Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1350)

Vierailija
621/1350 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt juhlimaan 18v synttäreitäni baariin, koska oli 28 .2 ja olen syntynyt 29.2. Poke käski töykeästi tulla seuraavana päivänä uudestaan.

Kun kaverit koetti puolustaa ja selitellä ettå huomennahan on 1. 3, niin saatiin porttikielto koko sakki!

Vaihdettiin sitten toiseen paikkaan jonne pääsin ilman ongelmaa sisään.

Vierailija
622/1350 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetta paskapalvelusta kannattaa aina laittaa, joko paikan päällä tai yrityksen nettisivuilla. Kannattaa myös rahat viedä sellaisiin liikkeisiin missä palvelu ja tuotteet on sitä mihin itse on tyytyväinen. Yritys tavalla tai toisella muuttuu kun asiakkaat vähenee, joko muuttuu tai firma menee konkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1350 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotini lähellä on R-kioski josta minulla ei ole pahaa sanottavaa. Mutta keskustan Ärrä, en ymmärrä mikä sitä myyjää nyppii! Aina sama tukeva noin 50vee nainen tiskin takana ja aina semmoinen asenne että alan jo vainoharhaiseksi että onko tässä jotain henk.koht? Olen itsekin jo 40v, joten kyse ei ainakaan ole siitä että vihaisi nuoria.

- Kerran hain pakettia, oli jostain syystä ohjautunut sinne eikä lähikioskille. Naurahdin asiasta ihan ystävällisesti "hassua kun se tuli tänne, heh heh" ja myyjä  huusi "mitä hauskaa tässä muka on?" heittäen paketin tiskille niin lujaa että liukui lattialle

- Olin murtanut nilkkani ja menin ostamaan  tupakkaa, myyjä tiedusteli "kännissäkö kaaduit?"

- Oli kunnon hellepäivä ja minulla oli selän paljaaksi jättävä mekko, selässäni on vanhoja arpia lapsuuden tapaturmasta sekä tatuointi ja äkkiä myyjä totesi "Kyllä noi arvet näkyy vieläkin, ei toi rumilus mikä lepakko tuo nyt on auta yhtään" (huomio: miehen 99v puolisokea mummokin tunnisti tatuoinnin lohikäärmeeksi..)

Tuo viimeisin ns "katkaisi kamelin selän", sanoin  " en tiedä mikä sulla on ongelma mutta tekis mieli tehdä valitus!" ja poistuin päättäen, että siihen R-kioskiin en enää eläessäni astu. Enkä ole astunut. 

Otetaankohan noihin R-kioskeihin tarkoituksella happamia tätejä töihin. Joskus kauan sitten olin hakemassa lehtihyllystä lehteä, eikä sitä olisi saanut muutoin haettua, ellei olisi kävellyt kohti peliautomaatteja, koska ne sijaitsivat aivan lehtihyllyn välittömässä läheisyydessä. No, nariseva kassatäti huudahti heti paperit ensin!. Olin sentään kumminkin jo yli 30, ja näytin kumminkin ja totesin, että hain vain tätä lehteä. Meni hiukan noloksi ja hiljaiseksi. Tiskillä tietenkin myös joku vakioasiakas ukkeli nojailemassa ja mulkkaamassa tilannetta.

Elämäänsä kyllästyneitä kuiva p"lluja todellakin noilla r kioskeilla! Mua epäiltiin varmaan myymälävarkaaksi,tulin sadetta pakoon lähimpään liikkeeseen joka sattui olemaan ärrä ja sieltä katsoin ulos ikkunasta et pääsiskö jo ulos,no myyjä tiskin takana nojaili ja kysyi että mitä haen, sanoin että tulin sadetta pakoon tänne,hän; tämä ei ole mikään sateensuoja paikka tee tilaa maksaville asiakkaille! No minäpäs tein:)

Vierailija
624/1350 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaate osastolla myyjä kiskaisi verhon auki lupaa kysymättä!!!!! ????

Vierailija
625/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä vaatekaupassa vaatteet oli pinottu pöydille.

Jos niitä käänteli oikeaa kokoa etsiäkseen, myyjä tuli paikalle ja ärähti ettei niitä saa sotkea. Siis vaikka niitä olisi käännellyt ihan siististi, pinoja siirtelemättä.

En tiedä miten niitä olisi pitänyt etsiä, enkä tiedä oliko kyseessä myyjä vai puljun omistaja. Paljon jäi ihmeteltävää.

Vierailija
626/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskun kalustetalossa olimme poikaystäväni kanssa sohvaostoksilla. Katselimme erästä tarjouksessa olevaa divaanisohvaa ja kysyin myyjältä, löytyykö kyseisen mallisena myös muita sohvia. Myyjä tokaisi ylimielisesti, että "Löytyy, jos on varaa". Hämmennyin ja vastasin, että kyllä meillä xx hintaiseen sohvaan oli rahaa. Myyjä esitteli muita sohvia, mutta läpi paistoi, että ei paljon kiinnostanut. No eipä ostettu sohvaa heiltä.

On jäänyt kyllä mieleen tämä. Vanhemmalla iällä Maskussa onkin sitten palveltu meitä huomattavasti auliimmin, ilmeisesti kun ikä indikoi, että meillä olisi varaa kalliiseen. Tällaisia kokemuksia kyllä riittää, että nuorena on saanut ylimielistä ja huonoa asiakaspalvelua ja sitten vanhempana jostakin syystä onkin alkanut kiinnostaa myydä meille jotain.

Vierailija
627/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vastikään olen tilannut Sta**umOutletista sadetakkia. Ensimmäisessä takissa oli virhe pintamateriaalissa, mutta en voi kuulemma vaihtaa tuotetta virheettömään, vaan on tehtävä uusi tilaus ja jäätävä odottelemaan rahapalautuksia. Sen tein.

Myös toisessa takissa samanlainen materiaalivirhe. Tein tiukan reklamaation, jossa vaadin uuden, virheettömäksi tarkistetun, tuotteen lähettämistä tilanne. Kolmas takki tuli - jälleen samankaltainen virhe.

Koko ruljanssiin on nyt mennyt viikkokausia ja eivät kertakaikkiaan saa lähetettyä asiakkaalle virheetöntä tuotetta. Saa nähdä, miten on rahapalautusten laita.

Vierailija
628/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann, venäläistaustainen myyjä tokaisi minulle kun hipelöin Marc O' Polon neuletta että "se on kallis." Voi elämä. Se että en ole ihan ykköset päällä ja täydessä tällingissä ei tarkoita, että mulla ei oo varaa. 😆

Itäkeskuksen UFF. Tästä on aikaa melkein 20v. Kävin kokeilemassa jotain vaatetta sovituskopissa. Kun menin kassalle ja olin maksamassa ostosta, vanhempi myyjä alkoi syyttää minua varkaaksi. Käski avaamaan takin ja näyttämään mitä minulla on päällä. Takanani oli pitkä jono ihnisiä ja huusin hänelle tietysti takaisin, että en ole mitään vienyt. Oli tosi nöyryyttävä tilanne, ja harmi että olin tuolloin niin nuori ja avuton. Nykyään olisin tehnyt tuosta kunnon valituksen ja ripittänyt myyjän maanrakoon 😡

Vierailija
629/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat sellaiset jossa ei saa mitään edes katsoa koska myyjä tulee heti kysymään mitä saisi olla ym ym tai sitten on sellaiset jossa myyjä on koko aika mitä mitä mitä ja sitten kun jotain kysyy myyjä sanoo joo en oikein tiedä ,täytyy kysyä tuolta toiselta .

tai sitten pakko myydään kaikenlaista..jos menet vaikka kampaajalle ,sinulle myydään lähes väkisin kalliit shampoot ,hoitoaineet,maskit ym .

ja sitten on myyjät jolle kännykkä on tärkeempi kuin asiakkaat.

Vierailija
630/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aikoinaaaaan apteekista jotain kauneudenhoitotuotetta. Farmaseutti tai mikä lienee, huomautti minulle ennen maksamist, että tämä on kyllä niin ja niin kallista.

Vierailija
631/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa hoitaja sanoi leikkauksen jälkeen että ei saa mennäyksin vessaan, vaan pitää pyytää hoitaja avuksi. Niinpä sitten pyysin kaunista thai-hoitajaa avuksi. Tämäilmoitti kiireensä keskellä :"mina tuon rollaattorin:" No ilmoitin hänelle, että pyysin apua, en rollaattoria. Hän häipyi.

Vierailija
632/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia Oy liittymän lopetus ei onnistunut Teliakaupassa ekalla kerralla, laskua pukkasi vaikka asiakaspalvelija sanoi hoitaneen asian.

Vierailija
633/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä rakennustarvikkeiden yms. ylijäämäkaupassa. Kun kuulivat, etten tarvitse mitään remonttikokonaisuutta, vaan yhden tietynlaisen levyn, muutuin näkymättömäksi. Kun kukaan ei tullut edes rahastamaan ajattelin, että kävelen vaan pois levyni kanssa, koska ilmeisesti tuollaisia 10 e tavaraa heillä ei edes lasketa.

Vierailija
634/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzassa Tampereella kieltäydyttiin ottamasta tilausta 2013. Oli jo liikaa tilauksia. Seuraavien tilaukset otettiin.

Vierailija
635/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantissa ostin läppäriä. Myyjä kysyi haluanko vakuutuksen ja virustorjuntaohjelman. Sanoin Ei ja ei. Olivat kuitenkin veloittaneet eli myivät tietämättäni pakolla.

Tämä on tapahtunut kaksi kertaa ja kaverille samoin kerran. Tampere, Kaleva.

Vierailija
636/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yleensä erittäin huonoa palvelua kaupoissa. Joko myyjät ryntäävät karkuun takahuoneeseen, huutavat päin naamaa mitä sä täältä haet tai tulevat ihan taakse seisomaan, mutta eivät puhu mitään. Tällaista viime viikollakin kuopion City Marketissa, Gigantissa ja Powerissa. Mitään en ole ikinä varastanut. Olen nähnyt, kun henkilökunta varastaa.

Vierailija
637/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon Gigantissa oli ennen kassan vieressä tiski, jossa pojat auttoivat pienissä teknisissä ongelmissa.

No enää ei ole.

Ovella partioi myyjä, ja kun kysyin asiaani, hän alkoi pakottamaan ostaa jotain ihme kuukausimaksullista huoltosopimusta. Siis kertakaikkiaan väkisin yritti saada huoltosopimuksen tehtyä.

Vika kerta Gigantissa. Muissa liikkeissä autetaan pikkuasioissa, eikä tyrkytetä kalliita jatkuvia huoltosopimuksia,

Vierailija
638/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kasvohoidossa. Kosmetologi juoruili koko hoidon ajan kännykkäänsä, toisessa kädessä siis kännykkä, ja toisella kädellä hoiteli naamaani.

Vierailija
639/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan asiakaspalvelussa käytiin 30-40min läpi toimenpiteitä, jotka heti puhelun alussa ilmoitin jo tehneeni itse. Netti ei siis toiminut tietokoneella. Puhelu meinasi loppua siihen, kun asiakaspalvelija totesi vian olevan joko minun koneessa tai taloyhtiön puhelinpistokkeissa. Ilmoitin että olen mitannut pistokkeet ja käyttänyt koneen kaverilla ja siellä toimii netti.

No vika löytyi 2 viikon kuluttua. Asentaja oli ilmeisesti toisen netin asennuksen yhteydessä vahingossa irrottanut meidän kaapelin ja kytkenyt sen naapuriasunnon pistokkeeseen.

Vierailija
640/1350 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teini-ikäisenä veljeni kanssa elokuvissa. Teatteri kuuluu alan isoon ketjuun. Isämme oli antanut lippujen maksamista varten käteistä rahaa. Maksoin liput, ja kassalta lähtiessäni huomasin, että olin saanut vaihtorahaa takaisin 10 euroa liian vähän. Käännyin kannoillani takaisin kassalle, jossa nuorehko naismyyjä happamana totesi, että hän oli antanut ihan oikean summan takaisin. Olin niin nuori, etten osannut pitää puoliani tai pyytää esimiestä paikalle. Myyjä vain totesi minun valehtelevan eikä suostunut keskustelemaan aiheesta enempää. Menin pettyneenä leffaan ja jopa itkin osan näytöksestä miettiessäni, miten selitän isälle puuttuvan kympin – ja kyllähän alentuva käytös ja valehtelijaksi moittiminen harmittivat.

Onneksi isämme tuli hakemaan meitä leffasta, ja nähdessään apean olemukseni hän kysyi, oliko jotakin sattunut. Kerroin tapauksesta, ja isä lähti kanssani lipunmyyntiin selvittämään tilannetta. Myyjällä muuttui aivan ääni kellossa, kun nuoren tytön sijaan kassalle tuli keski-ikäinen mies. Nyt ensimmäistä kertaa nostettiin esiin se, että he voisivat tarkistaa kassan päivän päätteeksi ja tarkistaa, onko sinne jäänyt ylimääräistä.

Jätin yhteystietoni, ja pari päivää myöhemmin sain tekstiviestin, että kassasta oli löytynyt ylimääräiset 10 euroa ja pyydettiin tilinumeroa, johon ne voitaisiin maksaa. "Pahoittelemme."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi