Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies loukkaantui kun ei saanut suuseksiä

Vierailija
29.05.2016 |

Eilen hän pyysi minua ottamaan suihin. Sanoin etten harrasta sellaista. Hän sitten häipyi ja huusi "sulla on kyllä joku vitun ongelma" ennen kuin paiskasi oven. Sopeutuukohan miehet siihen, että he eivät suuseksiä saa? Itse en vain pidä siitä. Minusta miehen sukuelin on rumimpia asioita mitä jumala on luonut. Se myös haisee (ainakin usein) pahalta ja maistuu hirveältä. Sperma maistuu ja tuntuu todella iljettävältä suussa ja siitäkään ei tiedä milloin sitä tulee jos suihinottohommiin ryhtyy.

Tyydytän kyllä miehen mielellään monella muulla tavalla, mutta tuohon en ryhdy. Naisille on kerrottu jo riittävän kauan että mistä heidän pitää nauttia ja mistä ei. Minä en ainakaan aio alistua sen takia, että niin tai näin "kuuluu" tehdä. Ei vuonna 2016 tarvitse enää tanssia sovinistien pillin mukaan.

Ainoa asia mikä mietityttää on, että olenko kovinkin vaikean tehtävän edessä, kun yritän löytää itselleni miehen jolle suuseksin saaminen ei ole välttämätöntä? Onko monella kokemusta sellaisesta? Miten asiaa kannattaisi lähestyä miehen kanssa?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko tuota kiukuttelijaa mieheksi. Yksihuoltajan kasvattamalta tyytymättömältä keskenkasvuiselta penskaltahan tuo vaikutti.

Vierailija
22/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia seksi pitääkin testata heti suhteen alkuvaiheessa. Itse en olisi miehen kanssa, joka ei nuolisi mua.

N24

Enkä minä naisen, joka ei ime (ja niele) tai anna nuolla.

M30

Miksi nieleminen on tärkeää? Itse nielen yleensä, mutten aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö miehen nuolla sinua?

Ei ole velvollisuutta, useimmat haluavat niin tehdä. Sallin sen, harva kuitenkaan on niin hyvä, että nuoleminen olisi erityisen korkealla seksipuuhien listallani. Eli siitä on iloa todennäköisesti enemmän miehelle kuin minulle.

Vierailija
24/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap!

Ajattelin noin itsekin. Nykyiselle aviomiehelleni annan suuseksiä mieluusti. ;)

Ajattelin aina että koskaan en halua, ällötti. Mutta jossain vaiheessa ymmärsin että mies nauttisi siitä ja halusin pitää häntä hyvänä. Se vain alkoi tuntuakin hyvältä ajatukselta.

Hän pesee aina vehkeensä wc käynnillä jne joten on puhdas ja pitää itsestään huolta. Kyllä kelpaa imutella. Hän ei koskaan minua pakottanut tai suuttunut silloin kun en ollut valmis. Totta puhuen ei hän varmaan koskaan kuvitellut minulta sitä saavan..

Vierailija
25/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä olisi kynnyskysymys. Tuskin sinäkään haluaisit olla loppuelämäsi ilman lempiseksimuotoasi.

Vierailija
26/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ap miettiä että pidätkö miehistä ylipäätään. Feministinä ilmeisesti itseäsi pidät, mutta tasa-arvon vihollinen olet oikeasti. Ajatuksesi ovat silkkaa miesvihaa.

Vierailija
27/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin tuo on kynnyskysymys parisuhteessa ja joillekin ei. mihinkään ei ole pakko suostua, täytyy vain löytää henkilö jonka kanssa menee mietymykset yhteen.

Vierailija
28/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa ottaisi miehen elintä suuhuni. Sinne sitä ei ole tarkoitettu.

Vierailija
29/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haju ja maku on kamala, on vika miehessä. Käske peseytyä. Kyllä jonkun löydät, voi vaan olla vaikeaa. Oma mies nauttii siitä muttei missään vaiheessa ole vaatinut tai pyytänyt vaan aloite lähtee itsestäni.

Haisee se vastapestynäkin. Eikä ainakaan itselleni ällöttävyys ole ensisijaisesti tuota hajua ja makua, vaan puuhan alistavuus. Sanotaanhan "ime munaa" henkilölle, johon koetetaan saada yliote.

Niin sanotaan koska, etenkin ennen, iskettiin heteromiehyyteen käskemällä toisen suorittavan homoseksuaalista toimintaa.

Vierailija
30/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko ei ole asioita tehdä josta ei tykkää. Mutta ehkä asiasta olisi pitänyt puhua aikaisemmin, ei himon hetkellä.

Itse rakastan imemistä, kiihottavaa. Ja moni mies suikkareista pitää. Onhan se ihan erilaista kuin pano. Hirveen moni mies hakee suuseksiä vaikka maksulliselta jos muuten ei saa. Olis se naisenakin kurja jos haluis nuolemista ja toinen ei siihen ikinä suostu.

Toki hygienian pitää olla kunnossa. Mutta en ole ikinä tajunnut miksi nainen ei halua niellä mutta vaatii miestä nuolemaan kostuvaa pimppiä. Yhtälailla siinäkin on eritteiden kanssa tekemisissä.

Entä kumin kanssa imeminen? Ei niin hubaa mut kuitenkin jees.

Jos seksuaaliset halut ei yhtään kohtaa, ei kannata jatkaa suhdetta. Ja nämä asiat olis hyvä käydä läpi about ekoilla treffeillä. Jos toinen haluaa suuseksiä ja toinen ei halua antaa, turha jatkaa.

Vierailija
31/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ap miettiä että pidätkö miehistä ylipäätään. Feministinä ilmeisesti itseäsi pidät, mutta tasa-arvon vihollinen olet oikeasti. Ajatuksesi ovat silkkaa miesvihaa.

No todellakin olen feministi ja seksimieltymyksilläni ei ole mitään tekemistä sen kanssa! Silloin en olisi feministi jos ottaisin suihin vain miellyttääkseni miestä.

AP

Vierailija
32/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko tuota kiukuttelijaa mieheksi. Yksihuoltajan kasvattamalta tyytymättömältä keskenkasvuiselta penskaltahan tuo vaikutti.

Se voi olla se miten sen sanoo. Ap ei varsinaisesti kuulosta ihmiseltä jolla on kunnioittava suhtautuminen miehiin.

Vierailija
33/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia seksi pitääkin testata heti suhteen alkuvaiheessa. Itse en olisi miehen kanssa, joka ei nuolisi mua.

N24

Enkä minä naisen, joka ei ime (ja niele) tai anna nuolla.

M30

Miksi nieleminen on tärkeää? Itse nielen yleensä, mutten aina.

Mun mielestä suu on paras paikka tulla, ei ole niin intensiivinen kuin p*imppi. Lisäks siinä on semmonen "henkinen" aspekti, eli tuntuu hyvältä kun nainen haluaa tehdä mulle hyvää. Jos hän sylkäsis pois tulee semmoinen tunne et se on jotain kamalaa. Ehkä sen takia, eli tuntu ja henkimaailmanjutut :)

Vierailija
34/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä heteromiehiäkin jotka eivät ikinä halua nuolla naista. Ei todellakaan jokaisen naisenkaan tarvi imeä miestä.

Mullekin tulee siitä jotenkin alentava fiilis, en nauti siitä itse yhtään ja oksentaisin jos joskus olis mällit suussa. En vaadi miestä nuolemaan mua, mutta tehköön niin jos haluaa.

Paneminen on parasta :)

Vierailija
35/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin olen feministi ja seksimieltymyksilläni ei ole mitään tekemistä sen kanssa! Silloin en olisi feministi jos ottaisin suihin vain miellyttääkseni miestä.

AP

Se että sä esität tasa-arvoa ajavaa feministiä on vähän kuin jos mä sanoisin olevani lätkäammatilainen, koska omistan luistimet ja mailan.

Vierailija
36/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin näin miehenä lisätä että en osannut nauttia suuseksin vastaanottamisesta enkä sitä halunnut kumppaneiltani ennenkuin tapasin naisen joka omasta halustaan otti suihin, ihan minua miellyttääkseen. Ennen sitä tunsin toimivani siinä hommassa pakottajana ja alistajana enkä nauttinut. Naista olen nuollut aina ja nauttinut siitä nautinnon antamisesta.

Kun tämä nainen teki selväksi että nautti imiessään mun kullia niin sitten opin nauttimaan siitä ajan myötä itsekin vaikka vieläkin minun on erittäin vaikeaa laueta siinä tilanteessa. Eli mieluummin esileikkinä ja hyvänä sellaisena toimii mulla. Sitten jos laukean, se onkin niin rajun tuntuista että meinaa lähteä taju :-)

Ja huomautuksena että jos mies on selinmakuulla sängyssä niin siinä puuhassa kontrolli on silloin naisella. Nainen pystyy paremmin kontrolloimaan syvyyttä jne. jos on vaikka herkkä oksennusrefleksi.

Ap:n hoidolta kuitenkin äärimmäisen tökeröä käytöstä, vai pelkäskö se että ei ota eteen ilman imuja?

Vierailija
37/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusivärkit ei kuulu suuhun. Eikä paskareikään. Piste.

Vierailija
38/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haju ja maku on kamala, on vika miehessä. Käske peseytyä. Kyllä jonkun löydät, voi vaan olla vaikeaa. Oma mies nauttii siitä muttei missään vaiheessa ole vaatinut tai pyytänyt vaan aloite lähtee itsestäni.

Haisee se vastapestynäkin. Eikä ainakaan itselleni ällöttävyys ole ensisijaisesti tuota hajua ja makua, vaan puuhan alistavuus. Sanotaanhan "ime munaa" henkilölle, johon koetetaan saada yliote.

Ajattelin ennen samanlailla, mutta nykyään tarjoan miehelle suihinottoa itse. Ensin käsken pesulle ja teen sillä aikaa valmistelut (haen nenäliinoja ja vesilasin). Koko operaation ajan kiusaan miestä niin kauan, että pyytää saada tulla. Ja tadaa, valta on täydellisesti minun.

Vierailija
39/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ap iloinen että mies katseli sua edes noin kauan. Kuulostat todella vastenmieliseltä.

-mies

Vierailija
40/111 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pakko ei ole asioita tehdä josta ei tykkää. Mutta ehkä asiasta olisi pitänyt puhua aikaisemmin, ei himon hetkellä.

Itse rakastan imemistä, kiihottavaa. Ja moni mies suikkareista pitää. Onhan se ihan erilaista kuin pano. Hirveen moni mies hakee suuseksiä vaikka maksulliselta jos muuten ei saa. Olis se naisenakin kurja jos haluis nuolemista ja toinen ei siihen ikinä suostu.

Toki hygienian pitää olla kunnossa. Mutta en ole ikinä tajunnut miksi nainen ei halua niellä mutta vaatii miestä nuolemaan kostuvaa pimppiä. Yhtälailla siinäkin on eritteiden kanssa tekemisissä.

Entä kumin kanssa imeminen? Ei niin hubaa mut kuitenkin jees.

Jos seksuaaliset halut ei yhtään kohtaa, ei kannata jatkaa suhdetta. Ja nämä asiat olis hyvä käydä läpi about ekoilla treffeillä. Jos toinen haluaa suuseksiä ja toinen ei halua antaa, turha jatkaa.

Harvinaisen tyhmä on se maksullinen nainen (tai mies), joka tänä valistuksen aikana ottaa suihinsa ilman kumia.

Kaiken kaikkiaan aloitus oli helpotus, sillä luulin olevani ainoa joka ajattelee asiasta kuten aloittaja. Kumin kanssa menee, ilman kumia ei. Ja huom, en itsekään vaadi mieheltä mitään mitä se ei halua tehdä, tykkään kyllä eniten ihan perusjyystöstä ja sehän on yleensä kaikille ihan OK :)