Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?
Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.
Kommentit (1507)
Fortumin asikaspalvelu. Kusettaa. Kusettaa. Kusettaa.
Olin puoliksi makaavassa asennossa kipeän jalkani kanssa ostoskeskuksen penkillä,olin tullut apteekista ja odotin hakijaa. Kepit olivat vieressäni nojaamassa roskiksiin ja nielaisin apteekista hakemani särkylääkkeen. Vartija tuli huutamaan " Täällä ei maata vetämässä huumeita,lähde menee!" ja kiskaisi ylös,kun kaaduin tuskasta parkaisten ja kepitkin meni siinä rytinässä nurin niiin vartijalle tuli kiire liueta paikalta. Joku vanha mies auttoi minut pystyyn.
Ehkä olin narkin näköinen lörpössä villapipossa, sammareissa ja kierrätyskeskuksesta löytyneessä myrkynvihreän/ruskean kirjavassa mokkapalatakissa,mutta ei vartija saa ihmisiä noin kohdella.
Giganteissa nuoret miesmyyjät ovat olleet joskus ihan törkeitä, vähättelevät asiakkaita ja tyrkyttävät. Yksittäinen tapaus, josta jäi paskan maku tapahtui Aleksanterinkadun jossain vaateliikkeessä, olikohan Aleksi13 tms. aikoinaan. Katselin naisten vaatteita kaikessa rauhassa vain silmäillen, ja joku myyjä huusi kovaäänisesti mulle monen metrin päästä niin että koko kauppa raikkui, että tässä merkissä ei ole isoja kokoja, ne löytyy jostain myymälän perältä tai jotain sinnepäin. En siis pyytänyt mitään neuvoja myyjältä, enkä erityisesti ollut ko. merkistä kiinnostunut, kunhan vain katselin sitä. Juu, ja olin jotain kokoa 42...eli olin joku megaläski joka piti saada pois arvon myyjän silmistä.
Belladonna seksikauppa tampereella,blondin myyjän pesä tuoksui ja oli tympeä
Ensin asiakkaana haukutte asiakaspalvelijan maanrakoon, jotta asiakaspalvelija saisi potkut ja joutuisi työttömöksi kortistoon ja sitten te samat tyypit huudatte, että menkää töihin. Vielä törkempää jos huutaja on joku poliitikko, joka on samaan aikaan päättämässä työttömien tukien heikennyksistä.
Ensin lääkäri väitti ettei lääkkeestä ole voinut tulla haittavaikutusta, vaan kyse on ollut jostakin ohimenevästä muusta oireesta.
Sen jälkeen kysymys toisesta jolloin lääkäri sanoovettei voi ottaa kantaa kun ei kuulu hänen erikoistumisalaansa
Kumma, että otti kysymättä kantaa haittavaikutukseen, joka ei todellakaan kuulunut häneen erikoistumisalaansa.
Ei mahdu omaan ajatusmaailmaani tuollainen asiakaspalvelu.