Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, että katkeroidun miehille!

Vierailija
14.06.2016 |

Olen vasta nuori nainen, mutta takana pelkkiä pettymyksiä ja huomaan, että alan katkeroitua.
En uskalla olla miehille sellainen kuin naisille ja läheisilleni, eli lempeä ja mukava, vaan suojaudun kovan kuoren taakse ja annan vaikutelman, ettei minua voi satuttaa.

Mitä jos musta tulee onneton ja katkera miesvihaaja? Saatan jo olla vähän sellainen.
En halua sellaiseksi!
Miten sitä voisi ehkäistä?
Onko ainoat vaihtoehdot joko pakottaa itsensä naiivisti uskomaan, että jossain on se sielultaan kaunis mies joka ei halua vain satuttaa tai yrittää saada miehet kokonaan pois mielestä, yhdentekeviksi?
Rakastuisinpa naiseen.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se olemassa ihan saletisti. Sen ajan käytä hyväksesi ja kuppaa miehiä niin paljon kuin sielu sietää, niin nekin tekee 😁

Vierailija
2/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se olemassa ihan saletisti. Sen ajan käytä hyväksesi ja kuppaa miehiä niin paljon kuin sielu sietää, niin nekin tekee 😁

En mä kykene, kun kiinnostavia miehiä on niin vähän.:(

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroituminen on itsensä myrkkyttämistä

Vierailija
4/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usko vastakkaiseen sukupuoleen alkaa olla mennyttä viime aikasen julkisuuden takia.kaikki irstaita sikoja pohjimmiltaan.

Vierailija
5/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että katkeroiduin jo (olen suht nuori) ja olen alkanut keskittämään rakkauden sijaan huomion muihin asioihin elämässäni. 

Vierailija
6/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se olemassa ihan saletisti. Sen ajan käytä hyväksesi ja kuppaa miehiä niin paljon kuin sielu sietää, niin nekin tekee 😁

En mä kykene, kun kiinnostavia miehiä on niin vähän.:(

-ap

Oot ilmeisen nuori ja viaton vielä. Kun tarpeeksi potkitaan ymmärrät pelin hengen. Oikeesti toivon ettei sun tarvisi koskaan sitä edes ymmärtää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä usko vastakkaiseen sukupuoleen alkaa olla mennyttä viime aikasen julkisuuden takia.kaikki irstaita sikoja pohjimmiltaan.

Tarkoitat siis miehenä naisten papparais- ja tantraseksilausuntoja?

Vierailija
8/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se olemassa ihan saletisti. Sen ajan käytä hyväksesi ja kuppaa miehiä niin paljon kuin sielu sietää, niin nekin tekee 😁

En mä kykene, kun kiinnostavia miehiä on niin vähän.:(

-ap

Eli pelkät alfat kelpaa ja katkeroidut kun ne ei valitse sua 100 naisen joukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita karistaa ne prinsessaharhat. Jätä Sinkkuelämää-sarja ja romanttiset komediat katsomatta ja polta Harlekiinikirjasi. Älä lue tätä miesvihapalstaa, jolla katkerat miesvihaajat lietsovat orastavaa miesvihaasi.

Vierailija
10/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä hyviäkin miehiä on, paljonkin. Ehkä opit iän myötä tunnistamaan paremmin yleensäkin sellaiset ihmiset, ketkä ei toimi muita kohtaan oikein ja näin ollen voit myös välttää paskat miehet. Toki on olemassa semmosiakin tapauksia, jotka vaikuttaa aivan ihanilta ja paljastuukin täysin kusipäisiksi.. Mutta omapahan on ongelmansa, eivät todennäkösesti tuu ikinä saamaan kunnollista parisuhdetta. Älä sinä koveta itseäsi tai kyynisty, koska sen jälkeen on vaikeaa olla edes sellaisen oikeasti ihanan ja hyvän miehen kanssa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaisissa ukoissa on joku todella pahasti pielessä jos monta sataa ukkoa on ostanu seksiä alaikäseltä tytöltä.sairasta jengiä joko ne naamat on julkastu?

Vierailija
12/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se olemassa ihan saletisti. Sen ajan käytä hyväksesi ja kuppaa miehiä niin paljon kuin sielu sietää, niin nekin tekee 😁

En mä kykene, kun kiinnostavia miehiä on niin vähän.:(

-ap

Oot ilmeisen nuori ja viaton vielä. Kun tarpeeksi potkitaan ymmärrät pelin hengen. Oikeesti toivon ettei sun tarvisi koskaan sitä edes ymmärtää...

Apua, en halua! Alan tietoisesti vanhaksipiiaksi, en kestä mitään pelejä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaisissa ukoissa on joku todella pahasti pielessä jos monta sataa ukkoa on ostanu seksiä alaikäseltä tytöltä.sairasta jengiä joko ne naamat on julkastu?

Joo, ja kaikki suomalaiset naiset hulluja ja huoria.

Ja kukaan tummaihoinen mies ei olisi ostanut seksiä tuolta, vaan olisi raiskannut sen.

Typerien yleistysten tielle kun lähdettiin.

Vierailija
14/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Mullakin ollut pelkkiä pettymyksiä naisista ja todellakin olen katkeroitunut. Katkeroidutaan vaan kaikki yhdessä ja ei enää koskaan mitään parisuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita karistaa ne prinsessaharhat. Jätä Sinkkuelämää-sarja ja romanttiset komediat katsomatta ja polta Harlekiinikirjasi. Älä lue tätä miesvihapalstaa, jolla katkerat miesvihaajat lietsovat orastavaa miesvihaasi.

En ole ikinä katsonut Sinkkuelämää, en omista telkkaria tai katso sarjoja mistään.

Luonto- ja historiadokkareita katson välillä tietokoneelta, joskus käyn leffassa jos tulee joku uusi actionleffa.

Luen kyllä paljon kirjoja, mutta lähinnä historiaa, ruotsalaisia dekkareita ja Kahlil Gibrania, Paolo Coehloa, Castanedaa ja semmosia.

Luin yhden Harlekiinin joskus teininä, mutta se oli tuskallisen huono, joten en ole sen jälkeen niitä tai mitään sen tapasia lukenut.

Tämä palsta kyllä kieltämättä lisää epäilyksiä ja pelkoa miehiä kohtaan, tulee aika vihainen ja katkera fiilis välillä.

En halua siihen maailmaan, mistä täällä saa lukea.

Esim. jos omassa elämässäni joku romanssi kariutuu ja mies tekee inhottavasti ja ajattelen, että ehkä hän vain oli niin hukassa itsensä kanssa, niin täältä palstalta oppii, että mies olikin vain perus-mies jolle sellainen on tavallista huvia elämässä.

-ap

Vierailija
16/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se olemassa ihan saletisti. Sen ajan käytä hyväksesi ja kuppaa miehiä niin paljon kuin sielu sietää, niin nekin tekee 😁

En mä kykene, kun kiinnostavia miehiä on niin vähän.:(

-ap

Eli pelkät alfat kelpaa ja katkeroidut kun ne ei valitse sua 100 naisen joukosta.

En tiedä mitä ne alfat on, tunnistaako ne jostain?

Täällä palstalla paljon niistä puhutaan.

Kiinnostavia miehiä on tosi vähän siksi, että haluan oman tyylisen miehen jonka kanssa natsaa henkisesti, on jonkinlainen "sielunkumppani".

Periaatteessa voisin siis scorettaa ympäriinsä kun ei tässä muutakaan ole, mutta en vain nauti seksistä jos ei ole kemiaa, eli ei käytännössä onnistu sellanen scorettaja-laiffi multa.

-ap

Vierailija
17/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samassa tilanteessa ollaan! T.25 ja katkera

Vierailija
18/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä hyviäkin miehiä on, paljonkin. Ehkä opit iän myötä tunnistamaan paremmin yleensäkin sellaiset ihmiset, ketkä ei toimi muita kohtaan oikein ja näin ollen voit myös välttää paskat miehet. Toki on olemassa semmosiakin tapauksia, jotka vaikuttaa aivan ihanilta ja paljastuukin täysin kusipäisiksi.. Mutta omapahan on ongelmansa, eivät todennäkösesti tuu ikinä saamaan kunnollista parisuhdetta. Älä sinä koveta itseäsi tai kyynisty, koska sen jälkeen on vaikeaa olla edes sellaisen oikeasti ihanan ja hyvän miehen kanssa :-)

Tuo mua pelottaakin, että jos tapaisin hyvän, rakastavan, rakastettavan ja minulle sopivan miehen, enkä osaisikaan olla hyvä hänelle?

Laittaisin vanhat paskat eteenpäin ja satuttaisin miestä käyttäytymällä häntä kohtaan kuin kostaen vanhat pettymykset?

Tai mitä, jos niin onkin jo käynyt?

En mä enää edes uskalla/osaa olla vapaasti kenenkään kanssa, kun pelkään niin paljon.

-ap

Vierailija
19/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pitääkö tämän sielultaan kauniin miehen olla myös vähintään 185 cm pitkä, tumma, lihaksikas ja hyvätuloinen?

Vierailija
20/120 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samassa tilanteessa ollaan! T.25 ja katkera

Sama juttu, päälle parikymppisenä tuon miesten kaksinaamaisuuden ja pelailun ymmärsin ja vapaaehtoisesti jättäydyin ulkopuolelle. Kun kerran kiltti ja kunnollinen nainen ei kelpaa miehille parisuhteeseen vaan ainoastaan pantavaksi niin ennemmin olen yksin.

N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi