Tuntuuko naisesta tosi pahalta jos..
on romanttista viritystä eli puheluita ja viestejä ja parit kahvitreffit ja sitten päädytään sänkyyn jonka jälkeen estetään puhelut, viestit ja poistetaan fb.stä eli rajoitetaan kaiki yht.otto. Onko se julmaa? ja mitä nainen kelaa tilanteesta?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä mieheni sivusuhde. Jäätyään kiinni mies romahti ja haluaa hyvittää kaikin mahdollisin tavoin. Sain fb tunnukset, puhelimen kyttäysluvan jne. Antoi luvan laittaa puhelimestaan naiselle minkä tahansa viestin.
Viikon ajan nainen pommitti viesteillä, jotka tylysti poistin. Puheluihin ei oo vastattu. Nyt sitten poistin ja laitoin kaikki estot. Mies kysyi että olinko jotain tosi pahaa viestiä laittanut kun oli ohi mennen naiseen töissä törmänny ja oli kuulema ollu ahistuneen ja kummallisen oloinen. Vastasin etten ole laittanut viestiä vaan estänyt. Ilmeisesti se sitten kolahti. Hyvä. Nyt voin keskittyä eron tekemiseen. Ap
No jos nainen tietoisesti oli varatun kanssa niin kaikki mielipaha ihan ansaittua. Lisäksi pointsit sulle, ap, että laitat myös miehen vastaamaan teoistaan ja olet itsenäinen ja haluat uuden elämän ilman petoksia. Kaikkea hyvää sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä mieheni sivusuhde. Jäätyään kiinni mies romahti ja haluaa hyvittää kaikin mahdollisin tavoin. Sain fb tunnukset, puhelimen kyttäysluvan jne. Antoi luvan laittaa puhelimestaan naiselle minkä tahansa viestin.
Viikon ajan nainen pommitti viesteillä, jotka tylysti poistin. Puheluihin ei oo vastattu. Nyt sitten poistin ja laitoin kaikki estot. Mies kysyi että olinko jotain tosi pahaa viestiä laittanut kun oli ohi mennen naiseen töissä törmänny ja oli kuulema ollu ahistuneen ja kummallisen oloinen. Vastasin etten ole laittanut viestiä vaan estänyt. Ilmeisesti se sitten kolahti. Hyvä. Nyt voin keskittyä eron tekemiseen. ApNo jos nainen tietoisesti oli varatun kanssa niin kaikki mielipaha ihan ansaittua. Lisäksi pointsit sulle, ap, että laitat myös miehen vastaamaan teoistaan ja olet itsenäinen ja haluat uuden elämän ilman petoksia. Kaikkea hyvää sulle.
Oli tietoinen. Ja kiitos! Ap
Jaa, no tuossa tilanteessa en tuntisi ahdistusta tai pahaa oloa. Jos olisin varatun miehen toinen nainen niin jopa ihastuessani ymmärtäisin että todennäköisesti pysyy vaimonsa kanssa ja jos viesteihin ei tulisi vastausta niin todellakin ajattelisin että vaimo asialla ja jos mies ei olisi jäänyt kiinni niin vehtailisi kanssani edelleen.
Oikeastaan kun ajattelen niin en usko että pystyt sanomaan/tekemään mitään mikä loukkaisi minua tuossa tilanteessa. Jos mies itse sanoisi kasvotusten ettei ole ollut tunteita mua kohtaan missään vaiheessa, se voisi tuntua pahalta jos itse oli ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no tuossa tilanteessa en tuntisi ahdistusta tai pahaa oloa. Jos olisin varatun miehen toinen nainen niin jopa 9ihastuessani ymmärtäisin että todennäköisesti pysyy vaimonsa kanssa ja jos viesteihin ei tulisi vastausta niin todellakin ajattelisin että vaimo asialla ja jos mies ei olisi jäänyt kiinni niin vehtailisi kanssani edelleen.
Oikeastaan kun ajattelen niin en usko että pystyt sanomaan/tekemään mitään mikä loukkaisi minua tuossa tilanteessa. Jos mies itse sanoisi kasvotusten ettei ole ollut tunteita mua kohtaan missään vaiheessa, se voisi tuntua pahalta jos itse oli ihastunut.
Ok kiitti vinkistä. Mies on tosiaan niin hajalla että tekee mitä vaan. Saa siis sopia tapaamisen johon minä tulen yllättäen mukaan. Mies sanoo sit naiselle et päin naamaa minun nähteni että se oli virhe jota eniten maailmassa katuu. Nainen on hyvin ihastunut. Eli ei muuta ku huomiseks mies saa ehdottaa treffit helsinki-päiville.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no tuossa tilanteessa en tuntisi ahdistusta tai pahaa oloa. Jos olisin varatun miehen toinen nainen niin jopa 9ihastuessani ymmärtäisin että todennäköisesti pysyy vaimonsa kanssa ja jos viesteihin ei tulisi vastausta niin todellakin ajattelisin että vaimo asialla ja jos mies ei olisi jäänyt kiinni niin vehtailisi kanssani edelleen.
Ok kiitti vinkistä. Mies on tosiaan niin hajalla että tekee mitä vaan. Saa siis sopia tapaamisen johon minä tulen yllättäen mukaan. Mies sanoo sit naiselle et päin naamaa minun nähteni että se oli virhe jota eniten maailmassa katuu. Nainen on hyvin ihastunut. Eli ei muuta ku huomiseks mies saa ehdottaa treffit helsinki-päiville.
Ap
Olet sairas. Mutta sinähän tuosta pisimpään kärsit, toinen nainen ja mies toipuvat kyllä mutta sinun pääsi ei taida ihan heti kuntoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sä oot ihan sekaisin. Anna olla oikeasti.
Tuskin sun kannattaa ap ängetä mukaan sinne, tietysti silloin toinen nainen tietää että sun pakottamana mies ne asiat sanoo. Jos todella haluat sillä keinolla yrittää loukata niin testaa äijäsi näyttelijäntaidot, jos naisella on tunteita miestä kohtaan niin miehen antamat pakit sellaisessa tilanteessa voisi toimia.
En kyllä siis ymmärrä miten sun olosi parantuisi jos saisit kostettua sille naiselle. Sulla on prioriteetit hukassa kun sen naisen paha olo on sulle noin tärkeää, keskity ennemmin siihen mieheen, aiheuta sille se paska olo jos jollekkin. Ja jos haluat antaa anteeksi niin tee niin ja hoida jatkossa suhteesi paremmin ettei miehen tarvitse katsella viereisiin pöytiin.
Olet todella julma ja lapsellinen ja miehesi munaton kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sun kannattaa ap ängetä mukaan sinne, tietysti silloin toinen nainen tietää että sun pakottamana mies ne asiat sanoo. Jos todella haluat sillä keinolla yrittää loukata niin testaa äijäsi näyttelijäntaidot, jos naisella on tunteita miestä kohtaan niin miehen antamat pakit sellaisessa tilanteessa voisi toimia.
En kyllä siis ymmärrä miten sun olosi parantuisi jos saisit kostettua sille naiselle. Sulla on prioriteetit hukassa kun sen naisen paha olo on sulle noin tärkeää, keskity ennemmin siihen mieheen, aiheuta sille se paska olo jos jollekkin. Ja jos haluat antaa anteeksi niin tee niin ja hoida jatkossa suhteesi paremmin ettei miehen tarvitse katsella viereisiin pöytiin.
Miehellä on jo paska olo ja paskemmaks muuttuu ku tästä lähen. Ja nainen on tiennyt aiheuttavansa mulle pahaa mieltä, joten saa kyllä vähän takaisin. Sitten mä jatkan elämääni eteenpäin yksin. Ap
Voi tsiisus mikä tossu tämä miehesi on!! XD Sovitte siis yhteen täydellisesti, älkää vain missään tapauksessa erotko! Olen ollut toinen nainen, tosin tietämättäni, ja mies valitsi minut eroten kihlatustaan, mutta minä jätin miehen myös. En tosiaan olisi edes huomannut jos tässä tapauksessa mies tai miehen exä olisi jotakin estoja laittanut, koska en ottanut mieheen yhteyttä. Mies kyllä yritti soitella vielä puolen vuoden päästäkin, mutta siinä vaiheessa olin jo toisessa hyvässä kunnollisessa suhteessa ja en suonut enää ajatuksen puolikastakaan miehelle. Teidän jutussa nainen tuskin on ollut oikeasti mitenkään kummallinen tai ahdistuneen oloinen, vaan miestossu on keksinyt nämä jutut ihan omassa päässään naisen perään itkiessään. Naurettava "mies" sinulla tosiaan on, onko ikääkin peräti 20 vuotta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä menee jo liian pitkälle. Jos ja kun haluat erota niin tee se, minusta ihan ok että yhdessä estätte naisen, mutta tuo kaikki muu menee liian pitkälle. Anna olla ja lähde, jos sitä lähtemistä toivot. Jos vielä haluat jotenkin yrittää miehesi kanssa niin pyydä mieluummin soittamaan naiselle ja tekemään selväksi, että yhteydenottojen pitää loppua tai vaikka et haluaisikaan niin voithan tuota pyytää siksikin, että saatte rauhassa rakentaa sen eron ja keskittyä pelkästään teihin myös eron hetkellä, mutta älä pelaa mitään tuollaista peliä. Ihan jo itsesikin takia. Et varmaan halua olla sellainen nainen muistoissasi, joka pelasi pelejä ja sääti, vaan ole sinä teistä kolmesta se tyylikäin ja asiallisin. Eronkin jälkeen sinulle jää tieto, että et alentunut millekään kostotasolle, vaan hoidit tilanteen tyylikkäästi.
t. vastaaja numero 23
Vierailija kirjoitti:
Olet todella julma ja lapsellinen ja miehesi munaton kusipää.
Jep. Julma haluan ollakkin ja lapsellisuudesta en välitä. Ja kyllä, mies on munaton kusipää. Ap
Voi voi, nyyh nyyh, katkera akka siellä on nyt saanut ison kolauksen itsetunnolleen ja itkupotkuraivareissaan vannoo kostoa. Naurettava tarina muuttuu koko ajan nolommaksi. Mitäs pikku ap keksii vielä lisää?
Miehesi luulee olevansa joku maailman napa kun olet noin pois tolaltasi. Sen sijaan että keskityt naisen häiriköintiin. Keskity mieheesi anna hänelle sitä mitä hän haki jostakin syystä muualta mitä se sitten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi luulee olevansa joku maailman napa kun olet noin pois tolaltasi. Sen sijaan että keskityt naisen häiriköintiin. Keskity mieheesi anna hänelle sitä mitä hän haki jostakin syystä muualta mitä se sitten onkaan.
Totta. Siellä se mies nyt antaa pölyn laskeutua ja katsoo kun hurupää akka touhottaa kostamisensa kanssa! Ap:n kannattaisi käyttää tuo raivosta tullut adrenaliini vaikka ikkunoiden pesuun tai laihdutukseen, kohta kun ap on vapaa nainen taas, niin silloin pitää olla edustava jos meinaa saada paremman miehen kuin mitä nyt on!
Vierailija kirjoitti:
Ja jos haluat antaa anteeksi niin tee niin ja hoida jatkossa suhteesi paremmin ettei miehen tarvitse katsella viereisiin pöytiin.
Joo, varmasti olikin ap:n eikä itse pettäjän vika että petti, vai?!
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, nyyh nyyh, katkera akka siellä on nyt saanut ison kolauksen itsetunnolleen ja itkupotkuraivareissaan vannoo kostoa. Naurettava tarina muuttuu koko ajan nolommaksi. Mitäs pikku ap keksii vielä lisää?
Ööh, jos sua petettäisiin niin etkö saisi kolausta itsetunnollesi ja pikku itkupotkuraivareita? Jos et, niin hyvä sulle, ilmeisesti et rakasta miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Keskity mieheesi anna hänelle sitä mitä hän haki jostakin syystä muualta mitä se sitten onkaan.
SIIS MITÄ? Teidänkö mielestä on ap:n vika, että mies petti? Koska ap ei antanut hänelle jotakin, niin miehen piti mennä etsimään sitä muualta ja pettämään? Mikä teitä vaivaa? Kyllä pettäminen on aina pettäjän omalla vastuulla.
Pettäminen on toki väärin, mutta nämä ap:n viestit luettuani voin tavallaan ymmärtää miksi hänen miehensä on ajautunut toiseen suhteeseen, teidän parisuhde on ollut varmaan aika kamala. Siis pettäminen on aina pettäjän syy, ei petetyn eikä myöskään sen pettämiskumppanin, mutta toisin kun yleensä niin en tunne Ap:tai kohtaan samanlaista sympatiaa kun petettyjä kohtaan yleensä.
Viikon ajan nainen pommitti viesteillä, jotka tylysti poistin. Puheluihin ei oo vastattu. Nyt sitten poistin ja laitoin kaikki estot. Mies kysyi että olinko jotain tosi pahaa viestiä laittanut kun oli ohi mennen naiseen töissä törmänny ja oli kuulema ollu ahistuneen ja kummallisen oloinen. Vastasin etten ole laittanut viestiä vaan estänyt. Ilmeisesti se sitten kolahti. Hyvä. Nyt voin keskittyä eron tekemiseen. Ap