Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena ei voi tehdä mitään, jos ei ole syntynyt kauniiksi

Vierailija
11.06.2016 |

Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.

Kommentit (281)

Vierailija
121/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä oletetaan, että rumalla naisella olisi kamala kroppa/hän olisi automaattisesti lihava?

Kasvoiltani olen ruma, vartaloni taas on siro, normaalipainoinen ja voitinpa geenilotossa itselleni tiimalasivartalon ja sentään keskikokoiset rinnat. Lisäksi liikun aktiivisesti harrastaen eri urheilulajeja, eli siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Silareita en ole edes harkinnut terveyssyistä, vaikka varmaan pitäisi.

Vierailija
122/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun lukee näitä valitus ketjuja niin tulee mieleen plastiikkakirugia? Sillä nyt voi muokata melkein mitä vaan kasvoissa/kropassa. Miksei sellaista voi harkita jos nyt niiin paljon häiritsee oma rumuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa tätä paskapuheen määrää. Toisissa ketjuissa hehkutetaan "meikattu se on, ruma oikeasti!" juttuja ja täällä sitten toisinpäin. Ruma minä oon, ei auta meikit ei mikään. Ja sitten vielä kroppakin on muka kunnossa. Ja paskanmarjat. 

Opetelkaa meikkaamaan, laittakaa hiukset ja kroppa kuntoon. Niin rumaa treenattua naista ei olekkaan, että miehet eivät kiinnostuisi. Jos se miesten kiinnostus nyt sen onnen jollekin  tuo.

Vierailija
124/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehille ole naisen ulkonäöllä niin paljon väliä kun jotkut tämän palstan jonneista antaa ymmärtää. Mä tunnen eniten alkukantaista himoa juuri ihan tavallisen näköisiin naisiin.

Sama mulla miesten suhteen.

Vierailija
125/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat.

Mistä tämä harhaluulo oikein tulee?

Olen siis itse kasvoiltani ruma ja voin allekirjoittaa kyseisen väitteen. Mulla on ollut suurimman osan aikuisiästäni suunnilleen missimittainen vartalo ja hiukset ovat pitkät ja luonnostaan paksut. Mutta kasvoni ovat todella rumat (vinot silmät, voimakkaat poskipäät, liian iso suu ja leveä hymy, liian paksut huulet valkoihoiseksi suomalaiseksi ja aivan liian iso nenä, joka on vieläpä hyppyrimallia). Miehet eivät vain pidä minua lainkaan viehättävänä ainakaan Suomessa.

Minusta kuulostat todella kauniilta tuon kuvailun perusteella. Onko sinua joskus koulukiusattu?

Voi ihan oikeasti olla, että vain itsetuntosi on nollilla, ei ulkonäkösi.

On koulukiusattu runsaastikin varsinkin ala-asteella ja oma äitinikin sekä sukulaiset haukkuivat minua pienestä pitäen oudon ja erikoisen näköiseksi sekä huomauttelivat piirteistäni. Jotkut lempinimenikin (joita sukulaiset käyttivät) perustuivat ulkonäkööni.

Vierailija
126/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun lukee näitä valitus ketjuja niin tulee mieleen plastiikkakirugia? Sillä nyt voi muokata melkein mitä vaan kasvoissa/kropassa. Miksei sellaista voi harkita jos nyt niiin paljon häiritsee oma rumuus.

Pelottaa leikkaukset. Olen lähipiirissä todistanut leikkausvirheitä & korjausoperaatioiden tarvetta jo sairauksien hoidossa tehdyissä leikkauksissa, joten pelottaa että sössisin itse vapaaehtoisesti itseni kauneuskirurgialla. Rahallisesti ei olisi ongelma, vaikka tarvitsisinkin ainakin kolme erilaista operaatiota. Palkastahan ne maksaisi.

Vierailija
127/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä oletetaan, että rumalla naisella olisi kamala kroppa/hän olisi automaattisesti lihava?

Kasvoiltani olen ruma, vartaloni taas on siro, normaalipainoinen ja voitinpa geenilotossa itselleni tiimalasivartalon ja sentään keskikokoiset rinnat. Lisäksi liikun aktiivisesti harrastaen eri urheilulajeja, eli siitäkään ei pitäisi olla kiinni. Silareita en ole edes harkinnut terveyssyistä, vaikka varmaan pitäisi.

Varmaan sen takia, että itselle miehenä on täysin käsittämätön ajatus, että jonkun hoikan/normaalipainoisen naisen naama voisi olla niin ruma, että en kiinnostuisi sen takia. Jos muut asiat osuisivat yhteen. En yksinkertaisesti ole nähnyt niin naamarumaa naista koskaan.

ps: lähdetkö treffeille? Mennään vaikka suunnistamaan. No ethän sä lähde koska olet omasta mielestäsi niin ruma ja ei voi tehdä sitä ja tätä....

Vierailija
128/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://en.wikipedia.org/wiki/Marie_Curie

https://en.wikipedia.org/wiki/Madeleine_Albright

https://en.wikipedia.org/wiki/Angela_Merkel

https://en.wikipedia.org/wiki/Nina_Simone

https://en.wikipedia.org/wiki/Margaret_Rutherford

https://fi.wikipedia.org/wiki/Amelia_Earhart

Ei kedon kauneimpia kukkasia, mutta mitkä saavutukset. Ja yllä vain pari esimerkkejä. Miten joku voi sanoa, ettei vähemmän kaunis nainen voi tehdä mitään?!

Anteeks nyt vaan, mutta mitä tekemistä näillä naisilla on "ruma nainen" -keskustelussa? Tavallisen näköisiä naisia, suurin osa iäkkäitä.

Oletteko nähneet kuvia siitä "romutransusta"? Markus jotain, joka oli löytänyt sisäisen naiseutensa keski-ikäisenä? Katselin hänen kuvaansa Seiskassa ja sain ahaa-elämyksen. Mulla on tuollainen kroppa, näytän mieheltä, jolla on tekotissit! Naamani taas on aina ollut todella pyöreä. Vaikka olen normaalipainoinen, kasvoistani näytän suunnilleen samalta, kuin jotkut sairaalloisen lihavat, jotka eivät enää pysty liikkumaan itsenäisesti. Tähän vielä pienet silmät ja iso klyyvari. Bonuksena vielä ihosairaus, mikä saa nokan välillä helottamaan punaisena. Ta-daa! We have a winner!

Vierailija
129/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa leikkaukset. Olen lähipiirissä todistanut leikkausvirheitä & korjausoperaatioiden tarvetta jo sairauksien hoidossa tehdyissä leikkauksissa, joten pelottaa että sössisin itse vapaaehtoisesti itseni kauneuskirurgialla. Rahallisesti ei olisi ongelma, vaikka tarvitsisinkin ainakin kolme erilaista operaatiota. Palkastahan ne maksaisi.

No oma valintahan se on. :) itse uskallan kyllä riskit ottaa. On sen arvoista. Täytyy vain valita hyvät kirurgit ja pitää huoli että rahat riittää. Mutta vaihtoehtoja on, ei ole pakko jämähtää sen näköiseksi kuin nyt on.

Vierailija
130/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelu, työ, hyvät tulot ja liikuntaharrastukset ovat aivan yhtä tyhjän kanssa kun ei ole saanut hyviä geenejä. Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat. Miehet saavat aina kuitenkin jotain naisia rahalla.

Naisena voi turvautua kirurgiaan joku lauta hörökorva oli leikkausten jäkeen kiinassa saanut rikkaan miehen, kun oli kaunis.

Totuus paljastui miehelle vasta kun lapsista kasvoi pikku shrekkejä.

Äijä haastoi vaimonsa oikeuteen petoksesta, en tiedä miten siinä lopulta kävi. Tämän vuoden juttuja ja oli kai kaikissa lehdissä. Naisella on mahikset mutta alle 175 senttisellä ainoa mahdollisuus hyvännäköiseen naiseen on hankki vitusti rahaa tai tulla julkkikseksi.

Mulla oli yksi tuttava joka otti kääpiön miehekseen, häissäkin oltiin, mutta sitten se minuakin lyhyempi hobitti vaan aina kun tavattiin naljaili mulle ja jaksoi kehua itseään, autojaan, bisneksiään.

Noi olikin kai syy miksi tuttuni tuollaisen otti, välit meni tuttuun äijän takia poikki ja tuttuun en ole pitänyt yhteyttä vaikka päivitti normaalikokoiseen 185 senttiseen mieheen. Erossa sai kyllä isot rahat, ehkä ei köyhä sura enää kelpaa.

Vierailija
131/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituinen ja alentava ajatus, että jos ei ole nätti ulkonäkö, naisella ei tee mitään. Naisillakin on aivot ja aivoilla tätä elämää pyöritetään, ei naamalla. Elämäänsä voi elää täysillä ilman minkäänlaista miestä ja miehen hankkimisen sijaan on keskityttävä tekemään omasta elämästä jotain. Työpaikkoja saa hyvällä koulutuksella ja hyvillä papereilla sekä omalla aktiivisuudella, ei naamalla. Yhteenkään työpaikkaan ei ole minuakaan naamalla valittu - työpaikat on saatu pelkällä hakemuksella tai kutsulla. Mutta se on tietysti edellyttänyt helkkaristi työntekoa ja panostusta siihen pääsemiseksi.

En ymmärrä tällaista ajattelua, että elämässä kaikki on pilalla, jos joku mies ei tule minua hoitamaan ja ihailemaan ja ylläpitämään. Hoida ja ylläpidä itsesi ja jos joku kiinnostava ihminen löytyy siihen rinnalle, niin hyvä, jos ei niin yksinkin pärjää. Ulkonäköön keskittyvää suhdetta ei joka tapauksessa voi pitää tervepohjaisena, koska kukaan meistä ei pysy sellaisena, kuin nuorempana ja kiinteämpänä joskus olimme. Joku saa ihosairauksia, joku menettää rintansa, joku jalkansa tai tukkansa, joku lihoo, toinen laihtuu...

Jokainen pystyy sitä paitsi pukeutumisella, meikkaamalla ja hyvällä hiustyylillä peittämään omia vikojaan ja puutteitaan ja korostamaan niitä hyviä juttuja, joita jokaisessa myös on. Jos joku seikka oikeasti vaivaa, vaikkapa joku iso tuliluomi tai ruma purentavika, iso arpi, olemattomat rinnat tms. miksi niitä asioita ei hoitaisi kuntoon, jos elämä kerran on omasta mielestä muuten pilalla ja asiaan on mahdollista vaikuttaa. Sekin vaatii omaa panostusta ja aktiivista tekemistä, kotiin ei kukaan tule niitä asioita tarjoamaan.

Missejä ja malleja meistä on harva ja juuri kukaan ei ole tyytyväinen ulkonäköönsä. Silti tässä eteenpäin porskutellaan. Pitää ensin pärjätä itsensä kanssa ja sitten vasta etsiä joku muu siihen rinnalle. Kukaan ei kiinnostu ihmisestä, joka inhoaa itseään ja vain imee toisesta elinvoimaa. Ulkonäön kanssa tällä on harvoin tekemistä. Se kiinnostava ihminen löytyy, kun itse on kiinnostava, vahva ja eteenpäin elämässä katsova. Pitää olla myös oma sydän auki ja osata itsekin katsoa pinnan ja ulkonäön taakse. Yökerhossa missejä ja tissejä etsivien jääkiekkoilijoiden ja hunksien perään on ehkä turha tavallisten tallaajien kuolata mutta ehkä se oikea löytyykin vaikka kielikurssilta tai valokuvauskerhosta tai työpaikalta tai jonkun yhteisen tuttavan kautta. Ehkä tyypillä on liikaa mahaa tai aknearpia tai nenä vinossa tai voi istua vaikka pyörätuolissa mutta hän voi silti olla hyvä tyyppi just sulle, persoonana.

Vierailija
132/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta niin sinulla olisi kymmenen miestä juoksemassa jonossa perässäsi, kun lähdet lenkille. Jos vaan napsautattaisit sormiasi. 

Napsautus tarkoittaisi esimerkiksi keskustelun avaamisen, pienen flirtin, tai deittiprofiilin luomisen.

Vierailija
133/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on ihan paskaa, että itsetuntoa ei muka voi kehittää. Jos noin väittää, ei ole yrittänytkään. Ja itsetunto nyt vaan EI RIIPU ulkoisesta palautteesta. On paljon hyväitsetuntoisia ihmisiä, jotka ovat kohdanneet aivan järkyttävää paskaa elämässään. Itsetunto nimenomaan tarkoittaa sitä, että kestää hyvin myös sitä paskaa palautetta ja hylkäämisiäkin. Hopi hopi terapiaan siitä! Fakta on, että miehet nyt eivät vaan halua jotain huonoitsetuntoista ruikuttajaa. Jo se, että joku itkee tällaisessa ketjussa on itseään toteuttava profetia siitä, että hänen on vaikea saada miestä jos ei ole kaunis.

Vierailija
134/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kropalla ei ole mitään väliä parisuhdemarkkinoilla, jos kasvot ovat rumat.

Mistä tämä harhaluulo oikein tulee?

Olen siis itse kasvoiltani ruma ja voin allekirjoittaa kyseisen väitteen. Mulla on ollut suurimman osan aikuisiästäni suunnilleen missimittainen vartalo ja hiukset ovat pitkät ja luonnostaan paksut. Mutta kasvoni ovat todella rumat (vinot silmät, voimakkaat poskipäät, liian iso suu ja leveä hymy, liian paksut huulet valkoihoiseksi suomalaiseksi ja aivan liian iso nenä, joka on vieläpä hyppyrimallia). Miehet eivät vain pidä minua lainkaan viehättävänä ainakaan Suomessa.

Minusta kuulostat todella kauniilta tuon kuvailun perusteella. Onko sinua joskus koulukiusattu?

Voi ihan oikeasti olla, että vain itsetuntosi on nollilla, ei ulkonäkösi.

On koulukiusattu runsaastikin varsinkin ala-asteella ja oma äitinikin sekä sukulaiset haukkuivat minua pienestä pitäen oudon ja erikoisen näköiseksi sekä huomauttelivat piirteistäni. Jotkut lempinimenikin (joita sukulaiset käyttivät) perustuivat ulkonäkööni.

Suomalaiset taviksen näköiset olminaamat ovat kateuksissaan tai typeryyksissään kiusanneet :)

Ehkä puhuminen ammattilaisen kanssa voisi auttaa?

Vierailija
135/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena voi turvautua kirurgiaan joku lauta hörökorva oli leikkausten jäkeen kiinassa saanut rikkaan miehen, kun oli kaunis.

Totuus paljastui miehelle vasta kun lapsista kasvoi pikku shrekkejä.

Äijä haastoi vaimonsa oikeuteen petoksesta, en tiedä miten siinä lopulta kävi. Tämän vuoden juttuja ja oli kai kaikissa lehdissä. Naisella on mahikset mutta alle 175 senttisellä ainoa mahdollisuus hyvännäköiseen naiseen on hankki vitusti rahaa tai tulla julkkikseksi.

Mulla oli yksi tuttava joka otti kääpiön miehekseen, häissäkin oltiin, mutta sitten se minuakin lyhyempi hobitti vaan aina kun tavattiin naljaili mulle ja jaksoi kehua itseään, autojaan, bisneksiään.

Noi olikin kai syy miksi tuttuni tuollaisen otti, välit meni tuttuun äijän takia poikki ja tuttuun en ole pitänyt yhteyttä vaikka päivitti normaalikokoiseen 185 senttiseen mieheen. Erossa sai kyllä isot rahat, ehkä ei köyhä sura enää kelpaa.

Vaikutat inhottavalta ihmiseltä, ilkeä ja pienisieluinen.

Vierailija
136/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta niin sinulla olisi kymmenen miestä juoksemassa jonossa perässäsi, kun lähdet lenkille. Jos vaan napsautattaisit sormiasi. 

Napsautus tarkoittaisi esimerkiksi keskustelun avaamisen, pienen flirtin, tai deittiprofiilin luomisen.

Ha ha. Taidat olla sellainen ihminen, jolle rumat naiset ovat näkymättömiä? Olen vuosikausia käynyt mm. salilla ja kertaakaan ei ole yksikään mies aloittanut juttelemaan. Jos joudun kysymään jotain pakollista (eli esim. onko joku paikka vapaana) miehet tulevat vaikean oloisiksi ja häipyvät erittäin nopeasti pois paikalta. Ei se vartalo merkkaa kun kasvot ovat helvetin rumat.

Olen aiemmalle sivulle kommentoinut etten päässyt myöskään nettideittien kautta treffeille.

Vierailija
137/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi huijausta. Eikä tosiaankaan mikään ratkaisu ratkaisu kehnoon minäkuvaan.

Vierailija
138/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs ruma mies sitten? Kelpaako sulle?

No ei hitossa. Nainen haluaa tasokkaan miehen (top 10%), vaikka itse on mediaania kehnompi. Naisella on kuitenkin harha, että taviskoulutus (akateemisia miltei joka kolmas nainen nykyään) ja työpaikka (3500 euroa kuussa bruttona, ooh mikä menestyjä) tekisi hänestä eliittikumppanin. Ymmärrys puuttuu siitä, mitä naisesta yleensä halutaan.

Sama kuvio toistuu täälläkin kerta toisensa jälkeen, kun nainen ei millään löydä miestä.

Täähän se ois. Tosin sihteereille ei makseta yleensä noin paljoa vaikka onkin ne maisterin paperit. Liian moni nainen luulee, että se vähän pullukka 160cm pottunokka muuttuu yhtäkkiä "saalis"-tason naiseksi kun on vähän korkeakoulutusta ja tykkää käydä konserteissa ja matkustella. Se nyt vaan ei mene niin. Pikemminkin tuo yhtälö on turn off ja menee viimeinenkin mielenkiinto, kun joku luulee olevansa enemmän kuin on. 

Tämä on sama ilmiö kuin se, että miehet kuvittelevat salilla käymisen ja ulkonäön muutenkin nostavan heidän haluttavuuttaan aivan uusiin sfääreihin. Eli mietitään, mikä naisissa kiinnostaa itseä ja ruvetaan parantamaan niitä ominaisuuksia. Naisten mielestä akateeminen ja kulttuuria harrastava matkustelijamies on ihan ykköshemmo, joten he ajattelevat saman pätevän niin päin, että miestä kiinnostaisi sellainen nainen. 

Tuohan on tietenkin aivan väärä ajattelutapa. Naisen kannattaa kehittää itseään salilla, pukeutumisella ja luonteen puolelta alkaa iloisemmaksi. Miehen kannattaa tehdä enemmän rahaa tai vähintäänkin keskipalkkaa poikkeuksellisen kiinnostavalla alalla, lähteä jollekin itsevarmuus- ja ihmissuhdetaitokurssille ja kiinnittää myös jonkin verran huomiota vaatetukseen, ei kuitenkaan liikaa. Nämä ovat hyvin yksiselitteiset ja helposti ymmärrettävät faktat.

Vierailija
139/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kenenkään kauniinkaan naisen perässä nähnyt jonoa olevan lenkillä. Lenkkeilen 30-40 km viikossa.

Vierailija
140/281 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole kaikille mikään elämän eeellytys. Sitä paitsi, aika hyvin niille "vähemmän" kauniillekin on löytynyt kumppaneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi