väärin. Nainen haluaa parisuhteen johon kuuluu seksiä ja mies haluaa pelkkää seksiä mahdollisimman monelta naiselta.

Vierailija
65/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samassa tilanteessa ollaan! T.25 ja katkera

Sama juttu, päälle parikymppisenä tuon miesten kaksinaamaisuuden ja pelailun ymmärsin ja vapaaehtoisesti jättäydyin ulkopuolelle. Kun kerran kiltti ja kunnollinen nainen ei kelpaa miehille parisuhteeseen vaan ainoastaan pantavaksi niin ennemmin olen yksin.

N38

Tässä tämä ongelma tulee hyvin esille. Naisten ja miesten tarpeet eivät kohtaa.

Nainen haluaa parisuhteen. Mies haluaa pelkän naisen.

Tarkoittaa käytännössä mitä?

Vierailija
66/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä yhtään ihmettele, että naisten huonoja kokemuksia TAVISmiehistä kun jo tässäkin ketjussa vastaanotto on tällainen. Pelkkää epäuskoista suhtautumista, ei oteta todesta kun naiset kertovat millaisia ne pettymyksen tuottaneet miehet ovat olleet. Kiitti, mulle riitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon. Ei enää yksikään mies pääse lähelleni.

Kunnes seuraava limanuljaska vähän lepertelee...

Vierailija
68/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä yhtään ihmettele, että naisten huonoja kokemuksia TAVISmiehistä kun jo tässäkin ketjussa vastaanotto on tällainen. Pelkkää epäuskoista suhtautumista, ei oteta todesta kun naiset kertovat millaisia ne pettymyksen tuottaneet miehet ovat olleet. Kiitti, mulle riitti.

Naiset eivät vaan tunnu käsittävän, ettei heidän kokemuksensa ole tavismiehistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samassa tilanteessa ollaan! T.25 ja katkera

Sama juttu, päälle parikymppisenä tuon miesten kaksinaamaisuuden ja pelailun ymmärsin ja vapaaehtoisesti jättäydyin ulkopuolelle. Kun kerran kiltti ja kunnollinen nainen ei kelpaa miehille parisuhteeseen vaan ainoastaan pantavaksi niin ennemmin olen yksin.

N38

Tässä tämä ongelma tulee hyvin esille. Naisten ja miesten tarpeet eivät kohtaa.

Nainen haluaa parisuhteen. Mies haluaa pelkän naisen.

Väärin. Nainen haluaa parisuhteen johon kuuluu seksiä ja mies haluaa pelkkää seksiä mahdollisimman monelta naiselta.

Playerit haluavat. Ja toki jotkut pornonörtit myös. 

Minun unelmani on yksi nainen. Mutta arvatkaapa onko minulla sitä :D

Vierailija
70/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon. Ei enää yksikään mies pääse lähelleni.

Kunnes seuraava limanuljaska vähän lepertelee...

En ole aiempi, mutta olen tehnyt saman päätöksen ja nyt 4. vuosi menossa. Kieltäydyn treffikutsuista enkä ole missään ns. löydettävissä. En halua tapailla, en harrasta seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yhtään ihmettele, että naisten huonoja kokemuksia TAVISmiehistä kun jo tässäkin ketjussa vastaanotto on tällainen. Pelkkää epäuskoista suhtautumista, ei oteta todesta kun naiset kertovat millaisia ne pettymyksen tuottaneet miehet ovat olleet. Kiitti, mulle riitti.

Naiset eivät vaan tunnu käsittävän, ettei heidän kokemuksensa ole tavismiehistä. 

Minä tiedän itse parhaiten millaisia miehiä olen tapaillut - sinä sovinistina haluat ärsyttää ja asetat toisen oman kokemuksen kyseenalaiseksi vain koska olen nainen.

Vierailija
72/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuorilla tavismiehillä naisia ole tänä päivänä. 

Nimittäin nykyään naiset ovat kaikki niiden haukkumienne "kusipäämiesten" perässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yhtään ihmettele, että naisten huonoja kokemuksia TAVISmiehistä kun jo tässäkin ketjussa vastaanotto on tällainen. Pelkkää epäuskoista suhtautumista, ei oteta todesta kun naiset kertovat millaisia ne pettymyksen tuottaneet miehet ovat olleet. Kiitti, mulle riitti.

Naiset eivät vaan tunnu käsittävän, ettei heidän kokemuksensa ole tavismiehistä. 

Minä tiedän itse parhaiten millaisia miehiä olen tapaillut - sinä sovinistina haluat ärsyttää ja asetat toisen oman kokemuksen kyseenalaiseksi vain koska olen nainen.

Olet mies. 

Vierailija
74/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 23v ja kovaa katkeroitumista on jo itsellä ilmassa. On nimittäin käynyt niin hyvä tuuri näiden miesten suhteen, on ollut pettämistä, toinen ei ole arvostanut ollenkaan, kahta naista on pyöritelty samaan aikaan ja on vaan alettu tapailemaan pelkän seksin takia. Nykyään siis luotto on aika heikolla miehiin eikä uskalla edes oikein innostua uudesta miehestä kun tietää/ajattelee että kohta joutuu taas pettymään.

Ja en tiedä mikä? On ajanut tähän tilanteeseen että on tuollaisia miehiä niin monta omalle kohdalle tullut. Ihan normaali nätti nainen koen olevani enkä edes siitä liian kilteimmästä päästä. Turhauttaa aika todella kovasti välillä ja tuntuu että annan itsestäni ajoittain kunnon miesvihaaja-kuvan ihan tahtomattanikin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yhtään ihmettele, että naisten huonoja kokemuksia TAVISmiehistä kun jo tässäkin ketjussa vastaanotto on tällainen. Pelkkää epäuskoista suhtautumista, ei oteta todesta kun naiset kertovat millaisia ne pettymyksen tuottaneet miehet ovat olleet. Kiitti, mulle riitti.

Naiset eivät vaan tunnu käsittävän, ettei heidän kokemuksensa ole tavismiehistä. 

Minä tiedän itse parhaiten millaisia miehiä olen tapaillut - sinä sovinistina haluat ärsyttää ja asetat toisen oman kokemuksen kyseenalaiseksi vain koska olen nainen.

Olet mies. 

Juuri tuota tarkoitan. Provoajat provoavat ja asettavat kyseenalaiseksi kaiken toisen kertoman. 

Vierailija
76/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turhaa katkeroitua. Elämä on stressitöntä, kun tekee valinnan olla yksin. Se on helppoa, jos miehet eivät lähesty vaan on itse tehnyt aloitteita tavallisille miehille. Mutta ei kannata mennä tyrkylle, jos ketään ei koskaan kiinnosta ilman omaa siirtoa, sen opin. Olen elänyt jo vuosia jopa tyytyväisenä tähän tilanteeseen.

Vierailija
77/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä yhtään ihmettele, että naisten huonoja kokemuksia TAVISmiehistä kun jo tässäkin ketjussa vastaanotto on tällainen. Pelkkää epäuskoista suhtautumista, ei oteta todesta kun naiset kertovat millaisia ne pettymyksen tuottaneet miehet ovat olleet. Kiitti, mulle riitti.

Niin, mikäs luulet että on vastaanotto, kun av-palstalla joku mies pistää kunnon rantin pystyyn siitä, miten kaikki naiset ovat paskoja? Miten helvetissä sä odotat tuollaista kuraa suollettuasi, että sua tullaan taputtelemaan päähän? Ootko jotenkin vajaa?

Vierailija
78/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tulee määrittelemään sen teidän mukaanne "oikean" tavismiehen.

Vierailija
79/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä yhtään ihmettele, että naisten huonoja kokemuksia TAVISmiehistä kun jo tässäkin ketjussa vastaanotto on tällainen. Pelkkää epäuskoista suhtautumista, ei oteta todesta kun naiset kertovat millaisia ne pettymyksen tuottaneet miehet ovat olleet. Kiitti, mulle riitti.

Niin, mikäs luulet että on vastaanotto, kun av-palstalla joku mies pistää kunnon rantin pystyyn siitä, miten kaikki naiset ovat paskoja? Miten helvetissä sä odotat tuollaista kuraa suollettuasi, että sua tullaan taputtelemaan päähän? Ootko jotenkin vajaa?

On eri asia suhtautua negatiivisesti kuin olettaa, että kertoja ei puhu totta. Sinäkin näytät luulevan, että etsisin jotain päähän taputtelemista vaikka siitä ei ole kyse jos ymmärtäisit lukemaasi.

Vierailija
80/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuorilla tavismiehillä naisia ole tänä päivänä. 

Nimittäin nykyään naiset ovat kaikki niiden haukkumienne "kusipäämiesten" perässä. 

Allekirjoitan täysin. Naapurissa asuu pitkä komia opiskelijanuorukainen. Hiiren hiljaista. Kaksi vuotta on asunut, eikä tytön tyttöä ole näkynyt. Itsellänikin on vielä opiskeluiässä olevia kavereita, mutta kovin on vähissä naisjutut niilläkin. Meistä about kolmekymppisistä työelämässä olevista on turha puhuakaan... täällä naiset koittavat vain kilvan ehtiä jonkun managerin alle kukin vuorollaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan