Mitä teette tänään? Itselläni on tosi paha olla
En vaan kestä tätä elämää. Toivottavasti te kaikki voitte hyvin. 💙
Kommentit (84)
Haravoin syksyn lehtiä joita ei syksyllä huvittanut haravoida. Lähde sinäkin ulos.
Nyt on täysi kuu vaa'assa joka nostaa pintaan kipeitä asioita, etenkin ihmissuhteissa. Puhdistustyötä jälleen kerran luvassa meillä ihmisillä. Tekee kjoeää mutta se menee ohi. Voimia ja rakkautta päiviisi.
Lähden ulkoilemaan, mikset sinäkin?
Olet varmaan itse sössinyt elämäsi?
Kävin salilla ja sen jälkeen olen lueskellut uutisia. Kohta laitan ruokaa ja teen vähän kotihommia. Luulin, että olisi aurinkoinen päivä ja sää vähän harmittaa. Iltapäivällä näen ystävääni ja hoidamme pari juttua yhdessä. Illalla ajattelin katsoa jonkun leffan ja ottaa lasin viiniä.
Kun mietin oman päivän kulkua kivikauden ihmisen näkökulmasta, ajattelen eläväni kuninkaallisesti.
Katselen tässä Elossa 24 -sarjaa ja illalla nautitaan vähän mietoja alkoholijuomia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä elämässäsi on vikana?
Rakkaani sairastui, eikä häntä voi parantaa. Lapsi joutui eilen poikaporukan uhkailemaksi. En vaan kestä, että alaikäisillä on puukkoja mukana. 😢
- ap
Miut on ryöstetty. Viime yönä hesassa niekerjengi vei lompakkoni. Iso työ kun pankkikortti pitää kuoletettaa ja sitten hankkia uusi kela-kortti ja kaikki muut.
Itse olen ollut aikaansaamaton ja apaattinen, kun on ennen ollut piha ja puutarha, jossa on saanut tönkiä ja olla. Nykyisessä kodissa on aina jaksettava lähetä kävelylle tai muuta, jos haluaa raitista ilmaa ja olla ulkosalla, koska ei ole omaa pihaa. En todellakaan halua kiertää samaa korttelia tuhannetta kertaa ympäri. V--aa rankasti tämmöinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Kaikkeni olen tehnyt, mutta elämäni vissiin ei mene hyvin.
- ap
Aurinkoiseen säähän ulkoilemaan Ensin vähän apetta naamaan ja kakka ulos.
Otan alkoholia kuuntelen musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaani sairastui, eikä häntä voi parantaa. Lapsi joutui eilen poikaporukan uhkailemaksi. En vaan kestä, että alaikäisillä on puukkoja mukana. 😢
- ap
Hähähähähää! Valehtelet ja kerjäät sääliä. Et saa sääliä. Olet itse sössinyt elämäsi. Valepukki olet!
Mullakin ihan kamala ahdistus ja itkuinen olo. Toivon sinulle valoa ja kaikkea hyvää. Asioilla on taipumus järjestyä aina jotenkin. Yritetään jaksaa <3
Hyvää pääsiäistä teille kaikille, otan vähän troppia ja kevätaurinkon loistetta, ehkä kävelen erään mulqwistin luo jota kaveriksi kutsutaan, no pitää harkita.Nyt talven valta kumartaa keväälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Kaikkeni olen tehnyt, mutta elämäni vissiin ei mene hyvin.
- ap
Ei uskota. Itse olet sössinyt! Niin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Sateista ja sumuistahan tuolla nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos neuvosta. Itselleni tulee keväällä yleensä masennus, kun pitäisi olla reipas ja muuta. Ei vaan jaksa. Olen uupunut-
- ap