Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies loukkaantui kun ei saanut suuseksiä

Vierailija
29.05.2016 |

Eilen hän pyysi minua ottamaan suihin. Sanoin etten harrasta sellaista. Hän sitten häipyi ja huusi "sulla on kyllä joku vitun ongelma" ennen kuin paiskasi oven. Sopeutuukohan miehet siihen, että he eivät suuseksiä saa? Itse en vain pidä siitä. Minusta miehen sukuelin on rumimpia asioita mitä jumala on luonut. Se myös haisee (ainakin usein) pahalta ja maistuu hirveältä. Sperma maistuu ja tuntuu todella iljettävältä suussa ja siitäkään ei tiedä milloin sitä tulee jos suihinottohommiin ryhtyy.

Tyydytän kyllä miehen mielellään monella muulla tavalla, mutta tuohon en ryhdy. Naisille on kerrottu jo riittävän kauan että mistä heidän pitää nauttia ja mistä ei. Minä en ainakaan aio alistua sen takia, että niin tai näin "kuuluu" tehdä. Ei vuonna 2016 tarvitse enää tanssia sovinistien pillin mukaan.

Ainoa asia mikä mietityttää on, että olenko kovinkin vaikean tehtävän edessä, kun yritän löytää itselleni miehen jolle suuseksin saaminen ei ole välttämätöntä? Onko monella kokemusta sellaisesta? Miten asiaa kannattaisi lähestyä miehen kanssa?

Kommentit (111)

61/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ap miettiä että pidätkö miehistä ylipäätään. Feministinä ilmeisesti itseäsi pidät, mutta tasa-arvon vihollinen olet oikeasti. Ajatuksesi ovat silkkaa miesvihaa.

No todellakin olen feministi ja seksimieltymyksilläni ei ole mitään tekemistä sen kanssa! Silloin en olisi feministi jos ottaisin suihin vain miellyttääkseni miestä.

AP

Se että sä esität tasa-arvoa ajavaa feministiä on vähän kuin jos mä sanoisin olevani lätkäammatilainen, koska omistan luistimet ja mailan.

Mitäköhän niin kamalan epäfeministististä tekstissäni muka on? Valaise nyt mua? Jokainen saa itse päättää millaista seksiä harrastaa.

AP

Ei ole kyse siitä haluatko nuolla vai et, vaan siitä miten asioista puhut. Eikös se ole teille feministeille tärkeää?

Menepä sinä yliherkkä peräkammarinpoika jonnekin ihmisten ilmoille vaikka huomenna. Ei ihan kaikesta tarvitse loukkaantua. Aivan naurettavaa valittaa tällaisesta.

AP

Kertokaapas muutkin oliko aloitus feministille sopiva tapa puhua miehistä ja heidän ruumiinosistaan? Erityisesti feministien mielipiteitä kaivataan. Peräkanmarinpoikajutut jääkööt omaan arvoonsa.

Minulle kalskahti korvaan puhuminen miehen elimestä (jota muuten itse pidän kiihottavana ja kauniina) maailman rumimpana asiana, ällöttävänä ja haisevana. Vaikka niin ajattelisi, niin en sitä ääneen sanoisi! Asiat voi ilmaista nätimminkin.

t. feministi

Vierailija
62/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia seksi pitääkin testata heti suhteen alkuvaiheessa. Itse en olisi miehen kanssa, joka ei nuolisi mua.

N24

Enkä minä naisen, joka ei ime (ja niele) tai anna nuolla.

M30

Miksi nieleminen on tärkeää? Itse nielen yleensä, mutten aina.

Mun mielestä suu on paras paikka tulla, ei ole niin intensiivinen kuin p*imppi. Lisäks siinä on semmonen "henkinen" aspekti, eli tuntuu hyvältä kun nainen haluaa tehdä mulle hyvää. Jos hän sylkäsis pois tulee semmoinen tunne et se on jotain kamalaa. Ehkä sen takia, eli tuntu ja henkimaailmanjutut :)

Runkkaapa kuppiin ja holauta kurkustasi alas. Keskustellaan sitten.

Nii tai mitäs jos mies nuolee pillua ja käy sen jälkeen sylkäisemässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi, jua tykkään miehistä ja seksistä En tajua, miksi sängyssä pidettäisiin kirjaa - tehdään mistä tykätään, molemmat!

Jos jollekin suuseksi on epämiellyttävää, sitä ei tehdä.

Mutta AP on oikeassa, ei ole oikein eikä kohtuullista puhua toisesta noin ikävästi. Tuntuisi tosi pahalta, jos minusta ja kehostani puhuttaisiin rumasti.

Suuseksi oli minusta yhdessä suhteessani tosi parasta. Kaikki hyvin siihen asti, kunnes mies alkoi sylkeä suuhuni mehujani, kun yritin parhaillaan raapia itseäni orgasmin jälkeen pois katosta. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Sanoin, etten halua, tarvitsen vain olla - mies jatkoi.

Sylkeminen ois ollut kiva! - Ja siis sen ekan + 20 jne episodin jälkeen kuunteleminen ois ollut Tosi Kiva! :)

Vaan ei. Ja se siitä. Suhde päättyi. Ei seksiin, vaan siihen, ettei mies kuunnellut minua muissakaan minulle tärkeissä asioissa ollenkaan.

64/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et tykkää imeä ni tykkäätkö istua lattialla sänkyä vasten niin, että mies siitä sängyltä eli sun yläpuolelta nussii sun kurkkua? Sillonhan sinä et ime munaa vaan sun kurkkua nussitaan. Ymmärsitkö mitä tarkoitan ap?

OT mutta jos ei pidä suuseksistä,miten tuollainen olisi vähemmän alentavaa vai ällöttävää kuin imeminen? :O Oksennusrefleksikin on herkemmässä,jos ei voi itse vaikuttaa siihen,kuinka syvälle se kyrpä menee.

AP,mielipiteesi miehen sukuelimistä on outo,mutta ei parisuhteessa ole mitään suuseksipakkoa.Tosin siinä voi tehdä kompromisseja,jos miehelle suuseksi on tärkee ja naiselle vastenmielistä,voi imeä vastapestyä vehjettä esileikkinä,mutta siirtyy siitä panemaan niin ettei mies laukea suuhun.Kokeilee vaikka ensin kumin kanssa,jos ajatus mausta inhottaa.

Tietysti ihannetilanteessa löytyy kumppani,jolla on samat mieltymykset seksin suhteen.

Pääasia ettei tee hampaat irvessä jotain itselle inhottavaa,puolin eikä toisin.

65/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia seksi pitääkin testata heti suhteen alkuvaiheessa. Itse en olisi miehen kanssa, joka ei nuolisi mua.

N24

Enkä minä naisen, joka ei ime (ja niele) tai anna nuolla.

M30

Miksi nieleminen on tärkeää? Itse nielen yleensä, mutten aina.

Mun mielestä suu on paras paikka tulla, ei ole niin intensiivinen kuin p*imppi. Lisäks siinä on semmonen "henkinen" aspekti, eli tuntuu hyvältä kun nainen haluaa tehdä mulle hyvää. Jos hän sylkäsis pois tulee semmoinen tunne et se on jotain kamalaa. Ehkä sen takia, eli tuntu ja henkimaailmanjutut :)

Runkkaapa kuppiin ja holauta kurkustasi alas. Keskustellaan sitten.

Nii tai mitäs jos mies nuolee pillua ja käy sen jälkeen sylkäisemässä?

No tästä just kirjuutin.

t. 2033

P.S. Se sivuun sylkeminen on hienovaraisempaa kuin suuhun tunkeminen. Kun on sanottu, selvästi, ja moneen kertaan.

66/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S 2 Huomaatteko muuten, että Yöpalstaneitsyt täällä?

Luulin, ettei kukaan kirjoita tänne yhdentoista jälkeen, ja mietin, että jos sanoo "seksi" tulee varmuuden vuoksi bannia, jne..

Ja siinä sitten vahingossa käänsin APn jutun päinvastoin ja takaisin, omassa kommentissani!!! Vain Blondi!! ;):):D

Nyt viimeistään meen nukkumaan, kivaa yönjatkoa kaikille! :)

Vierailija
67/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo mikään suuttumisen asia tuoreessa suhteessa ole.

Todetaan vaan asiallisesti, että selvä ja ei tavata enää. Huutaminen ja ovien paiskominen ei ole fiksua, tyydyttävän seksielämän toivominen taas on.

Ja ei, en seurustelisi miehen kanssa, joka ei anna suuseksiä. Annan myös itse mielelläni, jos kumppani haluaa.

Vierailija
68/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu niin paljon miten asiaan suhtautuu.Toiset pitävät sitä alistavana. Toiset nauttivat vallan tunteesta kun saavat ikäänkuin miehen täysin valtaansa. paljon tosin riippuu siitä miten mies asian esittää. käsky ime munaa toimii vain silloin kun toinen tietää että muuten elämässä ollaan tasa-arvoisia. yhden illan suhteessa ei tuota voi mennä sanomaan ellei sitten tuoneen halua olla alistettu

Vierailija
69/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama tilanne,koin koko touhun  vaan niin vastenmieliseksi. Tapasin nykyisen mieheni ja sanoin, että en siitä hommasta pidä. Hän sanoi,että asia ok ei ongelmaa. Seksielämä oli tästä huolimatta taivaallista, meidän kummankin puolelta. Nyt vähitellen olen alkanut lämpenemään ajatukselle ja nykyään meillä tätä harrastetaan muutamana kerran viikossa ja mies sanoi, että pärjää ilmankin, mutta kyllähän se hyvältä tuntuu.

Eli,tee sitä mitä sä itse haluat,kyllä mies sen hyväksyy jos on hyväksyäkseen. 

Vierailija
70/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Miksei tätä tyrmätä? Eikö olekaan kauheata vaatia tolla lailla seksissä jotain tiettyä juttua? Vai onko se vain niin, että miehet ei saa vaatia?

Vierailija
71/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii tehdä tahtonsa vastaisesti. Otan mielelläni suihin ja nielenkin, mutta en välitä itse olla nuoltavana. Mulle parhaat tuntemukset tulee panemalla,

Vierailija
72/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo? Sä tehtailet näitä "mies halusi anaaliseksiä, nainen lähti ovet paukkuen", "nainen ei antanut suuseksiä, mies lähti ovet paukkuen" -aloituksia.

Vierailija
73/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse tietenään harrastaa suuseksiä jos et halua. Pysyt sitten vain sinkkuna. Siinä ei ole mitään hävettävää. 

Vierailija
74/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa tuollaisessa naisessa on, joka ei halua seksiä! Pieni suu? Kokematon? Mielenterveysongelmia? Käske ukon vaihtaa tuollainen peräkammarintyttö naiseen isolla N-kirjaimella!

Vierailija
75/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihana nainen ei halua, niin on ok. Mutta jos haluaa niin on ihanaa!

Vierailija
76/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis parempi vaan ruveta imemään tai no oma asias kun jäät vanhaksipiiaksi.

Mieluummin olen ikisinkku kuin koskaan otan munaa suuhun.

Se on sitten siinä. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
77/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti eroon naisesta, joka ei ota suihin.

jw.org varmaan neuvoo naista lisää.

Vierailija
78/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suihinotto oli pitkään ongelma, kunnes löysin nykyisen mieheni jolta suorastaan rakastan ottaa suihin. Onneksi saan suuseksiä itsekin. Aikaisemmin yhtenä ongelmana oli miesten epäsiisteys, esinahan alta tuli AINA jotain ylläreitä, vaikka olisi pesulla just käynyt. Pesutekniikassa puutteita? Nykyinen mies on ympärileikattu, joten ikäviä ylläreitä ei tule ja kalu maistuu taivalliselta. Mutta silti uskon, että suurin syy siihen, miksi rakastan ottaa suihin nykyiseltä mieheltäni on se, että rakastan häntä niin paljon. Aikaisemmista suhteista se(kin) puuttui, aito rakkaus, luottamus ja halu tehdä toiselle nautintoa. 

Vierailija
79/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatka vielä, että sperman makuun vaikuttaa todella selkeästi miehen elitavat. Jos tupakoi (tosin en seurustelisi tupakoivan kanssa muutenkaan), käyttää runsaasti alkoholia jne. niin sperma maistuu todella epämiellyttävältä. Eli miehet, jos naiselle ei diggaa suihinotosta, tarkastakaa elintapanne, sieltä voi löytyä vastaus.

Vierailija
80/111 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis parempi vaan ruveta imemään tai no oma asias kun jäät vanhaksipiiaksi.

No, kyllä voi jäädä vanhaksipiiaksi, vaikka tykkäisi ottaa suihin. Nimimerkillä Kokemusta on...