Kiihottavin kokemuksenne?
Laittakaa kehiin!
Itselläni mieleenpainuvin oli, kun pitkän työpäivän jälkeen eräs firman ulkopuolinen konsultti oli juuri tekemässä lähtöä ja halusin varmistaa erään asian papereistä. Hän tuli jotenkin ihan kiinni minuun ja alkoi selostaa asiaa, jotenkin se yhtäkkiä vain tuntui vatsanpohjassa asti se tilanne ja aloin hengittää tosi katkonaisesti enkä kuullut mitään. Hän vilkaisi minua muutaman kerran, tajusi ilmeisesti.. ja katsoi ympärilleen ja PURISTI perseestä ja haarovälistä niin että tuntui. Jäin ihan monttu auki ja meinasin pudota polvilleni. Sitten huoneeseen tuli muutamia ihmisiä ja hän lähti.
Laittoi muutaman viikon päästä pahoittelut että oli mennyt hetken mukana, varmaan pelkäsi jotain syytettä.. Sain vastustella kaikki haluni pyytää häntä tapaamaan minua. Naimisissa oleva vanha kurppa kun olen.
Kommentit (3551)
Kiusasin naista, jonka olin just tavannut, mutta heti uskomaton kemia usean kerran aivan orgasmin partaalle ja sit lopetin. Useita kertoja vaikka panetti itteäkin todella pahasti. Tietty kun hän alkoi anelemaan kullia niin sai sitä sitten kunnolla. Tuossa on kyllä itselläkin pidättelemistä.
Mutta se naisen orgasmi sitten viimein on kaiken kiusoittelun arvoinen. Kaikki naiset ei oo samanlaisia, mutta tämä saattoi saada orkun vaikka kaulan suutelemisesta jos oli tosi kiihottunut. On vähän ikävä.
Minun kiihottavin kokemukseni tapahtui reilut kymmenen vuotta sitten. Eroseminaarin käyneitä miehiä ja naisia oli kokoontunut mökilleni. Iltapäivällä saunottiin vielä naiset ja miehet erikseen, mutta kun ilta eteni ja ruokaa ja juomaa kului, niin sitten saunottiin jo miehet ja naiset yhtä aikaa. Saunottaessa huomasin kyllä, että kaluni iso koko keräsi naisten katseita.
Jossain vaiheessa iltaa oli puhuttu myös yösaunasta ja tokihan minä saunan alkuyöstä lämmitin. Saunaan lähti kuitenkin minun lisäkseni vain minua yli kymmenen vuotta nuorempi, paljon liikuntaa harrastava tumma, hoikka kaunotar.
Nainen istui jalat ylälauteille nostettuna ja jutteli kaikenlaista. Minä vastailin lyhyesti, sillä minua kiinnosti enemmän tuon naisen ihana vartalo kuin henkevä keskustelu. Vein käteni naisen reidelle ja hän jatkoi vain juttujaan, sitten vein kättäni pikku hiljaa alaspäin ja kun käteni kohtasi klitoriksen, niin nainen voihkaisi ja hän tarrasi voimakkaalla otteella kiinni kalustani. Siirryin polvilleni alemmalle lauteelle ja nainen ohjasi kaluani kohti pilluaan. Asento oli kuitenkin tosi hankala, eikä yhdyntä onnistunut.
Kävimme ehdotuksestani välillä uimassa. Uinnin jälkeen nainen meni taas ylälauteelle istumaan jalat levälleen. Minä jäin seisomaan saunan lattialle ja kumarruin suutelemaan järven raikasta pillua ja kokeilin sormellani se ihanaa tiukkuutta. Sitten ohjasin naisen alas lauteilta ja käänsin hänet kohti seinää. Nainen otti toisella kädellä tukea seinästä ja työnsi pyllyään taaksepäin. Minä koukistin polviani ja ohjasin kaluani oikeaan paikkaan. Nainen otti kalustani kiinni ja auttoi sisään työntymisessä. Vaikka kosteutta oli yllin kyllin niin tarvittiin useampi yritys ennen kuin tuo tiukka pillu avautui ison kaluni tulla. Aloitin hitailla työnnöillä ja kiihdytin sitten tahtia. Sitä muodostui nopea, eläimellisen kiihkeä pano. Kun nainen alkoi saada orgasmia, niin hänen pillunsa sykki voimakkaasti. Minä vastasin tuohon sykkeeseen rajulla loppukirillä ja naisen orgasmi vain jatkui ja jatkui, kunnes purkauduin nautinnosta voihkien syvälle, syvälle sisään.
Rakastelimme yön ja aamun aikana vielä kahdesti, mutta tuon ensimmäisen kiihkeän panon muistelu saa vielä vuosien jälkeenkin kaluni paisumaan...
Vierailija kirjoitti:
Lisää kiitos!
Musta on muuten jotenkin surullista, jos ihmisen kiihottavin kokemus on teiniajoilta. Kyllä mulla on aikuisena olleet ne kiihottavimmat tilanteet.
No en nyt tiedä aivan kaikista kiihottavin mutta aika lähellä on ja teiniajoilta. Rippikoulussa oltiin ja seurustelin yhden samanikäisen pojan kanssa. Meidän seurustelu oli ns. salaista ei kehdattu olla niin näkyvästi eikä luokassa tiennyt kai kuin mun bestis. Se oli joku tilaisuus seurakuntatalossa missä oltiin en muista niin tarkkaan ja sitten lähdettiin siitä isolla porukalla sovittelemaan alboja alakertaan. Kauhee hässäkkä ja pulina ja me vaan kateltiin kauempaa kunnes mä sain idean että mennään vessaan kahdestaan. Poika otti kii mun kädestä ja käytävän päässä oli wc johon sulkeuduttiin. Edellisenä iltana oltiin rakasteltu ensimmäisen kerran ikinä yhdessä asumattomassa talossa. Haluttiin niin toisiamme mutta ei oikein tietty miten oltais. Hän nosti mut istumaan lavuaarin päälle ja siinä yritettiin. Hakemista oli mutta lopulta mä pääsin takakenoon nojaamaan peiliin niin että se onnistui. Loppua kohti hän tuli koko ajan enemmän päälle ja pelkäsin että allas hajoaa meidän painosta kun viimeiset työnnöt oli aika rajuja. Sen muistan myös miten hän ei voinut jättää kortsua roskiin vaan tunki sen taskuun ettei kukaan löytäisi sitä. Kun tultiin ulos vessasta oli enää pari poikaa paikalla sovittelemassa ja meidät nähdessään viheltelivät ja arvasivat kai mitä oli tapahtunut. Pappi oli vihainen ja kyseli kovasti missä oltiin oltu. Keksin hätäpäissäni että mua oksetti ja piti käydä vessassa. Poika taas sanoi lähteneensä tupakille ja nähneensä mut hädässä. Hän joutui muistaakseni jollekkin ylimääräiselle tunnille tai vastaavalle kun oli puhunut tupakasta. Elettiin -95 kevättä.
Työnsin keskisormen niin.syvälle kakkoseen kun sai ,
Ja muut sormet ykköseen.
Siinä sit nytkyttelin hetken aikaa ni rouva sai elämänsä orgasmin.
Kehu sitä vielä aikojen päästä
Samantyylinen mullakin mutta olin viime syksynä vanhalla yläasteella luokkakokouksessa ja tapasin jälleen kouluaikaisen ihastukseni. Olin ollut hänen kanssaan yhteydessä vuoden mittaan ja suunniteltiin tapaamista jo ennemmin. Molemmat olimme 19 ja sinkkuja tuolloin. Vanha suola janotti.
Olimme saaneet koululta koko ruokalan käyttöömme ja ilta sujuikin hyvin siihen asti kun opettajat poistuivat ja joku ääliö narskautti viinapullon auki. Pullo alkoi kiertää ja me ihastuksen kanssa seurattiin tilannetta ihmeissään. Yleensä vasta jatkoilla aletaan juomaan?! Kumpikaan meistä ei oikein kiinnostunut moisesta ja siirryttiinkin vaihvihkaa syrjempään suutelemaan. Mies kuiskutteli että haluaisi rakastella mua koulussa niin kuin silloin joskus. En voinut vastustaa. Käsi oli jo pitkällä mekkoni alla ja siirryttiin viereiseen wc-koppiin. Hän nosti minut eteensä, mutta oli hankala löytää sopivaa asentoa altaan päällä. Mieskin valitti mutta jatkoi sitkeästi ja nojautui ihan kiinni minuun.
Asento oli tosi hankala ja kysyin mieheltä haluaisiko hän lattialle. Haluan kuulin huokauksen. Hätinä mahduttiin sinnekään ja mun mekko ja miehen pukukin taisi likaantua, mutta todella vastustamaton hän oli ja sain yhden elämäni voimakkaimmista orgasmeista koskaan. Kun palasimme takaisin ruokasaliin oli pöydällä tyhjä pullo ja väki kadonnut niin kuin pieru saharaan. Nähtiin vanha talkkari, joka ihmetteli meidän rähjäistä olemusta ja kertoi, että ajoi mölisijät pihalle ja että oli viimeinen kerta kun meidän luokka järjestää kokouksen täällä...
Meillä olikin sitten ihastuksen kanssa omat jatkot :)
Vierailija kirjoitti:
Kiusasin naista, jonka olin just tavannut, mutta heti uskomaton kemia usean kerran aivan orgasmin partaalle ja sit lopetin. Useita kertoja vaikka panetti itteäkin todella pahasti. Tietty kun hän alkoi anelemaan kullia niin sai sitä sitten kunnolla. Tuossa on kyllä itselläkin pidättelemistä.
Mutta se naisen orgasmi sitten viimein on kaiken kiusoittelun arvoinen. Kaikki naiset ei oo samanlaisia, mutta tämä saattoi saada orkun vaikka kaulan suutelemisesta jos oli tosi kiihottunut. On vähän ikävä.
Uh, tuo on ihana tilanne kun joku mies joskus on saattanut mut siihen pisteeseen, että pakko vaan kerjätä kyytejä. Ääni paksuna himosta ja se kerjääminen kiihottaa itseäkin, mitä riettaammin kerjätä vaan nussimaan ja kun tietää, että se taipuu ennemmin tai myöhemmin vaikka sillä hetkellä onkin niskan päällä...
Kun sain 70- luvulla ensimmäisen kerran työntää käteni tytön housuihin. Oli kylmä talvi- ilta ulkona ja jokunen hörppy viiniä sai molemmat rohkeiksi. Suudeltiin kiihkeinä ja tyttö kuiskasi, että saisin koittaa. Farkun nappi ei meinannut aueta. Viimein se napsahti ja sain käden pehmeälle karvalle. Tyttö avasi vähän jalkojaan ja sinne väliin liukui käsi. Pillu oli tosi märkä ja siksi sormi upposi helposti sisään. Muistan vieläkin tytön tiukan pillun puristuksen ja vienon sillin tuoksun, joka pysyi sormessa pitkään.
Työpaikkaromanssi. Jatkunut jo useamman vuoden.
Selventtääkseni hiukan, keskeytymätön 3-vuorotyö. Meillä siis puhdas työpaikkaromanssi eikä mitään ole tapahtunut tämän ulkopuolella. Täällä sit onkin tapahtunut kaikki mahdollinen, kyllä siis ihan loppuun asti ja lukemattomia kertoja. Paikka määräytyy tilanteen ja työvuoron mukaan. Työskennellään työkaverin kanssa satunnaisesti samassa vuorossa ja tehdään siis samaa työtä. Luonnollisesti yövuorot ovat parhaita kun ei ole hajuvesivuoroa töissä.
Joka kerta yhtä jännittävää kun posket punaisena molemmilla lopun vuoroa. Hommaan tuo lisäväriä kun molemmat olemme tahoillamme pitkässä parisuhteessa ja toisen puoliso vieläpä täällä samassa paikassa töissä... Eri työ kylläkin.
Niin vaikka ei olla ensikertalaisia asialla niin tuppaa paikat oleen märkänä jo pelkästään siitä kun näkee toisen tulevan töihin. Koskaan ei tiedä mitä työpäivä tuo tullessaan. Se on tämän työn suola.
Olihan taas illalla huikeeta jyystöä vaimon kanssa. Aloittelimme suihkussa kun pesin tissit, pillun ja perseen saippualla. Erityisen tarkkaan sormet hankasivat pyllyn puhtaaksi. Istuin pyyhe päällä sohvalla kun rouva polvistui alasti eteeni ja alkoi jäykistämään kaluani suullaan. Kun seisoi, hän haki lelusalkun, asettui selälleen viltille lattialle ja hieroi nännejään ja klitoristaan kauko- ohjattavalla pikkuvibralla. Seurasin esitystä. Hän viittoi minut luokseen tarjoten taas suutaan. Asetuin hänen päälleen, kalu suuhun ja näpläsin nännejään. Klitoriksen vibraaminen jatkui ja huokailu yltyi. Käännyin 69: iin ja aloin pikkudildolla hieroa hänen pyllyreikäänsä, samalla klitorista nuollen. Pallini saivat nyt vibraa. Aina kun pidin tauon nuolemisesta kuului lisää vaativa yninä kalun imemisen lomasta. Vaimo sai orkkunsa. Olin kontallani, hän makasi mahallaan ja otti suihin ja ketkutteli muhkua persettään. Sitten rouva makasi rahin päällä ja tarjosi persettään selkä notkolla. Hieroin liukkaria pilluun ja aloin käytellä kaalimatoa. Hyvin upposi. Hän ei kestänyt taas kauaa kun asetin värisevän pikkudildon klitorikselle. Seuraavaksi panin häntä takaa penisjatkon kanssa, poninhännästä vetäen. 3. laukeaminen. Jatko pois ja äärimmilleen paisunut kaluni pumppasi märkää pillua. Vedin ulos ja nakkasin mällit hänen pyllyvakoonsa. Eka ruiskaus lähti niin voimalla että kimposi omaan reiteeni! Olihan irstaan näköiset mällin kuorruttamat perse ja pillu!
Vekku kirjoitti:
Kun sain 70- luvulla ensimmäisen kerran työntää käteni tytön housuihin. Oli kylmä talvi- ilta ulkona ja jokunen hörppy viiniä sai molemmat rohkeiksi. Suudeltiin kiihkeinä ja tyttö kuiskasi, että saisin koittaa. Farkun nappi ei meinannut aueta. Viimein se napsahti ja sain käden pehmeälle karvalle. Tyttö avasi vähän jalkojaan ja sinne väliin liukui käsi. Pillu oli tosi märkä ja siksi sormi upposi helposti sisään. Muistan vieläkin tytön tiukan pillun puristuksen ja vienon sillin tuoksun, joka pysyi sormessa pitkään.
Nooh, mitenkäs se jatkui? Jäikö se pelkkään sormen uittamiseen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää kiitos!
Musta on muuten jotenkin surullista, jos ihmisen kiihottavin kokemus on teiniajoilta. Kyllä mulla on aikuisena olleet ne kiihottavimmat tilanteet.
No en nyt tiedä aivan kaikista kiihottavin mutta aika lähellä on ja teiniajoilta. Rippikoulussa oltiin ja seurustelin yhden samanikäisen pojan kanssa. Meidän seurustelu oli ns. salaista ei kehdattu olla niin näkyvästi eikä luokassa tiennyt kai kuin mun bestis. Se oli joku tilaisuus seurakuntatalossa missä oltiin en muista niin tarkkaan ja sitten lähdettiin siitä isolla porukalla sovittelemaan alboja alakertaan. Kauhee hässäkkä ja pulina ja me vaan kateltiin kauempaa kunnes mä sain idean että mennään vessaan kahdestaan. Poika otti kii mun kädestä ja käytävän päässä oli wc johon sulkeuduttiin. Edellisenä iltana oltiin rakasteltu ensimmäisen kerran ikinä yhdessä asumattomassa talossa. Haluttiin niin toisiamme mutta ei oikein tietty miten oltais. Hän nosti mut istumaan lavuaarin päälle ja siinä yritettiin. Hakemista oli mutta lopulta mä pääsin takakenoon nojaamaan peiliin niin että se onnistui. Loppua kohti hän tuli koko ajan enemmän päälle ja pelkäsin että allas hajoaa meidän painosta kun viimeiset työnnöt oli aika rajuja. Sen muistan myös miten hän ei voinut jättää kortsua roskiin vaan tunki sen taskuun ettei kukaan löytäisi sitä. Kun tultiin ulos vessasta oli enää pari poikaa paikalla sovittelemassa ja meidät nähdessään viheltelivät ja arvasivat kai mitä oli tapahtunut. Pappi oli vihainen ja kyseli kovasti missä oltiin oltu. Keksin hätäpäissäni että mua oksetti ja piti käydä vessassa. Poika taas sanoi lähteneensä tupakille ja nähneensä mut hädässä. Hän joutui muistaakseni jollekkin ylimääräiselle tunnille tai vastaavalle kun oli puhunut tupakasta. Elettiin -95 kevättä.
Voin kuvitella tilanteen sen pojan näkökulmasta. Puberteetti ja ne valtavat, helpot erektiot ja sun kauneus ja suloisuus varmasti olivat yhdistelmänä jotain niin täysin hallitsematonta tossa kohdassa, ja kielletyn viehätys ja miksei paikkakin lisää vain sitä 'pakko saada' fiilistä. Minusta sekin on niin seksikästä kun sitä nuorena ja miksei vieläkin haluaa naisen/tytön lähelle siinä hekumassa. Laskea itsensä kiinni toisen vartaloon ja työnnellä ihan läheltä. Tuntee naisen kehon niin hyvin ja aistii miten se vastaa mun liikkeisiin. Voi suudella ja tuntee toisen hengityksen. Vaimo tekee sitä, että yrittää vetää mua jaloilla vielä lähemmäs.
Mä tykkään eniten siitä kun seksi tapahtuu ja alkaa ihan hetken mielijohteesta. Onneksi miehen kaa ollaan molemmat samalla aaltopituudella ja rakastellaan välillä ihan oudoissa paikoissa ja tilanteissa, missä ei ekana tulisi seksuaalinen halu mieleen.
Pari sivua taaksepäin joku kertoi naineensa poikaystävänsä kaa puhelinkopissa. Meidän oudoin kokemus ja samalla kiihottavin minusta on kun pari vuotta sitten syksyllä kaveripariskunnan synttärijatkojen jälkeen käveltiin baarista kotiin ja kumpaakin panetti pikku hutikassa. Jostain syystä poikettiin urheilukentän suuntaan ja käsittämättömästä syystä päästiin sisään avoimesta portista. Lopputuloksena oli kiihkeä rakastelu keskellä jalkapallokentän nurmea. Mun farkkutakissa on vieläkin vihreät tahrat muistuttamassa tuosta illasta. En usko, että meitä nähtiin sillä oli kovin myöhä, mutta varma ei voi olla. Nyt kun ajattelee kamera saattoi kyllä olla paikalla.
En tiedä miksi noloimmat kokemukset on jälkeenpäin usein kiihottavimpia ja niille tulee runkkailtua suht usein...
Oltiin rock-konsertissa sillosen naiseni kanssa, ja musiikin tahtiin hän alkoi hieroa mehukasta takamustaan mun etumusta vasten. Ei mennyt kauan kun olin jo hätää kärsimässä kun jo valmiiksi panetti eikä oltu viikkoon nähty. En kuitenkaan pystynyt kieltämään muuten kuin urahtamalla että jos vielä jatkat, mulla lähtee lasti. Ei tietenkään lopettanut, vaan kiusasi lisää ja laukesin farkkuihini kuin teinipoika. Joskus ei vaan pysty hillitsemään itseään ja se kitka oli niin nautinnollinen...
Julkinen paikka ja armoton seisokki... ja kiihottava kiusaava nainen
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella tilanteen sen pojan näkökulmasta. Puberteetti ja ne valtavat, helpot erektiot ja sun kauneus ja suloisuus varmasti olivat yhdistelmänä jotain niin täysin hallitsematonta tossa kohdassa, ja kielletyn viehätys ja miksei paikkakin lisää vain sitä 'pakko saada' fiilistä. Minusta sekin on niin seksikästä kun sitä nuorena ja miksei vieläkin haluaa naisen/tytön lähelle siinä hekumassa. Laskea itsensä kiinni toisen vartaloon ja työnnellä ihan läheltä. Tuntee naisen kehon niin hyvin ja aistii miten se vastaa mun liikkeisiin. Voi suudella ja tuntee toisen hengityksen. Vaimo tekee sitä, että yrittää vetää mua jaloilla vielä lähemmäs.
Upeaa ajatella, että miehellekin se läheisyys on tärkeää ja kiihottaa ajatus, että hän nauttii siitä miten liikehdin ja miltä vartaloni tuntuu häntä vasten. Vaimosi on onnentyttö! Meillä tuota, että rakastellaan noin yhteen sulautuneina tapahtuu vähän harvemmin, mutta joka kerta kun niin käy, se on ihaninta ja kiihottavinta maailmassa. Mä en ehkä ole osannut sitä niin osoittaa tai pyytää mieheltä. Täytyykin varmaan vaan kietoa tuo syliin <3
Se kun näyttää siltä että vaan halaillaan ja todellisuudes mies työntyy muhun mahdollisimman huomaamatta. Kerrankin yhessä puistossa syleiltiin ja hän ujuttautui farkkujen aukosta mun sisään vähän kyykäten. Pari työntöä ja jähmetyttiin kun joku kulki ohi. Jatkettiin loppuun asti kun ketään ei näkynyt. Ei tarvittu kauaa kun mies sai syöksynsä ja mä tulin niin rajusti että jalat meinas pettää alta.
Vierailija kirjoitti:
Upeaa ajatella, että miehellekin se läheisyys on tärkeää ja kiihottaa ajatus, että hän nauttii siitä miten liikehdin ja miltä vartaloni tuntuu häntä vasten. Vaimosi on onnentyttö! Meillä tuota, että rakastellaan noin yhteen sulautuneina tapahtuu vähän harvemmin, mutta joka kerta kun niin käy, se on ihaninta ja kiihottavinta maailmassa. Mä en ehkä ole osannut sitä niin osoittaa tai pyytää mieheltä. Täytyykin varmaan vaan kietoa tuo syliin <3
Onhan se läheisyys parasta. Ei tosin kaikille meistä. Joskus kuulee jätkien puhuvan kuinka se on vaan "rojut ränniin". Toisin sanoen itselle tyydytys ja nainen saa jos saa. Itse en ymmärrä heitä ollenkaan, minulle naisen nautinto on oman nautinnon edellytys ja seksuaalisen kiiman huipentuma. Kiihottavin kokemus voisi olla ensimmäinen kerta vaimoni kanssa, jos yksi pitää nimetä. Olin ihaillut ja halunnut häntä niin kauan ja kun viimein sain rakastella, niin kiihottuneena ja nuorena täynnä testoa. En muista montako kertaa teimme sen, mutta monta se oli.
Naisen liikkeet seksissä ja vartalon tuntu, ja lämpö on parasta mitä tiedän. Miten rinnat liikkuu työnnellessä mun rintaa vasten ja lantio tulee vastaan. Kädet hyväilee selkää ja pakaroita ja jalat matkustaa välillä mun alavartalolla ja polvet nousee sivulla ylöspäin orkun lähestyessä. Kaikki ne henkäykset ja huokaukset ja suudelmat. Kauniit silmät ja se palava katse...
Onnenpoeka kirjoitti:
Olihan taas illalla huikeeta jyystöä vaimon kanssa. Aloittelimme suihkussa kun pesin tissit, pillun ja perseen saippualla. Erityisen tarkkaan sormet hankasivat pyllyn puhtaaksi. Istuin pyyhe päällä sohvalla kun rouva polvistui alasti eteeni ja alkoi jäykistämään kaluani suullaan. Kun seisoi, hän haki lelusalkun, asettui selälleen viltille lattialle ja hieroi nännejään ja klitoristaan kauko- ohjattavalla pikkuvibralla. Seurasin esitystä. Hän viittoi minut luokseen tarjoten taas suutaan. Asetuin hänen päälleen, kalu suuhun ja näpläsin nännejään. Klitoriksen vibraaminen jatkui ja huokailu yltyi. Käännyin 69: iin ja aloin pikkudildolla hieroa hänen pyllyreikäänsä, samalla klitorista nuollen. Pallini saivat nyt vibraa. Aina kun pidin tauon nuolemisesta kuului lisää vaativa yninä kalun imemisen lomasta. Vaimo sai orkkunsa. Olin kontallani, hän makasi mahallaan ja otti suihin ja ketkutteli muhkua persettään. Sitten rouva makasi rahin päällä ja tarjosi persettään selkä notkolla. Hieroin liukkaria pilluun ja aloin käytellä kaalimatoa. Hyvin upposi. Hän ei kestänyt taas kauaa kun asetin värisevän pikkudildon klitorikselle. Seuraavaksi panin häntä takaa penisjatkon kanssa, poninhännästä vetäen. 3. laukeaminen. Jatko pois ja äärimmilleen paisunut kaluni pumppasi märkää pillua. Vedin ulos ja nakkasin mällit hänen pyllyvakoonsa. Eka ruiskaus lähti niin voimalla että kimposi omaan reiteeni! Olihan irstaan näköiset mällin kuorruttamat perse ja pillu!
Miksi alapeukut? Totta joka sana.
kyllä kiihottavin kokemus oli oman vaimon kanssa tässä muutama vuosi sitten.
Hotla huone Viruhotellissa, aikaa vain toisillemme. tarkuituksena saada aikaan parisuhteen laatuaikaa, vähän erilainen viikonloppu.
Sain ekaa kertaa vaimolta juuri höylätyn posliinipillun - oli niin taivaallista se. Onnistuttiin molemmat siinä mitä haettiin, vähän virtaa arkeen, selvästi erilainen parisuhdeviikonloppu. Kaunis oli se
Vierailija kirjoitti:
Mä olin "nuorena ja hulluna" silloisen poikaystävän kanssa meidän kerrostalon varastossa, kun ei oikein kummankaan kotona voitu puuhailla, kun aina joku oli kotona eikä kämpät olleet isoja. Jätkä asui rivarinpätkässä ja mä tosiaan kerrostalossa. Aina aivan mieletön panetus ja kiinnijäämisen riski mut usein siellä häkkien keskellä makoiltiin ja aina rakasteltiin peräkkäin monta kertaa. Kertalaukaisu ei pojalle koskaan riittänyt ja potenssia riitti, usein kolmannenkin kerran jälkeen vielä jöpötti ja jatkettiin vaan suoraan vaikkei spermaa enää lopuksi hirveesti tullut. Ei valittamista sillä itsekin sain ihania orkkuja...
Tuntuu hullulta ottaen huomioon olosuhteet siellä pölyn ja lian keskellä niin ne kerrat on olleet kuitenkin kaikkein mieleenpainuvimpia ja kiihottavimpia ja se jätkän himokkuus oli aina todella "tarttuvaa".
Sillä oli seksiaddiktion lisäksi (ehkä) jonkinlainen hiusfetissi. Mulla oli tuolloin(kin) tosi pitkät ja paksut tummanruskeat hiukset ja hänen piti aina saada avata ne ponnarilta tai nutturalta ennen kuin alettiin hommiin. Muutenkin kehuskeli niitä ja pyysi etten ikinä leikkaisi. Ei ole sittemmin hänenlaistaan tullut vastaan, vaikka tukka onkin pysynyt pitkänä ...:D
Tuo vois olla ihan suoraan mun elämästä... :D
Taloyhtiön tiloissa sitä tuli ittekkin 16veenä silloisen kovin innokkaan poikaystävän kanssa sekstailtua. Aina uudestaan ja uudestaan. Kunnes siellä kortsun päässä oli enää pieni noro ja ittellä alkoi paikoissa tuntua niin että piti lopettaa. Jöpötys ei silti kadonnut ja muistaa miten vaikeeta hänen oli saada farkkuja takas jalkaan. Hän manasi ja mä vaan ihastelin :). Läjä kortsuja piti salassa kiikkuuttaa isoon roskikseen kun kellarissa oli avoin pieni loota mistä ne olis voinut löytää kuka tahansa.
Sitä tunsi ittensä niin kauniiksi ja seksikkääksi kun poika halusi ja ihaili. Unohtumatonta aikaa.... ja ne orkut oli aina tosi voimakkaita, taju lähti hetkeksi..
Hassua, mulla ihan sama hiustenkin kanssa, siinä suukkojen tuoksinnassa ne piti joka kerta avata, mut en ole osannut sitä niin fetissiksi ajatella. Tuntui vaan kivalta se huomio ja kosketus mitä mun tukka sai häneltä..
Mulla ihan yleisesti kun on saanut illalla ja herää aamulla siihen kun tyttökaveri haluaa lisää. Testosteronitaso on huipussa, seisokki jyskyttää ja työnnöt tuntuu varpaissa asti. Toinen hieno kokemus on kun hän laukeaa rajusti.