Oikeutta eläimille youtubessa
https://www.youtube.com/user/Oikeuttaelaimille/videos
Kannattaa katsoa näitä videoita!
Kommentit (118)
Mikä tuossa videossa oli nyt niinkuin se juttu?
Vierailija kirjoitti:
Tämä vegaanien touhu on ihan järjetöntä. Eihän näillä ole mitään pointtia muuta kuin ilkeillä ihmisille. Mihinkään kysymykseen ei vastata, kaikkeen vinoillaan takaisin ja vetäydytään "anna olla jos et ymmärrä"-argumentin taakse kärsivällisimpienkin kanssa.
Vegaanit. Mikä, jos MIKÄÄN, on pointtinne?
Klassen, in the book Salubrious Living, expounded the facet of Creativity dealing with physical health on individual and group levels, based on the idea of a "sound mind in a sound body in a sound society in a sound environment". The word "salubrious" comes from the Latin word "salubris" meaning "healthy; wholesome; sound; useful; vigorous."[17] Salubrious Living promotes a fruitarian form of raw veganism, encouraging the eating of raw organic foods, fasting, heliotherapy, exercise, and racial hygiene (eugenics).
Varokaa pimeää ja katsokaa olkanne yli jos haluatte wink-wink.
88 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vegaanien touhu on ihan järjetöntä. Eihän näillä ole mitään pointtia muuta kuin ilkeillä ihmisille. Mihinkään kysymykseen ei vastata, kaikkeen vinoillaan takaisin ja vetäydytään "anna olla jos et ymmärrä"-argumentin taakse kärsivällisimpienkin kanssa.
Klassen, in the book Salubrious Living, expounded the facet of Creativity dealing with physical health on individual and group levels, based on the idea of a "sound mind in a sound body in a sound society in a sound environment". The word "salubrious" comes from the Latin word "salubris" meaning "healthy; wholesome; sound; useful; vigorous."[17] Salubrious Living promotes a fruitarian form of raw veganism, encouraging the eating of raw organic foods, fasting, heliotherapy, exercise, and racial hygiene (eugenics).
Varokaa pimeää ja katsokaa olkanne yli jos haluatte wink-wink.
Aika mystistä. Poltteletkohan vähän liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis ei ole pointtia? Ainoa minkä takia teitte tämän ketjun oli päästä kettuilemaan ihmisille?
Logiikka kateissa.
Millä lailla esim. tuo bussien polttaminen edistää eläinten asiaa?
Vegaanit pistävät anarkistivideoita sivuille ja kutsuu ihmiset keskustelemaan. Kaikki keskustelut päätyvät siihen, että vegaanit kettuilevat muille keskustelijoille.
Oliko tämä sellainen "lällällää, me ollaa anarkistei" ketju? Jäi aika epäselväksi mitä vegaanit yrittävät saavuttaa, ärsyttämisen lisäksi, mutta sitä varten ihmiset hankkivat lapsia, jotka teini-ikäisenä tarjoavat kylliksi ärsytystä. Mistä on kyse?
Moni syyttää ja lyttää kaikki vegaanit ja väittävät,että vegaanit eivät osaa ajatella monista näkökulmista,mutta te,jotka syytätte kaikkia vegaaneja,todistaa sen että olette itse ahdasmielisiä.Täytyy sanoa,että hyvän väittelyn olette saaneet aikaan ja olette hyvin pysyneet itse aiheessa! (Huomaa sarkastisuus)
Oikeutta eläimille -järjestön jäsenet tulivat kymmenisen vuotta sitten tunnetuiksi siitä, että kiusasivat ja vainosivat turkiskauppiaiden lapsia. Kuvitelkaa, aikuiset ihmiset vainoamassa LAPSIA. Tämän jälkeen olen antanut korvan täydeltä, kun nämä kusipäät tulevat tyrkyttämään ideologiaansa.
Eikö hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Moni syyttää ja lyttää kaikki vegaanit ja väittävät,että vegaanit eivät osaa ajatella monista näkökulmista,mutta te,jotka syytätte kaikkia vegaaneja,todistaa sen että olette itse ahdasmielisiä.Täytyy sanoa,että hyvän väittelyn olette saaneet aikaan ja olette hyvin pysyneet itse aiheessa! (Huomaa sarkastisuus)
Voisitko sitten, viimein, kertoa mikä se pointtinne tässä hommassa on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole ollut koko hommassa mukana,kunhan avasin aloituksen ja luin näitä kommentteja,mutta aloitus oli ihan asiallinen ja siinä vain kehoitettiin katsomaan videoita,itse te tämän väittelyn olette saaneet aikaa omien eriävien mielipiteidenne kanssa,ettekä ole pysyneet asialinjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole ollut koko hommassa mukana,kunhan avasin aloituksen ja luin näitä kommentteja,mutta aloitus oli ihan asiallinen ja siinä vain kehoitettiin katsomaan videoita,itse te tämän väittelyn olette saaneet aikaa omien eriävien mielipiteidenne kanssa,ettekä ole pysyneet asialinjalla.
On tullut selväksi ettei vegaanit/anarkistit hyväksy kuin oman mielipiteensä. Jos kaikki olisivat heidän kanssaan samaa mieltä, ei olisi väittelyä! Pitäisikö tämän porukan itse laajentaa näkökulmiaan ja lopettaa tuon lapsellinen vänkääminen? Jos haluatte vaikuttaa eläinten oikeuksiin keksikää jotain rakentavampaa. Rikollisporukkanne tapa parantaa eläinten asemaa on aivan yhtä naurettava kuin Odinien ajatus suojella naisia.
Tarkoittaako "asialinja" samaa kuin "kyllä, vaihdamme heti possupihvit soijarouheeseen".? Vai mikä se vegaanin "asialinja" on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut selväksi ettei vegaanit/anarkistit hyväksy kuin oman mielipiteensä. Jos kaikki olisivat heidän kanssaan samaa mieltä, ei olisi väittelyä! Pitäisikö tämän porukan itse laajentaa näkökulmiaan ja lopettaa tuon lapsellinen vänkääminen? Jos haluatte vaikuttaa eläinten oikeuksiin keksikää jotain rakentavampaa. Rikollisporukkanne tapa parantaa eläinten asemaa on aivan yhtä naurettava kuin Odinien ajatus suojella naisia.
Minusta on taas lapsellista,että syytät taas vegaaneja,vaikka tässä keskustelussa vain yksi taisi mainita olevansa vegaani? En ota kantaa siihen miten oikeutta eläimille järjestö hoitaa asiat.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako "asialinja" samaa kuin "kyllä, vaihdamme heti possupihvit soijarouheeseen".? Vai mikä se vegaanin "asialinja" on?
Asialinjalla tarkoitin,että pysytään itse aiheessa eikä ruveta syyttelemään ketään ketä noudattaa eri ruokavaliota kuin sinä itse.Enkä ole vegaani ja jos olisin niin en ketään alkaisi syyllistämään siitä ettei olisi.
Miettikää - jos mahdollista - edes yksi vitun minuutti, mikä veganismin pointti on _ihan siellä omassa päässänne_ ja mitä on elää vegaanina. Onko liikaa vaadittu? Valkeiniko mitään? Tuliko kuitenkin väliin kiukuttelua ja pekoninpaistelua? Jos aihe kiinnostaa, netti on sitä täynnä. Jos ei, ehkä tiedätte, mitä tehdä.
Kaikille asioille on selitys, jos vaan viitsii ajatella. En sano, että olisin kaikesta samaa mieltä toisten vegaanien kanssa mieltä, mutta jos vähän viitsii ajatella, niin kaikki on päivänselvää.
Ei hitto,että täällä on monta aivotonta kulkijaa kirjoittelemassa. Mutta mikäs siinä kun koko palsta on täynnä av-mammoja ja av-pappoja kiukuttelemassa toisilleen...
Hahahah kyllä se on huomattu ettei tämä palsta ole aukaisemisen arvoinen :DD
Adios amigos,se on loppu ny,mie otan hatkat koko palstailust!
Vierailija kirjoitti:
Miettikää - jos mahdollista - edes yksi vitun minuutti, mikä veganismin pointti on _ihan siellä omassa päässänne_ ja mitä on elää vegaanina. Onko liikaa vaadittu? Valkeiniko mitään? Tuliko kuitenkin väliin kiukuttelua ja pekoninpaistelua? Jos aihe kiinnostaa, netti on sitä täynnä. Jos ei, ehkä tiedätte, mitä tehdä.
Kaikille asioille on selitys, jos vaan viitsii ajatella. En sano, että olisin kaikesta samaa mieltä toisten vegaanien kanssa mieltä, mutta jos vähän viitsii ajatella, niin kaikki on päivänselvää.
Luuletko,että nämä jaksaisivat käyttää päätänsä ajatteluun,kun heitä ei kiinnosta kuin se ainoa oikea tapa eli lytätä kaikki vegaanit.
Vierailija kirjoitti:
Onpa itserakas kirjoitus. Muiden pitäisi alkaa arvuuttelemaan sinun ajatuksiasi, varmaan mysteerisiä viisauksia. Ei tällä ole kiukuttelua. Me emme ole niitä, jotka tekevät aloituksia tuomitsemaan muiden elämäntapoja, jotka ovat kaikki lain ja yleisen käytännön sallimia.
Voisitte itse välillä, edes minuutin verran, mennä itseenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko,että nämä jaksaisivat käyttää päätänsä ajatteluun,kun heitä ei kiinnosta kuin se ainoa oikea tapa eli lytätä kaikki vegaanit.
Ihmisten pitäisi pitää sinua hyvänä tyyppinä kun vittuilet heille? Mahtoi olla koulussa kavereita...