Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuutesi herkkuja, jotka nykyään ällöttävät?

Vierailija
14.06.2016 |

Me teimme "pirtelöä", johon tuli Coca colaa, banaania ja jäätelöä, haarukalla sekoittaen. Aivan kamalaa.

Kommentit (238)

Vierailija
1/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

veriletut, makaronilaatikko, maksalaatikko

Vierailija
2/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerpyörykät (ne Saarioisten tms. einessellaiset). Ei enää, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ternimaidosta tehty uunijuusto kanelilla ja sokerilla.

Vierailija
4/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaimakkara! Kakarana se oli suurinta herkkua, nykyään en kyllä osta. Syön kyllä, jos vaikka olisi jossain voileivässä laitettuna mutta en kyllä osta enkä vapaaehtoisesti valitse.

Vierailija
5/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriletut. Pottumaito.

Vierailija
6/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka kananmuna sokerilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja entäs ne roiskeläppäpizzat. Niitä tuli lapsena syötyä sekä kylmänä, haaleana että kuumana. Mikrotettuna, uunissa paistettuna ja suoraan jääkaapista. 

Nyt jos joutuisin sellasen syömään, niin tokko menisi alas.... Vai pitäiskö tämä ottaa haasteena!

Ja puhun siis ajasta, jolloin tämän herkun vaihtoehdot olivat kinkku tai jauheliha. Ei ollut muita vaihtoehtoja eikä kukaan osannut sellaisia edes kaivata! 

Vierailija
8/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaka kananmuna sokerilla.

Hobbelbobbelia. Söisin edelleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaimakkara! Kakarana se oli suurinta herkkua, nykyään en kyllä osta. Syön kyllä, jos vaikka olisi jossain voileivässä laitettuna mutta en kyllä osta enkä vapaaehtoisesti valitse.

Mä ostan joskus. Ja edelleen on hyvää. Paksu pala ja sen päälle paksu kurkkuviipale. Nami!

Vierailija
10/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me teimme "pirtelöä", johon tuli Coca colaa, banaania ja jäätelöä, haarukalla sekoittaen. Aivan kamalaa.

Jäätelösoodaa. Okei noi banaanit.. Mut söisin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää; Raaka kananmuna ja sokeria lasissa haarukalla vatkattuna. Joskus tuohon vielä kaakaojauhetta, jos teki mieli jotain Oikein Hyvää.  :D

Grrr.....puistattaa!

Vierailija
12/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri-kananmuna-voi -seos. Yritin saada aina pelkää sitä aina kun äiti leipoi. Nyt ällöttää.

Vierailija
14/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää; Raaka kananmuna ja sokeria lasissa haarukalla vatkattuna. Joskus tuohon vielä kaakaojauhetta, jos teki mieli jotain Oikein Hyvää.  :D

Grrr.....puistattaa!

Ai nyt vasta huomasin ylempiä vastauksia katsoa ja tämä näemmä ollut muidenkin herkku.

Ollaankohan me jotain pula-ajan lapsia!  ;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuusto, söin sitä aina joren nykyisin se vähän ällöttää mutta joskus syön jos on vaikka salaatissa tms.Makarooni ja juusto sötkötys.

Vierailija
16/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkuna. Keitetyt perunat ketsupilla. Kaurahiutaleet maidolla ja (runsaalla) sokerilla.

Vierailija
17/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettukarkit ja vihreät kuulat :/

Vierailija
18/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkara, yleensäkin makkararuoat. Makaronilaatikko.

Vierailija
19/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäät esanssia täynnä olevat kumiset karkit. Yööök. Nykyään syön mieluummin vaikka suklaata.

Vierailija
20/238 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa, kaikki karkit, limsat, makeat mehut, kakut, pullat ja kaikki shipsit popparit jne. Yöks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä