Tapailemani mies loukkaantui kun ei saanut suuseksiä
Eilen hän pyysi minua ottamaan suihin. Sanoin etten harrasta sellaista. Hän sitten häipyi ja huusi "sulla on kyllä joku vitun ongelma" ennen kuin paiskasi oven. Sopeutuukohan miehet siihen, että he eivät suuseksiä saa? Itse en vain pidä siitä. Minusta miehen sukuelin on rumimpia asioita mitä jumala on luonut. Se myös haisee (ainakin usein) pahalta ja maistuu hirveältä. Sperma maistuu ja tuntuu todella iljettävältä suussa ja siitäkään ei tiedä milloin sitä tulee jos suihinottohommiin ryhtyy.
Tyydytän kyllä miehen mielellään monella muulla tavalla, mutta tuohon en ryhdy. Naisille on kerrottu jo riittävän kauan että mistä heidän pitää nauttia ja mistä ei. Minä en ainakaan aio alistua sen takia, että niin tai näin "kuuluu" tehdä. Ei vuonna 2016 tarvitse enää tanssia sovinistien pillin mukaan.
Ainoa asia mikä mietityttää on, että olenko kovinkin vaikean tehtävän edessä, kun yritän löytää itselleni miehen jolle suuseksin saaminen ei ole välttämätöntä? Onko monella kokemusta sellaisesta? Miten asiaa kannattaisi lähestyä miehen kanssa?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ap miettiä että pidätkö miehistä ylipäätään. Feministinä ilmeisesti itseäsi pidät, mutta tasa-arvon vihollinen olet oikeasti. Ajatuksesi ovat silkkaa miesvihaa.
No todellakin olen feministi ja seksimieltymyksilläni ei ole mitään tekemistä sen kanssa! Silloin en olisi feministi jos ottaisin suihin vain miellyttääkseni miestä.
AP
Kyllä minä ihan 100% feministinä olen ottanut mieheltäni suihin, vaikkei juuri sillä hetkellä olisi huvittanutkaan. Ei suinkaan siksi, että hän on mies, vaan siksi, että rakastan häntä, ja haluan miellyttää häntä.
En usko, että kenenkään pitäisi tehdä sängyssä asioita, joista ei vain pidä. Mutta kyllä minä kokisin seksielämäni olevan aika köyhää ilman suuseksiä ja tiedän mieheni ajattelevan samoin. Sinun täytyy vain löytää kumppani, jolle suuseksin saaminen ei ole niin tärkeää. Sellaisiakin on.
Mutta, oli muuten todella tökeröä käytöstä mieheltä. Asian olisi voinut hoitaa hänen puoleltaan huomattavasti hienotunteisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haju ja maku on kamala, on vika miehessä. Käske peseytyä. Kyllä jonkun löydät, voi vaan olla vaikeaa. Oma mies nauttii siitä muttei missään vaiheessa ole vaatinut tai pyytänyt vaan aloite lähtee itsestäni.
Haisee se vastapestynäkin. Eikä ainakaan itselleni ällöttävyys ole ensisijaisesti tuota hajua ja makua, vaan puuhan alistavuus. Sanotaanhan "ime munaa" henkilölle, johon koetetaan saada yliote.
Ajattelin ennen samanlailla, mutta nykyään tarjoan miehelle suihinottoa itse. Ensin käsken pesulle ja teen sillä aikaa valmistelut (haen nenäliinoja ja vesilasin). Koko operaation ajan kiusaan miestä niin kauan, että pyytää saada tulla. Ja tadaa, valta on täydellisesti minun.
Miks nenäliinat ja vesilasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ap miettiä että pidätkö miehistä ylipäätään. Feministinä ilmeisesti itseäsi pidät, mutta tasa-arvon vihollinen olet oikeasti. Ajatuksesi ovat silkkaa miesvihaa.
No todellakin olen feministi ja seksimieltymyksilläni ei ole mitään tekemistä sen kanssa! Silloin en olisi feministi jos ottaisin suihin vain miellyttääkseni miestä.
AP
Se että sä esität tasa-arvoa ajavaa feministiä on vähän kuin jos mä sanoisin olevani lätkäammatilainen, koska omistan luistimet ja mailan.
Mitäköhän niin kamalan epäfeministististä tekstissäni muka on? Valaise nyt mua? Jokainen saa itse päättää millaista seksiä harrastaa.
AP
Ymmärrän. En itsekään pidä pillun nuolemisesta ja pidän sitä todella nöyryyttävänä. Pillut näyttää ja haisee ihan hirveälle. T: Feministimies
Minä pidän suuseksistä puolin ja toisin, enkä voisi koskaan kuvitella olevani suhteessa ihmisen kanssa joka ei siitä myös pidä. Olen itseasiassa lopettanut yhden suhteen, jossa nainen ei pitänyt nuolemisesta. Itse antai kyllä minulle maailman parasta suihinottoa, mutta ei pitänyt että häntä nuollaan. Valitettavasti oli iso asia minulle, vaikka en oikeaksi syyksi eroomme koskaan sanonutkaan.
Suuseksissä ei myöskään ole puolin tai toisin mielestäni mitään alentavaa, ja ihmettelen mistä tällainen ajatus edes kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
On paljon naisia ketkä eivät välitä munan imemisestä ja ovat onnellisesti parisuhteessa.
Että mikään pakko ei oo.
Jep, kuten minä. Mieskään ei pahemmin välitä suuseksistä joten sitten meillä ei vain ole sitä.
Me kaikki vaan ollaan niin erilaisia.
Kaikenlaista miesvihapaskaa täälläkin sympatiseerataan. Todella ankean naisen tekstiä. Ei kukaan fiksu mies tuollaista huolisi.
minä en suostu nuolemaan kuin innie-pilluja. outiet on oksettavia, niitä voi panna mutta en halua nuolla rumia lihaverhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haju ja maku on kamala, on vika miehessä. Käske peseytyä. Kyllä jonkun löydät, voi vaan olla vaikeaa. Oma mies nauttii siitä muttei missään vaiheessa ole vaatinut tai pyytänyt vaan aloite lähtee itsestäni.
Haisee se vastapestynäkin. Eikä ainakaan itselleni ällöttävyys ole ensisijaisesti tuota hajua ja makua, vaan puuhan alistavuus. Sanotaanhan "ime munaa" henkilölle, johon koetetaan saada yliote.
Ajattelin ennen samanlailla, mutta nykyään tarjoan miehelle suihinottoa itse. Ensin käsken pesulle ja teen sillä aikaa valmistelut (haen nenäliinoja ja vesilasin). Koko operaation ajan kiusaan miestä niin kauan, että pyytää saada tulla. Ja tadaa, valta on täydellisesti minun.
Koskaan kuullut kontrollifriikkiydestä?
Oon ottanut eikä silti oo miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Se että sä esität tasa-arvoa ajavaa feministiä on vähän kuin jos mä sanoisin olevani lätkäammatilainen, koska omistan luistimet ja mailan.
Mitäköhän niin kamalan epäfeministististä tekstissäni muka on? Valaise nyt mua? Jokainen saa itse päättää millaista seksiä harrastaa.
AP
Ei ole kyse siitä haluatko nuolla vai et, vaan siitä miten asioista puhut. Eikös se ole teille feministeille tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Ei ole kyse siitä haluatko nuolla vai et, vaan siitä miten asioista puhut. Eikös se ole teille feministeille tärkeää?
Menepä sinä yliherkkä peräkammarinpoika jonnekin ihmisten ilmoille vaikka huomenna. Ei ihan kaikesta tarvitse loukkaantua. Aivan naurettavaa valittaa tällaisesta.
AP
Sehän riippuu ihan miehestä. Jos miehelle on tarjolla myös vaihtoehtona naisia, jotka ottavat suihin, hän valitsee sen. Jos taas miehellä ei muutenkaan ole tarjolla erityisesti seksikumppaneita, voi tyytyä myös suuseksittömyyteen. Kerran löysin mies miehen, joka ei tykännyt suuseksistä! Mutta se mies taisi olla yhtä harvinainen kuin yksisarvinen. Nykyistä saa imeä monta kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Menepä sinä yliherkkä peräkammarinpoika jonnekin ihmisten ilmoille vaikka huomenna. Ei ihan kaikesta tarvitse loukkaantua. Aivan naurettavaa valittaa tällaisesta.
AP
tunteisiin.
Kukas sun pillua sit nuolee? Sitä otetaan suihin jotta itsekin saa. Lisäksi minä kyllä nautin munan imemisestä, sillä suihinottajlla se valta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
AP
Kertokaapas muutkin oliko aloitus feministille sopiva tapa puhua miehistä ja heidän ruumiinosistaan? Erityisesti feministien mielipiteitä kaivataan. Peräkanmarinpoikajutut jääkööt omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
AP
Kertokaapas muutkin oliko aloitus feministille sopiva tapa puhua miehistä ja heidän ruumiinosistaan? Erityisesti feministien mielipiteitä kaivataan. Peräkanmarinpoikajutut jääkööt omaan arvoonsa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän takia seksi pitääkin testata heti suhteen alkuvaiheessa. Itse en olisi miehen kanssa, joka ei nuolisi mua.
N24
Enkä minä naisen, joka ei ime (ja niele) tai anna nuolla.
M30
Miksi nieleminen on tärkeää? Itse nielen yleensä, mutten aina.
Mun mielestä suu on paras paikka tulla, ei ole niin intensiivinen kuin p*imppi. Lisäks siinä on semmonen "henkinen" aspekti, eli tuntuu hyvältä kun nainen haluaa tehdä mulle hyvää. Jos hän sylkäsis pois tulee semmoinen tunne et se on jotain kamalaa. Ehkä sen takia, eli tuntu ja henkimaailmanjutut :)
Runkkaapa kuppiin ja holauta kurkustasi alas. Keskustellaan sitten.
Mihinkään ei tarvitse väkisin suostua, mutta rehellisesti sanoen en haluaisi olla suhteessa henkilön kanssa, joka pitäisi sukuelimiäni rumina, haisevina ja pahanmakuisina.
Paha haju ja maku voi muuten johtua ruuasta, juomasta tai tupakoinnista.
Ei pidä suostua seksissä mihinkään mikä ei itsestä tunnu hyvältä. Itse tykkään ottaa mieheltä suihin ja se on todella kiihottavaa. On mukavaa pystyä tuottamaan toiselle nautintoa. Nuoltavana en niin välitä olla vaikka se ihan hyvältä tuntuukin. Yhdyntä tuntuu ehdottomasti paremmalta.