Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena ei voi tehdä mitään, jos ei ole syntynyt kauniiksi

Vierailija
11.06.2016 |

Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.

Kommentit (281)

Vierailija
201/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole niin yksinkertaista löytää mies, jolle ulkonäöllä ei ole väliä. Vaikka joku voisikin ottaa vähän rumemman naisen, on luultavasti hänelläkin joitain asioita joita pitää luotaantyöntävinä naisessa.

Vierailija
202/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan nyt saisimme kuvan suht normaalista (ei sairaalloisen ylipainoinen tms) naisesta, joka on niin ruma, ettei miehille kelpaa. Vielähän sellaista ei kukaan ole pystynyt näyttämään.

Varmaan moni rumakin nainen kelpaa joillekin miehille seksiin, mutta mites parisuhde?

No sitä ei yksinkertaisesti saa.

Aika paljon tiedän kuitenkin "rumia" ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa. Tosi outoa!

Niin, koska nuo henkilöt olivat "rumia". Me rumat ilman " " -merkkejä pääse parisuhteeseen. Esimerkiksi minulta ei ole kysytty suhdestatusta koskaan, eli jo kasvojeni perusteella ymmärretään etten voisi saada miestä.

Kyllä osa heistä on ihan oikeasti yleisen mittapuun mukaan rumia kasvoiltaan. En vain tykkää sanoa ihmisiä rumiksi, siksi lainausmerkit. Eivätkä heidän miehensäkään mitään adoniksia tosiaan ole, silti vaikuttavat ihan onnellisilta parisuhteissaan. Ovat löytäneet kumppaninsa esim. yhteisestä harrastuksesta.

Teillä "olen niin ruma etten kelpaa parisuhteeseen yhyy"-tyypeillä ei taida olla mitään sosiaalista elämää? Nyhjäätte vain yksiöissänne ja surkuttelette sitä niin sanottua rumuuttanne. Ei kukaan teitä kotoa tule hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huomattu. Olen itse rumahko, mutta jostain luonnonoikusta tyttäreni on syntynyt kauniiksi. Hassua seurata, kuinka helppo niitä miehiä on vaan VALITA, kun ympärillä pyörii koko joukkueen, koulun tai työpaikan kaikki miehet. Itse joutui ottamaan sen, joka huoli. Ja huonoksihan se jämäpala osoittautui. Nyt sitten yksin vissiin koko loppuelämä. Mukava ja nauravainen olen, ja miehet kyllä ystävystyy mielellään kanssani, mutta harva haluaa mitään muuta. Niin se vaan menee. Nainen menestyy, jos on kaunis ja tyhmä. Kaikki muu on turhaa.

Kaksi viimeistä lausetta tässä kommentissa kertookin esimerkillisesti siitä aiemmin mainitusta vittumaisuudesta.

Kaunis kun ei voi mitenkään omata muita avuja, ei voi olla osaava eikä varsinkaan älykäs.

Voi omata, mutta ei tarvitse muita avuja.

Vierailija
204/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon loukkaa se miten miehet kuvittelevat olevansa oikeutettuja kommentoimaan epämiellyttävänä pitämäänsä ulkonäköä negatiivisesti. Jos itse on valinnut ja halunnut tapailla rumaa naista, miksi pitää antaa kritiikkiä naiselle ulkonäöstä säännöllisesti? Sellaisista asioista, joihin ei voi vaikuttaa. Rakentavan kritiikin ymmärrän, mutta tiedoksi kaikille miehille: kommentti "että sä olet ruma" ei ole rakentavaa. Siinä vain hämmentyy, koska vapaa maa ja mies voi valita nätimmänkin.

Vierailija
205/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan nyt saisimme kuvan suht normaalista (ei sairaalloisen ylipainoinen tms) naisesta, joka on niin ruma, ettei miehille kelpaa. Vielähän sellaista ei kukaan ole pystynyt näyttämään.

Varmaan moni rumakin nainen kelpaa joillekin miehille seksiin, mutta mites parisuhde?

Aika paljon tiedän kuitenkin "rumia" ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa. Tosi outoa!

Niin, koska nuo henkilöt olivat "rumia". Me rumat ilman " " -merkkejä pääse parisuhteeseen. Esimerkiksi minulta ei ole kysytty suhdestatusta koskaan, eli jo kasvojeni perusteella ymmärretään etten voisi saada miestä.

Kyllä osa heistä on ihan oikeasti yleisen mittapuun mukaan rumia kasvoiltaan. En vain tykkää sanoa ihmisiä rumiksi, siksi lainausmerkit. Eivätkä heidän miehensäkään mitään adoniksia tosiaan ole, silti vaikuttavat ihan onnellisilta parisuhteissaan. Ovat löytäneet kumppaninsa esim. yhteisestä harrastuksesta.

Teillä "olen niin ruma etten kelpaa parisuhteeseen yhyy"-tyypeillä ei taida olla mitään sosiaalista elämää? Nyhjäätte vain yksiöissänne ja surkuttelette sitä niin sanottua rumuuttanne. Ei kukaan teitä kotoa tule hakemaan.

Viimeinkin. Muuhun en kommentoi, koska syy sinkkuudelleni (omalla kohdallani) löytyy juuri kasvoista.

Vierailija
206/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huomattu. Olen itse rumahko, mutta jostain luonnonoikusta tyttäreni on syntynyt kauniiksi. Hassua seurata, kuinka helppo niitä miehiä on vaan VALITA, kun ympärillä pyörii koko joukkueen, koulun tai työpaikan kaikki miehet. Itse joutui ottamaan sen, joka huoli. Ja huonoksihan se jämäpala osoittautui. Nyt sitten yksin vissiin koko loppuelämä. Mukava ja nauravainen olen, ja miehet kyllä ystävystyy mielellään kanssani, mutta harva haluaa mitään muuta. Niin se vaan menee. Nainen menestyy, jos on kaunis ja tyhmä. Kaikki muu on turhaa.

Pidät sitten tytärtäsi tyhmänä?

Oman äidin kateus se vasta herkkua onkin. Ei tosin niin harvinaista sellaista kuin saatetaan luulla.

En ole kateellinen, olen onnellinen hänen puolestaan, että pääsee helpommalla elämässään.

Vierailija
207/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä oletetaan, että rumalla naisella olisi kamala kroppa/hän olisi automaattisesti lihava?

Kasvoiltani olen ruma, vartaloni taas on siro, normaalipainoinen ja voitinpa geenilotossa itselleni tiimalasivartalon ja sentään keskikokoiset rinnat. Lisäksi liikun aktiivisesti harrastaen eri urheilulajeja, eli siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Silareita en ole edes harkinnut terveyssyistä, vaikka varmaan pitäisi.

Jos tämä on totta niin sinulla olisi kymmenen miestä juoksemassa jonossa perässäsi, kun lähdet lenkille. Jos vaan napsautattaisit sormiasi. 

Napsautus tarkoittaisi esimerkiksi keskustelun avaamisen, pienen flirtin, tai deittiprofiilin luomisen.

Ha ha. Taidat olla sellainen ihminen, jolle rumat naiset ovat näkymättömiä? Olen vuosikausia käynyt mm. salilla ja kertaakaan ei ole yksikään mies aloittanut juttelemaan. Jos joudun kysymään jotain pakollista (eli esim. onko joku paikka vapaana) miehet tulevat vaikean oloisiksi ja häipyvät erittäin nopeasti pois paikalta. Ei se vartalo merkkaa kun kasvot ovat helvetin rumat.

Olen aiemmalle sivulle kommentoinut etten päässyt myöskään nettideittien kautta treffeille.

Ai et päässyt? Heh heh, hyvä vitsi. Minäkin kokeilin joku vuosi sitten millaista nettideittailu on naisille, ns Catfishing. Kuvattomalle, rumalle ja kauniille, kaikille olisi löytynyt miehiä deiteille. Kaunis 23v olisi voinut tienata tolkuttomasti rahaakin vielä, tai ainakin tarjouksia tuli. Vaikeuksia meillä kaikilla on, joillakin enemmän, mutta jotain rajaa noihin poskettomiin väitteisiin.

Salilla miehet kaikkoaa koska on saarnattu + uskottu että te olette siellä treenaamista varten, ja synkkä/vihainen ilmeesi ("joudut pakollista kysymään") varmistaa että näin se on. Hymyile sille toistuvasti, ja asiat muuttuu.

Niin, en päässyt. Kuvallinen profiili = kukaan mies ei vastannut keskustelunaloituksiini. Kuvaton profiili = keskustelu meni hyvin kunnes mies näki kuvani. 0 treffiä.

Aiemmassa kommentissa sanottiin, että pelkästään vartaloni takia saisin heti miehen. Jos tähän miehen saamiseen vaaditaan sittenkin muutakin kuten hymyilyä, älkää tehkö perusteettomia väitteitä.

No niin, nyt sitten olet redusoinut väitteen tasolle, jossa hymyilykin, eli tunteen ilmaiseminen on kiellettyä, koska sitä ei tehdä ainoastaan vartalolla. Absurdia väittelyä. Hyvä kroppa + ruma naama, toimii. Minulle ja monelle muulle.

Ja montako miesten viestiä jätit inboksiisi lojumaan? Ja olihan sinulla tietysti myös kokovartalokuva ilmoituksessasi? Lead with your strengths, woman.

Vaikka osallistut tähän ruikutusketjuun sen hengen mukaisesti, vaikutat silti fiksulta, loogiselta, älä anna periksi, joku saa sinusta helmen vielä.

Vierailija
208/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et vain onnistu saamaan jotain pinnallista idioottia jolle olisit lähinnä hänen statuksensa jatke ja joka mittaisi naisen arvon samalla tavalla kuin autonsakin. Sitäkö  ihanaa asemaa nyt itsellesi kaipaisit ?

Tuntemilleni miehille nainen on elämänkumppani, ystävä ja äiti lapsille - ei mikään statuksen jatke, jonka arvoa mitataan.

Kiitti alapeukuista, minä kun yritin vain kertoa,että on sellaisiakin miehiä,jotka (jo nuorenakin) tajuavat ulkonäön nopean  katoavaisuuden ja joille se ei välttämättä ole SE ylin (saati ainoa) arvo elämänkumppania valitessaan...

Vierailija
209/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helga "Lovekaty" ketju poistettiin . Siinä kehuttiin tuota  pietarilaista "lemmenkissaa" ja hänen luonnollisia  'onnistuneita' rintojaan. Kysyin siinä,onkohan tuo 'lemmenkissa'- nimikään oikeasti venäläinen.Typerää tissiesittelyä vain nimittäin .

Eikö tällä palstalla ollakin aika ulkonäköfiksautuneita ?

Vierailija
210/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole mikään susiruma, mutta kuitenkin naama on eri paria kuin vartalo. Olen sellainen pieni ja siro taskuvenus, kurvit luonnostaan pyöreässä takalistossa, vyötärö kapea, rinnat keskikokoiset suhteessa vartaloon. Jalat ja kädet myös sirot, ja hiukset on pitkät ja sileät. Urheilen säännöllisesti ja katson mitä laitan päälleni ennen kuin poistun kotoa. Tykkään mekoista, kuviollisista sukkahousuista, siroista kengistä.

Mutta se naama. Kun naama ei riitä niin se ei riitä. Voin vaan kuvitella mitä on minua rumemmilla. Naamani olisi kyllä huomattavasti parempi jos leikkauttaisin yhden ruman piirteen, mutta en aio hakea pankista lainaa ulkonäköni muokkailuun. Leikkauksessa on aina riskejäkin, ja olisi kieltämättä tosi noloa kun kaikki saisivat tietää minun käyneen kauneusleikkauksessa. Eri asia, jos muuttaisin leikkauksen jälkeen johonkin missä kukaan ei tunne. Mutta entä jos löytäisin miehen ja saisimme lapsia, ja ruma piirteeni oliskin siirtynyt lapsille eteenpäin?

Vierailija
211/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä 90% naisista syntyy suurin piirtein kauniiksi. 

Ei se tietysti lohduta niitä muutamia, jotka eivät ole syntyneet kauniiksi, mutta todennäköisyys sellaiseen on kuitenkin suhteellisen pieni. 

Vierailija
213/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ruma nainen (hoikka ja melko hyvävartaloinen sekä pitkähiuksinen, mutta kasvoiltani suunnilleen maahista muistuttava). Parikymppisenä olin yhden yli viisikymppisen luottotietonsa menettäneen duunarimiehen vakipano noin viiden vuoden ajan. Jossain vaiheessa täytettyäni 30 vuotta, hän dumppasi minut. Meni pari vuotta, niin löysin netin kautta väkivaltaiseksi osoittautuneen itseäni noin 10 vuotta vanhemman miehen ulkomailta. Oli pakko erota, sillä pelkäsin häntä.

Sitten löysin viimein netin kautta ikäiseni suomalaismiehen, joka kohtelee minua kuin roskaa (olen hänelle kodinhoitaja ja maksan miehelle kuluja; mies haukkuu ja solvaa minua päivittäin todella ilkeästi sekä joskus pahoinpitelee).

Tällaista voi siis olla epätavallisen ruman naisen elämä Suomessa esimerkiksi. Miehille olen täysin nolla ja ilkkumisen sekä hyväksikäytön kohde ainoastaan. Tarvitsisin useamman plastiikkakirurgisen operaation, jotta minusta saisi suomalaista kauneusihannetta edes etäisesti muistuttavan näköisen.

Suhteita on ollut, ja seksiä olet saanut. Moni mies ei saa kumpaakaan noista, vain lassukkahaukut.

Aika hullu saa olla jos haluaa hyväksikäyttösuhteita mieluummin kuin olla rauhassa. Ei normaali ihminen laske plussaksi tuollaisia ihmissuhteita.

Vierailija
214/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole mikään susiruma, mutta kuitenkin naama on eri paria kuin vartalo. Olen sellainen pieni ja siro taskuvenus, kurvit luonnostaan pyöreässä takalistossa, vyötärö kapea, rinnat keskikokoiset suhteessa vartaloon. Jalat ja kädet myös sirot, ja hiukset on pitkät ja sileät. Urheilen säännöllisesti ja katson mitä laitan päälleni ennen kuin poistun kotoa. Tykkään mekoista, kuviollisista sukkahousuista, siroista kengistä.

Mutta se naama. Kun naama ei riitä niin se ei riitä. Voin vaan kuvitella mitä on minua rumemmilla. Naamani olisi kyllä huomattavasti parempi jos leikkauttaisin yhden ruman piirteen, mutta en aio hakea pankista lainaa ulkonäköni muokkailuun. Leikkauksessa on aina riskejäkin, ja olisi kieltämättä tosi noloa kun kaikki saisivat tietää minun käyneen kauneusleikkauksessa. Eri asia, jos muuttaisin leikkauksen jälkeen johonkin missä kukaan ei tunne. Mutta entä jos löytäisin miehen ja saisimme lapsia, ja ruma piirteeni oliskin siirtynyt lapsille eteenpäin?

Älä laita kuviollisia sukkahousuja, ne ovat miltei kaikkien miesten mielestä aivan karmeat!

Vierailija
215/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku mies voi olla katellinen siitä, että nainen on saanut seksiä mutta häntä on muutoin kohdeltu erittäin huonosti? Vähän sama kuin olisi raiskauksen uhrille kateellinen, kun on se uhri kuitenkin saanut "seksiä"?

Vierailija
216/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku mies voi olla katellinen siitä, että nainen on saanut seksiä mutta häntä on muutoin kohdeltu erittäin huonosti? Vähän sama kuin olisi raiskauksen uhrille kateellinen, kun on se uhri kuitenkin saanut "seksiä"?

Itse esimerkiksi olen joutunut maksamaan seksin saamisesta. Jos saisin ilmaiseksi joltain, niin olisin todella tyytyväinen! Enkä minä mihinkään hyväksikäyttöön jäisi vellomaan, kunhan vaan pääsisin panemaan.

Vierailija
217/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse esimerkiksi olen joutunut maksamaan seksin saamisesta. Jos saisin ilmaiseksi joltain, niin olisin todella tyytyväinen! Enkä minä mihinkään hyväksikäyttöön jäisi vellomaan, kunhan vaan pääsisin panemaan.

Voi juma oikeesti. Ilmankos miehet aina selittää kuinka "nainen saa aina seksiä" ihan kuin se olisi juuri se tärkeä asia, saada vain seksiä tyypiltä joka muuten jopa halveksuu sinua eikä ainakaan ikinä halua suhdetta.

Miehet näkee naiset onnekkaina tämän takia eikä tajua, että usealle naiselle tuo kelpaamattomuus ja halveksunta on pahempi kuin seksittömyys.

Vierailija
218/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon loukkaa se miten miehet kuvittelevat olevansa oikeutettuja kommentoimaan epämiellyttävänä pitämäänsä ulkonäköä negatiivisesti. Jos itse on valinnut ja halunnut tapailla rumaa naista, miksi pitää antaa kritiikkiä naiselle ulkonäöstä säännöllisesti? Sellaisista asioista, joihin ei voi vaikuttaa. Rakentavan kritiikin ymmärrän, mutta tiedoksi kaikille miehille: kommentti "että sä olet ruma" ei ole rakentavaa. Siinä vain hämmentyy, koska vapaa maa ja mies voi valita nätimmänkin.

Niinpä, tai jos haluaa täydellisen niin turha ottaa tavista, kun ei kerran osaa olla tyytyväinen. Tuhoaa vain sen kumppaninsa itsetunnon rippeetkin huomauttelemalla ulkonäöstä.

https://www.reddit.com/r/TwoXChromosomes/comments/2k3osv/people_are_jus…

Oli aika surullinen tarina siitä, millaista voi ruman naisen elämä olla.

Vierailija
219/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi juma oikeesti. Ilmankos miehet aina selittää kuinka "nainen saa aina seksiä" ihan kuin se olisi juuri se tärkeä asia, saada vain seksiä tyypiltä joka muuten jopa halveksuu sinua eikä ainakaan ikinä halua suhdetta.

Miehet näkee naiset onnekkaina tämän takia eikä tajua, että usealle naiselle tuo kelpaamattomuus ja halveksunta on pahempi kuin seksittömyys.

Kyllähän ne naisetkin lähtevät miesten mukaan yhdeksi yöksi, vaikka hyvin tietävät, minkälainen arvostus miehellä on naista kohtaan. Monilla miehillä tätä mahdollisuutta ei ole. Poikuus pysyy hautaan asti monilla.

Vierailija
220/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset, huhuh. Nyt vähän itsetuntoa peliin. Jos ajattelette olevanne rumia kun peikot niin ei tosiaan kukaan mies kiinnostu kun naamasta näkyy tyyliin "anteeksi, että olen olemassa" -ilme ja ei ripaustakaan itsetuntoa.

Olen varmasti useammassa naisen rumuutta käsittelevässä ketjussa kirjoittanut: huono itsetunto EI ole syy rumuuteen, huono itsetunto on SEURAUS rumuudesta.

Kokeile elää rumana lapsuudesta asti ja katsotaan millainen itsetunto kehittyy!

Niinpä, tai vaikkei edes olisi ruma/vaikka ulkonäkö paranisi murrosiän loppuessa, mutta joutuisi kuuntelemaan haukkumista vuosien ajan. Sekin jo tuhoaa itsetunnon, saati sitten tilanne jossa on oikeasti ruma eikä muuksi muutu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi