Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena ei voi tehdä mitään, jos ei ole syntynyt kauniiksi

Vierailija
11.06.2016 |

Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.

Kommentit (281)

Vierailija
141/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun lukee näitä valitus ketjuja niin tulee mieleen plastiikkakirugia? Sillä nyt voi muokata melkein mitä vaan kasvoissa/kropassa. Miksei sellaista voi harkita jos nyt niiin paljon häiritsee oma rumuus.

Pelottaa leikkaukset. Olen lähipiirissä todistanut leikkausvirheitä & korjausoperaatioiden tarvetta jo sairauksien hoidossa tehdyissä leikkauksissa, joten pelottaa että sössisin itse vapaaehtoisesti itseni kauneuskirurgialla. Rahallisesti ei olisi ongelma, vaikka tarvitsisinkin ainakin kolme erilaista operaatiota. Palkastahan ne maksaisi.

No oma valintahan se on. :) itse uskallan kyllä riskit ottaa. On sen arvoista. Täytyy vain valita hyvät kirurgit ja pitää huoli että rahat riittää. Mutta vaihtoehtoja on, ei ole pakko jämähtää sen näköiseksi kuin nyt on.

Juu, oma henkilökohtainen ongelma ja valinta se on. Varmasti on sen arvoista, mutta itse en vielä ainakaan uskalla vaan tyydyn rumiin piirteisiini. Lähipiiristä ei löydy yhtään kokemuksia kauneuskirurgiasta, kynnystä voisi sekin alentaa jos tilanne olisi toinen.

Vierailija
142/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset, huhuh. Nyt vähän itsetuntoa peliin. Jos ajattelette olevanne rumia kun peikot niin ei tosiaan kukaan mies kiinnostu kun naamasta näkyy tyyliin "anteeksi, että olen olemassa" -ilme ja ei ripaustakaan itsetuntoa.

Olen varmasti useammassa naisen rumuutta käsittelevässä ketjussa kirjoittanut: huono itsetunto EI ole syy rumuuteen, huono itsetunto on SEURAUS rumuudesta.

Kokeile elää rumana lapsuudesta asti ja katsotaan millainen itsetunto kehittyy!

Itsetuntoa voi työstää. Voit hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet ja mahdollisesti muuttaa itseäsi jos se on mitä haluat.

Ja onhan niitä rumia miehiä. Ehkä he kiinnostuvat kivasta hymyilevästä naisesta vaikka naama ei olisi priimaa.

Itsetuntoa voi työstää?

Kyllä.

Olette aivan oikeassa siinä että huono itsetunto tulee huonosta kohtelusta, eikä toisinpäin. Mutta itsetuntoa voi ehdottomasti työstää, määrätietoisesti askel askeleelta, harjoitella.

Salilla hyvän kropan muovaaminen on yksi tapa monesta, joka varmasti toimii (naiselle). Se kestää pari vuotta (jos lähtökohta on normaalia lähellä oleva paino) ja se vaatii itsekuria, määrätietoisuutta sekä alussa voi olla tuntua nololta. Ei tietenkään riitä, että mennään sinne hengailemaan, siellä pitää tehdä töitä, oikein. Jos painoa on todella paljon siitä tulee lisää haasteita, mutta nekin on haasteita, ei esteitä.

Kropan muovaaminen voi auttaa, mutta esim. ap:n tapauksessa se kroppa on hyvin OK. Valitettavasti kaikki eivät löydä kumppania, mutta en usko tuon johtuvan pekästään ulkonäöstä. Katselkaa joskus kuinka esim. sairaalloisen lihavat löytävät kumppaneita, kuinka oikeasti poikkeavan ulkonäön omaavat pariutuvat. sattuma, luonne, itsetunto, asuinpaikka, harrasteet, työympäristö, syitä varmasti monia. Oli kumppani tai ei, monia auttaisi se, että kykenisi elämää omissa nahoissaan onnellisena. Täälläkin on ollut ketjuja joissa todetaan onnellisuuden llähtevän itsestä, sitä ei voi laittaa kumppanin varaan. Ja ainakin itse olen huomannut, että kun olen henkisesti tasapainoinen ja onnellinen vedän enemmän muiden ihmisten huomiota itseeni. Kanssani on mukava ja rento olla kun en ole ahdistunut ja kykenen keskittymään myös keskustelukumppaniin. Sen sijaan aikoina jolloin olen ollut burn outin partaalla, hyvin ahdistunut, ihmiset ovat vetäytyneet. Ongelmat hehkuvat ulospäin ja ihmiset eivät tiedä kuinka niihin reagoida. Ajatelkaa toisinpäin: jos etsit seurustelukumppania, innostutko ulkonäöltään täydellisestä, mutta selkeästi ongelmallisesta, ahdistuneesta ihmisestä vai kiinnostaisiko enemmän ulkonäöltään mitäänsanomaton mutta hauska, omissa nahoissaan viihtyvä empaattinen ihminen? Yhden illan valloituksena tuo kaunistus/komistus voisi olla mukava mutta jos haluaa pysyvää ihmissuhdetta hyvin harva innostuu ongelmapesästä.

Kropan muovaaminen tuo ympäristön kiinnostuksen lisäksi onnistumisen tunteita kun työ tuottaa tulosta, kun oma keho kehittyy. Sekä samaa hyvänolon tunnetta kuin miltei kaikki muukin urheilu/liikkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä oletetaan, että rumalla naisella olisi kamala kroppa/hän olisi automaattisesti lihava?

Kasvoiltani olen ruma, vartaloni taas on siro, normaalipainoinen ja voitinpa geenilotossa itselleni tiimalasivartalon ja sentään keskikokoiset rinnat. Lisäksi liikun aktiivisesti harrastaen eri urheilulajeja, eli siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Silareita en ole edes harkinnut terveyssyistä, vaikka varmaan pitäisi.

Jos tämä on totta niin sinulla olisi kymmenen miestä juoksemassa jonossa perässäsi, kun lähdet lenkille. Jos vaan napsautattaisit sormiasi. 

Napsautus tarkoittaisi esimerkiksi keskustelun avaamisen, pienen flirtin, tai deittiprofiilin luomisen.

En ole koskaan kenenkään kauniinkaan naisen perässä nähnyt jonoa olevan lenkillä. Lenkkeilen 30-40 km viikossa.

Se olikin figuratiivinen ilmaisu, kuten sormien napsautuskin.

Vierailija
144/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun lukee näitä valitus ketjuja niin tulee mieleen plastiikkakirugia? Sillä nyt voi muokata melkein mitä vaan kasvoissa/kropassa. Miksei sellaista voi harkita jos nyt niiin paljon häiritsee oma rumuus.

Se olisi huijausta. Eikä tosiaankaan mikään ratkaisu ratkaisu kehnoon minäkuvaan.

Huijausta? Ai tavalla että syntyykin rumia lapsia vaikka luuli vaimon olevan kaunis? :D lähinnä tarkoitin sopii tilanteeseen jossa ei tarkoitus hankkia lapsia vaan saada miesten huomiota ja parisuhde. Minäkuvaa voi samalla parantaa terapiassa. Näin itse toimin.

Vierailija
145/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Marie_Curie

https://en.wikipedia.org/wiki/Madeleine_Albright

https://en.wikipedia.org/wiki/Angela_Merkel

https://en.wikipedia.org/wiki/Nina_Simone

https://en.wikipedia.org/wiki/Margaret_Rutherford

https://fi.wikipedia.org/wiki/Amelia_Earhart

Ei kedon kauneimpia kukkasia, mutta mitkä saavutukset. Ja yllä vain pari esimerkkejä. Miten joku voi sanoa, ettei vähemmän kaunis nainen voi tehdä mitään?!

Anteeks nyt vaan, mutta mitä tekemistä näillä naisilla on "ruma nainen" -keskustelussa? Tavallisen näköisiä naisia, suurin osa iäkkäitä.

Oletteko nähneet kuvia siitä "romutransusta"? Markus jotain, joka oli löytänyt sisäisen naiseutensa keski-ikäisenä? Katselin hänen kuvaansa Seiskassa ja sain ahaa-elämyksen. Mulla on tuollainen kroppa, näytän mieheltä, jolla on tekotissit! Naamani taas on aina ollut todella pyöreä. Vaikka olen normaalipainoinen, kasvoistani näytän suunnilleen samalta, kuin jotkut sairaalloisen lihavat, jotka eivät enää pysty liikkumaan itsenäisesti. Tähän vielä pienet silmät ja iso klyyvari. Bonuksena vielä ihosairaus, mikä saa nokan välillä helottamaan punaisena. Ta-daa! We have a winner!

No mutta romutransukin on löytänyt itselleen kumppanin :D

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Romutransu-Markuksen-pikakihlat-raka…

Voiko sille ihosairaudelle tehdä jotain? Entä elintapasi? Voivatko ne vaikuttaa kasvojen turvotukseen?

Vierailija
146/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs ruma mies sitten? Kelpaako sulle?

No ei hitossa. Nainen haluaa tasokkaan miehen (top 10%), vaikka itse on mediaania kehnompi. Naisella on kuitenkin harha, että taviskoulutus (akateemisia miltei joka kolmas nainen nykyään) ja työpaikka (3500 euroa kuussa bruttona, ooh mikä menestyjä) tekisi hänestä eliittikumppanin. Ymmärrys puuttuu siitä, mitä naisesta yleensä halutaan.

Sama kuvio toistuu täälläkin kerta toisensa jälkeen, kun nainen ei millään löydä miestä.

Täähän se ois. Tosin sihteereille ei makseta yleensä noin paljoa vaikka onkin ne maisterin paperit. Liian moni nainen luulee, että se vähän pullukka 160cm pottunokka muuttuu yhtäkkiä "saalis"-tason naiseksi kun on vähän korkeakoulutusta ja tykkää käydä konserteissa ja matkustella. Se nyt vaan ei mene niin. Pikemminkin tuo yhtälö on turn off ja menee viimeinenkin mielenkiinto, kun joku luulee olevansa enemmän kuin on. 

Tämä on sama ilmiö kuin se, että miehet kuvittelevat salilla käymisen ja ulkonäön muutenkin nostavan heidän haluttavuuttaan aivan uusiin sfääreihin. Eli mietitään, mikä naisissa kiinnostaa itseä ja ruvetaan parantamaan niitä ominaisuuksia. Naisten mielestä akateeminen ja kulttuuria harrastava matkustelijamies on ihan ykköshemmo, joten he ajattelevat saman pätevän niin päin, että miestä kiinnostaisi sellainen nainen. 

Tuohan on tietenkin aivan väärä ajattelutapa. Naisen kannattaa kehittää itseään salilla, pukeutumisella ja luonteen puolelta alkaa iloisemmaksi. Miehen kannattaa tehdä enemmän rahaa tai vähintäänkin keskipalkkaa poikkeuksellisen kiinnostavalla alalla, lähteä jollekin itsevarmuus- ja ihmissuhdetaitokurssille ja kiinnittää myös jonkin verran huomiota vaatetukseen, ei kuitenkaan liikaa. Nämä ovat hyvin yksiselitteiset ja helposti ymmärrettävät faktat.

Niin ovat, mutta silti ne alapeukutetaan, ja niitä vastustetaan, etenkin täällä AV:lla.

Vierailija
147/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset, huhuh. Nyt vähän itsetuntoa peliin. Jos ajattelette olevanne rumia kun peikot niin ei tosiaan kukaan mies kiinnostu kun naamasta näkyy tyyliin "anteeksi, että olen olemassa" -ilme ja ei ripaustakaan itsetuntoa.

Olen varmasti useammassa naisen rumuutta käsittelevässä ketjussa kirjoittanut: huono itsetunto EI ole syy rumuuteen, huono itsetunto on SEURAUS rumuudesta.

Itsetuntoa voi työstää. Voit hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet ja mahdollisesti muuttaa itseäsi jos se on mitä haluat.

Ja onhan niitä rumia miehiä. Ehkä he kiinnostuvat kivasta hymyilevästä naisesta vaikka naama ei olisi priimaa.

Itsetuntoa voi työstää?

Kyllä.

Olette aivan oikeassa siinä että huono itsetunto tulee huonosta kohtelusta, eikä toisinpäin. Mutta itsetuntoa voi ehdottomasti työstää, määrätietoisesti askel askeleelta, harjoitella.

Salilla hyvän kropan muovaaminen on yksi tapa monesta, joka varmasti toimii (naiselle). Se kestää pari vuotta (jos lähtökohta on normaalia lähellä oleva paino) ja se vaatii itsekuria, määrätietoisuutta sekä alussa voi olla tuntua nololta. Ei tietenkään riitä, että mennään sinne hengailemaan, siellä pitää tehdä töitä, oikein. Jos painoa on todella paljon siitä tulee lisää haasteita, mutta nekin on haasteita, ei esteitä.

Kropan muovaaminen voi auttaa, mutta esim. ap:n tapauksessa se kroppa on hyvin OK. Valitettavasti kaikki eivät löydä kumppania, mutta en usko tuon johtuvan pekästään ulkonäöstä. Katselkaa joskus kuinka esim. sairaalloisen lihavat löytävät kumppaneita, kuinka oikeasti poikkeavan ulkonäön omaavat pariutuvat. sattuma, luonne, itsetunto, asuinpaikka, harrasteet, työympäristö, syitä varmasti monia. Oli kumppani tai ei, monia auttaisi se, että kykenisi elämää omissa nahoissaan onnellisena. Täälläkin on ollut ketjuja joissa todetaan onnellisuuden llähtevän itsestä, sitä ei voi laittaa kumppanin varaan. Ja ainakin itse olen huomannut, että kun olen henkisesti tasapainoinen ja onnellinen vedän enemmän muiden ihmisten huomiota itseeni. Kanssani on mukava ja rento olla kun en ole ahdistunut ja kykenen keskittymään myös keskustelukumppaniin. Sen sijaan aikoina jolloin olen ollut burn outin partaalla, hyvin ahdistunut, ihmiset ovat vetäytyneet. Ongelmat hehkuvat ulospäin ja ihmiset eivät tiedä kuinka niihin reagoida. Ajatelkaa toisinpäin: jos etsit seurustelukumppania, innostutko ulkonäöltään täydellisestä, mutta selkeästi ongelmallisesta, ahdistuneesta ihmisestä vai kiinnostaisiko enemmän ulkonäöltään mitäänsanomaton mutta hauska, omissa nahoissaan viihtyvä empaattinen ihminen? Yhden illan valloituksena tuo kaunistus/komistus voisi olla mukava mutta jos haluaa pysyvää ihmissuhdetta hyvin harva innostuu ongelmapesästä.

Kropan muovaaminen tuo ympäristön kiinnostuksen lisäksi onnistumisen tunteita kun työ tuottaa tulosta, kun oma keho kehittyy. Sekä samaa hyvänolon tunnetta kuin miltei kaikki muukin urheilu/liikkuminen.

Täällä yksi näistä "rumista" tunnusti tehneensä mallintöitä nuorena. Tuohan se surullinen juttu on, monilla se oma kuva ei ole millään lailla kiinni realiteeteissa, aivan kivan, normaalin näköiset naiset sairastavat hirveitä komplekseja. Terapia olisi hyvä myös siinä suhteessa, että jos nämä naiset/miehet hankkivat lapsia voisivat pysäyttää pahan siirtymisen seuraavan sukupolveen: täälläkin joku kertoi kehnon itsetuntonsa ja ulkonäkökompleksinsa tulleen PERHEEN JA SUKULAISTEN pilkasta. Todella surullista, tuota ei kirurgin veitsellä paranneta, terapiaa ja uskoa itseen ja sitten toivottavasti rakastava ihmissuhde jossa voi kokea olevansa hyväksytty juuri itsenään.

Vierailija
148/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs ruma mies sitten? Kelpaako sulle?

No ei hitossa. Nainen haluaa tasokkaan miehen (top 10%), vaikka itse on mediaania kehnompi. Naisella on kuitenkin harha, että taviskoulutus (akateemisia miltei joka kolmas nainen nykyään) ja työpaikka (3500 euroa kuussa bruttona, ooh mikä menestyjä) tekisi hänestä eliittikumppanin. Ymmärrys puuttuu siitä, mitä naisesta yleensä halutaan.

Sama kuvio toistuu täälläkin kerta toisensa jälkeen, kun nainen ei millään löydä miestä.

Täähän se ois. Tosin sihteereille ei makseta yleensä noin paljoa vaikka onkin ne maisterin paperit. Liian moni nainen luulee, että se vähän pullukka 160cm pottunokka muuttuu yhtäkkiä "saalis"-tason naiseksi kun on vähän korkeakoulutusta ja tykkää käydä konserteissa ja matkustella. Se nyt vaan ei mene niin. Pikemminkin tuo yhtälö on turn off ja menee viimeinenkin mielenkiinto, kun joku luulee olevansa enemmän kuin on. 

Tämä on sama ilmiö kuin se, että miehet kuvittelevat salilla käymisen ja ulkonäön muutenkin nostavan heidän haluttavuuttaan aivan uusiin sfääreihin. Eli mietitään, mikä naisissa kiinnostaa itseä ja ruvetaan parantamaan niitä ominaisuuksia. Naisten mielestä akateeminen ja kulttuuria harrastava matkustelijamies on ihan ykköshemmo, joten he ajattelevat saman pätevän niin päin, että miestä kiinnostaisi sellainen nainen. 

Tuohan on tietenkin aivan väärä ajattelutapa. Naisen kannattaa kehittää itseään salilla, pukeutumisella ja luonteen puolelta alkaa iloisemmaksi. Miehen kannattaa tehdä enemmän rahaa tai vähintäänkin keskipalkkaa poikkeuksellisen kiinnostavalla alalla, lähteä jollekin itsevarmuus- ja ihmissuhdetaitokurssille ja kiinnittää myös jonkin verran huomiota vaatetukseen, ei kuitenkaan liikaa. Nämä ovat hyvin yksiselitteiset ja helposti ymmärrettävät faktat.

Niin ovat, mutta silti ne alapeukutetaan, ja niitä vastustetaan, etenkin täällä AV:lla.

Tuo on vain puolin ja toisin ihan megalomaanista yleistystä. Pieni vähemmistö toimii noin.

Siitä alapeukut.

Vierailija
149/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa leikkaukset. Olen lähipiirissä todistanut leikkausvirheitä & korjausoperaatioiden tarvetta jo sairauksien hoidossa tehdyissä leikkauksissa, joten pelottaa että sössisin itse vapaaehtoisesti itseni kauneuskirurgialla. Rahallisesti ei olisi ongelma, vaikka tarvitsisinkin ainakin kolme erilaista operaatiota. Palkastahan ne maksaisi.

No oma valintahan se on. :) itse uskallan kyllä riskit ottaa. On sen arvoista. Täytyy vain valita hyvät kirurgit ja pitää huoli että rahat riittää. Mutta vaihtoehtoja on, ei ole pakko jämähtää sen näköiseksi kuin nyt on.

Juu, oma henkilökohtainen ongelma ja valinta se on. Varmasti on sen arvoista, mutta itse en vielä ainakaan uskalla vaan tyydyn rumiin piirteisiini. Lähipiiristä ei löydy yhtään kokemuksia kauneuskirurgiasta, kynnystä voisi sekin alentaa jos tilanne olisi toinen.

Netistä kannattaa lukea kokemuksia ja miettiä asiaa. Ei kenenkään tarvitse leikellä itseään mutta jos kokee että esim uusi nenä saisi onnellisemmaksi niin go For it ! Terapiaa mielellään myös jos tuntuu että koko elämä pyörii rumuuden ympärillä. Hyvä sivusto: realself. Ihmisten oikeita kokemuksia eri leikkauksista ja lääkäreistä. Ei tosin suomalaisia mutta kai tuokin jotain auttaa.. Mutta: tsemppiä sulle mitä ikinä teetkään!

Vierailija
150/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvapa nainen on oikeasti ruma. Moni kuvittelee olevansa ruma, vaikkei sitä oikeasti edes ole.

Lähes kaikista naisista saa kivannäköisiä hyvällä meikillä, oikealla hiusmallilla ja -värillä ja persoonallisella pukeutumisella.

Varaa aika jollekin hyvälle kampaajalle ja pyydä muodonmuutosta. Jos olet ylipainoinen, laihduta. Se parantaa omaa oloa, vaikkakin myös ylipainoisissa on kauniita ja upeita naisia.

Itse laihdutin 20 kiloa, laitoin tyylin uusiksi ja opettelin rakastamaan omaa itseäni ja olemaan lempeä ja positiivinen.

En usko, että ap on ruma. Korkeintaan tavallisen näköinen tai ehkä erikoisen näköinen eikä ole tajunnut että se on hyvä juttu. Itselläni on eräs erityinen piirre kasvoissa, nuorena ajattelin olevani ruma mutta nykyään jopa korostan erikoisuuksiani meikillä ;)

Vierailija
151/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kedon kauneimpia kukkasia, mutta mitkä saavutukset. Ja yllä vain pari esimerkkejä. Miten joku voi sanoa, ettei vähemmän kaunis nainen voi tehdä mitään?!

Anteeks nyt vaan, mutta mitä tekemistä näillä naisilla on "ruma nainen" -keskustelussa? Tavallisen näköisiä naisia, suurin osa iäkkäitä.

Oletteko nähneet kuvia siitä "romutransusta"? Markus jotain, joka oli löytänyt sisäisen naiseutensa keski-ikäisenä? Katselin hänen kuvaansa Seiskassa ja sain ahaa-elämyksen. Mulla on tuollainen kroppa, näytän mieheltä, jolla on tekotissit! Naamani taas on aina ollut todella pyöreä. Vaikka olen normaalipainoinen, kasvoistani näytän suunnilleen samalta, kuin jotkut sairaalloisen lihavat, jotka eivät enää pysty liikkumaan itsenäisesti. Tähän vielä pienet silmät ja iso klyyvari. Bonuksena vielä ihosairaus, mikä saa nokan välillä helottamaan punaisena. Ta-daa! We have a winner!

Voiko sille ihosairaudelle tehdä jotain? Entä elintapasi? Voivatko ne vaikuttaa kasvojen turvotukseen?

Eihän se ole edes ruma: 

"Kihlaparin tarina alkoi Lotan lumouduttua Seiskassa näkemästään Markuksesta.

- Ajattelin, että onpa hyvännäköinen äijä!"

Vierailija
152/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.

Naisena voi turvautua kirurgiaan joku lauta hörökorva oli leikkausten jäkeen kiinassa saanut rikkaan miehen, kun oli kaunis.

Totuus paljastui miehelle vasta kun lapsista kasvoi pikku shrekkejä.

Äijä haastoi vaimonsa oikeuteen petoksesta, en tiedä miten siinä lopulta kävi. Tämän vuoden juttuja ja oli kai kaikissa lehdissä. Naisella on mahikset mutta alle 175 senttisellä ainoa mahdollisuus hyvännäköiseen naiseen on hankki vitusti rahaa tai tulla julkkikseksi.

Mulla oli yksi tuttava joka otti kääpiön miehekseen, häissäkin oltiin, mutta sitten se minuakin lyhyempi hobitti vaan aina kun tavattiin naljaili mulle ja jaksoi kehua itseään, autojaan, bisneksiään.

Noi olikin kai syy miksi tuttuni tuollaisen otti, välit meni tuttuun äijän takia poikki ja tuttuun en ole pitänyt yhteyttä vaikka päivitti normaalikokoiseen 185 senttiseen mieheen. Erossa sai kyllä isot rahat, ehkä ei köyhä sura enää kelpaa.

Vaikutat inhottavalta ihmiseltä, ilkeä ja pienisieluinen.

Vaikutelma voi pettää tuo kiinalaisen feikkimissin juttu uutisoitiin Suomessakin lähes joka lehdessä.

En voi sille mitään, mutta se tuttavan pikkumies josta kerroin oli oikeasti inhottava minua kohtaan ja koko ajan kehumassa itseään. En tullut toimeen hänen takia, vaikka oikeasti yritin pitää välejä.

Ehkä ne välit meni siksikin että rikaspari halusi samanlaista seuraa.

Vierailija
153/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kauniitkaan aina saa miehiä ympärilleen. Oon vielä koulussa ja monet tytöt joiden ympärillä pyörii poikia ei todellakaan oo mitään missejä. Ne on vaan luonteeltaan sopivia hengaamaan niitten kanssa. Tää saattaa kuulostaa hyvin itserakkaalta, mutta oon oikeasti paljon kauniimpi kuin monet niistä tytöistä. Alapeukuttakaa vaan, mutta se syy miksei mun kanssa silti kukaan poika vietä aikaa on se, että olen todella ujo ja vaikeasti lähestyttävä. Jos joku mun kanssa rupeaisi juttelemaan en keksi paljon mitään sanottavaa ja on vain kiusallien hiljaisuus. Sosiaaliset suhteet on mulle vaikeita eikä kukaan sellaisen ihmisen kanssa halua olla. Monet ihmiset kehuu mun ulkonäköä ja ihmettelee kun mulla ei ole poikkista. Vaikka omistais kauniin naaman, ei auta jos omistaa näin surkeen luonteen.

Vierailija
154/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeitä/voiteita on, ne vähentävät oireita, mutta eivät paranna. Kasvoissa ei ole turvotusta, vaan ihan fläsää. En tiedä, ku vähän mun pitäisi painaa, että pyöreys häviäisi. Ehkä pitäisi laihtua keskitysleiritasolle. Ikääntyminen on tosin alkanut helpottamaan tätä ongelmaa, en ole enää ihan niin kuunaama kuin nuorempana.

T: Se Nais-Markus

Vierailija
155/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huomattu. Olen itse rumahko, mutta jostain luonnonoikusta tyttäreni on syntynyt kauniiksi. Hassua seurata, kuinka helppo niitä miehiä on vaan VALITA, kun ympärillä pyörii koko joukkueen, koulun tai työpaikan kaikki miehet. Itse joutui ottamaan sen, joka huoli. Ja huonoksihan se jämäpala osoittautui. Nyt sitten yksin vissiin koko loppuelämä. Mukava ja nauravainen olen, ja miehet kyllä ystävystyy mielellään kanssani, mutta harva haluaa mitään muuta. Niin se vaan menee. Nainen menestyy, jos on kaunis ja tyhmä. Kaikki muu on turhaa.

Kaksi viimeistä lausetta tässä kommentissa kertookin esimerkillisesti siitä aiemmin mainitusta vittumaisuudesta.

Kaunis kun ei voi mitenkään omata muita avuja, ei voi olla osaava eikä varsinkaan älykäs.

Tämä koko ketju on kyllä niin masentava, alentava, itseinhoinen ja mustavalkoinen etten yhtään ihmettele miten nämä rumaksi itseään kutsuvat naiset ovat jääneet yksin. Ihan kuin olisi pelkkiä kauniita (ja tyhmiä) tai rumia naisia. Itse en ole kumpaakaan. Hyvin mulla on miehiä ja töitä riittänyt, vaikken ole kaunis tai edes kovin nätti vaan aika vaatimattoman näköinen. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että olen kiva ihminen.

156/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetuntoa voi työstää?

Kyllä.

Täällä yksi näistä "rumista" tunnusti tehneensä mallintöitä nuorena. Tuohan se surullinen juttu on, monilla se oma kuva ei ole millään lailla kiinni realiteeteissa, aivan kivan, normaalin näköiset naiset sairastavat hirveitä komplekseja. Terapia olisi hyvä myös siinä suhteessa, että jos nämä naiset/miehet hankkivat lapsia voisivat pysäyttää pahan siirtymisen seuraavan sukupolveen: täälläkin joku kertoi kehnon itsetuntonsa ja ulkonäkökompleksinsa tulleen PERHEEN JA SUKULAISTEN pilkasta. Todella surullista, tuota ei kirurgin veitsellä paranneta, terapiaa ja uskoa itseen ja sitten toivottavasti rakastava ihmissuhde jossa voi kokea olevansa hyväksytty juuri itsenään.

Terapia nyt ei auta kuin ihan murto-osaa... Jäin miettimään tuota kauniilta kuulostavaa naista, joka kertoi kokeneensa pilkkaa juurikin oman perheensä ja sukunsa suunnalta. Muistan, kun sanoin äitini kuullen peilikuvalleni, että onpas minulla hiukset tänään kauniisti = yritys kohottaa itsetuntoa edes hitusen. Äitini järkyttyi ja haukkui ulkonäköni. Kysyin äidiltäni tästä aikuisena ja äitini myönsi, että oli yrittänyt saada minut "maan pinnalle", ettei minulle nousisi "kusi hattuun"... Ihan hullua, kun ajattelee kuinka monta vuotta elämästäni tuhlasin kokiessani olevani ruma.

Kuitenkin tuntuu, että aiemmille sukupolville oli tärkeää olla luterilaisen nöyrä, kauneus oli synti ja ylpeys kaiken pahan alku ja juuri. Kun siskoni sai esikoisensa, hänen anoppinsa sanoi, ettei lasta saa kehua, ettei se ylpisty! Järkyttävää. Kehun omia tyttöjäni aina kun on mahdollisuus; kehun kuinka ihania he ovat, kuinka auttavaisia, kuinka kovasti he tekevät töitä opetellessaan jotain uutta, ja kuinka rakkaita he ovat juuri sellaisina kuin he ovat. Ja kyllä, kehun myös kuinka kauniita he ovat, samoin, kuin kaikki muutkin ihmiset. Kerron, kuinka kaikki ihmiset ovat omalla tavallaan kauniita, eikä ole sellaista ihmistä, joka olisi kaikkien mielestä kaunis ja aivan varmasti kaikki ihmiset ovat jonkun mielestä kauniita. Uskon, että se on se oikea kohta huonon itsetunnon kierteen katkaisuun, ei mikään terapia, vaan se, että itse kasvattaa omat lapsensa paremmin. En usko, että voin onnistua enää huonommin, kuin vaikka minun äitini?

Vierailija
157/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lagy Gaga, Nicki Minaj, Tori Spelling... ei nyt naamastaan mitään kedon kauneimpia kukkasia, mutta aika ison uran ovat saaneet luotua kuka milläkin avuilla.

158/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole edes ruma: 

"Kihlaparin tarina alkoi Lotan lumouduttua Seiskassa näkemästään Markuksesta.

- Ajattelin, että onpa hyvännäköinen äijä!"

Tuo Markus voisi olla ihan näyttävä, jos hänet meikkaisi ja stailaisi paremmin?

Vierailija
159/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat.

Mistä tämä harhaluulo oikein tulee?

Olen siis itse kasvoiltani ruma ja voin allekirjoittaa kyseisen väitteen. Mulla on ollut suurimman osan aikuisiästäni suunnilleen missimittainen vartalo ja hiukset ovat pitkät ja luonnostaan paksut. Mutta kasvoni ovat todella rumat (vinot silmät, voimakkaat poskipäät, liian iso suu ja leveä hymy, liian paksut huulet valkoihoiseksi suomalaiseksi ja aivan liian iso nenä, joka on vieläpä hyppyrimallia). Miehet eivät vain pidä minua lainkaan viehättävänä ainakaan Suomessa.

En halua pahoittaa kenenkään mieltä, ehkä tämä on "autistinen" kysymys, mutta mitkä ovat todelliset mittasi? Tai mitä ne olivat, kun olit 25-35v? Pituus, paino, lantio, vyötärö, rintakehä?

Pituus 174cm/175cm, paino 56 kg, lantio 90 cm, vyötärönympärys 66 cm ja rintakehä 84 cm. En nyt varmaan ihan ideaalimittainen, mutta kuitenkin. Roikuin nuorempana vähän aikaa jopa yhdessä mallitoimistossa, mutta niitä töitä en juurikaan tehnyt ja se vähäkin roikkuminen siellä katkesi siihen, kun koira puraisi kasvoihini ja niiden jälkien paranteluun meni about puolisen vuotta. Naamani on hieman liian "persoonallisen" näköinen, mutta ihan nuorena ja hoikkana olisin voinut joitain mallin hommia voinut tehdä. Miehet minua eivät kyllä pidä lainkaan kauniina tai edes etäisesti viehättävänä.

Häh? Olet oikeasti siis kaunotar. Arvasin sen jo tuon kasvojen kuvailun perusteella.

Ja toisessa viestissä sanoit että sukulaiset äitiä myöten ovat arvostelleet ulkonäköäsi ja että olet kokenut ala-asteelta lähtien koulukiusaamista.

Mars terapiaan siitä. Kuulostaa siltä, että vain sinua ympäröivä yhteisö on ollut paska...

Vierailija
160/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko täällä otettu jo kantaa, että hauskat naiset voivat myös menestyä, saada miehen. Ja kyl se taitaa muutenkin olla kiinni itsevarmuudessa. Plus niin jotenkin suomalaista ruiskutetaan täällä en voi menestyä kun oon ruma. No et voi menestyä, kun ruikutat täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi