Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies loukkaantui kun ei saanut suuseksiä

Vierailija
29.05.2016 |

Eilen hän pyysi minua ottamaan suihin. Sanoin etten harrasta sellaista. Hän sitten häipyi ja huusi "sulla on kyllä joku vitun ongelma" ennen kuin paiskasi oven. Sopeutuukohan miehet siihen, että he eivät suuseksiä saa? Itse en vain pidä siitä. Minusta miehen sukuelin on rumimpia asioita mitä jumala on luonut. Se myös haisee (ainakin usein) pahalta ja maistuu hirveältä. Sperma maistuu ja tuntuu todella iljettävältä suussa ja siitäkään ei tiedä milloin sitä tulee jos suihinottohommiin ryhtyy.

Tyydytän kyllä miehen mielellään monella muulla tavalla, mutta tuohon en ryhdy. Naisille on kerrottu jo riittävän kauan että mistä heidän pitää nauttia ja mistä ei. Minä en ainakaan aio alistua sen takia, että niin tai näin "kuuluu" tehdä. Ei vuonna 2016 tarvitse enää tanssia sovinistien pillin mukaan.

Ainoa asia mikä mietityttää on, että olenko kovinkin vaikean tehtävän edessä, kun yritän löytää itselleni miehen jolle suuseksin saaminen ei ole välttämätöntä? Onko monella kokemusta sellaisesta? Miten asiaa kannattaisi lähestyä miehen kanssa?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aivan käsittämätöntä miten sairaita aiheita porukka täällä käsittelee. Tämä aloitus on yksi hyvä esimerkki niistä. Eikö ihmisillä täällä ole minkäänlaisia normaaleja rajoja? Voihan itku! Mikä suomalaisia oikein riivaa? Onko se niin jännää kun anonyyminä voi kirjoitella kaikkea ällöä?   

Vierailija
102/111 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle suihinotto oli pitkään ongelma, kunnes löysin nykyisen mieheni jolta suorastaan rakastan ottaa suihin. Onneksi saan suuseksiä itsekin. Aikaisemmin yhtenä ongelmana oli miesten epäsiisteys, esinahan alta tuli AINA jotain ylläreitä, vaikka olisi pesulla just käynyt. Pesutekniikassa puutteita? Nykyinen mies on ympärileikattu, joten ikäviä ylläreitä ei tule ja kalu maistuu taivalliselta. Mutta silti uskon, että suurin syy siihen, miksi rakastan ottaa suihin nykyiseltä mieheltäni on se, että rakastan häntä niin paljon. Aikaisemmista suhteista se(kin) puuttui, aito rakkaus, luottamus ja halu tehdä toiselle nautintoa. 

jaha. taas näitä. Itsellä nahka on tallella mutta ei sen alta ikinä mitään näkyvää ole löytynyt. en tiedä olenko poikkeus sitten. kyllä pesen joka päivä mutta jos joskus on tilanne ollut että ei ole suihkuun päässyt niin ei sinne alle kyllä mitään kerry

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään ole pakko suihin ottaa, eikä pidäkään ottaa jos se on vastenmielistä. Toisille on, toisille ei ole.

Jos mies pitää suuseksiä tärkeänä, niin hän valitsee puolisoksi sellaisen, joka mielellään pitää miestä hyvänä. Itse olen tehnyt niín. Vaimoni jopa väittää pitävänsä (kunnolla pestyn, tietenkin) peniksen imemisestä ja kiihottuvansa siitä. Nuolen häntä myös mielelläni, koska näen miten paljon hän siitä nauttii.

Mies saattaa kyllä elää tyytyväisenä suuseksittömässä parisuhteessa jos hän ei ole koskaan kokenut hyvää suuseksiä. Mistä ei tiedä, sitä ei osaa kaivatakaan.

Vierailija
104/111 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap!

Ajattelin noin itsekin. Nykyiselle aviomiehelleni annan suuseksiä mieluusti. ;)

Ajattelin aina että koskaan en halua, ällötti. Mutta jossain vaiheessa ymmärsin että mies nauttisi siitä ja halusin pitää häntä hyvänä. Se vain alkoi tuntuakin hyvältä ajatukselta.

Hän pesee aina vehkeensä wc käynnillä jne joten on puhdas ja pitää itsestään huolta. Kyllä kelpaa imutella. Hän ei koskaan minua pakottanut tai suuttunut silloin kun en ollut valmis. Totta puhuen ei hän varmaan koskaan kuvitellut minulta sitä saavan..

Sama juttu!

Seurustelimme hyvin hyvin pitkään, ennen kuin uskalsin kokeilla. Minua nimenomaan pelotti ja ällötti koko ajatus, sillä myös minä yhdistin suihinottoon alistamisen. Nykyään mies saa suuseksiä useammin kuin minä (tämä pitäisi kyllä tasapuolistaa) ja pidän siitä, kun näen miten hän nauttii. 

Mutta jos mieheni olisi aikoinaan vaatinut, vongannut tai suuttunut, en olisi varmaan koskaan uskaltanut kokeillakkaan.

Vierailija
105/111 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle suihinotto oli pitkään ongelma, kunnes löysin nykyisen mieheni jolta suorastaan rakastan ottaa suihin. Onneksi saan suuseksiä itsekin. Aikaisemmin yhtenä ongelmana oli miesten epäsiisteys, esinahan alta tuli AINA jotain ylläreitä, vaikka olisi pesulla just käynyt. Pesutekniikassa puutteita? Nykyinen mies on ympärileikattu, joten ikäviä ylläreitä ei tule ja kalu maistuu taivalliselta. Mutta silti uskon, että suurin syy siihen, miksi rakastan ottaa suihin nykyiseltä mieheltäni on se, että rakastan häntä niin paljon. Aikaisemmista suhteista se(kin) puuttui, aito rakkaus, luottamus ja halu tehdä toiselle nautintoa. 

Juuri tuo minunkin pääni käänsi ja nykyään annan oikein mielelläni rakkaalleni suuseksiä.

Vierailija
106/111 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin nainen ei välttämättä halua munaa suuhunsa vaikka olis sauna puhdas. Panen kuitenkin hänen rintojensa väliin ja lasken spermat kasvoille ja kaulaan. Tykkään nuolla ja imeä hänen pillua tuntea kun hän saa orgasmeja suuhuni. Parasta naisessa on hänen pylly tuntuu tosi hyvälle naida takaapäin eri asennoissa pyllyreikään ja pilluun laskea spermat tosi syvälle ja kuunnella kun nainen voihkii ja saa myös orgasmeja.

Vierailija
107/111 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän erittäin tärkeänä sekä saamista että antamista, enkä voisi seurustella siitä kieltäytyvän kanssa. Avokkini on lähes yhtä irstas hedonisti kuin minäk, perversseimmät fetissitkin natsaa hyvin yhteen. Snowballataan välillä, ryhmäseksi sujuu hyvin kun ollaan molemmat bissejä jne.

Mutta juu etköhän ap vielä jonkun löydä, maailmassa on niin mahottoman monta erilaista ihmistä.

Vierailija
108/111 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa muutama kuukausi sitten tapaamani nainen taas syväkurkuttaa ja nielee. Siinä saa tajunnanräjäyttävän orgasmin.

Vierailija
109/111 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa muutama kuukausi sitten tapaamani nainen taas syväkurkuttaa ja nielee. Siinä saa tajunnanräjäyttävän orgasmin.

Niin ja siis ihan pyytämättä ja oma-aloitteisesti tekee näin. Tottakai sitten itse vastavuoroisesti nuolen pillua vaikka koko yön.

Vierailija
110/111 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis ihan pyytämättä ja oma-aloitteisesti tekee näin. Tottakai sitten itse vastavuoroisesti nuolen pillua vaikka koko yön.

Hohhoijaa, kiviäkin kiinnostaa.

Vierailija
111/111 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, kiviäkin kiinnostaa.

Ei varmaan. Mutta keskustelu oli suuseksistä ja kerroin oman kokemukseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi