Joku ihmisjoukko käyttää kotisinappia?
Vain juntit ja köyhät ihmisjoukot ostaa tuota?
Sivistynyt ostaa turun ja auran sinappia?
Kotisinappi ei ole oikea sinappi?
Kommentit (15)
Ja toinen ihmisjoukko käyttää kaupan sinappia.
Moii ööhh hullu! En oo nähny sun alotuksia aikoihin ja kaipasin niitä! 🤗🤗💝👌
Hullu se jaksaa keksiä näitä vammaisia juttujaan hi hi kun nyt onkin taas kivaa
Joo ja joku syö japsi kalaa raakana jotain sutsia kuulema häh häh tauti leviää.Niille on nautinto maksaa höpölöpöstä ihan ween paljon kun se on muotia.
Turun sinappi parasta. En ole vielä kokeillut tehdä sinappia itse, onko vaikeeta. Ja millasia määriä ohjeesta tulee? Pieni perhe.
Ai luulin, että puhut sinapista, joka on itse tehtyä. Sen käyttäjäjoukkoa en minäkään ymmärrä, koska sinappi on niin edullista. Varmaan vain jotkut innokkaimmat ruoanlaittajat tekevät sinappinsakin itse.
Mitä taas tulee kaupan Kotisinappiin, niin sen makea maku sopii hyvin tulisen chilimakkaran kanssa. Vastakohdat täydentävät toisiaan.
Mihin edes sinappia tavis tarviis ellei syö makkaraa. Ja sittenkään en ymmärrä miksi peittää makkaran maun sinapilla.
Sivistyneistö syö vaan tisoon sinappia 👴👍
Samaa paskaa se on eri valmistajan tekemänä.
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneistö syö vaan tisoon sinappia 👴👍
Puppalan dizon zinab se olla pittää 👴👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneistö syö vaan tisoon sinappia 👴👍
Puppalan dizon zinab se olla pittää 👴👌
Puppahulluko näitä vammaisia aloituksia tekee Mitä ihmeen järkeä typerässä lässyttämisessä on ? Oletko jokin kehitysvammainen kun et edes tajua lopettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneistö syö vaan tisoon sinappia 👴👍
Puppalan dizon zinab se olla pittää 👴👌
Puppahulluko näitä vammaisia aloituksia tekee Mitä ihmeen järkeä typerässä lässyttämisessä on ? Oletko jokin kehitysvammainen kun et edes tajua lopettaa
Ei minunkaan mielestä ole tuossa järkeä. Miksi siis lässytät? Ööh, hanki elämä?🤗
Kotisi appi on kalliimpaa lilohinnaltaan kuin xtrasinappi jota ostan.
Helsingissä Kela maksaa 715€/kk vuokran kokonaan ja jää vielä toimeentulotuen perusosan (570€/kk) ruokaan ja muuhun
Vaihtelu virkistää.