Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoin/törkein asiakaspalvelukokemuksenne?

Vierailija
05.06.2016 |

Kenkä Marskissa on pystyyn kuollut tunnelma. Myyjät hiippailee oudosti tarjoamatta kuitenkaan apua. Yhdessä kukkakaupassa mulle ei myyty kukkapuskaa kun myyjä kuuli, että vien sen sairaalaan. Puhelinpalvelut hävyttömän usein ikäviä kokemuksia. Kai se puhelimessa on niin helppo (piilo)vittuilla.

Kommentit (1347)

Vierailija
261/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme lapseni kanssa vaatekaupassa ja lapselle oli tarvetta ostaa vähän isompi satsi vaatteita - pari mekkoa, hame, housuja, paitoja, toppeja jne. Oletuksena oli, että lapsi saa valita mieleisensä tietyissä rajoissa. Kun tarvittiin sitten myyjän apua (mm. tiedusteltiin, onko oikeaa kokoa yms.) oli lapsi myyjälle kuin ilmaa. Vaikka lapsi itse kyseli asioita, myyjä vastasi minulle, vaikka olin tullut mukaan vain maksamaan ja kantoavuksi. Sanoin itsekin myyjälle useampaan kertaan, että lapsi se tässä asiakas on mutta siitä huolimatta kaikk kommunikaatio kulki vain ja ainoastaan minun kautta.

Vierailija
262/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannelmäen juna-aseman vieressä oleva r-kioski on tunnettu huonosta asiakaspalvelusta. Kerran kortinlukija ei toiminut ja myyjä alkoi huutamaan minulle, että rikoin hänen mööpelinsä tai minulla ei ole rahaa. Väitti vielä seuraavalle asiakkaalle, että olen rikkonut hänen korttimasiinansa, kun jouduin lähteä nostamaan rahaa saadakseni matkakorttini ladattua. En asioi liikkeessä ellei ole aivan pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme lapseni kanssa vaatekaupassa ja lapselle oli tarvetta ostaa vähän isompi satsi vaatteita - pari mekkoa, hame, housuja, paitoja, toppeja jne. Oletuksena oli, että lapsi saa valita mieleisensä tietyissä rajoissa. Kun tarvittiin sitten myyjän apua (mm. tiedusteltiin, onko oikeaa kokoa yms.) oli lapsi myyjälle kuin ilmaa. Vaikka lapsi itse kyseli asioita, myyjä vastasi minulle, vaikka olin tullut mukaan vain maksamaan ja kantoavuksi. Sanoin itsekin myyjälle useampaan kertaan, että lapsi se tässä asiakas on mutta siitä huolimatta kaikk kommunikaatio kulki vain ja ainoastaan minun kautta.

En minä kyllä alentuisi puhumaan _lapsen_ kanssa. Sinä se oikea asiakas olit, olithan maksaja.

Vierailija
264/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä alentuisi puhumaan _lapsen_ kanssa. Sinä se oikea asiakas olit, olithan maksaja.

Kyllä se lapsi kasvaa ja muistaa huonon asiakaspalvelun ja saattaa hyvinkin viedä rahansa aivan toiseen kauppaan. Ketään ei pitäisi olla varaa aliarvioida.

Vierailija
265/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikan Raudassa oli pari vuotta sitten mieleenpainuvan tympeä palvelu. Kysyin liikkeeseen tullessani, että onko heillä tuotetta X. Tiskin takana oleva ukko sanoi miettimättä että "ei". Hölmistyneenä sanoin että okei, ja menin pois. Tulin kuitenkin parin minuutin päästä takaisin, koska tarvitsin tuotetta todella ja mietin, että kyllä nyt hyvinvarustellussa rautakaupassa pitäisi olla sellainen perusjuttu. Jonkun aikaa etsittyäni löysin tuotteen ja ostin sen, ja siinä tiskillä ukko vielä kysyi vaimoltaan (?), että mistä lähtien meillä tätä on ollut, ja se vaimo siinä jotain vain mutisi vihaisen näköisenä. Siis todella outoa "palvelua" pieneltä kivijalkaliikkeeltä oikeasti. Vähän jäi sellainen kuva että mies ei halunnut palvella ja siksi valehteli ettei heillä ole tuotetta, vaikka sitten olikin. Ja btw, vanhempaa miesasiakasta kyllä palveltiin ilolla.

Vierailija
266/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin heräämössä leikkauksen jälkeen. Minua alkoi palella kovasti ja pyysin lisäpeittoa. Vasta toisella pyyntikerralla tuotiin lämpöpeitto. Sain vihdoin itseni lämpimäksi. Yli tunnin lämmittelyn jälkeen kerroin , että nyt voi peiton ottaa pois. Kun osastolta tultiin hakemaan, niin kuulin että heräämön hoitaja sanoo hakijalle, että valitin kylmyyttä ja lämpöpeiton saatuani pyysin "kohta" ottamaan sen pois. Kun molemmat hoitajat olivat siinä läsnä niin sanoin että minulla on varmaan kuumetta. He vain hymähtivät. Osastolla pyysin kuumeen mittaamista kahdesti, mutta siihen ei reagoitu. Vasta kun hoitaja huomasi hampaani kalisevan, mittasi jän kuumeen, mitä olikin reippaasti. Sain lääkkeet js olo parani. Kyse ei ole suuresta asiasta, mutta tunsin että minuun suhtauduttiin alentuvasti. Valituksen arvoinenkaan tämä asia ei ole.

Vierailija
267/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan Sörkassa sijaitseva yökerho. Viimeksi siellä ollessani sain oluen rikkinäiseen lasiin; huomasin tämän vasta tanssilattialla, kun olut valui ulos halkeamasta. Menin takaisin tiskille ja pyytämään uutta lasia. Tiskin takana ollut tympeä äijä katsoi lasia ja sanoi, että sä oot rikkonut tän ite. Vannotin etten todellakaan ollut, vaan lasi oli rikki jo saadessani sen. "Äsken rikoit tossa tanssilattialla!" Asiasta meinasi tulla kunnon kiista, mutta lopulta ukko tyrkkäsi minulle uuden oluen - kaatamalla sen rikkinäisestä lasista uuteen. Jäljellä oli vain puolet, eikä hän pistänyt edes lisää.

Mainitsin asiasta lähtiessäni narikassa, ja sain tietää että kyseinen tyyppi oli vieläpä paikan johtaja...

Vierailija
268/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta tämä lapsi oli 14-vuotias eli ei mikään ihan pieni lapsi.

T: tuon alkuperäisen lainauksen kirjoittaja.

Vierailija
269/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tässä huomauttaa että alaikäisillä lapsilla on rajoitettu osto-oikeus, eli lapsille ei myyjä saa myydä isoja ostoksia, vaikka lapsella olisi rahaa. Myyjän pitää olla varma että lapsella on suostumus vanhemmalta. 

Teidän tapauksessanne oli, mutta muille selvennykseksi jos tulee tilanne että äiti antaa tukun rahaa lapselle ostoksia varten ja jälkeenpäin ihmetellään kun ei lasta kohdeltu kuin "maksavaa asiakasta!".

Vierailija
270/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä faktaa lentokenttien pistotarkastuksista, siis siitä, miten kohteet valitaan. Perusteita on useampi, ja voit joutua tarkempaa syyniin minkä tahansa syistä takia:

1) Tulet maasta, joka on suosittu huumeiden salakuljetusmaa (eli yritetään tuoda joko matkustajien tai vaikka postin mukana niitä huumeita siitä maasta). Tämä etenkin jos käyt usein ko maassa ja/tai vietät pidempiä aikoja. Näitä lentoja on vastassa usein koira, joka kyllä merkkaa pienetkin huumejämät. (Ja ei, sitä tullimiestä/naista ei kiinnosta vaikka olisit siellä Amsterdamissa pössytellyt, häntä kiinnostaa vain se, tuotko sitä mukanasi vai et.)

2) Random-valinnat. Kuten edellä joku kertoi, se kuka valitaan, vaihtelee. Juu, kiltit mummu ja papat, samoin kuin ekaa kertaa matkustavat teinit tai vaikka pienten lasten äidit voivat joutua valituksi. Se menee tosiaan tyyliin että tänään joka 7. mutta huomenna joka kymmenes. (Samaa sarjaa on randomit turvatarkastuksessa, ruudulle ilmestyy laukkuun täysin randomisti vaikka puukko. Tämä testaa työntekijöiden valppautta, joten älä loukkaannu, jos turvatarkastuksessa halutaan pistää laukku uudelleen röntgenin läpi tai jopa avata se. Säännöt määrää. Samoin vaikka et kantaisi mitään, voi portti hälyttää. Sama periaate, eli voi täysin randomisti testata valppautta. Sinut tutkitaan joko metallinpaljastimella tai käsin. Rutiini tämäkin.)

3) Lähtökentältä on tullut vihje, että tällä lennolla on tyyppi, jota on seurattu ja pysäyttäkää se. Saattavat tässä päässä pistää koiran tarkistamaan tai joskus pysäyttävät suoraan.

4) Ja se profilointikin, epäilyttävästi käyttäytyvä (varsinkin huomatessaan univormut tai koiran) pysäytetään varmasti, joko heti tai pienen seurailun jälkeen. Samoin jos matkustajan matkasuunnitelmassa (aka matkalippu) on epäilyttävää, ollut ehkä jo pidemmän aikaa, matkustaja pysäytetään. Huivipäinen profiloidaan Suomessa pysäytettäväksi esim jos tulee maasta, jossa on vastikään tapahtunut terrori-isku, joka on liitetty esim isikseen.

Vuosi WTC-iskun jälkeen matkustin ympäri maailman ja lensin Yhdysvalloissa kaupungista toiseen länsirannikolta itärannikolle. Matkatavarani ja minut tarkastettiin joka lähtökentällä, koska vitivalkoinen hillittömän sotaisasta Suomesta tuleva 35-vuotias naisturisti oli riski rauhaa rakastaville amerikkalaisille. Vieressäni luotettavat yhdysvaltalaisturistit vetivät (melkein) tykkiä lavetilla, mutta he eivät kiinnostaneet ketään. Olin kenttävirkailijan mukaan riski, koska lensin kaupungista toiseen enkä ostanut meno-paluulippua. Mietin, kun minua tutkittiin, että eivät kai vaaralliset rikolliset ole niin typeriä, että he säästävät lentolipuissa ja ostavat vain menolipun...

Toi on ihan naurettavaa ottaa tommonen asia henk.koht. jos lentää, niin ymmärtää siihen liittyvät turvallisuusasiat, jos ei niin juna,bussi,laiva ja auto kulkee.

Vierailija
271/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkallani menen bussiin päätepysäkiltä. Säännöllisesti pysäkille on ajanut bussi, joka ottaa matkustajia sisään, vaikka se ei olekaan seuraava lähtevä vuoro. Kuski ei sano mitään. Ja niin matkustajat katsovat ihmeissään, kun lähtöajan koittaessa vierestä porhaltaa toinen, viime tipassa pysäkille saapunut auto. Ja sitten odotellaan vielä varttitunti, että tämän kyseisen auton lähtövuoro on.

Vierailija
272/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin henkilökohtaisessa kriisissä ja puhuin puhelimeen itkien ja hieman kiihtyneenä. Sisarukseni oli joutunut hirvikolariin ja oli teholla. Menin ärrä kiskalla käymään ja tilasin normaalin kameli askin ojentaen paperini myyjälle ja laskin puhelimen täksi ajaksi korvalta ja katsoin myyjää silmiin puhuessani. Laitoin pöytään tasarahan. Myyjä kävelee hyllylle ja kysyy mikä kameli. Vastaan että tavallinen normaali kameli kiitos. Ja yritän jatkaa puhelua jossa kerrotaan siskoni leikkauksen tarpeesta. Nainen oikein v mäisellä äänella toistaa että minkä kamelin ja tiuskaisen että varmasti näet että aivan sama minkä annat. Nainen kävelee askin kanssa tiskille ja ilmoittaa ettei myy sitä minulle. nappaan askin kädestä ja ilmoitan että siinä on tasa raha ja paperit on nähty hyvää pv jatkoa. Nainen jää viellä rääpimään suutaan vittumaisista asiakkaista ja käännyn kävelen takaisin ja räkäisen tiskiin ja ilmoitan nyt valituksen olevan aiheellinen ja tunteen molemminpuoleinen. Kukaan noin vanha akka ei voi omata näin vähän pelisilmää ettei ymmärtäisi pitää päätään kiinni. Ikinä en ole mennyt takaisin. Hietsun lähellä oleva pikku kiska

Vierailija
273/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla käydessäni "hiusstylistini" tiuski koko ajan työntekijöilleen, kommentoi ikävästi hiuksiani, naurahteli vastuksesksi kysymyksiini, kun yritin jutustella jne. Tuli todella ikävä olo. Niin ikävä, että jäädyin täydellisesti siinä tilanteessa. Lähetin jälkeenpäin s-postia, jossa kerroin, että asiakkaana on todella ikävä olla kampaamossa, jossa tiuskitaan, huudetaan negatiivista palautetta sekä käyttäydytään koppavasti asiakasta kohtaan.  Postiin kirjoitin varsin asiallisesti ja muodossa koin tilanteen kiusallisena. Lisäsin vielä, että kiitollinen olen siitä, että hiukseni ovat hyvin leikatut. Kampaamoaika on usein aika, jonka toivoisi olevan pieni hemmotteluhetki. Ei todellakaan tämä ollut sitä. Vastaukseksi s-postiin sain vain. "Hyvä, että hiukset ovat hyvin leikatut. " Ei pahoitteluja, ei mitään "kiitos palauttesta" -tyyppistä. Ainoastaan "Hyvä, että hiukset ovat hyvin leikatut". Suututti ja sitten nauratti. Järkyttävän huonoa palvelua ja herkkähipiäinen omistaja. :D

Omg :D sinuna en enää kävisi tuolla kampaajalla. Kyllä ne hyväkäytöksisetkin osaavat hiuksia leikata.

Vierailija
274/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gigantin tyyli ärsyttää. Monessa liikkeessä toistunut sama kaava: menet asiakkaana ostamaan jotain tiettyä, tarjouksessa olevaa tuotetta, niin myyjä alkaa haukkua ko. tuotetta ja yrittää myydä sen kolme kertaa kalliimman. Tulee tunne, että tuotetta ei oikeasti ole tai sitä ei haluta myydä. Suosin nykyisin muita elektroniikkaliikkeitä.

Mulle kävi Gogantissa niin, että kävin kysymässä tiettyä mallia puhelimesta. Ei ollut varastossa, sanoivat, että tulee viikolla x. Kävin sillä viikolla, eivät ole kuulemma saaneet vielä, menee parilla viikolla eteenpäin. Kaikkiaan meni 2kk eteenpäin, ei tässä siis mitään, vaan siinä, että oli alunperin 99€, mutta kun viimein saivat tämän puhelimen, hinta olisi ollut 149€. Jäi kauppaan ja menin muualle.

Vierailija
275/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työmatkallani menen bussiin päätepysäkiltä. Säännöllisesti pysäkille on ajanut bussi, joka ottaa matkustajia sisään, vaikka se ei olekaan seuraava lähtevä vuoro. Kuski ei sano mitään. Ja niin matkustajat katsovat ihmeissään, kun lähtöajan koittaessa vierestä porhaltaa toinen, viime tipassa pysäkille saapunut auto. Ja sitten odotellaan vielä varttitunti, että tämän kyseisen auton lähtövuoro on.

Myöhässä olevat bussit eivät yleensä ota sisään jos ovat niin paljon myöhässä että seuraava vuoro tulee jo päälle. Ei ole järkeä myöhästyttää sitä vielä enemmän.

Vierailija
276/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hetki sitten kampaajalla, jonka tilat ovat Helsingin trendikkäällä alueella ja lisä näkyy hinnoissa. Ihmettelin kuitenkin että edellisen asiakkaan hiuksia ei lakaistu lattialta ennen minun vuoroani. Ja niitä oli PALJON. Kenkäni olivat pohjasta sateen jälkeen kosteat ja katselin kampaajan samalla jutellessa kuinka karvat jäivät kengänpohjaani kiinni. Tosi taitava ihminen ja muuten kiva paikka, mutta ällötti ne karvat.

Kuinka yleistä tämä on??!

Vierailija
277/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä faktaa lentokenttien pistotarkastuksista, siis siitä, miten kohteet valitaan. Perusteita on useampi, ja voit joutua tarkempaa syyniin minkä tahansa syistä takia:

1) Tulet maasta, joka on suosittu huumeiden salakuljetusmaa (eli yritetään tuoda joko matkustajien tai vaikka postin mukana niitä huumeita siitä maasta). Tämä etenkin jos käyt usein ko maassa ja/tai vietät pidempiä aikoja. Näitä lentoja on vastassa usein koira, joka kyllä merkkaa pienetkin huumejämät. (Ja ei, sitä tullimiestä/naista ei kiinnosta vaikka olisit siellä Amsterdamissa pössytellyt, häntä kiinnostaa vain se, tuotko sitä mukanasi vai et.)

2) Random-valinnat. Kuten edellä joku kertoi, se kuka valitaan, vaihtelee. Juu, kiltit mummu ja papat, samoin kuin ekaa kertaa matkustavat teinit tai vaikka pienten lasten äidit voivat joutua valituksi. Se menee tosiaan tyyliin että tänään joka 7. mutta huomenna joka kymmenes. (Samaa sarjaa on randomit turvatarkastuksessa, ruudulle ilmestyy laukkuun täysin randomisti vaikka puukko. Tämä testaa työntekijöiden valppautta, joten älä loukkaannu, jos turvatarkastuksessa halutaan pistää laukku uudelleen röntgenin läpi tai jopa avata se. Säännöt määrää. Samoin vaikka et kantaisi mitään, voi portti hälyttää. Sama periaate, eli voi täysin randomisti testata valppautta. Sinut tutkitaan joko metallinpaljastimella tai käsin. Rutiini tämäkin.)

3) Lähtökentältä on tullut vihje, että tällä lennolla on tyyppi, jota on seurattu ja pysäyttäkää se. Saattavat tässä päässä pistää koiran tarkistamaan tai joskus pysäyttävät suoraan.

4) Ja se profilointikin, epäilyttävästi käyttäytyvä (varsinkin huomatessaan univormut tai koiran) pysäytetään varmasti, joko heti tai pienen seurailun jälkeen. Samoin jos matkustajan matkasuunnitelmassa (aka matkalippu) on epäilyttävää, ollut ehkä jo pidemmän aikaa, matkustaja pysäytetään. Huivipäinen profiloidaan Suomessa pysäytettäväksi esim jos tulee maasta, jossa on vastikään tapahtunut terrori-isku, joka on liitetty esim isikseen.

Vuosi WTC-iskun jälkeen matkustin ympäri maailman ja lensin Yhdysvalloissa kaupungista toiseen länsirannikolta itärannikolle. Matkatavarani ja minut tarkastettiin joka lähtökentällä, koska vitivalkoinen hillittömän sotaisasta Suomesta tuleva 35-vuotias naisturisti oli riski rauhaa rakastaville amerikkalaisille. Vieressäni luotettavat yhdysvaltalaisturistit vetivät (melkein) tykkiä lavetilla, mutta he eivät kiinnostaneet ketään. Olin kenttävirkailijan mukaan riski, koska lensin kaupungista toiseen enkä ostanut meno-paluulippua. Mietin, kun minua tutkittiin, että eivät kai vaaralliset rikolliset ole niin typeriä, että he säästävät lentolipuissa ja ostavat vain menolipun...

Toi on ihan naurettavaa ottaa tommonen asia henk.koht. jos lentää, niin ymmärtää siihen liittyvät turvallisuusasiat, jos ei niin juna,bussi,laiva ja auto kulkee.

Pahoittelen. ettet käsittänyt.

Vierailija
278/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin henkilökohtaisessa kriisissä ja puhuin puhelimeen itkien ja hieman kiihtyneenä. Sisarukseni oli joutunut hirvikolariin ja oli teholla. Menin ärrä kiskalla käymään ja tilasin normaalin kameli askin ojentaen paperini myyjälle ja laskin puhelimen täksi ajaksi korvalta ja katsoin myyjää silmiin puhuessani. Laitoin pöytään tasarahan. Myyjä kävelee hyllylle ja kysyy mikä kameli. Vastaan että tavallinen normaali kameli kiitos. Ja yritän jatkaa puhelua jossa kerrotaan siskoni leikkauksen tarpeesta. Nainen oikein v mäisellä äänella toistaa että minkä kamelin ja tiuskaisen että varmasti näet että aivan sama minkä annat. Nainen kävelee askin kanssa tiskille ja ilmoittaa ettei myy sitä minulle. nappaan askin kädestä ja ilmoitan että siinä on tasa raha ja paperit on nähty hyvää pv jatkoa. Nainen jää viellä rääpimään suutaan vittumaisista asiakkaista ja käännyn kävelen takaisin ja räkäisen tiskiin ja ilmoitan nyt valituksen olevan aiheellinen ja tunteen molemminpuoleinen. Kukaan noin vanha akka ei voi omata näin vähän pelisilmää ettei ymmärtäisi pitää päätään kiinni. Ikinä en ole mennyt takaisin. Hietsun lähellä oleva pikku kiska

Täällä on paljon kommentoitu sitä ettei asiakaspalveluammatissa oleva saa antaa huonon päivän näkyä palvelutilanteessa. Sama olisi kyllä hyvä sinun kohdalla ettet olisi pilannut kaikkien päivää koska sinulla oli huono päivä tai tarkemmin siskollasi oli huono päivä. Mutta sinä taidat olla niitä ihmisiä joita aspatöissä ei pitäisi olla, joita täällä pilkataan eli ne jotka jakavat pahan päivänsä koska maailma pyörii heidän ympärillään. Tuo sylkeminen oli täysin ala-arvoista. Häpeä.

Vierailija
279/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Valintatalossa ja ostin sellaisen valmiiksi pakatun parsakaalin jossa on viivakoodi. Koodi oli sitten revennyt sen verran, että sitä ei pystynyt lukemaan käsin eikä koneella. Myyjä sitten kysyi, että miksi otin tällaisen risalla koodilla olevan parsakaalin ja arveli, että tarkoitukseni oli pilata hänen päivänsä. Sanoin, että en valitettavasti huomannut asiaa vihannestiskillä, josta tämä myyjä silminnähden raivostui. Sitten aivan yllättäen hän nousi siihen tiskille, laski housunsa ja väänsi paskan minun päälleni. Olin aivan äimän käkenä, että mitäs tässä nyt tapahtui ja lähdin kaupasta ulos. Olin ihan kamalan näköinen ja haisin pahalta kun oli kaikki vaatteet ripulissa. En enää ikinä asioi siellä uudestaan.

Vierailija
280/1347 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Valintatalossa ja ostin sellaisen valmiiksi pakatun parsakaalin jossa on viivakoodi. Koodi oli sitten revennyt sen verran, että sitä ei pystynyt lukemaan käsin eikä koneella. Myyjä sitten kysyi, että miksi otin tällaisen risalla koodilla olevan parsakaalin ja arveli, että tarkoitukseni oli pilata hänen päivänsä. Sanoin, että en valitettavasti huomannut asiaa vihannestiskillä, josta tämä myyjä silminnähden raivostui. Sitten aivan yllättäen hän nousi siihen tiskille, laski housunsa ja väänsi paskan minun päälleni. Olin aivan äimän käkenä, että mitäs tässä nyt tapahtui ja lähdin kaupasta ulos. Olin ihan kamalan näköinen ja haisin pahalta kun oli kaikki vaatteet ripulissa. En enää ikinä asioi siellä uudestaan.

Ainoa mikä haisee pahalta on sinun huono provosi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän