Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sukkahousut tavallista?

Vierailija
03.11.2017 |

Satuin eilen tulemaan salille pukuhuoneeseen juuri kun eräs kolmikymppinen (?) mies oli pukeutumassa ja veteli sukkahousuja jalkaan. Siis ei mitään ohuita kiitojuttuja vaan semmosia vähän paksumpia. Olen kyllä kuullut puhuttavan miesten sukkahousuista mutta en osannut sanoa oliko herralla miesten mallit. Enkä viitsinyt tietenkään tuijotellakaan. Liekö ihan tavallista nykyään että miehillä sukkikset? En ole koskaan aiemmin törmännyt.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan miestenosastolla ollut sukkahousuja tarjolla iät ja ajat vaan ei ole tainnut oikein kauppa käydä. Miksiköhän? Jostain olen kyllä lukenut että miehet ostelevat sukkahousuja naistenosastolta ja nimenomaan omaa kokoaan. Itse olen tyytynyt pitkiin kalsareihin. Sellaisiin perinteisiin.

Vierailija
2/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt kuin kuvissa, mutta olen myös kuullut. Jos tavalliset pitkät kalsarit poistuu myynnistä joskus niin sitten pitää varmaan siirtyä sukkahousuosastolle. Pakko on myöntää että pidän hieman outona sukkismiestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ymmärtääkseni suurin osa naisista pitää kylmillä ilmoilla sukkahousuja vaikka olis housutkin. Miksipä ei sitten yhtä lailla miehetkin. Eihän ne edes näy kun on housut jalassa. Aika mitätön asia.

Vierailija
4/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termosukkikset ovat oikein hyvä ja lämmittävä valinta  farkkujen alle juuri näillä ilmoilla.

Naisten vaatetuspuolelta nitä löytää joka marketista sukkiksia ja halvemmalla kuin miesten kalsareita, joten: miksikä ei olen ostellut niitä näin syksyisin  jo monena vuonna. Ei ne muuten sen oudommat ole, kuin esim. farkut naisten jalassa( jotka olisivat kyllä sata vuotta sitten varmaan ihmetyttäneet yleisesti .)

Vierailija
5/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt kuin kuvissa, mutta olen myös kuullut. Jos tavalliset pitkät kalsarit poistuu myynnistä joskus niin sitten pitää varmaan siirtyä sukkahousuosastolle. Pakko on myöntää että pidän hieman outona sukkismiestä...

Mutta eiväthän ne sukkahousut kuitenkaan, sinänsä , yhtään sukkahousuja oudompia ole ?

Vierailija
6/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukisukkahousuja on molemmille sukupuolille.

Vierailija
7/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tights for men too kirjoitti:

Termosukkikset ovat oikein hyvä ja lämmittävä valinta  farkkujen alle juuri näillä ilmoilla.

Naisten vaatetuspuolelta nitä löytää joka marketista sukkiksia ja halvemmalla kuin miesten kalsareita, joten: miksikä ei olen ostellut niitä näin syksyisin  jo monena vuonna. Ei ne muuten sen oudommat ole, kuin esim. farkut naisten jalassa( jotka olisivat kyllä sata vuotta sitten varmaan ihmetyttäneet yleisesti .)

Paksuja fleece (?) sukkahousuja olen joskus pitänyt. Sama kuin termo? Ei niissä varsinaisesti vikaa ollut mutta kantapää kului puhki hyvin nopeasti sekä tarpeeksi isoja kokoja ei ole. Esim salille tai äijien saunailtaan varmaan en laittaisi. Ihan vain siksi että en haluaisi kuulla vuoden vittuilua asiasta :) Vaimon mielestä näytin seksikkäälle mutta omasta mielestä en.

Vierailija
8/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun ollaan niin sukupuolettomia ja suvaitsevaisia niin voit ihan hyvin sinne äijäiltaan laittaa punaiset sukat ja sukkanauhavyön. Ei kukaan vittuile.

Vierailija
9/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavallista vaikka cityhipsterilehdet niin väittävät. Jokainenhan saa vetää jalkaansa mitä haluaa ja sehän ei ole keskustelupalstojen asia hänen oikeutustaan poistaa. Itse olen sukkiksia kokeillut mutta en julkisesti. En myöskään ole vaihtamassa pitkiä kalsareita sukkiksiin.

Vierailija
10/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun ymmärtääkseni suurin osa naisista pitää kylmillä ilmoilla sukkahousuja vaikka olis housutkin. Miksipä ei sitten yhtä lailla miehetkin. Eihän ne edes näy kun on housut jalassa. Aika mitätön asia.

No eiköhän normaali mies pistä kalsarit jalkaan eikä mitään sukkahousuja. Hyi saatana.

Vierailija
11/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kun ollaan niin sukupuolettomia ja suvaitsevaisia niin voit ihan hyvin sinne äijäiltaan laittaa punaiset sukat ja sukkanauhavyön. Ei kukaan vittuile.

Joo ei varmaan :D

Vierailija
12/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minusta edustaa aika radikaalia ja rohkeaa asennetta jos salilla pukuhuoneessa vetää sukkiksia jalkaan. Varmaankin halutaan näyttää mitä on päällä ja on ollut ihan valinta laittaa ne sukkikset jalkaan salia kohti lähdettäessä. Joillekin miehille sukkahousut sisältävät seksuaalista latausta. Tässä voi olla kyse siitäkin kun on menty miesten pukuhuoneeseen näyttämään sukkahousuja.

Vierailija
13/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja inhoan kaikenlaisia sukkahousuja. Jalkaosa menee helposti rikki varpaista ja kantapäistä tai ainakin kuluu ruman näköiseksi alta aikayksikön. Minusta pitkikset ja sukat ovat paljon käytännöllisemmät.

Vierailija
14/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä nykyään onkin...

Vierailija
15/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kai vähän omituisena sellaista naistakin pidettäisiin, joka esim. nuo sinun mainitsemasi  varusteet firman naisten saunailtaan alusvaatteikseen laittaisi....

Vierailija
16/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä nykyään onkin...

Jassoo, no ei kuule sukkikset nyt mikään ihan tämän vuoden  uutuustuote kaupoissa ole.

Onhan niitä ollut myymälöissä ja marketeissa  jo vähän pitemmänkin aikaa jo  saatavilla ...

Vierailija
17/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se minusta edustaa aika radikaalia ja rohkeaa asennetta jos salilla pukuhuoneessa vetää sukkiksia jalkaan. Varmaankin halutaan näyttää mitä on päällä ja on ollut ihan valinta laittaa ne sukkikset jalkaan salia kohti lähdettäessä. Joillekin miehille sukkahousut sisältävät seksuaalista latausta. Tässä voi olla kyse siitäkin kun on menty miesten pukuhuoneeseen näyttämään sukkahousuja.

Tai sitten ei.

Eihän alusvaatteita sen kummemmin muille mitään  'näyttää' tarvitse, kuin muilta  'piilotellakaan'.

Ne vain puetaan siellä ihan yhtä luontevasti,  normaalisti, vähäsanaisesti ja mitään sen ihmeempiä  elehtimättä, esittämättä,esiintymättä, mihinkään rooliin siinä  eläytymättä,  koikkelehtimatta tai muutenkaan kekkuloimatta ne päälle  ihan siinä kuin kalsaritkin  ja sitten vaan ne päällyshousut niiden päälle ja sillä siisti ja sitten vain  salilta kotiin, niin kuin muutenkin  .

Nehän ovat vain vaate kylmänä vuodenaikana, eikä niihin nyt tarvitse minään muuna suhtautua.

Vierailija
18/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotuitko?

Kiihotuin kovasti. Siksi kyselen täällä.

-ap

Vierailija
19/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihotuitko?

Kiihotutko myös joka kerta  kalsareita päälle pukiessasi ?

En tosiaankaan sitten  kadehdi sinua. 

Hankalaa on varmasti elämäsi ja valtavan kuluttavaa myös , jos kerran noin herkästi kaikesta kiihotut.

Vierailija
20/123 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihotuitko?

-ap

Heheh... Ei ole alkuperäinen aloittaja tämä mutta ihan hauskan viestiparin laittoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi