Miksi korkea koulutus ei lisää naisen markkina-arvoa?
Kommentit (146)
En markkina-arvoista tiedä, mutta mulla tärkein kriteeri naiselle on akateeminen koulutus (ei humanisti). Tietysti pitää olla myös mukava ja sopivan musta huumorintaju
Minulle ei naisen koulutustaso tai tulot ei merkitse mitään. Ulkonäkö ja hyvä luonne on se joka ratkaisee.
Naisessa on tärkeintä tissit, perse, pimpsukka, nätti naama ja antelias luonne. Koulutuksella ei ole paskaakaan väliä.
Lisäähän. Paitsi, jos mies ei itse ole korkeasti koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Naisessa on tärkeintä tissit, perse, pimpsukka, nätti naama ja antelias luonne. Koulutuksella ei ole paskaakaan väliä.
Tää onkin sellainen positiivinen kierre, koska jos naisella on koulutusta, sillä on myös sen verran älyä että se osaa kiertää sut kaukaa. Sun ei toisin sanoen tarvitse päätäsi vaivata naisen koulutuksella.
Mä en voi kuvitella mun korkeakoulutettuja miespuolisia ystäviä korkeakouluttamattomien naisten kanssa. En sano, että jokaisen pitäisi olla maisteri, mutta en usko kovin monen maisterimiehen tavoittelevan kampaajia tai lähihoitajia. Totta puhuen en usko monen ystäväni löytävän paljoa yhteistä edes sairaanhoitajan kanssa, vaikka sekin on toki korkeakoulututkinto. Insinöörimiehille ja luonnontieteilijöille kelpaa tosin varmaan mikä vaan, koska heillä ei ole muutenkaan paljoa valinnanvaraa (sosiaalisten taitojen puute, kapea maailmankuva, ei tyylitajua).
Puhun siis nyt hyvin yleistävästi, joten älkää insinöörit vetäkö hernettä nenään, en puhu välttämättä juuri sinusta.
Miehen ego. Ei nainen saa olla korkeammin koulutettu kuin mies.
Koska miehet viehättyy hyvästä ulkonäöstä eikä koulutuksesta.
Kyllä se lisää. Minä en taida edes tuntea ketään naista jolta puuttuu ylempi korkeakoulututkinto.
Siksi, koska ulkonäkö on naisen markkina-arvon päädraiveri, eikä useimpia miehiä kiinnosta naisen koulutus.
Korkeakoulutus laskee naisen markkina-arvoa. Ihan tilastollinen fakta että korkeakoulutetut naiset on useimmin sinkkuja kun vähemmän koulutetut. Eihän näillä urakeskeisillä ihmisillä ole tosin aikakaan parisuhteeseen kun ura menee edelle.
Eihän sillä naisen markkina-arvolla niin väliä ole, kun nainen ei kelpuuta itseään vähemmän koulutettua.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ongelma-parisuhdemarkkinoil…
korkeakoulutetut naiset haluavat todella korkeasti koulutetun miehen. Niin laskeehan se kiinnostavuutta jos nainen a: valittaa minun kouluyuksestani ja kyselee koska aion kouluttautua pidemmälle. b:väittää, että en arvosta/olen kateellinen hänen koulutukselleen.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Akateeminen nainen ei kelpuuta amismiestä. Siitä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutus laskee naisen markkina-arvoa. Ihan tilastollinen fakta että korkeakoulutetut naiset on useimmin sinkkuja kun vähemmän koulutetut. Eihän näillä urakeskeisillä ihmisillä ole tosin aikakaan parisuhteeseen kun ura menee edelle.
Tämä johtuu ainoastaan siitä, että naisissa korkeasti koulutettuja on jo enemmän kuin miehissä.
Matalasti koulutetut miehet eivät hae naisesta elättäjää itselleen, kuten matalasti koulutetut naiset miehestä, joten kouluttautuminen ei lisää naisen haluttavuutta monissa miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Akateeminen nainen ei kelpuuta amismiestä. Siitä on kyse.
Ei sitä voi kelpuuttaa, kun amismiehen ego ei kestä koulutettua ja menestyvää naista. Kokeiltu on.
Varmaan siksi kun MIKÄÄN ei lisää naisen markkina-arvoa kun ajatellaan parisuhdetta. Miehet ei enää halua oikeaa parisuhdetta vaan pelkkää seksiä. Ja siinä markkina-arvoa nostaa ainoastaan hyvä kroppa ja antavainen luonne. Osa miehistä tietysti haluaa sen naisen samaan kämppään äiti/kodinkone-yhdistelmäksi paapomaan ja pesemään pyykkiä, muta kuka nainen haluaa tuollaista miestä?
Korkeakoulutetulla naisella on yleensä työpaikka ja näin hänellä jää vähemmän aikaa naistöiden, kuten kodinhoidon, pyykkäyksen ja lastenhoidon suorittamiseen. Samalla heillä on usein radikaaleja feministisiä mielipiteitä.
Minkälaisten miesten keskuudessa haluat markkina-arvosi kasvavan jos noin kuvittelet? Vai ajatteletko että joku tradenomin tai sairaanhoitajan koulutus olisi korkea?