Mitä miettii myöhäisen keski-iän aviopari kun laittavat kylpytynnyrin.
Ihmistuntijana sanon melko varmana faktana että aloitteen tekijä ja "primus motorina" toimii perheen vaimo. Tiedä sitten millaisilla lupauksilla mies houkuteltu mukaan " innostumaan" :)
Millaisia mietteitä palstan valistuneilla ajattelijoilla herää asian tiimoilta?
Kommentit (81)
Romanttista seksiä oman rakkaaan puolison kanssa. Kunnon lapset kasvatettu ja vihdoinkin kahden!
En kerta kaikkiaan ymmärrä lukemaani.
Musta nyt vähän tuntuu, että sinä olet miehesi kanssa hankkinut kylpytynnyrin, ja ikään liittyvässä epävarmuudessasi länkytät näin omituista settiä vauvapalstalle. Että "mitähän ihmiset ajattelee kun tässä iässä tein näin" ja "aatteleekohan ne että olen pirttihirmu joka suostutteli miehen mukaan".
Mistä vetoa, että näin on.
Ihmeen paljon niitä kylpytynnyreitä käytetään miesten saunailloissa, mitä ajatuksia sinussa ap tämä herättää. Kuka on ollut primus motor?
Missä ja millaiset ihmiset koko ajan miettivät sitä, mitä muut ajattelevat?
Vierailija kirjoitti:
Ihmistuntijana sanon melko varmana faktana että aloitteen tekijä ja "primus motorina" toimii perheen vaimo. Tiedä sitten millaisilla lupauksilla mies houkuteltu mukaan " innostumaan" :)
Millaisia mietteitä palstan valistuneilla ajattelijoilla herää asian tiimoilta?
Sellaisia, että pitää olla jollakulla tyhjä elämä jos ehtii mitään miettiä muiden kylpytynnyreistä.
Vierailija kirjoitti:
Romanttista seksiä oman rakkaaan puolison kanssa.
Romanttinen seksi on maailman yliarvostetuin asia.
Minulle tulee tälläinen ajatus mieleen: Asia ei kuulu sinulle millään tavalla ja vaikutat lähinnä kateelliselta kyylääjältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttista seksiä oman rakkaaan puolison kanssa.
Romanttinen seksi on maailman yliarvostetuin asia.
Romanttinen seksi saattaa olla yliarvostettua mutta ei toki maailman yliarvostetuin asia.
Vierailija kirjoitti:
En kerta kaikkiaan ymmärrä lukemaani.
Musta nyt vähän tuntuu, että sinä olet miehesi kanssa hankkinut kylpytynnyrin, ja ikään liittyvässä epävarmuudessasi länkytät näin omituista settiä vauvapalstalle. Että "mitähän ihmiset ajattelee kun tässä iässä tein näin" ja "aatteleekohan ne että olen pirttihirmu joka suostutteli miehen mukaan".
Mistä vetoa, että näin on.
En halua vaikuttaa töykeältä mutta luetko itsesi tosiaankin valistuneeksi ajattelijaksi ? Kaiken lisäksi mietelmäsi meni pahasti metsään.
ap.
Mitä miettii vanhus, kun laittaa itselleen iltateelle kinkkuvoileipää?
Mitä miettii teini, kun laittaa hiuksensa kouluun poninhännälle?
Mitä miettii av-mamma, kun tekee tänne tällaisia avauksia?
Onko tuo kylpytynnyri AP:n mielestä jokin salakoodi? Itselle kylpytynnyristä tulee mieleen tuo senioripariskunta istuskelemassa lämpimässä vedessä ulkoilmassa, mutta ilmeisesti joillakin muilla asiaan liittyy jotain pahellisempaa(?), kun tällainen aloitus on ollut pakko vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon niitä kylpytynnyreitä käytetään miesten saunailloissa, mitä ajatuksia sinussa ap tämä herättää. Kuka on ollut primus motor?
Se on kuningas alkoholi arvon leidit, ellette sitä itse tienneet.
ap.
Mitä ihmettä? Eipä nouse mitään ajatuksia. Tai no, on siinä ihmisillä kylpytynnyri, kiva heille.
Viimekesänä ostimme sukulaismiehelle kimppalahjana kylpytynnyrin. Kovasti tuntuu tykkäävän.
Kylpytynnyristä tulee mieleen vain likainen vesi, jossa irronnutta ihosolukkoa pinnalla.
Vai vaihdatteko veden jokaisen kylvyn jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap.
Alkoholisoitunut vaimo on siis ehdottanut kylpytynnyriä miehelleen?
Jaa-a. Minä mietin mitä miettii yhtään kukaan, joka hankkii pihalleen kylpytynnyrin? En vaan kertakaikkiaan käsitä.
Miettii että olisi mukava lämpimän kesäillan päätteeksi istua rehevässä pihan luonnossa kylpemässä tynnyrissä.