Naisena ei voi tehdä mitään, jos ei ole syntynyt kauniiksi
Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä kauniillakaan naisella elämä ruusuilla tanssimista ole.
Aina on pelimiehiä ja kaikenmaailman urpoja pyörimässä ympärillä.
Ja entäpä muiden naisten kateus sitten? Sillä vittumaisuudella ei ole mitään rajaa!
Tämä, siskoseni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huomattu. Olen itse rumahko, mutta jostain luonnonoikusta tyttäreni on syntynyt kauniiksi. Hassua seurata, kuinka helppo niitä miehiä on vaan VALITA, kun ympärillä pyörii koko joukkueen, koulun tai työpaikan kaikki miehet. Itse joutui ottamaan sen, joka huoli. Ja huonoksihan se jämäpala osoittautui. Nyt sitten yksin vissiin koko loppuelämä. Mukava ja nauravainen olen, ja miehet kyllä ystävystyy mielellään kanssani, mutta harva haluaa mitään muuta. Niin se vaan menee. Nainen menestyy, jos on kaunis ja tyhmä. Kaikki muu on turhaa.
Kaksi viimeistä lausetta tässä kommentissa kertookin esimerkillisesti siitä aiemmin mainitusta vittumaisuudesta.
Kaunis kun ei voi mitenkään omata muita avuja, ei voi olla osaava eikä varsinkaan älykäs.Tämä koko ketju on kyllä niin masentava, alentava, itseinhoinen ja mustavalkoinen etten yhtään ihmettele miten nämä rumaksi itseään kutsuvat naiset ovat jääneet yksin. Ihan kuin olisi pelkkiä kauniita (ja tyhmiä) tai rumia naisia. Itse en ole kumpaakaan. Hyvin mulla on miehiä ja töitä riittänyt, vaikken ole kaunis tai edes kovin nätti vaan aika vaatimattoman näköinen. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että olen kiva ihminen.
Kuvitteletko, että ruma nainen mainostaa muille olevansa ruma? Tai inhoavansa ulkonäköään? Missä vaiheessa huono itsetunto on edes teoriassa ollut este kauniille naiselle saada mies rakastumaan itseensä?
Niinpä. Ketjussa jatkuvasti unohdetaan, että rumat naiset elävät sitä samaa arkea mitä muutkin - sillä erotuksella, että olemme rumia erityisesti miesten mielestä. Enkä minä tiennyt olevani ruma ennen kuin miehet kertoivat sen suoraan minulle eri tilanteissa.
ohis.
Tottakai. Niinhän palstan mukaan lassukka- ja miesasiamiehetkin kertovat naisille julkisesti heidän agendaansa ja ovat sen takia sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki kauniitkaan aina saa miehiä ympärilleen. Oon vielä koulussa ja monet tytöt joiden ympärillä pyörii poikia ei todellakaan oo mitään missejä. Ne on vaan luonteeltaan sopivia hengaamaan niitten kanssa. Tää saattaa kuulostaa hyvin itserakkaalta, mutta oon oikeasti paljon kauniimpi kuin monet niistä tytöistä. Alapeukuttakaa vaan, mutta se syy miksei mun kanssa silti kukaan poika vietä aikaa on se, että olen todella ujo ja vaikeasti lähestyttävä. Jos joku mun kanssa rupeaisi juttelemaan en keksi paljon mitään sanottavaa ja on vain kiusallien hiljaisuus. Sosiaaliset suhteet on mulle vaikeita eikä kukaan sellaisen ihmisen kanssa halua olla. Monet ihmiset kehuu mun ulkonäköä ja ihmettelee kun mulla ei ole poikkista. Vaikka omistais kauniin naaman, ei auta jos omistaa näin surkeen luonteen.
Odotaan vaan rauhassa. Ei ne kaikki ikäisesi pojatkaan taida seurustella, niissäkin on niitä ujoja. Tiedän, koska olen ujon teinipojan äiti. Ujous on ongelma joka paranee iän myötä, itsekin olin hyvin estynyt lapsena, nykyään sitä ei varmaan uskoisi. Kun tiedät ettei sinussa ole ulkonäössä eikä luonteessa mitään vikaa tuo liika ujous korjautuu. Kaveripiireissä kun pyörii niin siellä oppi juttelemaan rennosti niiden tuttavapoikien kanssa - joista joku tai niiden kaverin kaveri voi muuttua poikakaveriksi. Tuohon kouluaikaan liittyy hirveä itsekriittisyys. Siitä kun päästät vähän irti niin saat suusi auki eri tilanteissa paljon paremmin. Eikä kannata olla hirveän kateellinen niistä varhain seurustelun aloittaneista pojista. Monet vaihtavat tyttöjä lennossa eikä niistä tytöistä poikapiirissä kovin kauniisti puhuta. Anna muiden hoidella ne pleijerit, sinulle löytyy joku oikeasti kiva johon rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huomattu. Olen itse rumahko, mutta jostain luonnonoikusta tyttäreni on syntynyt kauniiksi. Hassua seurata, kuinka helppo niitä miehiä on vaan VALITA, kun ympärillä pyörii koko joukkueen, koulun tai työpaikan kaikki miehet. Itse joutui ottamaan sen, joka huoli. Ja huonoksihan se jämäpala osoittautui. Nyt sitten yksin vissiin koko loppuelämä. Mukava ja nauravainen olen, ja miehet kyllä ystävystyy mielellään kanssani, mutta harva haluaa mitään muuta. Niin se vaan menee. Nainen menestyy, jos on kaunis ja tyhmä. Kaikki muu on turhaa.
Kaksi viimeistä lausetta tässä kommentissa kertookin esimerkillisesti siitä aiemmin mainitusta vittumaisuudesta.
Kaunis kun ei voi mitenkään omata muita avuja, ei voi olla osaava eikä varsinkaan älykäs.Tämä koko ketju on kyllä niin masentava, alentava, itseinhoinen ja mustavalkoinen etten yhtään ihmettele miten nämä rumaksi itseään kutsuvat naiset ovat jääneet yksin. Ihan kuin olisi pelkkiä kauniita (ja tyhmiä) tai rumia naisia. Itse en ole kumpaakaan. Hyvin mulla on miehiä ja töitä riittänyt, vaikken ole kaunis tai edes kovin nätti vaan aika vaatimattoman näköinen. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että olen kiva ihminen.
Kuvitteletko, että ruma nainen mainostaa muille olevansa ruma? Tai inhoavansa ulkonäköään? Missä vaiheessa huono itsetunto on edes teoriassa ollut este kauniille naiselle saada mies rakastumaan itseensä?
Niinpä. Ketjussa jatkuvasti unohdetaan, että rumat naiset elävät sitä samaa arkea mitä muutkin - sillä erotuksella, että olemme rumia erityisesti miesten mielestä. Enkä minä tiennyt olevani ruma ennen kuin miehet kertoivat sen suoraan minulle eri tilanteissa.
ohis.
Tottakai. Niinhän palstan mukaan lassukka- ja miesasiamiehetkin kertovat naisille julkisesti heidän agendaansa ja ovat sen takia sinkkuja.
Kyllä se sisäinen ruikutus, epävarmuus ja huono itsetunto näkyy ulospäin käytöksessä.
Jep. Olen siis hirviömäisempi mitä ajattelinkaan jos tuo nainen on ruma :([/quote]
Ihan selvä trolli. Oikein kaunis nainen on tuo kuvassa oleva. Tämän linkitti todennäköisesti joku, joka pitää vain superkauniita kauniina eli ei kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis.
Kyllä se sisäinen ruikutus, epävarmuus ja huono itsetunto näkyy ulospäin käytöksessä.
Mutta ulkonäkö näkyy aina ulospäin, teki mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Harvapa nainen on oikeasti ruma. Moni kuvittelee olevansa ruma, vaikkei sitä oikeasti edes ole.
Lähes kaikista naisista saa kivannäköisiä hyvällä meikillä, oikealla hiusmallilla ja -värillä ja persoonallisella pukeutumisella.
Varaa aika jollekin hyvälle kampaajalle ja pyydä muodonmuutosta. Jos olet ylipainoinen, laihduta. Se parantaa omaa oloa, vaikkakin myös ylipainoisissa on kauniita ja upeita naisia.
Itse laihdutin 20 kiloa, laitoin tyylin uusiksi ja opettelin rakastamaan omaa itseäni ja olemaan lempeä ja positiivinen.
En usko, että ap on ruma. Korkeintaan tavallisen näköinen tai ehkä erikoisen näköinen eikä ole tajunnut että se on hyvä juttu. Itselläni on eräs erityinen piirre kasvoissa, nuorena ajattelin olevani ruma mutta nykyään jopa korostan erikoisuuksiani meikillä ;)
Naisten kauneus noudattaa miesten mielestä ihan normaalijakaumaa siis gaussin kellokäyrää. Eli jos 20% naisista on kauniita niin saman verran on rumia. Mutta miehille kelpaa näön puolesta keskinätit ja siitäkin monta pykälää alaspäin.
Miehillä on tutkitusti toisin 80 prosenttia miehistä on naisten arvion mukaan keskimääräistä rumempia. 15 % on keskimääräisiä ja 5% on komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.
Naisena voi turvautua kirurgiaan joku lauta hörökorva oli leikkausten jäkeen kiinassa saanut rikkaan miehen, kun oli kaunis.
Totuus paljastui miehelle vasta kun lapsista kasvoi pikku shrekkejä.
Äijä haastoi vaimonsa oikeuteen petoksesta, en tiedä miten siinä lopulta kävi. Tämän vuoden juttuja ja oli kai kaikissa lehdissä. Naisella on mahikset mutta alle 175 senttisellä ainoa mahdollisuus hyvännäköiseen naiseen on hankki vitusti rahaa tai tulla julkkikseksi.
Mulla oli yksi tuttava joka otti kääpiön miehekseen, häissäkin oltiin, mutta sitten se minuakin lyhyempi hobitti vaan aina kun tavattiin naljaili mulle ja jaksoi kehua itseään, autojaan, bisneksiään.
Noi olikin kai syy miksi tuttuni tuollaisen otti, välit meni tuttuun äijän takia poikki ja tuttuun en ole pitänyt yhteyttä vaikka päivitti normaalikokoiseen 185 senttiseen mieheen. Erossa sai kyllä isot rahat, ehkä ei köyhä sura enää kelpaa.Vaikutat inhottavalta ihmiseltä, ilkeä ja pienisieluinen.
Vaikutelma voi pettää tuo kiinalaisen feikkimissin juttu uutisoitiin Suomessakin lähes joka lehdessä.
En voi sille mitään, mutta se tuttavan pikkumies josta kerroin oli oikeasti inhottava minua kohtaan ja koko ajan kehumassa itseään. En tullut toimeen hänen takia, vaikka oikeasti yritin pitää välejä.
Ehkä ne välit meni siksikin että rikaspari halusi samanlaista seuraa.
Voi se pettää juu. Tapa jolla haukut lyhyitä miehiä, "sinuakin lyhyempi hobitti", viestittää että tuskin se vaikutelma tällä kertaa pettää. Olet siis lyhyt etkä rikas mies, etkä sen takia kysytty parisuhdemarkkinoilla, joten oksennat tätä schaissea tänne. Edesautat ja tuet oman ryhmäsi syrjintää.
Se kiinalaisjuttu on muuten vanha juttu, varmaankin kymmenen vuotta jo. Että se on rantautunut johonkin suomalaiseen roskamediaan viime vuonna ei nuorenna sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis.
Jostain syystä ruikutus, epävarmuus ja huono itsetunto ei haittaa kun kyseessä on kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Onpa omituinen ja alentava ajatus, että jos ei ole nätti ulkonäkö, naisella ei tee mitään. Naisillakin on aivot ja aivoilla tätä elämää pyöritetään, ei naamalla. Elämäänsä voi elää täysillä ilman minkäänlaista miestä ja miehen hankkimisen sijaan on keskityttävä tekemään omasta elämästä jotain. Työpaikkoja saa hyvällä koulutuksella ja hyvillä papereilla sekä omalla aktiivisuudella, ei naamalla. Yhteenkään työpaikkaan ei ole minuakaan naamalla valittu - työpaikat on saatu pelkällä hakemuksella tai kutsulla. Mutta se on tietysti edellyttänyt helkkaristi työntekoa ja panostusta siihen pääsemiseksi.
En ymmärrä tällaista ajattelua, että elämässä kaikki on pilalla, jos joku mies ei tule minua hoitamaan ja ihailemaan ja ylläpitämään. Hoida ja ylläpidä itsesi ja jos joku kiinnostava ihminen löytyy siihen rinnalle, niin hyvä, jos ei niin yksinkin pärjää. Ulkonäköön keskittyvää suhdetta ei joka tapauksessa voi pitää tervepohjaisena, koska kukaan meistä ei pysy sellaisena, kuin nuorempana ja kiinteämpänä joskus olimme. Joku saa ihosairauksia, joku menettää rintansa, joku jalkansa tai tukkansa, joku lihoo, toinen laihtuu...
Jokainen pystyy sitä paitsi pukeutumisella, meikkaamalla ja hyvällä hiustyylillä peittämään omia vikojaan ja puutteitaan ja korostamaan niitä hyviä juttuja, joita jokaisessa myös on. Jos joku seikka oikeasti vaivaa, vaikkapa joku iso tuliluomi tai ruma purentavika, iso arpi, olemattomat rinnat tms. miksi niitä asioita ei hoitaisi kuntoon, jos elämä kerran on omasta mielestä muuten pilalla ja asiaan on mahdollista vaikuttaa. Sekin vaatii omaa panostusta ja aktiivista tekemistä, kotiin ei kukaan tule niitä asioita tarjoamaan.
Missejä ja malleja meistä on harva ja juuri kukaan ei ole tyytyväinen ulkonäköönsä. Silti tässä eteenpäin porskutellaan. Pitää ensin pärjätä itsensä kanssa ja sitten vasta etsiä joku muu siihen rinnalle. Kukaan ei kiinnostu ihmisestä, joka inhoaa itseään ja vain imee toisesta elinvoimaa. Ulkonäön kanssa tällä on harvoin tekemistä. Se kiinnostava ihminen löytyy, kun itse on kiinnostava, vahva ja eteenpäin elämässä katsova. Pitää olla myös oma sydän auki ja osata itsekin katsoa pinnan ja ulkonäön taakse. Yökerhossa missejä ja tissejä etsivien jääkiekkoilijoiden ja hunksien perään on ehkä turha tavallisten tallaajien kuolata mutta ehkä se oikea löytyykin vaikka kielikurssilta tai valokuvauskerhosta tai työpaikalta tai jonkun yhteisen tuttavan kautta. Ehkä tyypillä on liikaa mahaa tai aknearpia tai nenä vinossa tai voi istua vaikka pyörätuolissa mutta hän voi silti olla hyvä tyyppi just sulle, persoonana.
Juuri näin. Tuntuu, että moni on katsellut aivan liikaa elokuvia ja median luomaa naisihannetta, että uskoo, että maailmassa on vain kauniita ja itsevarmoja ihmisiä. Todennäköisesti täällä itseään parjaavat ovat ihan hyvännäköisiä, mutta uskovat liikaa näitä ihmisiä, jotka hehkuttavat "täydellisiä" ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis.
Jostain syystä ruikutus, epävarmuus ja huono itsetunto ei haittaa kun kyseessä on kaunis nainen.
No kyllä sellainen miehen löytää, jos haluaa ja käy jossain muualla kuin ruokakaupassa. Mutta ei parisuhde välttämättä onnea tuo, varsinkin siis jos itse on katkera ja huonoitsetuntoinen ruikuttaja. Puhuin alunperin niistä lassukoista (miksi ne pitää muuten tunkea joka keskusteluun?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat.
Mistä tämä harhaluulo oikein tulee?
Olen siis itse kasvoiltani ruma ja voin allekirjoittaa kyseisen väitteen. Mulla on ollut suurimman osan aikuisiästäni suunnilleen missimittainen vartalo ja hiukset ovat pitkät ja luonnostaan paksut. Mutta kasvoni ovat todella rumat (vinot silmät, voimakkaat poskipäät, liian iso suu ja leveä hymy, liian paksut huulet valkoihoiseksi suomalaiseksi ja aivan liian iso nenä, joka on vieläpä hyppyrimallia). Miehet eivät vain pidä minua lainkaan viehättävänä ainakaan Suomessa.
En halua pahoittaa kenenkään mieltä, ehkä tämä on "autistinen" kysymys, mutta mitkä ovat todelliset mittasi? Tai mitä ne olivat, kun olit 25-35v? Pituus, paino, lantio, vyötärö, rintakehä?
Pituus 174cm/175cm, paino 56 kg, lantio 90 cm, vyötärönympärys 66 cm ja rintakehä 84 cm. En nyt varmaan ihan ideaalimittainen, mutta kuitenkin. Roikuin nuorempana vähän aikaa jopa yhdessä mallitoimistossa, mutta niitä töitä en juurikaan tehnyt ja se vähäkin roikkuminen siellä katkesi siihen, kun koira puraisi kasvoihini ja niiden jälkien paranteluun meni about puolisen vuotta. Naamani on hieman liian "persoonallisen" näköinen, mutta ihan nuorena ja hoikkana olisin voinut joitain mallin hommia voinut tehdä. Miehet minua eivät kyllä pidä lainkaan kauniina tai edes etäisesti viehättävänä.
Hienoa että vastasit, pisteet sinulle.
Mallimitathan ovat naisten naisihannetta vastaavia, ei miesten. Pituus haittaa sinua jonkin verran, mutta ei pahasti. Sulkee ehkä kolmasosan, korkeintaan puolet miehistä pois ehdokkaista, joko heidän omista kriteereistä johtuen, tai sitten oletus sinun kriteereistä, i.e. naiset haluaa vähintään 5cm pidemmän, jolloin puolet suomen miehistä ei yllä. Pikkasen lihastreeniä, 5-7kg lihasta lisää ja olisit loistava, mitoiltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä oletetaan, että rumalla naisella olisi kamala kroppa/hän olisi automaattisesti lihava?
Kasvoiltani olen ruma, vartaloni taas on siro, normaalipainoinen ja voitinpa geenilotossa itselleni tiimalasivartalon ja sentään keskikokoiset rinnat. Lisäksi liikun aktiivisesti harrastaen eri urheilulajeja, eli siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Silareita en ole edes harkinnut terveyssyistä, vaikka varmaan pitäisi.
Jos tämä on totta niin sinulla olisi kymmenen miestä juoksemassa jonossa perässäsi, kun lähdet lenkille. Jos vaan napsautattaisit sormiasi.
Napsautus tarkoittaisi esimerkiksi keskustelun avaamisen, pienen flirtin, tai deittiprofiilin luomisen.
Ha ha. Taidat olla sellainen ihminen, jolle rumat naiset ovat näkymättömiä? Olen vuosikausia käynyt mm. salilla ja kertaakaan ei ole yksikään mies aloittanut juttelemaan. Jos joudun kysymään jotain pakollista (eli esim. onko joku paikka vapaana) miehet tulevat vaikean oloisiksi ja häipyvät erittäin nopeasti pois paikalta. Ei se vartalo merkkaa kun kasvot ovat helvetin rumat.
Olen aiemmalle sivulle kommentoinut etten päässyt myöskään nettideittien kautta treffeille.
Ai et päässyt? Heh heh, hyvä vitsi. Minäkin kokeilin joku vuosi sitten millaista nettideittailu on naisille, ns Catfishing. Kuvattomalle, rumalle ja kauniille, kaikille olisi löytynyt miehiä deiteille. Kaunis 23v olisi voinut tienata tolkuttomasti rahaakin vielä, tai ainakin tarjouksia tuli. Vaikeuksia meillä kaikilla on, joillakin enemmän, mutta jotain rajaa noihin poskettomiin väitteisiin.
Salilla miehet kaikkoaa koska on saarnattu + uskottu että te olette siellä treenaamista varten, ja synkkä/vihainen ilmeesi ("joudut pakollista kysymään") varmistaa että näin se on. Hymyile sille toistuvasti, ja asiat muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan nyt saisimme kuvan suht normaalista (ei sairaalloisen ylipainoinen tms) naisesta, joka on niin ruma, ettei miehille kelpaa. Vielähän sellaista ei kukaan ole pystynyt näyttämään.
Varmaan moni rumakin nainen kelpaa joillekin miehille seksiin, mutta mites parisuhde?
Näin se on. Komeat pärjää aina.
Kyllä nainenkin voi helposti nostaa tasoaan ainakin lyhytaikaisten suhteiden kannalta jos vain haluaa, mutta se vaatii tietystä ylhäisyysasemasta luopumista.
Kauniit nuoret naiset pitävät mielellään yllä sellaista asetelmaa, jossa naiset ovat kategorisesti miehen yläpuolella ja palkinto menestyneimmälle miehelle, "kyllä naisen vartalo on kauniimpi" ja sitä rataa. Mitään miesten kauneutta tai vahvuuksia ei tunnisteta muuten kuin epäsuorasti vaatimusten muodossa tyyliin "sinun pitää olla sellainen ja tällainen mutta älä kuvittele että sinä osaisit tai olisit jotain mitä minä en ole". Feminismi kieltää miesten vahvuuksien tunnistamisen muuten kuin epäsuorasti vaatimusten muodossa, jolloin nainen saa ikään kuin tuntea synnyttävänsä ne vahvuudet itse omilla vaatimuksillaan.
Naiset tekevät näin koska siihen on varaa; miesten on vain pakko mielistellä ko.paskaa tyydyttääksen tarpeensa edes pinnallisella tasolla.
Jokaiselle tavismiehelle naisen imartelu, ulkonäön ja jopa (naisen) sukuelinten ulkonäön ihailu on aivan peruskauraa, jota odotetaan jokaiselta mieheltä kuten myös "tasa-arvon" kannattamista, jota ironisesti feminismiksi kutsutaan. Miehen oletetaan olevan hyvin kiinnostunut naisen ajatuksista, tyydyttämisestä ja nautinnosta ja pitävän erilaisia miehiä täysinä urpoina.
Aivan samalla tavalla nainen voi kohdistaa tuollaisen imartelu- ja mielistelyryöpyn miesten suuntaan, mutta moniko on valmis tekemään niin? Näillä hyvin yksinkertaisilla ja helpoilla ohjeilla kaunis nainen nousisi melkein jumalattareksi ja rumakin nainen edes taviksen tasolle kokonaistasoa arvioidessa. Toki osa ei-niin-viehättävistä tulisi tuolla tavalla tehdessään jollain tapaa hyväksikäytetyksi mutta saman riskin miehetkin ottavat joka päivä.
Oletko koskaan katsonut sellaista sarjaa kuin Rupauls drag race? Siinä varsin rumista miehistä saadaan meikillä ja puvuilla mitä ihastuttavimpia olentoja. Että meikkikurssille mars. Oikealla tekniikalla saadaan ihan oikeasti ns.rumistakin paljon kauniimpia! Olen itse ilman meikkiä ehkä kuus puoli. Kunnon meikillä menen ysistä.
Ja olen ennen baari-iltoja taikonut joistain vähemmän viehättävistä kavereistani parilla niksillä kaunottaria. Eikä ole edes vaikeaa... tekniikat oppii muutamassa viikossa.
Ei varmaankaan jos äitikim on ollut vajaamittainen lyttääjä.Voimia sinulle