Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena ei voi tehdä mitään, jos ei ole syntynyt kauniiksi

Vierailija
11.06.2016 |

Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.

Kommentit (281)

Vierailija
181/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksaisi lukea tätä jankutusta aina vaan uudelleen.

Vastaväitteet: Miehet eivät vaadi mitään kaunottaria. Miksi he vaatisivatkaan, koska eivät itsekään ole komeita. Ihminen pariutuu monesti ulkonäöltäänkin samantasoisen kanssa mitä itse on. 

Kai naisella on nykyään muita tulevaisuuden haaveita kuin löytää mies. Jos ei ole, niin se on kyllä surullista. Jos kaiken tekemisen alistaa sille, että mitä se valinta vaikuttaa miehen löytämisen mahdollisuuksiin, niin elämän ohjat on antanut pois. Siitä ei hyvä seuraa. Luultavasti jää paitsi itselle sopivaa koulutusta ja työtä ja myös sitä miestä ja perhettä. 

Ulkonäköä voi nykyisin muuttaa paljonkin, varsinkin kasvojen osalta ja myös vartalon. Jos kasvoissa on todella jokin rumentava asia, niin silloin varmasti kannattaa konsultoida erinomaista plastiikkakirurgia, joka kartoittaa tilanteen. Pienikin korjaava leikkaus voi muuttaa paljon. Leikkauksissa ei ole mitään moitittavaa, mutta muistaa täytyy, että jokaisessa leikkauksessa on riskinsä.

Elämä omiin käsiin. 

Vierailija
182/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkitaiteilija kirjoitti:

Oletko koskaan katsonut sellaista sarjaa kuin Rupauls drag race? Siinä varsin rumista miehistä saadaan meikillä ja puvuilla mitä ihastuttavimpia olentoja. Että meikkikurssille mars. Oikealla tekniikalla saadaan ihan oikeasti ns.rumistakin paljon kauniimpia! Olen itse ilman meikkiä ehkä kuus puoli. Kunnon meikillä menen ysistä.

Ja olen ennen baari-iltoja taikonut joistain vähemmän viehättävistä kavereistani parilla niksillä kaunottaria. Eikä ole edes vaikeaa... tekniikat oppii muutamassa viikossa.

Komppaan! Tässä hyvä esimerkki:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/41/c4/c4/41c4c4e00e4f54bf33b3…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan katsonut sellaista sarjaa kuin Rupauls drag race? Siinä varsin rumista miehistä saadaan meikillä ja puvuilla mitä ihastuttavimpia olentoja. Että meikkikurssille mars. Oikealla tekniikalla saadaan ihan oikeasti ns.rumistakin paljon kauniimpia! Olen itse ilman meikkiä ehkä kuus puoli. Kunnon meikillä menen ysistä.

Ja olen ennen baari-iltoja taikonut joistain vähemmän viehättävistä kavereistani parilla niksillä kaunottaria. Eikä ole edes vaikeaa... tekniikat oppii muutamassa viikossa.

Just, onpa mahtava esimerkki todella rumasta miehestä. Suomessa tuo vasen naama olisi todella kovaa valuuttaa naisten parissa. 

Vierailija
184/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, onpa mahtava esimerkki todella rumasta miehestä. Suomessa tuo vasen naama olisi todella kovaa valuuttaa naisten parissa. 

Ääh, ei hän hän mikään ruma ole! Pointti oli vaan että meikki muuttaa ihmisen kokonaan! Tässä ukko joka oikeasti aika kauhea ilman meikkiä:

http://1.bp.blogspot.com/_FW86_jO7k_A/S2hVHFxmYlI/AAAAAAABc1o/tElPbdvYJ…

Ja meikillä:

http://pandoraboxx.com/wp-content/uploads/2015/02/10922523_101526909609…

Vierailija
185/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ruikuttavat naiset jotka eivät viitsi edes ripsaria laittaa, saatikka treenata, vaatteet rumia pusseja ja itkevät sitten ku miehet eivät kuolaakkaan perään...salli mun nauraa

hahahahahahahahahahahaa

Vierailija
186/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niillä dragmeikeillä peittää oikean naamansa ja maalata tilalle uuden. Miehet vain saattavat kavahtaa liikaa meikkiä ja miten käy sitten, kun paljastaa sen oman naaman?

Vierailija
187/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se valitettavasti on ,mutta onneksi itse olen eräs Suomen kauneimmista naisista,joten eipä tässä  syytä valittaa. Mitäs olette syntyneet muut niin  rumiksi joten siitäs saatte nyt...

Jaaha, pitänee lähteä tästä  eteenpäin. Adonismaisen komea, Rolls-Roycen kuljettajani näyttää tulevan taas kartanomme ovea kohti  lupaamaltani kahvitauoltaan, mitähän me nyt keksisimme, ehkä menemme lentokentälle ja matkustamme Tahitille tällä kertaa,mieheni sattuu näet olemaan sopivasti liikematkalla ja luvassa ovat pitkät neuvottelut...

Vierailija
188/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä nikseillä muka? Meikilläkään ei voi kolmiulotteisessa maailmassa niin paljon hämätä.

Vierailija
189/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi. Söpö mies vasemmassa kuvassa, tuolla drag-meikillä aivan karsea ilmestys.

Vierailija
190/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi. Söpö mies vasemmassa kuvassa, tuolla drag-meikillä aivan karsea ilmestys.

(Miksi tämä ei tuo näitä lainauksia oikein? Aivan varmasti kirjoitin tekstin quote-merkkien jälkeen.)

Vierailija
191/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se välttämättä kauniillakaan naisella elämä ruusuilla tanssimista ole.

Aina on pelimiehiä ja kaikenmaailman urpoja pyörimässä ympärillä.

Ja entäpä muiden naisten kateus sitten? Sillä vittumaisuudella ei ole mitään rajaa!

Voi nyyh...on kauniilla paljon helpompaa kuin rumilla, olisit miettimässä itsemurhaa 24/7 jos olisit syntynyt epäviehättäväksi.

Vierailija
192/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä oletetaan, että rumalla naisella olisi kamala kroppa/hän olisi automaattisesti lihava?

Kasvoiltani olen ruma, vartaloni taas on siro, normaalipainoinen ja voitinpa geenilotossa itselleni tiimalasivartalon ja sentään keskikokoiset rinnat. Lisäksi liikun aktiivisesti harrastaen eri urheilulajeja, eli siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Silareita en ole edes harkinnut terveyssyistä, vaikka varmaan pitäisi.

Jos tämä on totta niin sinulla olisi kymmenen miestä juoksemassa jonossa perässäsi, kun lähdet lenkille. Jos vaan napsautattaisit sormiasi. 

Napsautus tarkoittaisi esimerkiksi keskustelun avaamisen, pienen flirtin, tai deittiprofiilin luomisen.

Ha ha. Taidat olla sellainen ihminen, jolle rumat naiset ovat näkymättömiä? Olen vuosikausia käynyt mm. salilla ja kertaakaan ei ole yksikään mies aloittanut juttelemaan. Jos joudun kysymään jotain pakollista (eli esim. onko joku paikka vapaana) miehet tulevat vaikean oloisiksi ja häipyvät erittäin nopeasti pois paikalta. Ei se vartalo merkkaa kun kasvot ovat helvetin rumat.

Olen aiemmalle sivulle kommentoinut etten päässyt myöskään nettideittien kautta treffeille.

Ai et päässyt? Heh heh, hyvä vitsi. Minäkin kokeilin joku vuosi sitten millaista nettideittailu on naisille, ns Catfishing. Kuvattomalle, rumalle ja kauniille, kaikille olisi löytynyt miehiä deiteille. Kaunis 23v olisi voinut tienata tolkuttomasti rahaakin vielä, tai ainakin tarjouksia tuli. Vaikeuksia meillä kaikilla on, joillakin enemmän, mutta jotain rajaa noihin poskettomiin väitteisiin.

Salilla miehet kaikkoaa koska on saarnattu + uskottu että te olette siellä treenaamista varten, ja synkkä/vihainen ilmeesi ("joudut pakollista kysymään") varmistaa että näin se on. Hymyile sille toistuvasti, ja asiat muuttuu.

Niin, en päässyt. Kuvallinen profiili = kukaan mies ei vastannut keskustelunaloituksiini. Kuvaton profiili = keskustelu meni hyvin kunnes mies näki kuvani. 0 treffiä.

Aiemmassa kommentissa sanottiin, että pelkästään vartaloni takia saisin heti miehen. Jos tähän miehen saamiseen vaaditaan sittenkin muutakin kuten hymyilyä, älkää tehkö perusteettomia väitteitä.

Vierailija
193/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan nyt saisimme kuvan suht normaalista (ei sairaalloisen ylipainoinen tms) naisesta, joka on niin ruma, ettei miehille kelpaa. Vielähän sellaista ei kukaan ole pystynyt näyttämään.

Varmaan moni rumakin nainen kelpaa joillekin miehille seksiin, mutta mites parisuhde?

No sitä ei yksinkertaisesti saa.

Vierailija
194/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan nyt saisimme kuvan suht normaalista (ei sairaalloisen ylipainoinen tms) naisesta, joka on niin ruma, ettei miehille kelpaa. Vielähän sellaista ei kukaan ole pystynyt näyttämään.

Varmaan moni rumakin nainen kelpaa joillekin miehille seksiin, mutta mites parisuhde?

Aika paljon tiedän kuitenkin "rumia" ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa. Tosi outoa!

Vierailija
195/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon tiedän kuitenkin "rumia" ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa. Tosi outoa!

Niin, koska nuo henkilöt olivat "rumia". Me rumat ilman " " -merkkejä pääse parisuhteeseen. Esimerkiksi minulta ei ole kysytty suhdestatusta koskaan, eli jo kasvojeni perusteella ymmärretään etten voisi saada miestä.

Vierailija
196/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos ei hanki sellaista pinnallista miestä?

Vierailija
197/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko te ihan oikeasti, että kauniin naisen elämä on jotain ihmeellisen ihanaa ja kaikki tulee tuosta vaan sormia napsauttamalla? Joo, miehiä on aina riittänyt liiaksi asti, vieläkin, vaikka olen yli 40-v. Varsinkin nuorena koin, että ei saanut hetken rauhaa, se oli inhottavaa ja vastenmielistä. Kaikenikäiset miehet katsoivat oikeudekseen kommentoida ulkönäköäni, ihan kuin olisin ollut joku näyttelyesine. Oli todella kiusallista, kun jotkut 40-60-v miehet kommentoivat teinin ulkonäköä!

Mä olen kokenut itseni varsin tavallisen näköiseksi, mutta tätä erityisesti keski-ikäisten ja vanhempien miesten kommentointia on kyllä silti saanut kuulla ala-asteikäisestä asti. Kerran joku vanhempi mies tosin sanoi seksuaalissävytteisen kierron kautta rumaksikin, joten en usko ettei ne rumemmat naiset kuule ollenkaan kommentteja. Lihava tuttavakin saa kuulemma kuulla miehiltä koko ajan halventavia kommentteja läskeistään. 

Vierailija
198/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska nuo henkilöt olivat "rumia". Me rumat ilman " " -merkkejä pääse parisuhteeseen. Esimerkiksi minulta ei ole kysytty suhdestatusta koskaan, eli jo kasvojeni perusteella ymmärretään etten voisi saada miestä.

Eli et vain onnistu saamaan jotain pinnallista idioottia jolle olisit lähinnä hänen statuksensa jatke ja joka mittaisi naisen arvon samalla tavalla kuin autonsakin. Sitäkö  ihanaa asemaa nyt itsellesi kaipaisit ?

Vierailija
199/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos ei hanki sellaista pinnallista miestä?

Oon kuullut miehiltä kommentteja, että ei ulkonäöllä ole väliä, mutta samoilta tyypeiltä on myös tullut negatiivisia kommentteja jonkun naisen ulkonäöstä. Tai jos ei kommentteja, jollain muulla tavalla on tullut ilmi etteivät pidä jotakuta yhtään viehättävänä ja/tai potentiaalisena kumppanina. Kyllä lähes kaikilla on jonkinlainen taso kuitenkin, se on luonnollista. Aika moni näistä tapaamistani "ulkonäöllä ei väliä" -tyypeistä lisäksi ihastuu melko kauniisiin naisiin, jopa ollessaan itse parisuhteessa vähemmän kauniin kanssa.

Vierailija
200/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et vain onnistu saamaan jotain pinnallista idioottia jolle olisit lähinnä hänen statuksensa jatke ja joka mittaisi naisen arvon samalla tavalla kuin autonsakin. Sitäkö  ihanaa asemaa nyt itsellesi kaipaisit ?

Tuntemilleni miehille nainen on elämänkumppani, ystävä ja äiti lapsille - ei mikään statuksen jatke, jonka arvoa mitataan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän