Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1350)

Vierailija
601/1350 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen ruokakauppa. Ostin välipalaksi kaksi banaania ja lähtiessäni pois kassan akka alkoi kovalla äänellä, niin että kuulisin, pauhata viereiselle kassalle että miten kehtasin "rikkoa" banaanitertun vaivaisen kahden banskun takia. Pitääkö muka ostaa koko terttu?

Vierailija
602/1350 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerilla ainaki oli äärimmäisen törkeää asiakaspalvelua. Mulla oli muumitikkari ja siellä oli jotaki roskaa ja tein siitä reklamaation, koska nehän ei sinne kuulu. Sain sähköpostia jossa luki että ollaan pahoillaan ja että reklamaatio laitetaan eteenpäin tuotetta valmistavalle tehtaalle ja sieltä ollaan yhteydessä. Oletin tietenki että näin tehdään, mutta sieltä ei kuulunut mitään ja yhtäkkiä tuli sähköposti jossa luki että koska en oo lähettäny lisätietoja asiaa ei käsitellä enempää ja jos haluan että asiaa käsitellään niin vastata siihen sähköpostiin. Vastasin että mitä ihmeen lisätietoja ne ois tarvinu. Yhtään lisätietoja ei multa kysytty ja että on huijattu olo ku minun olis pitäny ite tietää mitä lisätietoja ne tarvii ja mihin ne ois pitäny lähettää. No sikälihän asiassa kävi ihn hyvin ku sain 5€lahjakortin Fazerin verkkokauppaan, mutta kukaan ei pahoitellu eikä mitään sitä miten minua kohdeltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1350 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20-vuotiaana joutunu sairaalaan sydänoireiden takia, ja sielä päivystyksen osastolla makoillessa iski tottakai paniikki tilanteesta jossa ei kuvittelis olevansa vielä noin nuorena. Sielä osastolla ei ollu sillä hetkellä paljon väkee, olin kuulemma mun sairaanhoitajan eka potilas siltä illalta. Itkin siinä paniikissa sille hoitajalle että haluan vaan kotiin, johon tää hoitaja vaan tylysti totes että niin hänkin haluaa. Ei paljoo lohduttanu.

Vierailija
604/1350 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nyt mitenkään ole huonoin "asiakaspalvelukokemus", lähinnä ehkä huvitti. Jossain pienessä marketissa vartijalla taisi olla aika tylsä päivä kun kivenkovaan väitti että varastin kaksi siideritölkkiä. Kovaan ääneen vielä sanoi sen että kaikki tuijottivat minua. No ei siinä muuta kuin teki tarkastuksen eikä löytynyt mitään... pahoitteli asiaa ja toivotti hyvää päivänjatkoa. 

Vierailija
605/1350 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöin tilanne oli rautakaupassa, kun olin mieheni kanssa ostamassa maalia ym. remontointitarvikkeita kotiin. Minä yritin kysellä myyjältä tarvikkeista, mutta myyjä puhui vain miehelleni, täysin ohittaen minut. No, tarvikkeet tosin saatiin niinkin, eikä myyjä voinut tietää, että olen ammatiltani teollisuusmaalari, ja mieheni taas on remontointiasioissa täysin osaamaton. 

Samanlainen kokemus erään tavaratalon elektroniikkaosastolta. Olin ostamassa itselleni uutta televisiota ja halusin vähän lisätietoja myyjältä. Olin tehnyt perusteellista ja vertailua ja kysyin melko teknisiä kysymyksiä, mutta myyjä vastasi jokaiseen minun kysymääni kysymykseen mukana olleelle miespuoliselle kaverilleni. Siis minä kysyin kysymykset, ja myyjä vastasi niihin kuin kaverini olisi kysynyt ne, ohittaen minut täysin. Pyysin lopulta kaukosäädintä että voin tsekata vielä kuvan televisiosta, myyjä ojensi kaukosäätimen ohitseni takanani seisovalle miehelle! Ihan uskomatonta. Kaverini tuhahti ärsyyntyneenä ja antoi kaukosäätimen minulle. 

Menin itse tilanteessa solmuun kun en voinut uskoa myyjän käytöstä, mutta televisio jäi ostamatta. Laitoin seuraavana päivänä palautetta tavarataloon ja kerroin kokemukseni. Sain asiallisen vastauksen jossa eletroniikkaosaston päällikkö pahoitteli myyjän käytöstä ja lupasi ottaa asian keskusteluun kyseisen myyjän kanssa. Päällikkö oli nainen. 

Vierailija
606/1350 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kävin pubissa missä oli niin luokattoman huono palvelu että sillä oli jo huumoriarvonsa . Negatiivista palautetta esim. paikan siisteystasosta (ihan oikeutetusti, oli melko läävä) antaneet asiakkaat ohjattiin parhaimmillaan ulos koko baarista. Itse en saanut aina ostettua pientä juomaa saati alkoholitonta, koska baarimikon mukaan ramppaan kuitenkin kohta hakemassa kaljaa ja ei jaksa olla koko ajan kaatamassa :D Joskus väänsin hyvän tovin että sain haluamani limun tai pienen oluen. Ja tietenkin alkoi "mitäs mitä sanoin" -nillitys jos kehtasin mennä hakemaan toisen. 

20 vuotta myöhemmin kyseinen baari näyttää olevan edelleen toiminnassa, pitäisi käydä joku päivä testaamassa onko palvelun taso parantunut vuosikymmenten aikana. 

Vierailija
607/1350 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla  oli Helsingissä Tietourho -nimellä oleva firma joka myi tietokoneita. Tilasin sieltä silloin yhden pc:n. Ainoita koneita joita olen ostanut, muut olen koonnut itse.

Kone tuli ajallaan ja oli muuten ok, mutta emolevyn usb-portit eivät toimineet. Kone ei tunnistanut mitään usb-väylään liitettyä laitetta. Kone ei edes tunnistanut sitä että väylään on lisätty tuntemattomia laitteita tjs. Väylät olivat täysin kuolleita.

Sähköposteihin ei vastattu. Nettisivuilla oli kaksi puhelinnumeroa. Toinen oli myyntiin ja toinen tuki-, huolto- reklamaatioasioihin. Huollon numero ei vastannut käytännössä koskaan. Soitti mihin aikaan tahansa, minä päivänä tahansa, kukaan ei vastaa. Kuitenkin välillä kun soitin, puhelin piippasi varattua. Tätä itse asiassa tapahtui usein.

On siis selvää että puhelimen yhteydessä oli jatkuvasti joku. Hän ei vain halunnut vastata puhelimeen.

Yritin yhdessä vaiheessa soittaa sinne todella intensiivisesti. Soitin erään viikon aikana yli 200 kertaa. Aina sama juttu, ei vastausta, mutta kuitenkin vastaanottaja puhuu moneen otteeseen toista puhelua.

Aloin seuraavaksi painostamaan sitä toista numeroa. Siellä vastasi joku nainen, joka tarjosi minulle sitä huollon numeroa. Sanoin ettei se vastaa lainkaan, johon tämä nainen yritti sössöttää että ehkä hän on ollut vessassa tai hakemassa kahvia, ja että he myynnissä eivät voi asialle mitään.

En antanut olla vaan aloin spammata sitä myyntiä niin kauan että myynti lupasi että huollon tyyppi soittaa minulle. Tässä vaiheessa olin siis yrittänyt soittaa sinne huoltoon ainakin kuukauden ajan, varmaan ainakin 400 kertaa.

Nyt huollon äijä soitti, ja sain selitettyä asian. Hän lupasi selvittää asiaa ja soittaa minulle takaisin. Soittoa ei koskaan tullut. Jos olisin asunut Helsingissä, olisin mennyt paikan päälle vaatimaan hyvitystä, mutta valitettavasti asun kaukana.  Vikaa ei koskaan korjattu enkä saanut hyvitystä. Sen jälkeen olen kasannut itse jokaisen pöytämikroni.

Myöhemmin luin Mikrobitistä että tällä firmalla, Tietourho Oy:llä oli ykkössija kuluttajaneuvontaan tehdyistä valituksista.

Kävin btw. kerran Helsingissä käydessäni katsomassa millainen firma oli kyseessä. Liike oli kuten arvelinkin, pieni kivijalkapuoti. Eli mitä todennäköisimmin sekä myynti että huolto olivat samassa muutaman kymmenen neliön tilassa. Eli huolto oli takahuoneessa, ja se myynnin nainen olisi voinut halutessaan viedä puhelimen takahuoneeseen sille äijälle.

Uskomatonta epärehellisyyttä! Nykyään tuota firmaa ei enää olekaan. Kaupparekisterin mukaan näkyy toimineen 1998 - 2005.

Vierailija
608/1350 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jäivät tietyt myymälät...myyjät kun joko juttelivat keskenään tai joku huitaisi kädellään tyyliin "tuolla niitä on". 

Ei tullut kuuloonkaan tuollainen käytös 1970-luvulla  edes kesätyöpaikassa.

Vierailija
609/1350 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin aikavarauksella erääseen silmälasiliikkeeseen jonka nimi loppuu jonkinlaiseen ... savers tyyppiseen.  Pääsin juuri töistä ja ajoin kaahaten että ehtisin tuohon varattuun aikaan. Ehkä jopa ylinopeutta. Turhaan, sillä liikkeeseen saavuttua minut tökättiin nurkkaan tuoliin istumaan koska optikolla on nyt juuri muuta, kiire tms. Odotin hyvinkin 10-15 minuuttia, jonka jälkeen sitten ilman pahoitteluja siirryttiin tarkastukseen. Sen tehtyä todettiin etten tarvitse heidän kalliita vahvuuksiaan vaan voin ottaa ihan tosta vaan ns lukulasit. Liikkeen puolelta kuulemma voi valita kehykset. Katselin aikani kehyksiä mutta kukaan ei tullut palvelemaan. Asiakkaita tuli ovesta ja heitä palveltiin ja sirkuteltiin niitä näitä, soviteltiin kehyksiä ja muuta, minä katselin aikani yksin. Lopulta kysyin mistä saisi kehykset ilman vahvuuksia, ja joku myyjä sanoi että tuolla alhaalla niitä halvempia on, kato itse. En sitten katsonut. Terveisiä Raumalle.

Vierailija
610/1350 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut myyjät kirjoitti:

Niinku arabit tekee huijaa aina. 4 päivää itään päin sitten 5 etelään Saharassa. Lasten nuorten vaatteita vanhuksille myydään ja kenkiä ettei myyjällä ole mitään järkeä myös on miesten vaatteita naisten vaatteiden seassa.Gigantti myyjä tuli puhumaan naamalle ilman maskia.Parturi ei noin kauniin värisiä hiuksia saa värjätä. Toinen myyjä ei noita kannata ostaa...kolmas myyjä kännykässä puhuu ja käskee, menkää toiselle kassalle. Toinen kassa että noita tuotteita otetaan vaan tuonne toiselle kassalle. Hotellissa onko kylpyamme huoneessa? On meillä . Otetaan kylpyamme huone kiitos onko siellä nyt varmaan kylpyamme?? On siellä. Maksu ja sitten huoneeseen missä EI ole ammetta. Myyjät voi olla NS.omatunto kuollut. Paatunut. Hotelli myyjä ; voin mä myydä teille huoneen yöx. Ei kuittia. Ei ammetta jääkylmä huone.Matkan tilaus sille parhaalle rannalle mutta perillä teidät siirretään toiseen hotelliin syrjäiseen paikkaan jätevedet laski rantaan. Maksettiin hienosta rannasta saatiin paskainen.

Nyt on jollakulla jäänyt lääkkeet ottamatta. 

Vierailija
611/1350 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana kävin pubissa missä oli niin luokattoman huono palvelu että sillä oli jo huumoriarvonsa . Negatiivista palautetta esim. paikan siisteystasosta (ihan oikeutetusti, oli melko läävä) antaneet asiakkaat ohjattiin parhaimmillaan ulos koko baarista. Itse en saanut aina ostettua pientä juomaa saati alkoholitonta, koska baarimikon mukaan ramppaan kuitenkin kohta hakemassa kaljaa ja ei jaksa olla koko ajan kaatamassa :D Joskus väänsin hyvän tovin että sain haluamani limun tai pienen oluen. Ja tietenkin alkoi "mitäs mitä sanoin" -nillitys jos kehtasin mennä hakemaan toisen. 

20 vuotta myöhemmin kyseinen baari näyttää olevan edelleen toiminnassa, pitäisi käydä joku päivä testaamassa onko palvelun taso parantunut vuosikymmenten aikana. 

Hahah tuohan voisi olla hyvä myyntivaltti.

Laittaa vielä pömilän nimeksi jonkun epäystävällisyyttä kuvaavan nimen.

Vähän samaan tyyliin kuin Puolangan pessimistit.

Vierailija
612/1350 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
613/1350 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin miehen kanssa autoliikkeessä katsomassa minulle autoa. Myyjä puhui minulle miehen kautta. Tämä ei kuulemma ole edes harvinaista. "Mikähän malli ja merkki rouvaanne miellyttäisi" eikä edes katsonut minua silmiin.

Kannattaa mennä yksin auto-ostoksille. Myyjät ajattelevat, että äijä on tullut mukaan neuvomaan ja varmistamaan oikean valinnan. Siis, miksi se mies yleensä onkaan siellä jos nainen ostaa autoa?

Vierailija
614/1350 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ei ole yhtään niin pahoja kuin jollain mutta kerron nyt kuitenkin. Minulle on picnic kahvilassa sanottu kun tilasin täytettyä perunaa että ei ole perunaa ja näin kuinka niitä pyöri jossain lämpökaapissa myyjän selän takana. Kummallista.

Sitten toinen juttu kun olin baaritiskillä mieheni kanssa vierekkäin (ja hän aina maksaa kummankin juomat) niin mieheni sanoi ensin mitä ottaa ja minä aukaisin suuni ja aloitin kertomaan omaa valintaani niin neiti baarimikko keskeytti minut 'odota omaa vuoroasi!'

Ja hän lähti valmistamaan mieheni juomaa. Jäimme suu auki ihmettelemään. Pöljä mieheni sitten maksoi oman juomansa kun sai sen eteensä eikä sanonut neidille että 'teeppä muijallekin sen juoma', vaan jäi siihen kassan viereen. Baarimikko neiti sit katsoi minua tylysti ja sanoin minkä juoman halusin, hän teki sen ja kun tartti maksaa niin mieheni sitten maksoi sen ja baarimikko neiti näytti hämmentyneeltä ja nololta, mutta ei sanonut mitään. En tiedä mitä hän oli luullut? Että emme ole pari? Ei mieheni ole eri tasoa ainakaan ja juttelimme siinä ennen kuin oli vuoromme toisillemme. Miksi ihmeessä yrittäisin ihan tuntemattoman miehen tilatessa juomaa huudella omaa drinksuani baarimikolle? Eikö mies saa tarjota juomia? En ymmärrä, mutta omaa aikaansa se neiti siinä eniten tuhlasi kuin teki ihan erikseen juomat ja laskutukset.

MISSÄ? Itselläni on nimittäin ihan vastaava kokemus! Menimme tiskille ja  vaihdoimme siinä pari sanaa, minä jopa  nojasin mieheeni. Kun baarimikko, naispuolinen, tuli mies tilasi oluen ja minä koetin sanoa perään että ja mulle sii.. kun baarimikko keskeytti huutaen että ei ole sun vuoro, älä oo ahne tms, en muista enää sanatarkasti kun tuosta on jo kymmenisen vuotta.. Mieheni on vähän ujo ja oli hiukan kännissäkin joten ei ymmärtänyt puolustaa minua, mutta kun sai oluen eteensä kääntyi puoleeni ja kysyi että mitä sä kulta otat? Baarimikko näytti kiukkuiselta sekä hämmentyneeltä.

Vierailija
615/1350 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kempparissa katselin aika kallista (n. 80€) kasvovoidetta. Olisin ostanut sen äidilleni hemmottelulahjaksi. Nuori myyjä sanoi voiteen olevan tosi kallis, sitten hän mittaili mua katseellaan ja haukotteli tympääntyneenä. Olin itsekin 20v tuolloin, mutta kyllä mulla olis ollut varaa ja aikomus se ostaa. No en ostanut aliarvioivan käytöksen vuoksi.

Vierailija
616/1350 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin maksusitoumuksella  ruokaa, kahvia, limsaa, hiusvärin ja kissan kuivamuonaa. Lisäksi koetin ostaa tupakka-askin. Myyjä alkoi kovaan ääneen ja H-I-T-A-A-S-T-I selittää, ettei tupakka ja hiusväri kuulu maksettaviin ja  että minun ei kannata pitää kissaa ellei ole varaa ostaa ruokia. Aloin itkeä, jätin kaiken siihen ja ryntäsin ulos. Minulla oli masennus, paniikkihäiriö ja jouduin tuohon aikaan tosiaan tsemppaamaan itseäni että uskalsin kauppaan! 

Vierailija
617/1350 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä askarteluliikkeessä iäkäs myyjä pälyili perääni ja kassan luona sanoi toiselle niin että kuulin että noita virolaisia liikkuu nyt täällä enemmän ja tiedä lähteekö niiden mukaan tavaraa . Toinen vähän kyseenalaisti mutta se vahtija vielä vahvisti että kyllä noita saa varoa. Enpä oo enää sinne menny. Hänen mielestään olin virolainen ja jokainen virolainen epäilyttävä.

Vierailija
618/1350 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti vei kookkaan ja painavan ulkomaan paketin kaupan noutopisteeseen, vaikka se piti jakaa kotiin. Tuli myöhässä paperikirje, että paketti on noudettavana kaupassa. Se oli jo palautettu sieltä. Olisivat Postista edes lähettäneet Postin sähköiseen palveluun tai tekstiviestillä tiedon paketin sijainnista, tai soittaneet. Ei mitenkään voinut tietää, että paketti on noudettavana, eikä ollut noutokoodiakaan.

Vierailija
619/1350 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla  oli Helsingissä Tietourho -nimellä oleva firma joka myi tietokoneita. Tilasin sieltä silloin yhden pc:n. Ainoita koneita joita olen ostanut, muut olen koonnut itse.

Kone tuli ajallaan ja oli muuten ok, mutta emolevyn usb-portit eivät toimineet. Kone ei tunnistanut mitään usb-väylään liitettyä laitetta. Kone ei edes tunnistanut sitä että väylään on lisätty tuntemattomia laitteita tjs. Väylät olivat täysin kuolleita.

Sähköposteihin ei vastattu. Nettisivuilla oli kaksi puhelinnumeroa. Toinen oli myyntiin ja toinen tuki-, huolto- reklamaatioasioihin. Huollon numero ei vastannut käytännössä koskaan. Soitti mihin aikaan tahansa, minä päivänä tahansa, kukaan ei vastaa. Kuitenkin välillä kun soitin, puhelin piippasi varattua. Tätä itse asiassa tapahtui usein.

On siis selvää että puhelimen yhteydessä oli jatkuvasti joku. Hän ei vain halunnut vastata puhelimeen.

Yritin yhdessä vaiheessa soittaa sinne todella intensiivisesti. Soitin erään viikon aikana yli 200 kertaa. Aina sama juttu, ei vastausta, mutta kuitenkin vastaanottaja puhuu moneen otteeseen toista puhelua.

Aloin seuraavaksi painostamaan sitä toista numeroa. Siellä vastasi joku nainen, joka tarjosi minulle sitä huollon numeroa. Sanoin ettei se vastaa lainkaan, johon tämä nainen yritti sössöttää että ehkä hän on ollut vessassa tai hakemassa kahvia, ja että he myynnissä eivät voi asialle mitään.

En antanut olla vaan aloin spammata sitä myyntiä niin kauan että myynti lupasi että huollon tyyppi soittaa minulle. Tässä vaiheessa olin siis yrittänyt soittaa sinne huoltoon ainakin kuukauden ajan, varmaan ainakin 400 kertaa.

Nyt huollon äijä soitti, ja sain selitettyä asian. Hän lupasi selvittää asiaa ja soittaa minulle takaisin. Soittoa ei koskaan tullut. Jos olisin asunut Helsingissä, olisin mennyt paikan päälle vaatimaan hyvitystä, mutta valitettavasti asun kaukana.  Vikaa ei koskaan korjattu enkä saanut hyvitystä. Sen jälkeen olen kasannut itse jokaisen pöytämikroni.

Myöhemmin luin Mikrobitistä että tällä firmalla, Tietourho Oy:llä oli ykkössija kuluttajaneuvontaan tehdyistä valituksista.

Kävin btw. kerran Helsingissä käydessäni katsomassa millainen firma oli kyseessä. Liike oli kuten arvelinkin, pieni kivijalkapuoti. Eli mitä todennäköisimmin sekä myynti että huolto olivat samassa muutaman kymmenen neliön tilassa. Eli huolto oli takahuoneessa, ja se myynnin nainen olisi voinut halutessaan viedä puhelimen takahuoneeseen sille äijälle.

Uskomatonta epärehellisyyttä! Nykyään tuota firmaa ei enää olekaan. Kaupparekisterin mukaan näkyy toimineen 1998 - 2005.

Samankaltainen kokemus itsellä, kun päätin teetättää koko PC:n kasauksen nimekkäällä komponenttimyyntiliikeketjulla, kun muistaakseni kasauskaan ei maksanut tai jos maksoi niin todella vähän. Vika koneessa oli sitten satunnainen blue screen. Käytätin konetta sitten huollossa vähintään 3 kertaa. "Ammattilaiset" eivät kertaakaan testanneet konetta itse vaan mekaanisen "korjauksen" jälkeen pistivät joka kerta koneen takaisin testiin asiakkaalle eli minulle. Ei siinä mutta kun tunget koneen takaisin ahtaaseen PC pöytään, kytket piuhat, toteat virheen olevan olemassa, revit piuhat irti ja kannat pc:n rappukäytävässä alas autoon kerta toisensa jälkeen, niin käpy alkoi palamaan. Mitään vastauksia mihinkään kysymykseen ei saanut juuri olivatko itse testanneet konetta tms. Lopulta kovasanaisia uhkauksia piti heitellä tiskillä kaupanpurusta koska olivat jo rahatkin saaneet muiden asiakkaiden kuullen mistä eivät tykänneet yhtään ja antoivat kuulla minunkin. Vika toki selvisi viallisilla muistipiireillä jonka olisi pätevä asentaja testannut muutamassa minuutissa.

Mikä ihme siinä oli ettei konetta voitu testata siellä antamalla olla virrat päällä edes 5min? Käsittämättömän alokasmaista touhua. Ketjun liikettä ei enää ole omalla paikkakunnalla mikä toisaalta sääli. Valtakunnallisesti toki on olemassa....

Vierailija
620/1350 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä nyt mitenkään ole huonoin "asiakaspalvelukokemus", lähinnä ehkä huvitti. Jossain pienessä marketissa vartijalla taisi olla aika tylsä päivä kun kivenkovaan väitti että varastin kaksi siideritölkkiä. Kovaan ääneen vielä sanoi sen että kaikki tuijottivat minua. No ei siinä muuta kuin teki tarkastuksen eikä löytynyt mitään... pahoitteli asiaa ja toivotti hyvää päivänjatkoa. 

Yksi tuijottajista oli ehkä se, joka oli juuri työntänyt ne kaksi siideritölkkiä johonkin takinliepeeseen.