Olen lahjakas Mensan jäsen vastailen kysy kysy
Kommentit (33)
Et ole muuttunut lahjakkaaksi tässä spämmäystesi välillä.
Onko sinulla paljon ystäviä ja vilkas sosiaalinen elämä?
kuka teistä on sielä viksuin? puhutteko osamääristänne
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla työpaikka?
On
Millaisia ruokia kokkaat arkisin? Paljonko käytät aikaa valmistamiseen ja jälkien siivoamiseen?
Feikkimensalainen, ei edes älyä vastata
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla työpaikka?
Tyhmä paljon töitä tekee viisas pääsee vähemmällä, eli ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Feikkimensalainen, ei edes älyä vastata
Ite oot feikki!
Vierailija kirjoitti:
Mitattiinko testissä myös tunneälysi, kielellinen ja matemaattinen lahjakkuutesi sekä oletko kätevä käsistäsi ja hyvä hahmotuskyky ja piirustustaito (ilman pitkäaikaista harjoittelua)? Minulle tuli kotiin esitesti että jos selvitän sen niin kannattaa osallistua testiin mutta muuten ei. Sain vastaukseksi että olen imbesillin tasoinen. Kaikki edellä kuvaamani sopii minuun joten en voi olla imbesillin tasoinen kymppien tyttö.
En tiedä mitä Mensan testit siis loppujen lopuksi mittavat. Jotkut maailman nerot ovat myös saaneet vastaukseksi imbesillitason.
Tunneälyä ei ole olemassa. Se mitä jotkut kutsuvat tunneälyksi voidaan kuvata täydellisesti Big 5 personallisuuspiirteillä
Mensan testi mittää yleisälykkyyttä g-faktoria, älykkyystestit ovat luotettavampia psykologisia testejä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla paljon ystäviä ja vilkas sosiaalinen elämä?
Liikaa mielestäni
Vierailija kirjoitti:
Syön paskaani.
-ap
pyllyn hedelmiä. pysytääs ny asiallisina
Vierailija kirjoitti:
Mien niin lahjakas?
Älyllisesti lahjakas
Vierailija kirjoitti:
Syön paskaani.
-ap
Hyi helvetti!!!
🤮🤮🤮
Miksi et ole läpäissyt edes peruskoulua?
Mitattiinko testissä myös tunneälysi, kielellinen ja matemaattinen lahjakkuutesi sekä oletko kätevä käsistäsi ja hyvä hahmotuskyky ja piirustustaito (ilman pitkäaikaista harjoittelua)? Minulle tuli kotiin esitesti että jos selvitän sen niin kannattaa osallistua testiin mutta muuten ei. Sain vastaukseksi että olen imbesillin tasoinen. Kaikki edellä kuvaamani sopii minuun joten en voi olla imbesillin tasoinen kymppien tyttö.
En tiedä mitä Mensan testit siis loppujen lopuksi mittavat. Jotkut maailman nerot ovat myös saaneet vastaukseksi imbesillitason.