Tapailemani mies loukkaantui kun ei saanut suuseksiä
Eilen hän pyysi minua ottamaan suihin. Sanoin etten harrasta sellaista. Hän sitten häipyi ja huusi "sulla on kyllä joku vitun ongelma" ennen kuin paiskasi oven. Sopeutuukohan miehet siihen, että he eivät suuseksiä saa? Itse en vain pidä siitä. Minusta miehen sukuelin on rumimpia asioita mitä jumala on luonut. Se myös haisee (ainakin usein) pahalta ja maistuu hirveältä. Sperma maistuu ja tuntuu todella iljettävältä suussa ja siitäkään ei tiedä milloin sitä tulee jos suihinottohommiin ryhtyy.
Tyydytän kyllä miehen mielellään monella muulla tavalla, mutta tuohon en ryhdy. Naisille on kerrottu jo riittävän kauan että mistä heidän pitää nauttia ja mistä ei. Minä en ainakaan aio alistua sen takia, että niin tai näin "kuuluu" tehdä. Ei vuonna 2016 tarvitse enää tanssia sovinistien pillin mukaan.
Ainoa asia mikä mietityttää on, että olenko kovinkin vaikean tehtävän edessä, kun yritän löytää itselleni miehen jolle suuseksin saaminen ei ole välttämätöntä? Onko monella kokemusta sellaisesta? Miten asiaa kannattaisi lähestyä miehen kanssa?
Kommentit (111)
On niitäkin miehiä jotka ei suuseksiä halua.
Aika jännä kuitenkin jos susta penis haisee ja maistuu pahalta. Itse en ole törmännyt tällaiseen ongelmaan, koska mieheni ovat osanneet peseytyä asianmukaisesti. Yhdellä sperma maistui välillä pahalta, mutta yhdellä ei koskaan miltään. Lisäksi ainakin nykyinen aina varoittaa tulemisestaan, eikä suuhun tuleminen muutenkaan ole mikään pakko vaikka itse pidänkin sitä helpoimpana.
Ei sun silti tietenkään ole pakko ottaa suihin jos et vain tykkää, mutta kuten jo ensimmäinen vastaaja sanoi, se että pidät penistä muutenkin iljettävänä on jo toinen juttu. Ei varmasti ole kovin mukavaa miehelle jos saa tästä ajatuksesta tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ja jatka vielä, että sperman makuun vaikuttaa todella selkeästi miehen elitavat. Jos tupakoi (tosin en seurustelisi tupakoivan kanssa muutenkaan), käyttää runsaasti alkoholia jne. niin sperma maistuu todella epämiellyttävältä. Eli miehet, jos naiselle ei diggaa suihinotosta, tarkastakaa elintapanne, sieltä voi löytyä vastaus.
Tuntuu olevan myös kovin yksilöllistä. Tupakoivan miehen sperma on nimittän maistunut hyvin neutraalilta kun taas tupakoimattoman oli kamalan makuista, ruokavalio heillä muuten melko samanlainen.
Kyllä se mulkku hyvältä maistuu, mutta pimppi silliltä. En nuole pimppejä.
M33
Vierailija kirjoitti:
Tän takia seksi pitääkin testata heti suhteen alkuvaiheessa. Itse en olisi miehen kanssa, joka ei nuolisi mua.
N24
Nuolisi mistä ? Kainalosta(hikisestä), silmästä(rähmäisestä) , pyllyreiästä(pyyhkimätön)
Suut makiaksi 😃
Onko miesten mauissa muka niin iso ero? Mun ukkoni maistuu ainakin hyvältä. No en ostaisi tikkaria sen mulkun maulla, mutta tykkään ottaa suihin. Muutenkin suuseksi on kiihottavaa ja nautin sen antamisesta. Pienet spermaroiskeet ei kyllä maistu juurikaan miltään tai ainakana häiritse. Mies ei suostu laukeamana suuhun jostain syystä, vaikka kiinnostaisi sekin kokeilla...
Ja siis aina on pesty vehje ollut tarjolla, ei siellä nahan alla mitään viikon eväsjemmoja kuulu kyllä muutenkaan olla!
Hmm. En tiiä kyllä. Mä olisin _todella_ surullinen, jos mies pitäisi mun alapäätä maailman ällöttävämpänä asiana, eikä haluaisi siihen koskea.. Onneksi tuo kyllä mielellään touhuaa sen kanssa, ja mä miehen munan. Musta se ei maistu kyllä millekään, ja voisin joka päivä ottaa sen suuhun. Mut ehkä mä oon vaan outo. Suuseksi on parasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia seksi pitääkin testata heti suhteen alkuvaiheessa. Itse en olisi miehen kanssa, joka ei nuolisi mua.
N24
Enkä minä naisen, joka ei ime (ja niele) tai anna nuolla.
M30
Miksi nieleminen on tärkeää? Itse nielen yleensä, mutten aina.
Mun mielestä suu on paras paikka tulla, ei ole niin intensiivinen kuin p*imppi. Lisäks siinä on semmonen "henkinen" aspekti, eli tuntuu hyvältä kun nainen haluaa tehdä mulle hyvää. Jos hän sylkäsis pois tulee semmoinen tunne et se on jotain kamalaa. Ehkä sen takia, eli tuntu ja henkimaailmanjutut :)
Runkkaapa kuppiin ja holauta kurkustasi alas. Keskustellaan sitten.
Nii tai mitäs jos mies nuolee pillua ja käy sen jälkeen sylkäisemässä?
Mitäs sitten? Parasta varmaan olisi että pesisi suunsa siinä samalla, niin voisi taas pussaillakin.
Vierailija kirjoitti:
On niitäkin miehiä jotka ei suuseksiä halua.
Mahtava latteus. On myös kaksipäisiä käärmeitä ja kolmipäisiä possuja. Mutta ei mitkään näistä kuulu argumenttina tähän keskusteluun. Jos vinkkisi on että jokainen suikkarihaluton nainen löytäisi suikkarihaluttoman miehen olet kyllä aika lailla hukassa.
Juottakaa ananastuoremehua viikon, siis litra päivässä. Ja sitten maistelemaan. :)
Nielemättä jättäminen vielä joissain tapauksissa menee. Jos ei ota ollenkaan niin jatkaisin ettimistä. Koskaan ei toki ole tullut vastaan vielä naista joka ei ottais.
Ollut 10 naiseni kanssa ja kaksi kertaa ottanut suuhun. Ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mulkku hyvältä maistuu, mutta pimppi silliltä. En nuole pimppejä.
M33
Eli sinulla on omakohtaista kokemusta muiden miesten siittimien imemisestä, M33?
Minä (teini) olen itseasiassa maistanut omaa spermaani... Ajatus siitä kiihottaa runkatessa, mutta jälkikäteen ei tunnu fiksulle :D. Mutta se ei itseasiassa maistunut pahalle. Ei hyvälle muttei pahallekaan. Ei huono maku. Tietysti eri ihmisillä eri makuinen sperma... [/quote]
Runkkaapa kuppiin ja holauta kurkustasi alas. Keskustellaan sitten.[/quote]
Vierailija kirjoitti:
No jos et tykkää imeä ni tykkäätkö istua lattialla sänkyä vasten niin, että mies siitä sängyltä eli sun yläpuolelta nussii sun kurkkua? Sillonhan sinä et ime munaa vaan sun kurkkua nussitaan. Ymmärsitkö mitä tarkoitan ap?
"Mies nussi kurkkuani. Jäi salaatti tekemättä."
Vierailija kirjoitti:
Niin ja en ole aloittaja. En vaan minäkään aio koskaan ottaa suihin.
3
Jos tykkäät ratsastaa päällä (koskee myös AP:tä tämä) niin se komensoi aika hyvin suihinottamisen puutetta.
-Mies-
Vierailija kirjoitti:
Niin ja en ole aloittaja. En vaan minäkään aio koskaan ottaa suihin.
3
Jos tykkäät ratsastaa päällä (koskee myös AP:tä tämä) niin se kompensoi aika hyvin suihinottamisen puutetta.
-Mies-
Voi kumpa sitä pystyisi tunnistamaan etukäteen naisesta että onko hän suihinottaja-naisia vai itsekkäitä "mua pitää nuolla mut en aio itse imeä"-naisia.
M29
Olette vasta tapailuvaiheessa, muta silti "annat seksiä". Ilmankos kiukuttaa.
Tyttöystävä, nykyinen vaimo totesi aikoinaan, että älä koskaan pakota ottamaan suihin. Miksi pakottaisin, tuumin ja annoin asian olla. Kuinka ollakaan, eräänä päivänä sitten vapaaehtoisesti suihinottoa kokeili, eikä pahana sitä pitänyt. Lopulta myös otti sitten spermatkin suuhun, joskin riensi vessaan ne sylkäisemään. Eli, sopivassa saumassa vain asia meni omalla painollaan.
En ymmärrä että joku suihinotto voisi olla kynnyskysymys kenellekään.