Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, että katkeroidun miehille!

Vierailija
14.06.2016 |

Olen vasta nuori nainen, mutta takana pelkkiä pettymyksiä ja huomaan, että alan katkeroitua.
En uskalla olla miehille sellainen kuin naisille ja läheisilleni, eli lempeä ja mukava, vaan suojaudun kovan kuoren taakse ja annan vaikutelman, ettei minua voi satuttaa.

Mitä jos musta tulee onneton ja katkera miesvihaaja? Saatan jo olla vähän sellainen.
En halua sellaiseksi!
Miten sitä voisi ehkäistä?
Onko ainoat vaihtoehdot joko pakottaa itsensä naiivisti uskomaan, että jossain on se sielultaan kaunis mies joka ei halua vain satuttaa tai yrittää saada miehet kokonaan pois mielestä, yhdentekeviksi?
Rakastuisinpa naiseen.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja suurimmalla osalla tuntemiani miehiä (luokkatoverit, työkaverit jne.) tilanne ei ole ollut läheskään noin auvoinen kuin mitä edellinen kirjoittaja kuvasi. Siitä päättelen että tarina on keksitty tai sitten kirjoittajan veljet ovat voittaneet geenilotossa. Sen päivän kun näkisi että nainen tekee tavismiehelle aloitteen.

Vierailija
102/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta,tuo tarina on kyllä siitä mitä se ennen oli.nykypäivänä se menee niin että yläasteella kaikki tytöt on ihastuneita samaan alfaan ja tää alfa on se joka panee.muut saa ehkä jonkun halin joskus tai vähän jotaa flirttii, ei muuta.kaikki kilpailee siitä samasta alfasta, muut ei kelpaa.ja ihan nainen siis olen ja yläasteajat ihan tuoreessa muistissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan joillain miehillä on vääristynyt käsitys siitä, mikä on tavismies.

Tuntuvat kuvittelevan tavismiesten olevan niitä, joilla ei ole seuraelämää ja joiden on vaikea saada naista, ja sitten kaikkien muunlaisten miesten olevan jotain ei-taviksia ja "alfoja".

Asiahan ei ole noin, vaan edelleenkin suurinosa miehistä on taviksia ja suurimmalla osalla taviksista on normaali seuraelämä.

Jos mietin esim. omaa kaveripiiriä, niin kaikilla miehillä on ollut yläasteelta saakka tyttöystäviä ja on edelleen, heitä jopa lähestytään säännöllisesti yöelämässä.

Kyseessä on 20-30v keskituloiset miehet, tavallisen näköisiä eli ei rumia eikä erityisen komeita, mutta ei mitään selkeitä "virheitä" ulkonäössäkään ole.

Vartalot tavallisia nuoren miehen luontaisesti atleettisia hoikkia, eli ei lihavia eikä lihaksikkaita.

Seuraavat muotia ja/tai omaavat oman, harkitun tyylin ja panostavat kohtalaisesti ulkonäköönsä, eli olemus on huoliteltu, tukka laitettu ja asukokonaisuus mätsää.

Mukavia, tavallisia ja nöyriä, mutta ihan hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä, joilla ei ole ollut ongelmia naisten kanssa.

Myös omat veljeni (3kpl) ovat tavismiehiä, joilla on ollut aina murrosiän alusta saakka tyttöjä ja myöhemmin naisia riittämiin.

He ovat myös tavallisen näköisiä ja freesejä, huolehtivat ulkonäöstään ja ovat elämänmyönteisiä sekä mukavia persoonia.

KENENKÄÄN noiden kaverimiesten tai veljien suusta en voisi kuvitellakaan tällaista "beta- ja alfamiehet yhyy"-ulinaa kuin täällä näkee.

Ei heillä ole mitään tarvetta mietiskellä tuollaisia, elävät vaan tavallista elämäänsä tavallisena miehenä.

Nuo nyt vaan eivät ole tavismiehiä. Tavismiehelle naisen saaminen ei ole helppoa. Tavismiehellä ei ole kummoinen itsetunto ja vaatteet ovst enemmän mallia cittarin alennuslaari. Alfa ei olekaan välttämättä mikään lihaksikas ja rikas, vaan tyypillisesti tuikitavallinen mies, jolla on hyvä itsetunto ja jota ei ole mahdollista pompotella. Tällainen mies, vaikkei olisi jäätävän komea, voi vetää naisia kuin hunaja mehiläisiä.

Tavismies joka pelkää mitä muut hänestä ajattelevat ja ei osaa pitää puoliaan, ei todellakaan ole naisten suosiossa. Suurin osa suomalaismiehistä ei ole tuollaisia kun kuvailit, vaan hiljaisia tai muuten itsetunto-ongelmaisia ja huonosti pukeutuvia.

Vierailija
104/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

totta,tuo tarina on kyllä siitä mitä se ennen oli.nykypäivänä se menee niin että yläasteella kaikki tytöt on ihastuneita samaan alfaan ja tää alfa on se joka panee.muut saa ehkä jonkun halin joskus tai vähän jotaa flirttii, ei muuta.kaikki kilpailee siitä samasta alfasta, muut ei kelpaa.ja ihan nainen siis olen ja yläasteajat ihan tuoreessa muistissa.

Nykypäivänä?

Veljeni ovat parikymppisiä nuoria miehiä, eli yläasteesta ei ole kovin kauaa aikaa.

Vierailija
105/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä ne sun veljet taitaa sitten olla niitä parempitasoisia?tai sitten vaan tulkitset heitä väärin tai sitten kyse on vain yksinkertaisesta tuurista.

Vierailija
106/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan joillain miehillä on vääristynyt käsitys siitä, mikä on tavismies.

Tuntuvat kuvittelevan tavismiesten olevan niitä, joilla ei ole seuraelämää ja joiden on vaikea saada naista, ja sitten kaikkien muunlaisten miesten olevan jotain ei-taviksia ja "alfoja".

Asiahan ei ole noin, vaan edelleenkin suurinosa miehistä on taviksia ja suurimmalla osalla taviksista on normaali seuraelämä.

Jos mietin esim. omaa kaveripiiriä, niin kaikilla miehillä on ollut yläasteelta saakka tyttöystäviä ja on edelleen, heitä jopa lähestytään säännöllisesti yöelämässä.

Kyseessä on 20-30v keskituloiset miehet, tavallisen näköisiä eli ei rumia eikä erityisen komeita, mutta ei mitään selkeitä "virheitä" ulkonäössäkään ole.

Vartalot tavallisia nuoren miehen luontaisesti atleettisia hoikkia, eli ei lihavia eikä lihaksikkaita.

Seuraavat muotia ja/tai omaavat oman, harkitun tyylin ja panostavat kohtalaisesti ulkonäköönsä, eli olemus on huoliteltu, tukka laitettu ja asukokonaisuus mätsää.

Mukavia, tavallisia ja nöyriä, mutta ihan hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä, joilla ei ole ollut ongelmia naisten kanssa.

Myös omat veljeni (3kpl) ovat tavismiehiä, joilla on ollut aina murrosiän alusta saakka tyttöjä ja myöhemmin naisia riittämiin.

He ovat myös tavallisen näköisiä ja freesejä, huolehtivat ulkonäöstään ja ovat elämänmyönteisiä sekä mukavia persoonia.

KENENKÄÄN noiden kaverimiesten tai veljien suusta en voisi kuvitellakaan tällaista "beta- ja alfamiehet yhyy"-ulinaa kuin täällä näkee.

Ei heillä ole mitään tarvetta mietiskellä tuollaisia, elävät vaan tavallista elämäänsä tavallisena miehenä.

Nuo nyt vaan eivät ole tavismiehiä. Tavismiehelle naisen saaminen ei ole helppoa. Tavismiehellä ei ole kummoinen itsetunto ja vaatteet ovst enemmän mallia cittarin alennuslaari. Alfa ei olekaan välttämättä mikään lihaksikas ja rikas, vaan tyypillisesti tuikitavallinen mies, jolla on hyvä itsetunto ja jota ei ole mahdollista pompotella. Tällainen mies, vaikkei olisi jäätävän komea, voi vetää naisia kuin hunaja mehiläisiä.

Tavismies joka pelkää mitä muut hänestä ajattelevat ja ei osaa pitää puoliaan, ei todellakaan ole naisten suosiossa. Suurin osa suomalaismiehistä ei ole tuollaisia kun kuvailit, vaan hiljaisia tai muuten itsetunto-ongelmaisia ja huonosti pukeutuvia.

Ei, vaan sinä puhut sellaisista vähän ressukkamiehistä.

Tavismies on tavallisen näkönen ja kaikinpuolin keskiverto, joka viehättää tavisnaisia ja molemmat (sekä tavisnaiset että -miehet) saavat pienellä laittautumisella ja ulkonäöstään huolehtimalla itsestään ihan viehättäviä, vaikka eivät mitään vastakkaisen sukupuolen magneetteja olekaan.

Alfat taas on niitä, jotka ovat valovoimaisen oloisia ja näköisiä jopa Cittarin rytkyissä, koska veistoksellinen ulkonäkö, hiljaisen voimakas itsetunto ja karisma.

Suurinosa miehistä osuu tuohon keskimmäiseen luokkaan, eli tavismiehiin.

Toki jossain Siilinjärvellä ressukkamiehet varmaan ovatkin taviksia, kun sellaisissa paikoissa on käsittääkseni yleistä olla itsestään huolehtimaton ja sosiaalisesti kömpelö holliheikkimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no kyllä ne sun veljet taitaa sitten olla niitä parempitasoisia?tai sitten vaan tulkitset heitä väärin tai sitten kyse on vain yksinkertaisesta tuurista.

Ja kaikki miespuoliset kaverit sekä entiset poikaystävät myös?

Elämässäni ei muka ole muita kuin jotain "parempitasoisia miehiä"?

En usko, kyllä mä vaan olen vahvasti tavisten ympäröimä ja te elätte jossain harhassa.

En oikeasti ole ikinä tuntenut tuollaista miestä, mitä te kuvaatte "tavikseksi", eli on hyvin vaikea pitää sellaista taviksena, kun en sellaisia edes tiedä (ja tiedän/tunnen paljon ihmisiä ympäri maailmaa ja Suomea).

En muista edes kouluajoilta kuin yhden sellaisen "ressukan", mutta hän olikin alkoholistiperheestä missä lapsista ei liiemmin huolehdittu, eli se näkyi pukeutumisessa ja olemuksessa.

Vierailija
108/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On turhaa katkeroitua. Elämä on stressitöntä, kun tekee valinnan olla yksin. Se on helppoa, jos miehet eivät lähesty vaan on itse tehnyt aloitteita tavallisille miehille. Mutta ei kannata mennä tyrkylle, jos ketään ei koskaan kiinnosta ilman omaa siirtoa, sen opin. Olen elänyt jo vuosia jopa tyytyväisenä tähän tilanteeseen.

Tehnyt aloitteita tavallisille miehielle? Nainen? 

:D

Enpä ole moista ikinä todistanut. Baareissa tavalliset miehet kyttää jämiä ja jos naiset aloitteita tekevätkin, kohteena on aina baarin komein, rikkain tms. mies. Se ei ole tavallinen mies. 

Mä en tiedä millaisissa baareissa sä liikut, mutta kyllä ihan tavalliset naiset tekee tavallisissa baareissa aloitteita ihan tavallisille miehille. Samoin tietysti tekee tavalliset miehet tavallisille naisille, koska suurin osa ihmisistä on tavallisia.

Ja se naistennaurattaja-alfa ei ole tavallinen kuten ei myöskään se liikaa juonut, tuoppinsa kanssa pöydässä nuokkuva luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.

Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.

Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.

Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.

Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.

Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.

N38

Ei se ole miesten normikäytöstä.

Naiset kutsuvat melkein aina kohtaamansa jännä-/peli-/alfamiehet taviksiksi, ellei ole julkkis.

Ymärräthän että naiset ovat vain rahan/hyödyn perässä juoksevia pettäjä-valehtelijoita, jos tälle linjalle lähdetään? Ei se oikeasti ole totta, kuten ei mieskuvasikaan vastaa todellisuutta.

Siis sun mielestä nainen on typerä idiootti, joka ei erota jännä/peli/alfamiestä taviksesta? Jokainen nainen erottaa ja osaa kiertää kaukaa nuo naistennaurattajat, ongelma onkin nämä ihan oikeasti tavismiehet jotka ei millään muotoa ole hamesankareita, oikeastaan ihan päinvastoin ja jotka valehtelevat silmät ja suun täyteen.

Fyi, ne vaimoaan pettävät ja toista naista pyörittävät miehet on nimenomaan näitä tavismiehiä, oikein perusperheenisiä joista kukaan ei uskoisi moista. Viimeisenä se oma vaimo.

miehillä yleisin seksikumppanien määrä on 2-4. Joku 50+ seksikumppania ja 5 naista samaan aikaan pyörittävä ei ole mikään tavismies.

Mitä ihmettä. Toi 2-4 ei tosiaan ole mikään yleisin kumppanien määrä tavismiehellä. Muutenkin sun logiikas ontuu, mitä ne sitten on jolla on vaikkapa 20 kumppania? Se on kuitenkin nykymiehellä hyvinkin normaali ta tavallinen määrä.

Vierailija
110/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan joillain miehillä on vääristynyt käsitys siitä, mikä on tavismies.

Tuntuvat kuvittelevan tavismiesten olevan niitä, joilla ei ole seuraelämää ja joiden on vaikea saada naista, ja sitten kaikkien muunlaisten miesten olevan jotain ei-taviksia ja "alfoja".

Asiahan ei ole noin, vaan edelleenkin suurinosa miehistä on taviksia ja suurimmalla osalla taviksista on normaali seuraelämä.

Jos mietin esim. omaa kaveripiiriä, niin kaikilla miehillä on ollut yläasteelta saakka tyttöystäviä ja on edelleen, heitä jopa lähestytään säännöllisesti yöelämässä.

Kyseessä on 20-30v keskituloiset miehet, tavallisen näköisiä eli ei rumia eikä erityisen komeita, mutta ei mitään selkeitä "virheitä" ulkonäössäkään ole.

Vartalot tavallisia nuoren miehen luontaisesti atleettisia hoikkia, eli ei lihavia eikä lihaksikkaita.

Seuraavat muotia ja/tai omaavat oman, harkitun tyylin ja panostavat kohtalaisesti ulkonäköönsä, eli olemus on huoliteltu, tukka laitettu ja asukokonaisuus mätsää.

Mukavia, tavallisia ja nöyriä, mutta ihan hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä, joilla ei ole ollut ongelmia naisten kanssa.

Myös omat veljeni (3kpl) ovat tavismiehiä, joilla on ollut aina murrosiän alusta saakka tyttöjä ja myöhemmin naisia riittämiin.

He ovat myös tavallisen näköisiä ja freesejä, huolehtivat ulkonäöstään ja ovat elämänmyönteisiä sekä mukavia persoonia.

KENENKÄÄN noiden kaverimiesten tai veljien suusta en voisi kuvitellakaan tällaista "beta- ja alfamiehet yhyy"-ulinaa kuin täällä näkee.

Ei heillä ole mitään tarvetta mietiskellä tuollaisia, elävät vaan tavallista elämäänsä tavallisena miehenä.

Nuo nyt vaan eivät ole tavismiehiä. Tavismiehelle naisen saaminen ei ole helppoa. Tavismiehellä ei ole kummoinen itsetunto ja vaatteet ovst enemmän mallia cittarin alennuslaari. Alfa ei olekaan välttämättä mikään lihaksikas ja rikas, vaan tyypillisesti tuikitavallinen mies, jolla on hyvä itsetunto ja jota ei ole mahdollista pompotella. Tällainen mies, vaikkei olisi jäätävän komea, voi vetää naisia kuin hunaja mehiläisiä.

Tavismies joka pelkää mitä muut hänestä ajattelevat ja ei osaa pitää puoliaan, ei todellakaan ole naisten suosiossa. Suurin osa suomalaismiehistä ei ole tuollaisia kun kuvailit, vaan hiljaisia tai muuten itsetunto-ongelmaisia ja huonosti pukeutuvia.

Toi sun kuvaileva tavismies ei kyllä ole tavis, vaan jotain ihan muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.

Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.

Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.

Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.

Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.

Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.

N38

Ei se ole miesten normikäytöstä.

Naiset kutsuvat melkein aina kohtaamansa jännä-/peli-/alfamiehet taviksiksi, ellei ole julkkis.

Ymärräthän että naiset ovat vain rahan/hyödyn perässä juoksevia pettäjä-valehtelijoita, jos tälle linjalle lähdetään? Ei se oikeasti ole totta, kuten ei mieskuvasikaan vastaa todellisuutta.

Siis sun mielestä nainen on typerä idiootti, joka ei erota jännä/peli/alfamiestä taviksesta? Jokainen nainen erottaa ja osaa kiertää kaukaa nuo naistennaurattajat, ongelma onkin nämä ihan oikeasti tavismiehet jotka ei millään muotoa ole hamesankareita, oikeastaan ihan päinvastoin ja jotka valehtelevat silmät ja suun täyteen.

Fyi, ne vaimoaan pettävät ja toista naista pyörittävät miehet on nimenomaan näitä tavismiehiä, oikein perusperheenisiä joista kukaan ei uskoisi moista. Viimeisenä se oma vaimo.

miehillä yleisin seksikumppanien määrä on 2-4. Joku 50+ seksikumppania ja 5 naista samaan aikaan pyörittävä ei ole mikään tavismies.

Mitä ihmettä. Toi 2-4 ei tosiaan ole mikään yleisin kumppanien määrä tavismiehellä. Muutenkin sun logiikas ontuu, mitä ne sitten on jolla on vaikkapa 20 kumppania? Se on kuitenkin nykymiehellä hyvinkin normaali ta tavallinen määrä.

 http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysel…

miehistä suurimmalla osalla (24 %) seksikumppanien määrä oli 2-4, suurimmalla osalla naisista (24 %) vastaava luku oli 5-10. Naisten osuus oli miehiä suurempi myös yli 10, 20, 30 ja 40 seksikumppanin kanssa seksiä harrastaneiden keskuudessa.

Vierailija
112/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä löytää parisuhteen itselleen. Jos mies ei saa naista on vika muualla - se ei ole siitä kiinni, että olet tavallinen mies. Yrittäkääpä jo takoa tämä totuus päähänne, palstaprovot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä löytää parisuhteen itselleen. Jos mies ei saa naista on vika muualla - se ei ole siitä kiinni, että olet tavallinen mies. Yrittäkääpä jo takoa tämä totuus päähänne, palstaprovot.

Valtaosa löytää parisuhteen lopulta. Monilla se on vain 20 vuoden katkeroitumisen jälkeen. Ja ne katkeroituvat valittaa täällä.

Vierailija
114/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä löytää parisuhteen itselleen. Jos mies ei saa naista on vika muualla - se ei ole siitä kiinni, että olet tavallinen mies. Yrittäkääpä jo takoa tämä totuus päähänne, palstaprovot.

Valtaosa löytää parisuhteen lopulta. Monilla se on vain 20 vuoden katkeroitumisen jälkeen. Ja ne katkeroituvat valittaa täällä.

Väärin.

Lisäksi kannattaa palstaprovojen muistaa, että teidän ongelma on samaa tasoa mitä niiden kahden nuoren miehen, jotka valittivat lehdessä miten on "vaikea" löytää naista. Kuitenkin myönsivät, että naisia on mutta ne eivät ole mieleisiä. Tavismiehellä on varaa valita ja mahdollisuus löytää suht helposti parisuhde. Jos kelpaat ensimmäisen kerran vasta 40-vuotiaana jollekin naiselle et ole tavismies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan joillain miehillä on vääristynyt käsitys siitä, mikä on tavismies.

Tuntuvat kuvittelevan tavismiesten olevan niitä, joilla ei ole seuraelämää ja joiden on vaikea saada naista, ja sitten kaikkien muunlaisten miesten olevan jotain ei-taviksia ja "alfoja".

Asiahan ei ole noin, vaan edelleenkin suurinosa miehistä on taviksia ja suurimmalla osalla taviksista on normaali seuraelämä.

Jos mietin esim. omaa kaveripiiriä, niin kaikilla miehillä on ollut yläasteelta saakka tyttöystäviä ja on edelleen, heitä jopa lähestytään säännöllisesti yöelämässä.

Kyseessä on 20-30v keskituloiset miehet, tavallisen näköisiä eli ei rumia eikä erityisen komeita, mutta ei mitään selkeitä "virheitä" ulkonäössäkään ole.

Vartalot tavallisia nuoren miehen luontaisesti atleettisia hoikkia, eli ei lihavia eikä lihaksikkaita.

Seuraavat muotia ja/tai omaavat oman, harkitun tyylin ja panostavat kohtalaisesti ulkonäköönsä, eli olemus on huoliteltu, tukka laitettu ja asukokonaisuus mätsää.

Mukavia, tavallisia ja nöyriä, mutta ihan hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä, joilla ei ole ollut ongelmia naisten kanssa.

Myös omat veljeni (3kpl) ovat tavismiehiä, joilla on ollut aina murrosiän alusta saakka tyttöjä ja myöhemmin naisia riittämiin.

He ovat myös tavallisen näköisiä ja freesejä, huolehtivat ulkonäöstään ja ovat elämänmyönteisiä sekä mukavia persoonia.

KENENKÄÄN noiden kaverimiesten tai veljien suusta en voisi kuvitellakaan tällaista "beta- ja alfamiehet yhyy"-ulinaa kuin täällä näkee.

Ei heillä ole mitään tarvetta mietiskellä tuollaisia, elävät vaan tavallista elämäänsä tavallisena miehenä.

Nuo nyt vaan eivät ole tavismiehiä. Tavismiehelle naisen saaminen ei ole helppoa. Tavismiehellä ei ole kummoinen itsetunto ja vaatteet ovst enemmän mallia cittarin alennuslaari. Alfa ei olekaan välttämättä mikään lihaksikas ja rikas, vaan tyypillisesti tuikitavallinen mies, jolla on hyvä itsetunto ja jota ei ole mahdollista pompotella. Tällainen mies, vaikkei olisi jäätävän komea, voi vetää naisia kuin hunaja mehiläisiä.

Tavismies joka pelkää mitä muut hänestä ajattelevat ja ei osaa pitää puoliaan, ei todellakaan ole naisten suosiossa. Suurin osa suomalaismiehistä ei ole tuollaisia kun kuvailit, vaan hiljaisia tai muuten itsetunto-ongelmaisia ja huonosti pukeutuvia.

No eikös tässäkin ole ketjun verran naiset kertoneet tapailleensa juurikin noita itsetunto-ongelmaisia tavismiehiä? Normaalilla itsetunnolla varustetun ihmisen kun ei tarvitse talloa ja loukata toisia pönkittääkseen itseään vaan silloin osaa ja uskaltaa olla ihmissuhteissaan rehellinen. Ei hyväitsetuntoisen tarvitse pelata mitään pelejä ja yrittää pyörittää useampaa naista samaan aikaan.

Vierailija
116/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.

Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.

Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.

Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.

Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.

Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.

N38

Ei se ole miesten normikäytöstä.

Naiset kutsuvat melkein aina kohtaamansa jännä-/peli-/alfamiehet taviksiksi, ellei ole julkkis.

Ymärräthän että naiset ovat vain rahan/hyödyn perässä juoksevia pettäjä-valehtelijoita, jos tälle linjalle lähdetään? Ei se oikeasti ole totta, kuten ei mieskuvasikaan vastaa todellisuutta.

Siis sun mielestä nainen on typerä idiootti, joka ei erota jännä/peli/alfamiestä taviksesta? Jokainen nainen erottaa ja osaa kiertää kaukaa nuo naistennaurattajat, ongelma onkin nämä ihan oikeasti tavismiehet jotka ei millään muotoa ole hamesankareita, oikeastaan ihan päinvastoin ja jotka valehtelevat silmät ja suun täyteen.

Fyi, ne vaimoaan pettävät ja toista naista pyörittävät miehet on nimenomaan näitä tavismiehiä, oikein perusperheenisiä joista kukaan ei uskoisi moista. Viimeisenä se oma vaimo.

miehillä yleisin seksikumppanien määrä on 2-4. Joku 50+ seksikumppania ja 5 naista samaan aikaan pyörittävä ei ole mikään tavismies.

Mitä ihmettä. Toi 2-4 ei tosiaan ole mikään yleisin kumppanien määrä tavismiehellä. Muutenkin sun logiikas ontuu, mitä ne sitten on jolla on vaikkapa 20 kumppania? Se on kuitenkin nykymiehellä hyvinkin normaali ta tavallinen määrä.

LOL, onk tää tosissaan :D

Vierailija
117/120 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä löytää parisuhteen itselleen. Jos mies ei saa naista on vika muualla - se ei ole siitä kiinni, että olet tavallinen mies. Yrittäkääpä jo takoa tämä totuus päähänne, palstaprovot.

Näin on ollut ennen. Ei todellakaan enää nykyään. 

Vierailija
118/120 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla katkeruus miehiin on aiheutunut ihan omakohtaisesti kokemalla & miesten nettikirjoittelujen perusteella.

Kun on käytetty hyväksi/valehdeltu seksin takia livenä ja netissä saa liki päivittäin lukea, että sitä on oikeutettua tehdä huonomman tason naisille niin olkoot - en koskaan riittänyt sellaiselle miehelle, joka muutoin kohtelee naisia hyvin ja arvostavasti. Nyt on hylkäämiskokemuksia liikaa takana ja en kykenisi enää muutoinkaan terveeseen suhteeseen.

Sama täällä. Nyt keskitynkin vain itseeni ja omaan hyvinvointiini, kuten miehetkin tekevät. Ainoa ero miehiin on se, etten halua satuttaa muita oman etuni nimissä.

Katkeraa, seksististä koska yleistävää... surullista oikeastaan, että näin vino suhtautuminen vaikuttaa palstalla olevan normi.

Tietenkin tuollaisesta suhtautumisesta pikkuhiljaa tulee normi, kun miesten normi käytös naisia kohtaan on mitä on. Kuka haluaa loputtomiin tulla satutetuksi ja loukatuksi, kerta toisensa jälkeen. Tai edes pystyy suhtautumaan mieheen ilman ennakkoluuloja ja avoimesti vaikka haluasikin yhä luottaa rakkauteen ja siihen että kaikki ei vaan voi olla samanlaisia pelkän p*llun perässä juoksevia k*sipäitä.

Ja tätä tekee siis ihan normaalit tavismiehet ja päivä päivältä enemmän, siihen ei todellakaan tarvita mitään hamesankaria jonka touhut ei tietysti olekaan yhdellekään naiselle yllätys.

N38

Ei se ole miesten normikäytöstä.

Naiset kutsuvat melkein aina kohtaamansa jännä-/peli-/alfamiehet taviksiksi, ellei ole julkkis.

Ymärräthän että naiset ovat vain rahan/hyödyn perässä juoksevia pettäjä-valehtelijoita, jos tälle linjalle lähdetään? Ei se oikeasti ole totta, kuten ei mieskuvasikaan vastaa todellisuutta.

Siis sun mielestä nainen on typerä idiootti, joka ei erota jännä/peli/alfamiestä taviksesta? Jokainen nainen erottaa ja osaa kiertää kaukaa nuo naistennaurattajat, ongelma onkin nämä ihan oikeasti tavismiehet jotka ei millään muotoa ole hamesankareita, oikeastaan ihan päinvastoin ja jotka valehtelevat silmät ja suun täyteen.

Fyi, ne vaimoaan pettävät ja toista naista pyörittävät miehet on nimenomaan näitä tavismiehiä, oikein perusperheenisiä joista kukaan ei uskoisi moista. Viimeisenä se oma vaimo.

miehillä yleisin seksikumppanien määrä on 2-4. Joku 50+ seksikumppania ja 5 naista samaan aikaan pyörittävä ei ole mikään tavismies.

Mitä ihmettä. Toi 2-4 ei tosiaan ole mikään yleisin kumppanien määrä tavismiehellä. Muutenkin sun logiikas ontuu, mitä ne sitten on jolla on vaikkapa 20 kumppania? Se on kuitenkin nykymiehellä hyvinkin normaali ta tavallinen määrä.

Hah, halusit siis todistaa "reppana"miesten kirjoitukset oikeiksi, naiset ei todellakaan tajua mikä on tavismies, ja OKCn toteamus kuinka naiset rankkaa 80% alle keskiarvon pitää täälläkin paikkansa.

Vierailija
119/120 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä löytää parisuhteen itselleen. Jos mies ei saa naista on vika muualla - se ei ole siitä kiinni, että olet tavallinen mies. Yrittäkääpä jo takoa tämä totuus päähänne, palstaprovot.

Näin on ollut ennen. Ei todellakaan enää nykyään. 

Vain omassa harhaisessa mielessäsi.

Vierailija
120/120 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron oman näkökulmani rehellisesti ja kaunistelematta, tiedän että tämä kuulostaa vastenmieliseltä.

Olen miehenä jättänyt useimmat parisuhteet huonon tai liian vähäisen seksin takia. Jos tulen torjutuksi puolet ajasta tai nainen on tylsä sängyssä, siirryn seuraavaan. Jätän 2-3 suhdetta roikkumaan (silloin kun en ole vakavassa suhteessa) kunnes löydän etsimäni. Tämä on seksintarpeen lisäksi myös jonkinlainen kosto siitä että kyseiset naiset ovat tuhlanneet aikaani/tunteitani/energiaani ottamatta lainkaan huomioon minun tarpeitani.

Kysymys huonosti kohdelluille naisille: Oletteko edes yrittäneet antaa miehillenne mitä he tarvitsevat, vai ainoastaan ajaneet omia etujanne? Kauhistelette että kaikki miehet ovat seksin perässä. Sori, mutta se on evoluutiobiologinen fakta, te ette voi sille mitään vaikka kaikki Suomen naiset ryhtyisivät raivo-feministeiksi. Teistä välittävät miehet tekevät varmasti myös paljon asioita teidän mieliksenne.

En kuitenkaan näe itseäni täydellisenä kusipäänä. Silloin kun saan vastakaikua, olen todella välittävä ja kunnollinen ihminen. Olen yrittänyt jopa vähentää libidoani eri keinoilla, koska tiedän sen olevan korkea, mutta mikään ei ole toiminut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi