Naisena ei voi tehdä mitään, jos ei ole syntynyt kauniiksi
Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku mies voi olla katellinen siitä, että nainen on saanut seksiä mutta häntä on muutoin kohdeltu erittäin huonosti? Vähän sama kuin olisi raiskauksen uhrille kateellinen, kun on se uhri kuitenkin saanut "seksiä"?
Itse esimerkiksi olen joutunut maksamaan seksin saamisesta. Jos saisin ilmaiseksi joltain, niin olisin todella tyytyväinen! Enkä minä mihinkään hyväksikäyttöön jäisi vellomaan, kunhan vaan pääsisin panemaan.
Olet sairas, ei muuta sanottavaa. Vai nauttisitko siitä, että joku mies ottaisi sinut väkisin anaaliin? Olisit sentään päässyt harrastamaan seksiä ilman maksamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku mies voi olla katellinen siitä, että nainen on saanut seksiä mutta häntä on muutoin kohdeltu erittäin huonosti? Vähän sama kuin olisi raiskauksen uhrille kateellinen, kun on se uhri kuitenkin saanut "seksiä"?
Itse esimerkiksi olen joutunut maksamaan seksin saamisesta. Jos saisin ilmaiseksi joltain, niin olisin todella tyytyväinen! Enkä minä mihinkään hyväksikäyttöön jäisi vellomaan, kunhan vaan pääsisin panemaan.
Voi juma oikeesti. Ilmankos miehet aina selittää kuinka "nainen saa aina seksiä" ihan kuin se olisi juuri se tärkeä asia, saada vain seksiä tyypiltä joka muuten jopa halveksuu sinua eikä ainakaan ikinä halua suhdetta.
Miehet näkee naiset onnekkaina tämän takia eikä tajua, että usealle naiselle tuo kelpaamattomuus ja halveksunta on pahempi kuin seksittömyys.Kyllähän ne naisetkin lähtevät miesten mukaan yhdeksi yöksi, vaikka hyvin tietävät, minkälainen arvostus miehellä on naista kohtaan. Monilla miehillä tätä mahdollisuutta ei ole. Poikuus pysyy hautaan asti monilla.
Jotkut lähtee joo ja ehkä osalle kaikki tuo on ihan okei, eikä kaikki miehet kyllä halveksu niitä panojaan. Toisaalta tunnen sellaisia, joilla ei ole itsetuntoa- tai arvostusta lainkaan ja jotka paikkaavat yhden yön jutuillaan jotain tyhjiötä itsessään.
Enpä ole vielä tavannut miestä, joka arvostaisi helppoja panoja. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas, ei muuta sanottavaa. Vai nauttisitko siitä, että joku mies ottaisi sinut väkisin anaaliin? Olisit sentään päässyt harrastamaan seksiä ilman maksamista.
En toki, olen nimittäin kiinnostunut naisista. Enkä kai raiskauksista puhunut mitään?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, jotka teettävät kauneusleikkauksia kasvoilleen ja koko kropalleen, että kun kaksi tällaista leikeltyä pariutuu ja saavat perillisen, niin miten ruma se lapsi on?
Geenilotto on siitä jännä, että tulosta ei voi arvata aineksista. Vanhemmista voi tulla just upea yhdistelmä. Ja mitä kauneusleikkauksia koko kropalle tehdään? Aika vähän varmaan. Jotain rasvaimua ehkä tai silikonirintoja. Mutta nuo eivät olekaan mitenkään olennaisia ulkonäössä.
Olen itse plastiikkakirurgian kannalla, jos ulkonäössä jokin häiritsee. Turha kärvistellä koko elämä sellaisen ongelman kimpussa, johon on olemassa ratkaisu. Uskon että plastiikkakirurgia tulee lisääntymään sekä muut ulkonäköä kohentavat toimenpiteet. Koko ajan tulee uusia mahdollisuuksia.
Ja pöh! Tarja Halonenkin oli presidentti, vaikkei Luoja ollutkaan kauneutta suonut.
Naisena (rumana) paras vakuutus on hyvä koulutus ja varallisuus. Ei ole pakko katsella ketään juoppoa rahan takia. Rikas (rumakin ja jopa) nainen saa hyväkroppaisen rantapojun! Ei tarvi todellakaan katsoa läskiä kaljua suomalaista juoppoa ja saa kauniita lapsia kaupan päälle jos haluaa. Geenipooli saa uutta materiaalia.
Kaikille rumille ja vähemmän rumille naisille on tässä muutama nopea ohje:
- Tarkista vaatetuksesi ja vaatteiden värit ja kuosit, ja sitten mieti kampauksesi uusiksi. Erään jenkkitutkimuksen mukaan miehet kiinnittivät eniten huomiota hiuksiin.
- Opettele kävelemän kauniisti. Harjoittele kävelyä esim. lankulla. Treenaa myös puheääntä vaikka laulamalla suihkussa.
- Entäpä ryhti. Ota kirja pään päälle ja harjoittele seisomista, istumista ja liikkumista sen kanssa.
- Muista hymyn merkitys. Kaunis hymy kertoo, että olet helposti lähestyttävä, sinulla on älyä ja empatiaa. Hymy myös nuorentaa.
- Erään selvityksen mukaan miehet arvostivat naisessa eniten huumorintajua! Ei siis ulkonäköä, hyvää kroppaa tms. Kysymys kuuluu: osaatko kertoa yhtään vitsiä? Nauratko herkästi? Näetkö koomisia puolia asioista? Ellet, ala lukea vaikka Paasikiveä tai vitsikirjoja.
- Liiku paljon, sillä se tekee mielesi ja kehosi notkeaksi.
- Mieti vielä, pelaatko itsesi laiskuuttasi ulos eri tilanteista ja kerrot syyn olevan siinä, että olet ns. syntymäruma. Katsopa joskus malleja, he eivät tosiaankaan ole todellisessa elämässä ja ilman meikkiä kauniita tai sieviä, oikeastaan aika moni on melkoinen hevosnaama, silti he saavat itsensä näyttämään upeilta.
HAH HAH HAH HAA!
Naisilla on aina se valttikortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä oletetaan, että rumalla naisella olisi kamala kroppa/hän olisi automaattisesti lihava?
Kasvoiltani olen ruma, vartaloni taas on siro, normaalipainoinen ja voitinpa geenilotossa itselleni tiimalasivartalon ja sentään keskikokoiset rinnat. Lisäksi liikun aktiivisesti harrastaen eri urheilulajeja, eli siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Silareita en ole edes harkinnut terveyssyistä, vaikka varmaan pitäisi.
Jos tämä on totta niin sinulla olisi kymmenen miestä juoksemassa jonossa perässäsi, kun lähdet lenkille. Jos vaan napsautattaisit sormiasi.
Napsautus tarkoittaisi esimerkiksi keskustelun avaamisen, pienen flirtin, tai deittiprofiilin luomisen.
Ha ha. Taidat olla sellainen ihminen, jolle rumat naiset ovat näkymättömiä? Olen vuosikausia käynyt mm. salilla ja kertaakaan ei ole yksikään mies aloittanut juttelemaan. Jos joudun kysymään jotain pakollista (eli esim. onko joku paikka vapaana) miehet tulevat vaikean oloisiksi ja häipyvät erittäin nopeasti pois paikalta. Ei se vartalo merkkaa kun kasvot ovat helvetin rumat.
Olen aiemmalle sivulle kommentoinut etten päässyt myöskään nettideittien kautta treffeille.
Ai et päässyt? Heh heh, hyvä vitsi. Minäkin kokeilin joku vuosi sitten millaista nettideittailu on naisille, ns Catfishing. Kuvattomalle, rumalle ja kauniille, kaikille olisi löytynyt miehiä deiteille. Kaunis 23v olisi voinut tienata tolkuttomasti rahaakin vielä, tai ainakin tarjouksia tuli. Vaikeuksia meillä kaikilla on, joillakin enemmän, mutta jotain rajaa noihin poskettomiin väitteisiin.
Salilla miehet kaikkoaa koska on saarnattu + uskottu että te olette siellä treenaamista varten, ja synkkä/vihainen ilmeesi ("joudut pakollista kysymään") varmistaa että näin se on. Hymyile sille toistuvasti, ja asiat muuttuu.
Niin, en päässyt. Kuvallinen profiili = kukaan mies ei vastannut keskustelunaloituksiini. Kuvaton profiili = keskustelu meni hyvin kunnes mies näki kuvani. 0 treffiä.
Aiemmassa kommentissa sanottiin, että pelkästään vartaloni takia saisin heti miehen. Jos tähän miehen saamiseen vaaditaan sittenkin muutakin kuten hymyilyä, älkää tehkö perusteettomia väitteitä.
No niin, nyt sitten olet redusoinut väitteen tasolle, jossa hymyilykin, eli tunteen ilmaiseminen on kiellettyä, koska sitä ei tehdä ainoastaan vartalolla. Absurdia väittelyä. Hyvä kroppa + ruma naama, toimii. Minulle ja monelle muulle.
Ja montako miesten viestiä jätit inboksiisi lojumaan? Ja olihan sinulla tietysti myös kokovartalokuva ilmoituksessasi? Lead with your strengths, woman.
Vaikka osallistut tähän ruikutusketjuun sen hengen mukaisesti, vaikutat silti fiksulta, loogiselta, älä anna periksi, joku saa sinusta helmen vielä.
Sinä et mitenkään näytä käsittävän, että se vartalo ei auta kun kasvot ovat aivan helvetin rumat. En ole tätä itse keksinyt vaan miehiltä (pyytämättä) saatujen kommenttien perusteella olen tilani tajunnut. En jaksa enempää enää puolustautua, minä en vartalollani ole miestä saanut.
En jättänyt mitään miesten viestejä lojumaan, koska en sellaisia saanut kuvallisella profiililla. Kuvattomana kaikki keskustelut loppuivat siihen kun mies näki kuvani. Oli kasvokuva ja kuva kauempaa, jossa näkyi vartaloni.
Vierailija kirjoitti:
Ja pöh! Tarja Halonenkin oli presidentti, vaikkei Luoja ollutkaan kauneutta suonut.
Ei hän ainakaan minusta ole ollut mitenkään ruman näköinen nuoruuskuvissaan! Vai onko minulla sitten vikaa silmissä...
Mutta miksi ihmeessa jotkut naiset (no juu, miehetkin!) vanhetessaan muuttuvat susirumiksi? Jotkut ovat samannakoisia suurinpiirtein aina, mutta esimerkiksi tuo ex-pressa?!
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ihmeessa jotkut naiset (no juu, miehetkin!) vanhetessaan muuttuvat susirumiksi? Jotkut ovat samannakoisia suurinpiirtein aina, mutta esimerkiksi tuo ex-pressa?!
Halonen on yli 70-vuotias. Harva sen ikäinen näyttää "suurinpiirtein" samalta kuin 30-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.
Yhden asian unohdit:
KAUNEUS ON KATSOJAN SILMÄSSÄ!
On kai missikisojenkin tuloksista joka vuosi eripuraa. On rumaa ja kaunista missiä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halonen on yli 70-vuotias. Harva sen ikäinen näyttää "suurinpiirtein" samalta kuin 30-vuotiaana.
Ei todista mitään. Katso vaikka Pirkko Mannolaa tai Ursula Rainiota tai tai tai. Eivät ole muuttuneet tunnistamattomiksi! OK, joku vetää tähän kirurgian ja vastaavat; mutta miksei juuri tämä yli 70-vuotias ole tehnyt asian eteen yhtään mitään? Hän oli ihan sievä nuoruuskuvissaan kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille rumille ja vähemmän rumille naisille on tässä muutama nopea ohje:
- Tarkista vaatetuksesi ja vaatteiden värit ja kuosit, ja sitten mieti kampauksesi uusiksi. Erään jenkkitutkimuksen mukaan miehet kiinnittivät eniten huomiota hiuksiin.
- Opettele kävelemän kauniisti. Harjoittele kävelyä esim. lankulla. Treenaa myös puheääntä vaikka laulamalla suihkussa.
- Entäpä ryhti. Ota kirja pään päälle ja harjoittele seisomista, istumista ja liikkumista sen kanssa.
- Muista hymyn merkitys. Kaunis hymy kertoo, että olet helposti lähestyttävä, sinulla on älyä ja empatiaa. Hymy myös nuorentaa.
- Erään selvityksen mukaan miehet arvostivat naisessa eniten huumorintajua! Ei siis ulkonäköä, hyvää kroppaa tms. Kysymys kuuluu: osaatko kertoa yhtään vitsiä? Nauratko herkästi? Näetkö koomisia puolia asioista? Ellet, ala lukea vaikka Paasikiveä tai vitsikirjoja.
- Liiku paljon, sillä se tekee mielesi ja kehosi notkeaksi.
- Mieti vielä, pelaatko itsesi laiskuuttasi ulos eri tilanteista ja kerrot syyn olevan siinä, että olet ns. syntymäruma. Katsopa joskus malleja, he eivät tosiaankaan ole todellisessa elämässä ja ilman meikkiä kauniita tai sieviä, oikeastaan aika moni on melkoinen hevosnaama, silti he saavat itsensä näyttämään upeilta.
Näiden ohjeiden alentuvuus on käsittämätöntä :D Miksi edelleen kasvoiltaan ruma nainen = tosikko, ei harrasta liikuntaa, tylsä, ruma hymy, ei hymyile, kamalat hiukset, kamalat vaatteet, huono ryhti, jne.
Kun se rumuus on kasvoista kiinni. Kasvojen mittasuhteista. Sitä ei voi parantaa/peittää edes meikillä.
Vierailija kirjoitti:
meikkitaiteilija kirjoitti:
Oletko koskaan katsonut sellaista sarjaa kuin Rupauls drag race? Siinä varsin rumista miehistä saadaan meikillä ja puvuilla mitä ihastuttavimpia olentoja. Että meikkikurssille mars. Oikealla tekniikalla saadaan ihan oikeasti ns.rumistakin paljon kauniimpia! Olen itse ilman meikkiä ehkä kuus puoli. Kunnon meikillä menen ysistä.
Ja olen ennen baari-iltoja taikonut joistain vähemmän viehättävistä kavereistani parilla niksillä kaunottaria. Eikä ole edes vaikeaa... tekniikat oppii muutamassa viikossa.
Millä nikseillä muka? Meikilläkään ei voi kolmiulotteisessa maailmassa niin paljon hämätä.
Niksejä... jos silmät ovat esim. pienet, tehdään niitä isontava häivytys gradient-tyylisellä luomiväritriolla (kirkas, tummempi, musta) ja alarajaus valkoisella. Jos liian kapeat, tehdään leveät yksittäisillä irtoripsillä, joita tulee sekä alas että ylös jne. Kasvojen mallista taas luodaan valolla/varjolla/poskipunalla mahdollisimman sydämenmuotoa muistuttava, huulten rajauksen voi taitavasti tehdä amorinkaaren ylle jos huulet ovat liian pienet, valokynä nuorentaa 10 vuotta jos sitä osaa käyttää, kalliit primer-tuotteet silottavat rypyt joten esim hd-meikkivoide siihen päälle tekee ihosta uskomattoman tasaisen, kulmakarvat nypitään jotta ne tekevät lookista mahdollisimman harmonisen kokonaisuuden jne. Tosin näiden juttujen hallitsemiseen menee aikaa. Jos osaamaton alkaa esim. suurentaa huuliaan rajauksella, ollaan pian sirkuksessa tuijottamassa klovnia.
Sitten on tietty hiustenpidennykset klipseillä(menee 5min), tavalliset tekoripset, toppaukset jne. Vähän vaivaa niin seiskan tavismuijasta tulee lähes kymppi.
Enkä sano tätä sillä, että kaikkien tulisi näyttää upeilta. Sanon vain, että se on _mahdollista_!
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan katsonut sellaista sarjaa kuin Rupauls drag race? Siinä varsin rumista miehistä saadaan meikillä ja puvuilla mitä ihastuttavimpia olentoja. Että meikkikurssille mars. Oikealla tekniikalla saadaan ihan oikeasti ns.rumistakin paljon kauniimpia! Olen itse ilman meikkiä ehkä kuus puoli. Kunnon meikillä menen ysistä.
Ja olen ennen baari-iltoja taikonut joistain vähemmän viehättävistä kavereistani parilla niksillä kaunottaria. Eikä ole edes vaikeaa... tekniikat oppii muutamassa viikossa.
Millä nikseillä muka? Meikilläkään ei voi kolmiulotteisessa maailmassa niin paljon hämätä.
Niksejä... jos silmät ovat esim. pienet, tehdään niitä isontava häivytys gradient-tyylisellä luomiväritriolla (kirkas, tummempi, musta) ja alarajaus valkoisella. Jos liian kapeat, tehdään leveät yksittäisillä irtoripsillä, joita tulee sekä alas että ylös jne. Kasvojen mallista taas luodaan valolla/varjolla/poskipunalla mahdollisimman sydämenmuotoa muistuttava, huulten rajauksen voi taitavasti tehdä amorinkaaren ylle jos huulet ovat liian pienet, valokynä nuorentaa 10 vuotta jos sitä osaa käyttää, kalliit primer-tuotteet silottavat rypyt joten esim hd-meikkivoide siihen päälle tekee ihosta uskomattoman tasaisen, kulmakarvat nypitään jotta ne tekevät lookista mahdollisimman harmonisen kokonaisuuden jne. Tosin näiden juttujen hallitsemiseen menee aikaa. Jos osaamaton alkaa esim. suurentaa huuliaan rajauksella, ollaan pian sirkuksessa tuijottamassa klovnia.
Sitten on tietty hiustenpidennykset klipseillä(menee 5min), tavalliset tekoripset, toppaukset jne. Vähän vaivaa niin seiskan tavismuijasta tulee lähes kymppi.
Enkä sano tätä sillä, että kaikkien tulisi näyttää upeilta. Sanon vain, että se on _mahdollista_!
Ei auta. On tässä kokeiltu meikin avulla (ja alan ammattilaistenkin opastuksessa) mahdollisia kauneutta lisääviä keinoja jo yli 10 vuotta ja en koskaan ole muuttunut edes nätiksi meikin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. On tässä kokeiltu meikin avulla (ja alan ammattilaistenkin opastuksessa) mahdollisia kauneutta lisääviä keinoja jo yli 10 vuotta ja en koskaan ole muuttunut edes nätiksi meikin avulla.
Vaikea uskoa, sorry. Veikkaan että kyseessä on nyt oikeasti huono itsetunto, tai sitten olet käynyt huonolla meikkaajalla... olisi erittäin mielenkiintoista kokeilla meikata sinut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon loukkaa se miten miehet kuvittelevat olevansa oikeutettuja kommentoimaan epämiellyttävänä pitämäänsä ulkonäköä negatiivisesti. Jos itse on valinnut ja halunnut tapailla rumaa naista, miksi pitää antaa kritiikkiä naiselle ulkonäöstä säännöllisesti? Sellaisista asioista, joihin ei voi vaikuttaa. Rakentavan kritiikin ymmärrän, mutta tiedoksi kaikille miehille: kommentti "että sä olet ruma" ei ole rakentavaa. Siinä vain hämmentyy, koska vapaa maa ja mies voi valita nätimmänkin.
Niinpä, tai jos haluaa täydellisen niin turha ottaa tavista, kun ei kerran osaa olla tyytyväinen. Tuhoaa vain sen kumppaninsa itsetunnon rippeetkin huomauttelemalla ulkonäöstä.
https://www.reddit.com/r/TwoXChromosomes/comments/2k3osv/people_are_jus…
Oli aika surullinen tarina siitä, millaista voi ruman naisen elämä olla.
No olipas kamalaa luettavaa. Not. Siinä on kirjoitettuna vain jonkun huonoitsetuntoisen mussuttajan baari-ilta, ei kukaan ollut tuolle mitenkään ilkeä tai mitään.
Jotkut lähtee joo ja ehkä osalle kaikki tuo on ihan okei, eikä kaikki miehet kyllä halveksu niitä panojaan. Toisaalta tunnen sellaisia, joilla ei ole itsetuntoa- tai arvostusta lainkaan ja jotka paikkaavat yhden yön jutuillaan jotain tyhjiötä itsessään.