En uskalla sanoa miehelle, että haluan erota
Kommentit (17)
No älä sano. hommaat kämpän, pakkaat tavarasi ja muutat kun mies on veks.
Ei tartte sanoa. Jätät lapun.
Hommaat työpaikan jostain kaukaa, problem solved.
Kerää tavarasi ja karkaa, kun mies ei ole kotona. Älä anna osoitetta, vaan laita miehelle viesti, että loppu tuli.
Meillä on hemmetidti velkaa. Rn tiedä, miten selviän vuokrasta ja että makselen nykyisiä vastikkeita (600 e) ja muut kulut ennen ositusta. En pysty, ja mie vaatii takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hemmetidti velkaa. Rn tiedä, miten selviän vuokrasta ja että makselen nykyisiä vastikkeita (600 e) ja muut kulut ennen ositusta. En pysty, ja mie vaatii takuulla.
Jos ne on teidän yhteisiä juttuja, niin sen kun annat mennä ulosottoon. Miehen luottotiedot menee siinä samalla, mutta onko hän valmis siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on teidän yhteisiä juttuja, niin sen kun annat mennä ulosottoon. Miehen luottotiedot menee siinä samalla, mutta onko hän valmis siihen?
Rn hslua itse menettää niitä. Elämäni hankaloituisi kovasti
Kanta jonolla. Jos et uskalla yksin sanoa, niin joku vaikka ulkopuolinen turvaksi.
Ei tuttu, vaan viranomainen.
Ota selvää noista maksuista jo ennakkoon.
Inhottavaa, jos on tollanen tilanne.
Joka tapauksessa asiat kyllä järjestyy. Uskallusta vaan. Ota ennakkoon selvää noista raha-asioista.
Itse en kannata jotain salaa häipymistä.
En toki tiedä tilannettanne.
Mieluummin reilu peli. Tämä ei minun osaltani ole sitä, mitä haluan tai mitä pystyn antamaan. Meidän juttu ei nyt toimi. Kiitos tästä ajasta. Kaikkea hyvää, mutta tämä on nyt ollut tällainen kasvattaja meille. Oli.
Lähden nyt.
Tarvitsen omaa tilaa. Ihan omaa.
Miksi et uskaltaisi? Hän on miehesi. Jos kerran huonosti menee niin mieshän voi olla vain tyytyväinen. Miehet kun harvoin eroa alulle laittaa, vaikka eroa haluaisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Kun te eroatte, niin velat jaetaan. Vai kenen nimissä ne on?
Kämpän myytte ulkopuoliselle tai jompi kumpi ostaa toisen ulos.
Ne on käytännön asioita.
Oletteko puhuneet asioista vai onko tämä sinun tunne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rn hslua itse menettää niitä. Elämäni hankaloituisi kovasti
Vähän on ristiriitaista viestintää, pelottaa ja painajaista mut ei nyt niin pahasti et pikku raha ei merkkais enemmän.
Raha asiat korjaa myöhemminkin ja ilman luottotietoja pärjää kyllä.
Ala säästää sivuun vuokraa ym kustannuksia varten. Avaa myös vapaaehtoinen eläkevakuutus, kiität siitä itseäsi myöhemmin.
Jos olet yli 55-vuotias, niin älä ota eroa, vaan ota käyttöön tuo aiempi hyvä neuvo, muuttaa työn perässä pidemmälle.
Jos eron syy on väkivalta, mene saman tien ensikotiin.
Kyllä minullakin oli vaikea saada sitä sanottua vaikka asian olin päättänyt. Ei sen takia että olisin pelännyt koska meidän suhteessa ei ollut mitään väkivaltaa. En tiedä miten sinulla.. Siinä oli kuitenkin paljon käytännön asioita jotka piti saada kuntoon, hänen piti ostaa minut ulos talosta ja uuden asuinpaikan löytäminen ei onnistunut hetkessä joten jouduin asumaan talossa vielä pari kuukautta avioeron jälkeen. Toinen aikuisista lapsistani ei tykännyt valinnastani ja oli vihainen aika kauan aikaa, toinen taas ymmärsi hyvinkin ratkaisuni. Ei ollut erityisen mukavaa mutta siinä se meni. Nyt siitä on jo noin 14 vuotta ja kertaakaa en ole katunut.
Tulenko minä sanomaan. Voin esittää uutta poikaystävääsi.
Jos pelkäät miestä, lähde kertomatta.