Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miettii myöhäisen keski-iän aviopari kun laittavat kylpytynnyrin.

Vierailija
28.05.2016 |

Ihmistuntijana sanon melko varmana faktana että aloitteen tekijä ja "primus motorina" toimii perheen vaimo. Tiedä sitten millaisilla lupauksilla mies houkuteltu mukaan " innostumaan" :)

Millaisia mietteitä palstan valistuneilla ajattelijoilla herää asian tiimoilta?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on sen verran varallisuutta että voivat hankkia sitä mitä haluavat ja nauttivat elämästään. Ihanaa.

ps. meillä ei ole eikä tule, asutaan kerrostalossa

Vierailija
42/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylpytynnyristä tulee mieleen vain likainen vesi, jossa irronnutta ihosolukkoa pinnalla.

Vai vaihdatteko veden jokaisen kylvyn jälkeen?

Jos 1000 litraa vettä pilaantuu kun siinä kerran käyt niin kannattaisi miettiä, miten likainen olet pesun jälkeen ja kannattaisiko opetella pesemään itsensä kunnolla. Kylpytynnyriin mennään puhtaana ei likaisena. Ei sitä todellakaan tarvitse joka käynnin jälkeen vaihtaa. Opettelet vain pesemään itsesi.

Kyllä vain, tynnyri pitäisi tyhjentää ja pestä jokaisen käytön jälkeen. Bakteerit lisääntyvät silmissä sellaisissa oloissa.

Paljuvesi ei ole tarkoitettu juotavaksi. Ei ne järvi vedetkään aina niin puhtaita ole ja silti niissä uidaan. Paljun veden ei tarvitse olla steriiliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on sen verran varallisuutta että voivat hankkia sitä mitä haluavat ja nauttivat elämästään. Ihanaa.

Ei kylpytynnyri ole kallis. Ainoastaan muutaman tonnin joten itse kylpytynnyriin ei sisälly "näyttämisen halua" jos sitä näyttämisen halua on niin missä muodossa ?

ap.

Vierailija
44/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan yli viiskymppisiä ja hankittiin kylpytynnyri pari vuotta sitten.  Voi että on mukava.Minä sen keksin ja mies siitä innostui kovasti. Harva se ilta nyt lämpenee. Ja mitä AP:n  kysymykseen tulee, niin mietin, että miten ihanaa kun ymmärrettiin tälläinen hankkia. Köyhän kesämökki. Omassa pihassa ulkosauna ja palju.

Kertoisitko tarkemmin, mitä ihanaa siinä kylpytynnyrissä on?

No, kaikki ei tietenkään ole vesi-ihmisiä,mutta minä olen. Tykkään kaikesta mikä liittyy veteen. Uimahalleista, kylpyammeista, järvistä, merestä. Asun paikassa jossa ei luonnonvettä pahemmin ole ja siksi on kiva kun pihasta löytyy palju. Mikään ei minulle ole parempaa kuin  illalla mennä pihasaunan löylyyn ja siitä lämpimään paljuun. Kuunnella kauniina kesäiltana linnunlaulua ja katsella vihreätä ja kukkivaa pihaa. Ja on myös ihanaa aikaisin keväällä kun ei vielä ole lämmintä pulahtaa lämpimään veteen nauttimaan kevätillasta. Ja samoin syksyllä. Voi olla jo kylmää ja vihmoa vettä, mutta paljussa on lämmintä killua. Minulle se on nautinto tässä elämässä, mutta ei siitä silti kaikkien tarvitse tykätä. Joku toinen voi mielummin vetää vaikka pullon viinaa ja nautia siitä. Se  hänelle suotakoon.

Vierailija
45/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän avauksen pointti on? 

Vierailija
46/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kylpytynnyri ole kallis. Ainoastaan muutaman tonnin joten itse kylpytynnyriin ei sisälly "näyttämisen halua" jos sitä näyttämisen halua on niin missä muodossa ?

ap.

Mikä sua nyt siten niin tökkii tässä "myöhäise keski-iän paljussa"? Sama kai se sulle on mitä ihmiset hankkiin. Ihmetteletkö myös, miksi ihmiset myöhäisessä keski-iässä hankkii vaikka mersun tai mönkiän? Meillä mies hankki myöhäisessä keski-iässä moottoripyörän. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
47/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumia kosteita nautinnon täytteisiä hetkiä.

Ei mulla muuta.

Vierailija
48/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "myöhäisen keski-iän pariskunnat " ovat edes elossa? Ootko AP miettinyt sitä. Ja jos ne on elossa, niin kai ne silloin voi ostaa vaikka paljun. Vai pitäisikö rahat jättää jälkipolville? Vai miksi ei vanhat ihmiset sais ostaa mitä haluaa? Mikä tekee paljusta vain nuorten ihmisten tavaran?

Vierailija
49/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä vain keski-iän ylittäneillä on palju. Ei nuoremmilla eli esim kellään tutulla omasta ikäluokastani. Voitko vastata että minkäikäisenä sun mielestä on sopivaa hankkia palju? Ja miksi?

Kuten jo joku muu jo sanoikin niin minullekin paljusta tulee mieleen vanhempi pariskunta nauttimassa lämpimästä vedestä.

T. 32v nainen

Vierailija
50/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saastepesiä 

Vierailija
51/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan yli viiskymppisiä ja hankittiin kylpytynnyri pari vuotta sitten.  Voi että on mukava.Minä sen keksin ja mies siitä innostui kovasti. Harva se ilta nyt lämpenee. Ja mitä AP:n  kysymykseen tulee, niin mietin, että miten ihanaa kun ymmärrettiin tälläinen hankkia. Köyhän kesämökki. Omassa pihassa ulkosauna ja palju.

No, kaikki ei tietenkään ole vesi-ihmisiä,mutta minä olen. Tykkään kaikesta mikä liittyy veteen. Uimahalleista, kylpyammeista, järvistä, merestä. Asun paikassa jossa ei luonnonvettä pahemmin ole ja siksi on kiva kun pihasta löytyy palju. Mikään ei minulle ole parempaa kuin  illalla mennä pihasaunan löylyyn ja siitä lämpimään paljuun. Kuunnella kauniina kesäiltana linnunlaulua ja katsella vihreätä ja kukkivaa pihaa. Ja on myös ihanaa aikaisin keväällä kun ei vielä ole lämmintä pulahtaa lämpimään veteen nauttimaan kevätillasta. Ja samoin syksyllä. Voi olla jo kylmää ja vihmoa vettä, mutta paljussa on lämmintä killua. Minulle se on nautinto tässä elämässä, mutta ei siitä silti kaikkien tarvitse tykätä. Joku toinen voi mielummin vetää vaikka pullon viinaa ja nautia siitä. Se  hänelle suotakoon.

Saat sen kuulostamaan kyllä ihanalta. Sulla on varmaan joku suojaisa paikka, missä saunotella ja paljuilla:)

Vierailija
52/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit kirjoittaa mainostekstejä paljuille :-) Itsellekin tuli tuosta tekstistäsi mieleen, että omakotitalo pihoineen ja siellä palju on varmaan aika ihana :-)

Vierailija
53/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs yleisen saunan yhteydessä oleva palju! Siinä on myös järvi vieressä. Ihmiset hikoilevat saunassa, käyvät ehkä järvessä ja sieltä paljuun. Huh huh. Paljuvedessä lilluu jopa vesikasveja, hiekasta ym. sälästä puhumattakaan.

Miksi sitä muuten sanotaan KYLPYtynnyriksi. Eihän siellä kylvetä = pestä itseään. Siellä vain istutaan, kunnes sormien iho on rusinoilla. Onpas kivaa! :D

Vierailija
54/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap puskan takaa kurkkiva naapuri vai ovatko muuten vain tuttaviasi?

Vierailija
55/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylpytynnyristä tulee mieleen vain likainen vesi, jossa irronnutta ihosolukkoa pinnalla.

Vai vaihdatteko veden jokaisen kylvyn jälkeen?

Jos 1000 litraa vettä pilaantuu kun siinä kerran käyt niin kannattaisi miettiä, miten likainen olet pesun jälkeen ja kannattaisiko opetella pesemään itsensä kunnolla. Kylpytynnyriin mennään puhtaana ei likaisena. Ei sitä todellakaan tarvitse joka käynnin jälkeen vaihtaa. Opettelet vain pesemään itsesi.

Montako yhden hengen käytössä olevaa kylpytynnyriä tiedät?

Vierailija
56/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja ketjuun tulleista  ärhäköistä kommenteista ja ähäkutti peukutuksista päätellen sitä viintä on tänäkin iltana otettu, otettu ruuan ulkopuolellakin.

ap.

Vierailija
57/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämän avauksen pointti on? 

Se selviää kun lukee avauksen.

Vierailija
58/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille kenellä ei ole tietoa/kokemusta kylpytynnyrin puhtaanapidosta:

Meillä on käytössä Kiramin hiekkasuodatin. Se on ajastimella päällä ja puhdistaa vettä parin tunnin välein. Lisäksi käytämme klooria sekä kesämmällä levänestoainetta.

Vesi on täysin kirkasta.

Kaikki kylpytynnyriä käyttävät menevät sinne suihkun ja pesun kautta. Kylpyrynnyri ei ole pesuvati.

Vaihdamme toki veden välillä. Kesäisin ehkä 3-4 kertaa. Riippuu käytöstä.

Vierailija
59/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ajattelevat. Itse en oikein ymmärrä paljun enkä poreammeen päälle. Ei niin mitään järkeä kummassakaan.

Vierailija
60/81 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Mikä sua nyt siten niin tökkii tässä "myöhäise keski-iän paljussa"? Sama kai se sulle on mitä ihmiset hankkiin. Ihmetteletkö myös, miksi ihmiset myöhäisessä keski-iässä hankkii vaikka mersun tai mönkiän? Meillä mies hankki myöhäisessä keski-iässä moottoripyörän. Mitäs siihen sanot?

Ei minua töki siinä mikään. Mistä sait päähäsi että minua tökkisi siinä jokin?  Ihmistuntijana sanoisin että olet melkoisen negatiivisella asenteella liikkeellä.

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/15-varoittavaa-merkkia-nain-negatiivinen-ihminen-kayttaytyy/5321072

Sinä muuten alat juuri tässä vaiheessa tökkimään. 

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi